SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Het poesje ligt klaar, maar de kater blijft binnenquote:
oeehhh das wel Nastyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Als je haar [Nawel] wilt wegkrijgen dan moet je er Grace tegenover zetten.
Hij kan iig beter slap lullen dan knippen, dat hebben we wel gezien aan die kapselsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
Leroy is echt letterlijk een holbewoner met kappersscharen.
Veel spieren, weinig licht daarboven.
volgens mij heeft de kater niet een hele lange staartquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het poesje ligt klaar, maar de kater blijft binnen
ik zeg daarom ook gewoon dat hij kappersscharen heeft, niet dat hij weet hoe hij ze moet gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij kan iig beter slap lullen dan knippen, dat hebben we wel gezien aan die kapsels
Heb je de vleeskeuring erop zitten en dit is je conclusiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft de kater niet een hele lange staart
hij bindt het liever om nekkies brrrrrquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het naar vis ruikt, komt zn tongetje misschien naar buitenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna de gehele cos in rouw en jij bouwt een feestje. Schaam je Odie, schaam je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Das ook zo'n helder licht af en toequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef Harry het volgende:
Salar: Klote zeg. Kijk hoe ik erbij loop. Kom ik zo op tv.....
Het is wat bitch. Waar is die goede oude tijd van weleer gebleven in de wereld van de RLSquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
BB 2022: klagen over hoe ze op tv komen.
Dit wil ik als UI! Maar dan zonder de achtergrond, iemand die mij hiermee kan/wil helpen? Geen idee hoe dat voor elkaar te krijgenquote:
nu wel nog..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
"JUDGEMEND DAY"
En een lol dat ze hebben
zal even voor je kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit wil ik als UI! Maar dan zonder de achtergrond, iemand die mij hiermee kan/wil helpen? Geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen
zucht, je hebt gelijk. Zal wel niet heel confronterend zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je snapt inmiddels toch wel dat in deze SlappeHap BB dit ook weer niets betekent
Bij mij noush en nawel onderaan en Kristof en salar bovenaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef Rhosyn het volgende:
Eva Vera noemde op die lijst waar wij op konden stemmen. Wie bovenaan en wie beneden.
Bij mij was Salar en Nouchine bovenaan en Vera en Dimitri onderaan.
Hij hoopt op een blowjobquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat Veertje in ZwartWit maar zien hoe ze Dimi aftrekt snacht's
wil je haar naam gewoon opschrijven, ze heet veraquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef Harry het volgende:
Eva: we hebben ik de DBK moeten zeggen wat wij betekenen voor het huis. Dan zal dit er wel mee te maken hebben, denk ik.
kap even met die nick namen, niet iedereen leest hier 24 uur, en weet wie er bedoeld wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef Harry het volgende:
Eva: we hebben ik de DBK moeten zeggen wat wij betekenen voor het huis. Dan zal dit er wel mee te maken hebben, denk ik.
Ik vind haar een beschaafde uitvoering van Billy Bakker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:07 schreef Ireth het volgende:
Ik vind hanne van de "nieuwe" wel het meest intergreren in de groep. Die voegt zich er naadloos in en doet ook echt leuk mee.
Hhhmm.... achtergrond wit/licht is misschien mooier, maar hijs beter als hoe ik het zou doenquote:
Die heb ik ook al zo lang als ik op FoK zitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:10 schreef suzi1 het volgende:
hou ajb je originele, die is mooi ireth
ja denk t ook, lichterquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhhmm.... achtergrond wit/licht is misschien mooier, maar hijs beter als hoe ik het zou doen
Wie??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beschaafde uitvoering van Billy Bakker.
Nou hou mijn huidige wel, het leuke effect verdwijnt eigenlijk wel zo klein...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja denk t ook, lichter
geef even aan welke kleur
en of er meer van zn armen of wat dan ook te zien moet zijn
Ik kom Marjet wel eens tegen hier in Zwolle.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beschaafde uitvoering van Billy Bakker.
Zou kunnen, SL ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:13 schreef Monique___ het volgende:
begrijp ik dit goed? heeft nawel al iets in de dagboek kamer te horen of zien gekregen?
MooiBoy outfit.. altijd 2 maten te klein kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:
Leroy heeft zo'n vacuumzak aan als trui ofzo??
Ik kan me niet herinneren dat wij beelden van elkaar zagen in de villa, hoogstens een afleveringetje Jensen als er een paar van ons daar op de bank hadden gezeten of een impressie van een uitje dat iemand had gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
Eindelijk wat sinds DGK niet meer gedaan is? Beelden van hun medebewoners tonen
Verstandig...hij is 'anders'...lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy zegt deze week worden er koppen afgehakt. Die meiden reageren niet eens op hem
Dat zei ik vanavond al, die heeft al zijn kleding 2 maten te klein gekocht, om te pronken metquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:
Leroy heeft zo'n vacuumzak aan als trui ofzo??
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MooiBoy outfit.. altijd 2 maten te klein kopen
Zijn lichaam is een compensatie voor zijn gebrek aan hersensquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor elke keer als Leroy een schaar of scheermes vastpaktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy zegt deze week worden er koppen afgehakt. Die meiden reageren niet eens op hem
Mooi judgement om er in te gooien...gezellig voor het sfeertje...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik lees net op twitter dat Dimi de dag voor zijn vertrek nog met ene Amber was.
Zou hij Vera dan toch bespelen?
Ik had daar andere gedachten over ten tijde van de grote ruzie's sommigen wel degelijk op de hoogte werden gehoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij beelden van elkaar zagen in 't huis, hoogstens een afleveringetje Jensen als er een paar van ons daar op de bank hadden gezeten of een impressie van een uitje dat iemand had gehad.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij was ontzettend blij met zijn borsten....tijdens de liveuitzending....hij bleef er naar kijken en probeerde zijn tepels recht tegenover elkaar te zetten met zijn handen. Net zoals vrouwen hun borsten goed leggen in een bh.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hiij heeft verteld over een amber een ex van hemquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Natasia achter Brian door de tuin rennen.....NEE BRAIN NIET DOEN BRIANNNN terwijl die achterquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had daar andere gedachten over ten tijde van de grote ruzie's sommigen wel degelijk op de hoogte werden gehouden
Vliegtuig?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
Handig dat stemmen ... Op de RTL site stond toen ik ging stemmen Tobias niet op de lijst ... Nu 2 uur later bij de Belg staat ie er wel tussen ... hoe gaan ze dat oplossen ?
Laffaardquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, dit was voor mij genoeg gekonkel op 1 dag. Tot morgen
Wat een faal weer......wat moet ik nu....heb al op rtl site gestemd.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
Handig dat stemmen ... Op de RTL site stond toen ik ging stemmen Tobias niet op de lijst ... Nu 2 uur later bij de Belg staat ie er wel tussen ... hoe gaan ze dat oplossen ?
Ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een faal weer......wat moet ik nu....heb al op rtl site gestemd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |