SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Het poesje ligt klaar, maar de kater blijft binnenquote:
oeehhh das wel Nastyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Als je haar [Nawel] wilt wegkrijgen dan moet je er Grace tegenover zetten.
Hij kan iig beter slap lullen dan knippen, dat hebben we wel gezien aan die kapselsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
Leroy is echt letterlijk een holbewoner met kappersscharen.
Veel spieren, weinig licht daarboven.
volgens mij heeft de kater niet een hele lange staartquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het poesje ligt klaar, maar de kater blijft binnen
ik zeg daarom ook gewoon dat hij kappersscharen heeft, niet dat hij weet hoe hij ze moet gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij kan iig beter slap lullen dan knippen, dat hebben we wel gezien aan die kapsels
Heb je de vleeskeuring erop zitten en dit is je conclusiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft de kater niet een hele lange staart
hij bindt het liever om nekkies brrrrrquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het naar vis ruikt, komt zn tongetje misschien naar buitenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |