Word je meteen in het diepe gegooid!quote:
Jullie hebben allebei gelijk, als het om mRNA-vaccins ging zoals die van Pfizer en Moderna.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:31 schreef ToT het volgende:
Ik las net een comment onder een video over testen en vaccinaties waarin iemand vroeg of het klopte dat je lichaam zelf die spike-eiwitten aanmaakt als je gevaccineerd bent!
Ehhhh nee? Je immuunsysteem wapent zich er juist tegen!
Maar het is niet zo dat je daardoor positief kan testen.quote:How mRNA Vaccines Work
To trigger an immune response, many vaccines put a weakened or inactivated germ into our bodies. Not mRNA vaccines. Instead, mRNA vaccines use mRNA created in a laboratory to teach our cells how to make a protein—or even just a piece of a protein—that triggers an immune response inside our bodies. That immune response, which produces antibodies, is what protects us from getting infected if the real virus enters our bodies.
Ach, is toch geen ramp? Werk ze!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij eten vanavond pattatekes met kipcorn (zoon) en kroket (moi)![]()
Is al de 4e dag deze week dat ik deze week niet kook![]()
*gaat verder met werken*
Wij eten vanavond frietjesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij eten vanavond pattatekes met kipcorn (zoon) en kroket (moi)![]()
Is al de 4e dag deze week dat ik deze week niet kook![]()
*gaat verder met werken*
Dat klinkt lekker! Heb je daar een recept van?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:30 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb zojuist prei-courgette soep gemaakt en ga er pesto bruschetta’s bij maken. Het ruikt hier heerlijk.
Auwtsj, sterkte😘quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ach, is toch geen ramp? Werk ze!
Ik heb geen zin in koken. Last van darmen (pds) wat door trekt naar mijn rug. (ben rugpatient)
Ga voor de makkelijk. Kip kapsalon zelf bakken. Met sla en komkommer voor nog een beetje groente
En straks boodschappen doen, dan voor morgen wat bedenken wat waarschijnlijk een zelfmaak pakket van appie gaat worden.
Frietjes zijn óók lekker, al heb ik liever patat😋.quote:
Klinkt goed😀. Hoe maak je die bruschetta?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:30 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb zojuist prei-courgette soep gemaakt en ga er pesto bruschetta’s bij maken. Het ruikt hier heerlijk.
Dit roept vragen opquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden dit eten… maar dochter gaat onverwacht logeren en ze wil dit heel graag, dus dit schuift op naar morgen en nu hebben we niks in huis. Alleen toiletpapier.
Nu ben ik wel benieuwd naar “dit”quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden dit eten… maar dochter gaat onverwacht logeren en ze wil dit heel graag, dus dit schuift op naar morgen en nu hebben we niks in huis. Alleen toiletpapier.
Dit. Wil. Ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:35 schreef Clubsoda het volgende:
Stoofpot met pastinaak, paddenstoelen en bier. Met Schupfnudeln erbij
Is het verbrand? Want das kut jah😖quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:42 schreef amaranta het volgende:
En raamfolie is kut. Einde mededeling
Hoe weinig zin ik ook heb om te koken, soep uit blik of zak komt er hier niet in 🤣🤣quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:31 schreef Nijna het volgende:
Wij eten soep uit een zak (geen zelfgemaakte) en afbakbroodjes. Geen zin om te koken.
Nee scheef geknipt. En zoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Is het verbrand? Want das kut jah😖
Haal een zak magnetron poffertjes voor zoon en ga samen met man uit eten bij een lokaal restaurantquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:32 schreef amaranta het volgende:
Oh darn.... sterktequote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hoe weinig zin ik ook heb om te koken, soep uit blik of zak komt er hier niet in 🤣🤣
Gister kwam eindelijk de monteur voor de vaatwasser. 2,5w gewacht, want druk en tekort aan monteurs in onze regio. Hij is bijna 2u bezig geweest. Helaas, verwarmingselement kapot, pomp moet vervangen worden... onderdelen niet op voorraad. Met een beetje geluk 18 februari pas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |