Is zo'n piek voor een prijs bij de junioren dat nou allemaal waard als je ook aan je basis voor de lange termijn kunt werken?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Christen lijkt juist gepiekt te hebben. Heel het seizoen bezig geweest met deze dag. Terwijl de rest bezig was met wereldbekers, zat hij vaak ergens in een weiland in Zwitserland of elders om crosses met een uur voorsprong te winnen.
Hij kon niet verliezenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:44 schreef Nober het volgende:
Lol Sporza dacht dat 't binnen was. Hahaha
Dit zou gezien zijn huidige ploeg (Pogi, daarna UAE) zomaar eens z'n allerlaatste cross ooit kunnen zijn. Daar nog een keer alles op zetten lijkt me niet vreemd.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is zo'n piek voor een prijs bij de junioren dat nou allemaal waard als je ook aan je basis voor de lange termijn kunt werken?
Wel een genottelijk sprintje voor de cross ditquote:Op zondag 30 januari 2022 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dockx werd Belgisch kampioen op de weg in een massasprint, maar Christen is ook ranzig snel.
Vaak doen niet-Belgen en niet-Nederlanders veldrijden er natuurlijk maar een beetje bij. Christen gaat natuurlijk ook voor de weg.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is zo'n piek voor een prijs bij de junioren dat nou allemaal waard als je ook aan je basis voor de lange termijn kunt werken?
Ik hoop dat Puck de sweep aan voert straks.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:47 schreef Nober het volgende:
Hallo medaljespiegel.
1-2-1 Nederland
1-2-1 België
1-0-1 Groot-Brittannië
1-0-0 Zwitserland
0-0-1 Italië
Op naar de SWEEP.![]()
![]()
Vandaar de fascinatie met haarlijnen.quote:
Haha.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vandaar de fascinatie met haarlijnen.
52 sec achter na de 1e ronde en uiteindelijk 8e op 39 seconden met als enige renner een ronde onder de 7 minuten.quote:
Uitermate sterk, eerstejaars ook nog eens.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
52 sec achter na de 1e ronde en uiteindelijk 8e op 39 seconden met als enige renner een ronde onder de 7 minuten.
Denk wel licht favoriet maar Fem is titelverdediger.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Puck de sweep aan voert straks.
Ik denk dat Fem favoriet is want beste sprint. Maar gezien het seizoen en de koerswijze gun ik Puck de grote vis. Ondanks dat Fem een streekgenoot is.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk wel licht favoriet maar Fem is titelverdediger.
Gisteravond hoorde ik andere teksten van Svenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sven
[..]
Prima als je geen kritiek wil leveren maar kom op he
5 uit 10 kan prima tochquote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sven
[..]
Sven Nys of Sven de Bondscoach?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sven
[..]
Die trap met dat tunneltje ziet er gelikt uit...daar zal het geld wel in zijn gestoken.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:47 schreef Halcon het volgende:
Schijnt 5 miljoen dollar gekost te hebben dit parcours.
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteravond hoorde ik andere teksten van Sven
Sven de bondscoach inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sven Nys of Sven de Bondscoach?
Voor slechts $100k extra hadden ze gewoon twee balken en twintig meter los zand aan kunnen leggen. Een gemiste kans.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap met dat tunneltje ziet er gelikt uit...daar zal het geld wel in zijn gestoken.
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap met dat tunneltje ziet er gelikt uit...daar zal het geld wel in zijn gestoken.
Dure balkjes en zand daar aan de andere kant van de plas.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor slechts $100k extra hadden ze gewoon twee balken en twintig meter los zand aan kunnen leggen. Een gemiste kans.
Yep, dat red je zelfs met $100 bij de lokale Karwei en zandboer.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor slechts $100k extra hadden ze gewoon twee balken en twintig meter los zand aan kunnen leggen. Een gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |