Word je meteen in het diepe gegooid!quote:
Jullie hebben allebei gelijk, als het om mRNA-vaccins ging zoals die van Pfizer en Moderna.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:31 schreef ToT het volgende:
Ik las net een comment onder een video over testen en vaccinaties waarin iemand vroeg of het klopte dat je lichaam zelf die spike-eiwitten aanmaakt als je gevaccineerd bent!
Ehhhh nee? Je immuunsysteem wapent zich er juist tegen!
Maar het is niet zo dat je daardoor positief kan testen.quote:How mRNA Vaccines Work
To trigger an immune response, many vaccines put a weakened or inactivated germ into our bodies. Not mRNA vaccines. Instead, mRNA vaccines use mRNA created in a laboratory to teach our cells how to make a protein—or even just a piece of a protein—that triggers an immune response inside our bodies. That immune response, which produces antibodies, is what protects us from getting infected if the real virus enters our bodies.
Ach, is toch geen ramp? Werk ze!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij eten vanavond pattatekes met kipcorn (zoon) en kroket (moi)![]()
Is al de 4e dag deze week dat ik deze week niet kook![]()
*gaat verder met werken*
Wij eten vanavond frietjesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:21 schreef Mushanga71 het volgende:
*gaat verder met werken*
Dat klinkt lekker! Heb je daar een recept van?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:30 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb zojuist prei-courgette soep gemaakt en ga er pesto bruschetta’s bij maken. Het ruikt hier heerlijk.
Auwtsj, sterkte😘quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ach, is toch geen ramp? Werk ze!
Ik heb geen zin in koken. Last van darmen (pds) wat door trekt naar mijn rug. (ben rugpatient)
Ga voor de makkelijk. Kip kapsalon zelf bakken. Met sla en komkommer voor nog een beetje groente
En straks boodschappen doen, dan voor morgen wat bedenken wat waarschijnlijk een zelfmaak pakket van appie gaat worden.
Frietjes zijn óók lekker, al heb ik liever patat😋.quote:
Klinkt goed😀. Hoe maak je die bruschetta?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:30 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb zojuist prei-courgette soep gemaakt en ga er pesto bruschetta’s bij maken. Het ruikt hier heerlijk.
Dit roept vragen opquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden dit eten… maar dochter gaat onverwacht logeren en ze wil dit heel graag, dus dit schuift op naar morgen en nu hebben we niks in huis. Alleen toiletpapier.
Nu ben ik wel benieuwd naar “dit”quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden dit eten… maar dochter gaat onverwacht logeren en ze wil dit heel graag, dus dit schuift op naar morgen en nu hebben we niks in huis. Alleen toiletpapier.
Dit. Wil. Ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:35 schreef Clubsoda het volgende:
Stoofpot met pastinaak, paddenstoelen en bier. Met Schupfnudeln erbij
Is het verbrand? Want das kut jah😖quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:42 schreef amaranta het volgende:
En raamfolie is kut. Einde mededeling
Hoe weinig zin ik ook heb om te koken, soep uit blik of zak komt er hier niet in 🤣🤣quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:31 schreef Nijna het volgende:
Wij eten soep uit een zak (geen zelfgemaakte) en afbakbroodjes. Geen zin om te koken.
Nee scheef geknipt. En zoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Is het verbrand? Want das kut jah😖
Haal een zak magnetron poffertjes voor zoon en ga samen met man uit eten bij een lokaal restaurantquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:32 schreef amaranta het volgende:
Oh darn.... sterktequote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hoe weinig zin ik ook heb om te koken, soep uit blik of zak komt er hier niet in 🤣🤣
Gister kwam eindelijk de monteur voor de vaatwasser. 2,5w gewacht, want druk en tekort aan monteurs in onze regio. Hij is bijna 2u bezig geweest. Helaas, verwarmingselement kapot, pomp moet vervangen worden... onderdelen niet op voorraad. Met een beetje geluk 18 februari pas![]()
![]()
Oh lekker dan.. en ja dat wordt heet..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:53 schreef amaranta het volgende:
Eej en dan nog iets he! Wij spaarden bij de AH voor pannen van Brabantia. In de steel van de pan zit een gat. Waarom? Nou… weet ik niet. Dus ik mailde Brabantia. Kreeg ik afsluitdoppen.
En omdat ik dus lui ben. Doe ik de pannen in de vaatwasser. Gevolg? Er zit water in de steel die er nooooooit meer uit wil. Weet je hoe fucking heet die steel wordt als hij op het vuur staat?
[ link | afbeelding ]
Op zich vind ik afwassen niet zo heel erg, maar na vorig jaar 7 weken lang zonder keuken te hebben gezeten is het wel weer even balen. Vaatwasser is net een jaar oud.quote:
Wij hebben inductie. Steel wordt ook dan heet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh lekker dan.. en ja dat wordt heet..
Gelukkig hier geen last meer van. Lang leve inductie.
[..]
Op zich vind ik afwassen niet zo heel erg, maar na vorig jaar 7 weken lang zonder keuken te hebben gezeten is het wel weer even balen. Vaatwasser is net een jaar oud.
En ik moet het nu alleen doen omdat het geteisem naar de bios is 🤣🤣
Hmm ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben inductie. Steel wordt ook dan heet.
Wat is het nut van afsluitdoppen als er al water in zit?😳quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:53 schreef amaranta het volgende:
Eej en dan nog iets he! Wij spaarden bij de AH voor pannen van Brabantia. In de steel van de pan zit een gat. Waarom? Nou… weet ik niet. Dus ik mailde Brabantia. Kreeg ik afsluitdoppen.
En omdat ik dus lui ben. Doe ik de pannen in de vaatwasser. Gevolg? Er zit water in de steel die er nooooooit meer uit wil. Weet je hoe fucking heet die steel wordt als hij op het vuur staat?
[ link | afbeelding ]
Dat ken ik niet, patatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Frietjes zijn óók lekker, al heb ik liever patat😋.
Rly?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:42 schreef amaranta het volgende:
En raamfolie is kut. Einde mededeling
Of 't heet wordt ligt aan het materiaal van de steelquote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wat is het nut van afsluitdoppen als er al water in zit?😳
Goed plan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rly?
Als je een knappe vent inhuurt om m aan te brengen, is het helemaal de bom.
Zelfs onze poets van ruim middelbare leeftijd bleef steeds maar treuzelen in de keuken toen het hier geplakt werd.
Dat is toch gewoon een kwestie van goed op de kop houden zodat al het water eruit loopt?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:53 schreef amaranta het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij ons wel wij zitten op 18 ofzo nuquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef SaskiaR het volgende:
Vandaag 10 kinderen uit de klas positief getest, ben benieuwd of er maandag school is
Dat wordt heel heet, een pan met water in de steel...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:53 schreef amaranta het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jouw kind is wel creatief met eten of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon heeft een patatje verzopen. In de ketchup *ril*😖😖😖
Dat was vast gezellig, met z’n allen naar de teststraat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef SaskiaR het volgende:
Vandaag 10 kinderen uit de klas positief getest, ben benieuwd of er maandag school is
Ik voel met je mee, wij hadden na ruim een maand wachten eindelijk de vaatwasser op 14 juli, hadden we op 17 juli dat stroom-incident waardoor onder andere de vaatwasser en oven kapot gingen, en uiteraard duurde het nog weer weken voor het juiste onderdeel van de vaatwasser geleverd kon worden... nou ja, het waren 3 fantastische dagen met vaatwasser.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh lekker dan.. en ja dat wordt heet..
Gelukkig hier geen last meer van. Lang leve inductie.
[..]
Op zich vind ik afwassen niet zo heel erg, maar na vorig jaar 7 weken lang zonder keuken te hebben gezeten is het wel weer even balen. Vaatwasser is net een jaar oud.
En ik moet het nu alleen doen omdat het geteisem naar de bios is 🤣🤣
Dit waren allemaal thuistesten (met klachten). Een teststraat vinden is echt niet te doen... voel me zelf ook niet lekker, maar kon geen plek vinden voor een test.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat was vast gezellig, met z’n allen naar de teststraat.
Whaha, de jouwe kan er ook wat van😂. Pringels: check. Oreo's: eerst de crème eraf pulken en dan prakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat wordt heel heet, een pan met water in de steel...
Ik doe zulke pannen niet in de vaatwasser, mijn gewone pannen wel. Maar die hebben geen gat in het handvat.
Ik heb het wel eens gehad met een oude pan.
Maar als ze er afsluitdoppen voor hebben, dan is het vast een bekend probleem. Vraag ik me alleen wel af waarom ze ze niet bij het produceren dichtmaken...
[..]
Jouw kind is wel creatief met eten of niet?
Mijn jongste klooit ook met eten. Eerst was het alles in kleine blokjes snijden (aarbeien, appels, stukjes kaas, enzovoort) en nu verpulvert ze dingen. Koop je pringles, doe je je best om ze heel te houden onderweg naar huis, en dan mikt ze ze in een bakje en stampt ze fijn met de bus om het vervolgens met een lepeltje te gaan eten.
Ok, er past wel meer in het bakje als je het fijnstampt... En ze prakt oreo's in de melk en dat gaat dan in de magnetron *ril*.
Ja, dat vinden van een testafspraak is dramatisch volgens mij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dit waren allemaal thuistesten (met klachten). Een teststraat vinden is echt niet te doen... voel me zelf ook niet lekker, maar kon geen plek vinden voor een test.
Heel simpel en snelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker! Heb je daar een recept van?
Hier hielp het om een half uur later nog eens te kijken... Beterschap.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dit waren allemaal thuistesten (met klachten). Een teststraat vinden is echt niet te doen... voel me zelf ook niet lekker, maar kon geen plek vinden voor een test.
Die van mij is 12, misschien een leuk setjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Whaha, de jouwe kan er ook wat van😂. Pringels: check. Oreo's: eerst de crème eraf pulken en dan prakken.
Liga, heel fijn. Bakje erbij en de 2 helften raspen. Of ijs laten smelten. Jaaa mam, maar dan heb ik limonade🤪. Ook leuk, worstcroisantjes. Deeg wordt terug tot balletje gekneed en van de worst wordt eerst het velletje geknaagd, in stukjes gehakt en opgegeten😖.
Oooh, en een keer ketchup, mayo en sambal, door de mais. Dat was zooo goor. Moest voor straf een paar happen nemen. Dat heeft ie nooit meer gedaan😇
En hij is 11🙈🙈🙈
In het kader van een pandemie, laten we geen pest ergens doorheen roerenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:28 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Heel simpel en snel![]()
1 ui, 3 courgettes, 2 preien en twee teentje knoflook laten koken (ong 10 minuten) in 1 liter bouillon en pureren en dan twee goeie el pest doorheen roeren
Van bruine afbakbroodjes plakjes snijden, pesto erop smeren en 10 minuten in de oven op 200 graden
In de soep kan je nog een beetje yoghurt doen en wat verse dille bij het serveren
Denk dat ze het wel overleven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:21 schreef Mushanga71 het volgende:
*gaat verder met werken*
Ik moest gisteren 20 minuten rijden om bij de teststraat te komen, dan parkeren, hele doolhof door lopen en na de test weer via een hele doolhof terug.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, dat vinden van een testafspraak is dramatisch volgens mij.
Ik keek vanmorgen rond 7 uur kon ineens kiezen. Gister kreeg ik alleen maar dat ze niks konden vinden.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:37 schreef F_r het volgende:
Hier ook telefonisch een afspraak gemaakt. Lang in de wacht maar bij de teststraat was het heel rustig
Dat deed ik vroeger met beschuit!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Liga, heel fijn. Bakje erbij en de 2 helften raspen.
Ik lees mee. Telkens als ik iets doe barstende hoofdpijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:42 schreef pinquit het volgende:
Heeft er iemand tips voor die vreselijke covidhoofdpijn?ik moet er zelfs van overgeven. Dan heb ik echt 100x liever hoest en keelpijn
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:46 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik lees mee. Telkens als ik iets doe barstende hoofdpijn.
Ik heb het idee dat de generatie met (jonge) kinderen nu aan de beurt zijn
Fijn toch? Zou bij iedereen wel mogen. Alleen een wangswapquote:Op zondag 30 januari 2022 10:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik was vanmorgen om kwart voor 8 al bij de teststraat met zieke dochter. Ze heeft enorme hoofdpijn en keelpijn, geen eetlust en is duizelig.
We waren voor het eerst in Leiden om te testen en mijn dochter kreeg voor het eerst een kindertest. Een paar seconden langs haar wang en het watje van het wattenstokje was nog zichtbaar buiten haar neus bij de neusswab, zo minimaal ging hij naar binnen. Het voelde echt een beetje halfbakken, maar blijkbaar is dit voldoende.
Klinkt naar. Geen tips.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:42 schreef pinquit het volgende:
Heeft er iemand tips voor die vreselijke covidhoofdpijn?ik moet er zelfs van overgeven. Dan heb ik echt 100x liever hoest en keelpijn
Oef wat naar.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:42 schreef pinquit het volgende:
Heel veel besmettingen op basisscholen en kdv hier in de buurtquote:Op zondag 30 januari 2022 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Vervelend van je hoofdpijn trouwens
Whahaha, fokmatch🤣.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier hielp het om een half uur later nog eens te kijken... Beterschap.
[..]
Die van mij is 12, misschien een leuk setje.
Frikandelbroodjes ontleden, eerst de bovenste boogjes brood opeten, dan de frikandel eruit halen en opeten en dan de rest van het brood. Pizza, eerst het beleg eraf halen en dan korst en beleg apart opeten...
Komkommer en dan suiker erop (dan smaakt het naar watermeloen).
[..]
In het kader van een pandemie, laten we geen pest ergens doorheen roeren.
Maar misschien ga ik het maar eens proberen, maar dan met pesto
Dochter is 24 en heeft het idd overleefd. Wel het huis uit al een paar jaar, zegt misschien genoeg🤨😆quote:
Bij dochter helpen de hoofdpijnpoeders van daro altijd heel goed.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:42 schreef pinquit het volgende:
Als je moet overgeven, is het dan geen migraine?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:42 schreef pinquit het volgende:
Ja lijkt er wel op, lekker dan, migraine én covidquote:Op zondag 30 januari 2022 11:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je moet overgeven, is het dan geen migraine?
Ik zou sowieso paracetamol (1000) en ibuprofen combineren dan, die werken op een andere manier, dus dubbel kans. En licht en geluid uitbannen en zo min mogelijk bewegen...
Waarop baseer je dat?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Aure het volgende:
Die spuugzelftesten zijn wel nog een stuk minder betrouwbaar dan die met een neusswab.
https://www.umcutrecht.nl(...)uwbaar-bij-symptomenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat?
En geldt dat voor alle versies?
quote:Op basis van de PCR-test had in de onderzochte periode 6,5 procent van de deelnemers het coronavirus. De gevoeligheid (sensitiviteit) was 85/182 (47 procent) voor de speekselzelftest en 124/180 (69 procent) voor de neuszelftest. Bij mensen met veel virusdeeltjes, was dit 55 procent voor de speekselzelftest en 84 procent voor de neuszelftest. De onderzoekers concluderen op basis hiervan dat de antigeen neuszelftest vrijwel dezelfde betrouwbaarheid heeft als wanneer deze testen worden afgenomen door professionals in de GGD teststraat. Echter, de onderzochte speekselzelftest is onvoldoende betrouwbaar
quote:Op zondag 30 januari 2022 12:06 schreef Aure het volgende:
[..]
https://www.umcutrecht.nl(...)uwbaar-bij-symptomen
[..]
Er wordt dus niets gezegd over speekselzelftesten. Er wordt iets gezegd over 1 specifieke speekselzelftest. En van die test wordt ook nog eens niet gezegd welke het betreft.quote:De resultaten van deze studie - die in de week van 6 december wordt gepubliceerd - gelden specifiek voor de onderzochte corona antigeen neus- en speekselzelftest. De onderzoeksgroep is bezig om de betrouwbaarheid van een aantal andere veelgebruikte neuszelftests verder te onderzoeken, bij grote groepen mensen met en zonder verkoudheidsklachten
Het is vooral de vergelijking met alle andere tests die de kinderen gehad hebben. Mijn dochter zei dat als de uitslag negatief is dat ze nog een keer wil omdat ze dat dan niet gelooft.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fijn toch? Zou bij iedereen wel mogen. Alleen een wangswap
Ik ken anders ook genoeg verhalen over valse uitslagen van de reguliere zelftestsquote:Op zondag 30 januari 2022 12:19 schreef Aure het volgende:
Dat is zo ja, maar het viel mij wel ook op dat bij bijv in de reviews bij die van de etos ook veel gesproken werd over vals negatieven. Maar daar is weinig wetenschappelijks aande optelsom maakt voor mij in ieder geval dat ik zelf eerder voor een neusswabtest zou kiezen.
Oh ja ik ook hoor!quote:Op zondag 30 januari 2022 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken anders ook genoeg verhalen over valse uitslagen van de reguliere zelftests
Dan is iig bij ons een speekseltest beter dan een neustest want bij de laatste is het tegenwerken en kun je alleen bidden dat je hem goed afneemt.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:30 schreef Aure het volgende:
Ja das nogal wiedes toch, dat de uitvoering goed moet zijn
Hier ook hoor, dochter zei het ookquote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het is vooral de vergelijking met alle andere tests die de kinderen gehad hebben. Mijn dochter zei dat als de uitslag negatief is dat ze nog een keer wil omdat ze dat dan niet gelooft.![]()
Waarschijnlijk is dit inderdaad goed genoeg, die kerel van de GGD weet vast hoe hij moet testen, het is vooral het enorme verschil met de eerdere tests waardoor het wat halfbakken voelt.
Ik zou overigens ook tekenen voor het overslaan van de neusswab, want die blijft toch elke keer weer naar.
Dat kan ik mij zeker voorstellen dan ja!quote:Op zondag 30 januari 2022 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is iig bij ons een speekseltest beter dan een neustest want bij de laatste is het tegenwerken en kun je alleen bidden dat je hem goed afneemt.
Soneal (11) vond het gisteren ook meevallen en was verbaasd dat het klaar was, vond de keelswab zelfs vervelender dan de neusswab, maar die was ook echt wel een stuk minder diep dan bij een volwassen test.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het is vooral de vergelijking met alle andere tests die de kinderen gehad hebben. Mijn dochter zei dat als de uitslag negatief is dat ze nog een keer wil omdat ze dat dan niet gelooft.![]()
Waarschijnlijk is dit inderdaad goed genoeg, die kerel van de GGD weet vast hoe hij moet testen, het is vooral het enorme verschil met de eerdere tests waardoor het wat halfbakken voelt.
Ik zou overigens ook tekenen voor het overslaan van de neusswab, want die blijft toch elke keer weer naar.
Niet vreemd, toch, als er sowieso veel besmettingen zijn, de meeste kinderen niet gevaccineerd zijn, geen afstand hoeven te houden en klasgenoten pas thuisblijven als ze bewezen besmet zijn?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:46 schreef F_r het volgende:
Ik heb het idee dat de generatie met (jonge) kinderen nu aan de beurt zijn
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:06 schreef MaJo het volgende:
Heeft @:oh-oh recent nog gepost? Ik zat gisteren aan haar te denken en volgens mij al een tijd niet gezien? Hopelijk gaat alles goed.
Ik vind het knap dat jullie neusswabs af weten te nemen bij jullie baby's/dreumesen. Als ik een snottebel wil verwijderen bij Aapie is het al een spartelende vis, no way dat ik iets in zijn neus ga peuren
Hij is van hoge koorts opeens naar helemaal koortsvrij gegaan. Wel begonnen met snotteren nu. Misschien dus voor de zekerheid morgen maar niet naar mijn ouders.
En ouders met een booster die langer dan 7 dagen geleden gezet is hoeven niet in quarantaine. Dan had mijn man vrolijk iedereen in zijn omgeving besmet.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef Hupje het volgende:
[..]
Niet vreemd, toch, als er sowieso veel besmettingen zijn, de meeste kinderen niet gevaccineerd zijn, geen afstand hoeven te houden en klasgenoten pas thuisblijven als ze bewezen besmet zijn?
Het zou me verbazen als ik niet binnen een paar weken positief test, met veel zieke collega's op mijn school en aardig wat besmettingen op de school van kind.
Dit dus.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef Hupje het volgende:
[..]
Niet vreemd, toch, als er sowieso veel besmettingen zijn, de meeste kinderen niet gevaccineerd zijn, geen afstand hoeven te houden en klasgenoten pas thuisblijven als ze bewezen besmet zijn?
Het zou me verbazen als ik niet binnen een paar weken positief test, met veel zieke collega's op mijn school en aardig wat besmettingen op de school van kind.
Aan tafel, boven een bakje met yoghurt.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ook op de bank, boven een bakje?😁
Ik heb net nog een bakje yoghurt met beschuit en roosvicee opquote:Op zondag 30 januari 2022 13:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Aan tafel, boven een bakje met yoghurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |