Mooie bord-op-schoot tijden dus, zelfs voor @Koffieplanter .quote:Friday, January 28 (Centennial Park):
9:00 AM - Gates Open
12:30 PM - Team Relay
Saturday, January 29 (Centennial Park):
11:00 AM - UCI Women Junior Cyclo-cross World Championships
1:00 PM - UCI Men Under 23 Cyclo-cross World Championships
2:30 PM - UCI Women Elite Cyclo-cross World Championships
Sunday, January 30 (Centennial Park):
11:00 AM - UCI Men Junior Cyclo-cross World Championships
1:00 PM - UCI Women Under 23 Cyclo-cross World Championships
2:30 PM - UCI Men Elite Cyclo-cross World Championships
Tweede achter Persico zou best wel passen in haar carrièrequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:55 schreef DeeBee het volgende:
Vos pokert, zal het sprintje dan alsnog wel verliezen.
Mag gewoon nie gebeuren nie klaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vrees dat Persico derde gaat worden.
Edit: al lijkt het verschil hetzelfde te blijven.
Waarom vrees? I'm asking.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vrees dat Persico derde gaat worden.
Edit: al lijkt het verschil hetzelfde te blijven.
Sorry even vergeten dat jij liever niet-Nederlanders ziet winnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoelde, maar soit.
Dit soort whataboutism is nooit zo sterk en geen antwoord op mijn vraag. Het lijkt me een zegen als er eens een ander vlaggetje dan steeds dezelfde drie op een podium staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sorry even vergeten dat jij liever niet-Nederlanders ziet winnen.
Ook los van nationaliteit gun ik Alvarado wel brons.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit soort whataboutism is nooit zo sterk en geen antwoord op mijn vraag. Het lijkt me een zegen als er eens een ander vlaggetje dan steeds dezelfde drie op een podium staat.
Zeg dat dan direct.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook los van nationaliteit gun ik Alvarado wel brons.
Brr, Tony Martin in een veldrit. Moet er niet aan denken, die ligt bij de start al op zijn plaatquote:
Lars is het niet met jou eensquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:12 schreef franklop het volgende:
Een paar balkjes hadden wel geholpen
Vooral het verhaal van die 8 jaar maakt dit extra mooi, wat een mentale kracht en talentquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:25 schreef heywoodu het volgende:
Na acht jaar wachten je achtste titel pakken, wow.
Blanco op 4:01.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef franklop het volgende:
Was halverwege slotronde in slaap gevallenWuyts riep me nog net op tijd wakker voor de sprint
Jaren gaan tellen
Schuld van de baby?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef franklop het volgende:
Was halverwege slotronde in slaap gevallenWuyts riep me nog net op tijd wakker voor de sprint
Jaren gaan tellen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef wimderon het volgende:
Genoten van de ziedende Sven tijdens de koers.
Sven was bijna objectiefquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef wimderon het volgende:
Terwijl z'n zoon als een veredelde Ewan alle koersen wint.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef wimderon het volgende:
Na 4 nachten van gemiddeld 3,5 uur slaap mag ik wel ja zeggenquote:
MaAr jE kRiJgt er Zo VeEl VoOr TeRuGquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Na 4 nachten van gemiddeld 3,5 uur slaap mag ik wel ja zeggen
Kinderbijslag!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MaAr jE kRiJgt er Zo VeEl VoOr TeRuG
Volgepoepte pampers!quote:
Telkens een hele tirade afsteken en daarna toch nog even zeggen dat dit koers is of iets in die trant.quote:
Gigantische plaat voor hun kop. Hele jaar al.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Felagund het volgende:
Als het een normaal parcours was geweest dan had Sanne gewonnen!
Daar keek ik ook wel even van op. Al moet dat gewoon mogen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over de 'als een mongool op kop rijden'.
Sainbayar referentie speciaal voor @Mani89quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over de 'als een mongool op kop rijden'.
Jij deed ook mee met de wedstrijd, het is je vergeven.quote:
Het was ook wel lastig om hier ergens van Marianne weg te rijden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Lucinda lijkt vrij mad.
Al is dat na zo'n seizoen wel een beetje te begrijpen...maar tactisch is ze nooit een groot licht...
Ze kan ook alleen maar op grote plaat rijden. Net te beperkt voor dit parcours.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Lucinda lijkt vrij mad.
Al is dat na zo'n seizoen wel een beetje te begrijpen...maar tactisch is ze nooit een groot licht...
Sophie de Boerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie is die Nederlandse? in de studio?
Cant nog bijna beter dan verwacht wel.
Sophie de Boerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie is die Nederlandse? in de studio?
Cant nog bijna beter dan verwacht wel.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sainbayar referentie speciaal voor @:mani89
En dan dit zeggen over de beste renster aller tijden die ook legio wedstrijden gewonnen heeft door iedereen uit het wiel te kletsenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Telkens een hele tirade afsteken en daarna toch nog even zeggen dat dit koers is of iets in die trant.
Sowieso snap ik niet dat ze nu boos is. Ze gaat alle klassementen winnen, is Europees kampioen geworden en zonder een Vos die veel beter is dan de afgelopen jaren had ze ook de Nederlandse en wereldtitel met overmacht gepakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Lucinda lijkt vrij mad.
Enige waar ze boos op kan zijn is de UCI voor een waardeloos parcours. Hoewel dat niet wil zeggen dat ze op een ander parcours zo maar gewonnen zou hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat ze nu boos is. Ze gaat alle klassementen winnen, is Europees kampioen geworden en zonder een Vos die veel beter is dan de afgelopen jaren had ze ook de Nederlandse en wereldtitel met overmacht gepakt.
'Als een mongool op kop rijden' o.i.d.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Sven gezegd waar hij nu z’n excuses over maakt?
Dat Lucinda niet als een mongool op kop moest rijden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Sven gezegd waar hij nu z’n excuses over maakt?
Wat is daar mis meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Lucinda niet als een mongool op kop moest rijden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou vermakelijk zijn als dwergje niet al te goed isquote:Op zondag 30 januari 2022 09:33 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we, gaan de Belgjes vandaag bezwijken onder de druk van de prumjur liek nu ze een unieke kans krijgen op een wegparcours zonder de grote 2?
Zelfs een zoektocht op google geeft weinig positieve resultaten.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zijn alle darters, zonder uitzondering, krankzinnige mafketels?
Eindigt zo:quote:He obtained a BSc followed by a MSc in Chemistry whilst studying at the University of Kent.[19] He was sponsored by Puma darts and has also recently been sponsored by Dartslive, DMC Darts and L-style. When not playing darts, he is an investor relations manager for a hedge fund.[18]
quote:He is a fan of conspiracy theories associated with David Icke and often uses flights as well as wearing a sponsorship patch with DavidIcke.com written on during tournaments as free advertising.[20]
Als de Belgen het teamspel spelen is dit een parcours waarop ze Pidcock uit kunnen roken maar als ze als eenlingen rijden dan wordt het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou vermakelijk zijn als dwergje niet al te goed is
Dus dan maakt het wel uit.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:42 schreef franklop het volgende:
Voor mij maakt het niet uit wie de titel pakt.
Als het Eli maar niet is
En of Toon en Lars samen gaan werkenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of de jongens van Mettepenningen zullen afstoppen als Toon in de aanval gaat.
Dat zijn GOAT statistiekenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:59 schreef Nober het volgende:
Marianne Vos in all disciplines (Road, CX, Track):
✔ 13x World Champion
✔ 2x Olympic Champion
✔ 3x European Champion
✔ 13x Dutch Champion
✔ 301 road victories
✔ 118 cyclocross victories
https://mobile.twitter.com/LVHdude/status/1487544928280403972
Het trieste is dat dit minder schokkende teksten zijn dan zijn gemiddelde analyse van een wedstrijdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die van Boom viel ook aardig tegen andersquote:Op zondag 30 januari 2022 12:35 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog nooit zo’n treurig WK-parcours gezien, vreselijk. Opdoeken dit WK.
Dübendorf was vele malen erger dan dit, het enige wat je hierover kan zeggen is dat een groot deel meer een mountainbike parkoers is.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:35 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt in de verste verte niet op een mountainbike parcoursquote:Op zondag 30 januari 2022 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dübendorf was vele malen erger dan dit, het enige wat je hierover kan zeggen is dat een groot deel meer een mountainbike parkoers is.
Ze doen er beter aan meer op de klassieke parcoursen terug te grijpen. Namen, Koksijde, Zonhoven, Druivencross, Tabor (met ijs). Maar dan kom je Belgie amper meer uit want veel van de klassieke parcoursen uit het verleden buiten de Benelux hebben het niet overleefd.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:35 schreef Szura het volgende:
Uhhh, een mountainbike parcours is VEEEEEEL zwaarder, kun je onmogelijk met elkaar vergelijken.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dübendorf was vele malen erger dan dit, het enige wat je hierover kan zeggen is dat een groot deel meer een mountainbike parkoers is.
Veel te weinig hoogteverschillen voor een mountainbikeparcours en ook niet technisch genoeg voor een mountainbikeparcours.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit lijkt in de verste verte niet op een mountainbike parcours
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh, een mountainbike parcours is VEEEEEEL zwaarder, kun je onmogelijk met elkaar vergelijken.
Jullie moeten eens leren lezen ik zeg dat een groot deel (heel het bosdeel met die heuvel op een mountainbikeparkoers lijkt en dat doet het ook gewoon (sterker nog dat deel is letterlijk onderdeel van een MTB track daar). Uiteraard is het parkoers als geheel niet een MTB-parkoers en bedoelde ik zeker niet dat er technische punten inzitten die in sommige (zeker niet alle) wereldbekerparkoersen te zien zijn bij de MTB wereldbekers.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel te weinig hoogteverschillen voor een mountainbikeparcours en ook niet technisch genoeg voor een mountainbikeparcours.
Is zo'n piek voor een prijs bij de junioren dat nou allemaal waard als je ook aan je basis voor de lange termijn kunt werken?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Christen lijkt juist gepiekt te hebben. Heel het seizoen bezig geweest met deze dag. Terwijl de rest bezig was met wereldbekers, zat hij vaak ergens in een weiland in Zwitserland of elders om crosses met een uur voorsprong te winnen.
Hij kon niet verliezenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:44 schreef Nober het volgende:
Lol Sporza dacht dat 't binnen was. Hahaha
Dit zou gezien zijn huidige ploeg (Pogi, daarna UAE) zomaar eens z'n allerlaatste cross ooit kunnen zijn. Daar nog een keer alles op zetten lijkt me niet vreemd.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is zo'n piek voor een prijs bij de junioren dat nou allemaal waard als je ook aan je basis voor de lange termijn kunt werken?
Wel een genottelijk sprintje voor de cross ditquote:Op zondag 30 januari 2022 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dockx werd Belgisch kampioen op de weg in een massasprint, maar Christen is ook ranzig snel.
Vaak doen niet-Belgen en niet-Nederlanders veldrijden er natuurlijk maar een beetje bij. Christen gaat natuurlijk ook voor de weg.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is zo'n piek voor een prijs bij de junioren dat nou allemaal waard als je ook aan je basis voor de lange termijn kunt werken?
Ik hoop dat Puck de sweep aan voert straks.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:47 schreef Nober het volgende:
Hallo medaljespiegel.
1-2-1 Nederland
1-2-1 België
1-0-1 Groot-Brittannië
1-0-0 Zwitserland
0-0-1 Italië
Op naar de SWEEP.![]()
![]()
Vandaar de fascinatie met haarlijnen.quote:
Haha.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vandaar de fascinatie met haarlijnen.
52 sec achter na de 1e ronde en uiteindelijk 8e op 39 seconden met als enige renner een ronde onder de 7 minuten.quote:
Uitermate sterk, eerstejaars ook nog eens.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
52 sec achter na de 1e ronde en uiteindelijk 8e op 39 seconden met als enige renner een ronde onder de 7 minuten.
Denk wel licht favoriet maar Fem is titelverdediger.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Puck de sweep aan voert straks.
Ik denk dat Fem favoriet is want beste sprint. Maar gezien het seizoen en de koerswijze gun ik Puck de grote vis. Ondanks dat Fem een streekgenoot is.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk wel licht favoriet maar Fem is titelverdediger.
Gisteravond hoorde ik andere teksten van Svenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sven
[..]
Prima als je geen kritiek wil leveren maar kom op he
5 uit 10 kan prima tochquote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sven
[..]
Sven Nys of Sven de Bondscoach?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sven
[..]
Die trap met dat tunneltje ziet er gelikt uit...daar zal het geld wel in zijn gestoken.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:47 schreef Halcon het volgende:
Schijnt 5 miljoen dollar gekost te hebben dit parcours.
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteravond hoorde ik andere teksten van Sven
Sven de bondscoach inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sven Nys of Sven de Bondscoach?
Voor slechts $100k extra hadden ze gewoon twee balken en twintig meter los zand aan kunnen leggen. Een gemiste kans.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap met dat tunneltje ziet er gelikt uit...daar zal het geld wel in zijn gestoken.
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap met dat tunneltje ziet er gelikt uit...daar zal het geld wel in zijn gestoken.
Dure balkjes en zand daar aan de andere kant van de plas.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor slechts $100k extra hadden ze gewoon twee balken en twintig meter los zand aan kunnen leggen. Een gemiste kans.
Yep, dat red je zelfs met $100 bij de lokale Karwei en zandboer.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor slechts $100k extra hadden ze gewoon twee balken en twintig meter los zand aan kunnen leggen. Een gemiste kans.
Voor Puck wel een nadeel dat er geen balkjes zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dat red je zelfs met $100 bij de lokale Karwei en zandboer.
Denk dat ze wel wereldbekers blijven organiseren in de VS en dat de organisatie ook graag crossen buiten België heeft.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]zouden ze hier nog ooit terugkomen? Want ik vermoed dat de Europeanen weinig trek hebben hier voor een wereldbeker nog terug te komen.
Dat zal, maar dan krijg je dat een groot deel van het veld over slaat omdat die helemaal geen zin hebben om dat halve wereld over te reizen voor zo'n waardeloos parcours. Behalve de Trek rijders natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2022 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wereldbekers blijven organiseren in de VS en dat de organisatie ook graag crossen buiten België heeft.
De UCI denkt alleen aan centen; zolang ze in Amerika blijven dokken zal er wel een WB-cross worden georganiseerd.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]zouden ze hier nog ooit terugkomen? Want ik vermoed dat de Europeanen weinig trek hebben hier voor een wereldbeker nog terug te komen.
Maar serieus met die twee dingen had je het parcours al een beetje beter gemaakt. Eventueel nog een sectie met een stuk of acht lage bultjes na elkaar.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dat red je zelfs met $100 bij de lokale Karwei en zandboer.
Ze schijnen ook wereldbeker mountainbike willen organiseren en nog meer veldrijden dus denk wel dat UCI daar oren naar heeft. Geld klotst over de plinten heen daarquote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
Zoals we eerder dit jaar gezien hebben, moet een wasbord een jaar of 2 liggen voordat het goed ingereden is.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar serieus met die twee dingen had je het parcours al een beetje beter gemaakt. Eventueel nog een sectie met een stuk of acht lage bultjes na elkaar.
Je kunt ook een modderbad van 200m aanleggen; het lijkt me geen raketwetenschap om zoiets te realiseren.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zoals we eerder dit jaar gezien hebben, moet een wasbord een jaar of 2 liggen voordat het goed ingereden is.
Vertel ze dat maar in Dendermondequote:Op zondag 30 januari 2022 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook een modderbad van 200m aanleggen; het lijkt me geen raketwetenschap om zoiets te realiseren.
Datzelfde geldt voor de Belgische crossorganisatoren (en aanhangende prominenten) die hun VIP-tenten vol willen krijgen en drie klassementen die zich bijna volledig in België afspelen willen/wilden behouden.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De UCI denkt alleen aan centen; zolang ze in Amerika blijven dokken zal er wel een WB-cross worden georganiseerd.
Prima om naar de USA te gaan maar je mag toch wel iets meer eisen zodat het ook echt veldrijden met obstakels is in plaats van een verdelde wegwedstrijdquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor de Belgische crossorganisatoren (en aanhangende prominenten) die hun VIP-tenten vol willen krijgen en drie klassementen die zich bijna volledig in België afspelen willen/wilden behouden.
Veel renners hebben toch al niet veel zin in die wereldbeker crossen in de Verenigde Staten, omdat ze dat geld kost. Maar als ze in de VS een paar crossen voor de WB willen organiseren, dan blijven ze er wel in.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal, maar dan krijg je dat een groot deel van het veld over slaat omdat die helemaal geen zin hebben om dat halve wereld over te reizen voor zo'n waardeloos parcours. Behalve de Trek rijders natuurlijk
Wereldbeker hier was al iets beter qua parcours. Het is nu wel echt heel erg triest. Met wat sneeuw of regen was het al stuk beter geweest.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Prima om naar de USA te gaan maar je mag toch wel iets meer eisen zodat het ook echt veldrijden met obstakels is in plaats van een verdelde wegwedstrijd
Dat was hetzelfde parcours, maar toen lag het er nat bij. Dat maakt een wereld van verschil.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wereldbeker hier was al iets beter qua parcours. Het is nu wel echt heel erg triest. Met wat sneeuw of regen was het al stuk beter geweest.
Een parcours moet op zich al in orde zijn zonder regen of sneeuw.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wereldbeker hier was al iets beter qua parcours. Het is nu wel echt heel erg triest. Met wat sneeuw of regen was het al stuk beter geweest.
Nu heeft Tabor daar ook last van, als het droog is zonder gladheid stelt dat niet veel voor.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was hetzelfde parcours, maar toen lag het er nat bij. Dat maakt een wereld van verschil.
Dat klopt; zonder sneeuw, glibberen en glijden is Tabor ook niet heel bijzonder.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu heeft Tabor daar ook last van, als het droog is zonder gladheid stelt dat niet veel voor.
Dat klopt, dit is wel ietsje langer maar 99% zelfde. Was inderdaad nat, dan is het al wat meer veldrijden.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was hetzelfde parcours, maar toen lag het er nat bij. Dat maakt een wereld van verschil.
Ja wel eens natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Een parcours moet op zich al in orde zijn zonder regen of sneeuw.
Dus gewoon een brandslang achter de hand houden.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klopt; zonder sneeuw, glibberen en glijden is Tabor ook niet heel bijzonder.
Dit is dan ook niveau elite damesquote:Op zondag 30 januari 2022 20:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zijn rondetijden waar ze bij de mannen junioren in de middenmoot meerijden. Best weinig verschil.
Die waren gisteren zelfs trager, zoals Dale al zegtquote:Op zondag 30 januari 2022 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is dan ook niveau elite dames
Ja toch? Ik meende dat ik gisteren commentator 8:06 hoorde roepen bij een ronde en vervolgens 07:53. Dan is dit sneller.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt sneller te gaan dan bij de elite dames
Al had Brand wel de hele race iemand op de pakjesdrager.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Die waren gisteren zelfs trager, zoals Dale al zegt
En ze mogen nog een paar jaar bij de U23 mee doenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
De junioren mannen reden nagenoeg even hard als de beloften gisteren. Omstandigheden zullen ook wel een tikkeltje beter zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Inderdaad. Kijkt iets te vaak om.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Empel straalt ook niet echt perse uit dat ze dit wel even dicht gaat rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |