Blanco op 4:01.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef franklop het volgende:
Was halverwege slotronde in slaap gevallenWuyts riep me nog net op tijd wakker voor de sprint
Jaren gaan tellen
Schuld van de baby?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef franklop het volgende:
Was halverwege slotronde in slaap gevallenWuyts riep me nog net op tijd wakker voor de sprint
Jaren gaan tellen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef wimderon het volgende:
Genoten van de ziedende Sven tijdens de koers.
Sven was bijna objectiefquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef wimderon het volgende:
Terwijl z'n zoon als een veredelde Ewan alle koersen wint.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef wimderon het volgende:
Na 4 nachten van gemiddeld 3,5 uur slaap mag ik wel ja zeggenquote:
MaAr jE kRiJgt er Zo VeEl VoOr TeRuGquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Na 4 nachten van gemiddeld 3,5 uur slaap mag ik wel ja zeggen
Kinderbijslag!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MaAr jE kRiJgt er Zo VeEl VoOr TeRuG
Volgepoepte pampers!quote:
Telkens een hele tirade afsteken en daarna toch nog even zeggen dat dit koers is of iets in die trant.quote:
Gigantische plaat voor hun kop. Hele jaar al.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Felagund het volgende:
Als het een normaal parcours was geweest dan had Sanne gewonnen!
Daar keek ik ook wel even van op. Al moet dat gewoon mogen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over de 'als een mongool op kop rijden'.
Sainbayar referentie speciaal voor @Mani89quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over de 'als een mongool op kop rijden'.
Jij deed ook mee met de wedstrijd, het is je vergeven.quote:
Het was ook wel lastig om hier ergens van Marianne weg te rijden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Lucinda lijkt vrij mad.
Al is dat na zo'n seizoen wel een beetje te begrijpen...maar tactisch is ze nooit een groot licht...
Ze kan ook alleen maar op grote plaat rijden. Net te beperkt voor dit parcours.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Lucinda lijkt vrij mad.
Al is dat na zo'n seizoen wel een beetje te begrijpen...maar tactisch is ze nooit een groot licht...
Sophie de Boerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie is die Nederlandse? in de studio?
Cant nog bijna beter dan verwacht wel.
Sophie de Boerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie is die Nederlandse? in de studio?
Cant nog bijna beter dan verwacht wel.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sainbayar referentie speciaal voor @:mani89
En dan dit zeggen over de beste renster aller tijden die ook legio wedstrijden gewonnen heeft door iedereen uit het wiel te kletsenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Telkens een hele tirade afsteken en daarna toch nog even zeggen dat dit koers is of iets in die trant.
Sowieso snap ik niet dat ze nu boos is. Ze gaat alle klassementen winnen, is Europees kampioen geworden en zonder een Vos die veel beter is dan de afgelopen jaren had ze ook de Nederlandse en wereldtitel met overmacht gepakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Lucinda lijkt vrij mad.
Enige waar ze boos op kan zijn is de UCI voor een waardeloos parcours. Hoewel dat niet wil zeggen dat ze op een ander parcours zo maar gewonnen zou hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat ze nu boos is. Ze gaat alle klassementen winnen, is Europees kampioen geworden en zonder een Vos die veel beter is dan de afgelopen jaren had ze ook de Nederlandse en wereldtitel met overmacht gepakt.
'Als een mongool op kop rijden' o.i.d.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Sven gezegd waar hij nu z’n excuses over maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |