quote:Ook Marcel Bosker verlaat Jumbo-Visma voor Team Reggeborgh. De Nederlands kampioen allround is een contract van twee jaar overeengekomen. Hij volgt het voorbeeld van Patrick Roest, die afgelopen vrijdag zijn overgang bekendmaakte.
,,Reggeborgh is een goede ploeg en het is hartstikke mooi dat ik daar deel van uit mag gaan maken", verklaart de 25-jarige Bosker zijn keuze. ,,Ik heb altijd heel fijn samengewerkt met coach Robin Derks bij TalentNED die nu trainer wordt bij Reggeborgh. Het verhaal van de trainers sprak me erg aan. Daarbij wilde ik heel graag met Patrick Roest blijven schaatsen."
Bosker is drievoudig wereldkampioen op de ploegenachtervolging (2019, 2020, 2021) en werd twee keer tot Nederlands kampioen allround gekroond (2018, 2022). ,,Ik hoop me verder te ontwikkelen, zodat ik ieder jaar weer iets beter word", zegt hij over zijn toekomstplannen. ,,De EK en WK allround en de 5.000 meter op de WK afstanden hebben daarbij mijn prioriteit."
Daar gaat de allroundtak van Jumboquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef BasEnAad het volgende:
Bosker nu dus ook naar Reggeborgh:
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-team-reggeborgh
[..]
Uberhaupt blijft er weinig over, Achtereekte mag ook weg. Hou je over qua toppers Antwanet, Verbij en Krol en is het te hopen dat Snellink en Beune (en mss Snel en N'tab) de stap maken naar het topniveau.quote:
Scheperkamp toch nog?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uberhaupt blijft er weinig over, Achtereekte mag ook weg. Hou je over qua toppers Antwanet, Verbij en Krol en is het te hopen dat Snellink en Beune (en mss N'tab) de stap maken naar het topniveau.
Klopt, zat blijkbaar naar de lijst van de grote ploeg te kijken, Scheperkamp zat nog bij de development ploeg dit seizoen.quote:
In ieder geval kan je een groot deel van de vrouwen daar overnemen heb je meteen een goede vrouwenploeg over de breedte.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:39 schreef Marcoss het volgende:
Kan best dat Jumbo dan het hele clubje van Leerdam haalt
Als ze Leerdam, Conijn en ook Groenewoud daadwerkelijk overnemen dan gaat de focus redelijk op de vrouwen.quote:
En Ramler komt ook over van Anema. Heeft wel potentie om iets beter te worden, maar zal denk ik nooit echt mee gaan doen met de top. Misschien halen ze ook nog Lex Dijkstra, maar dat lijkt me ook vooral peletonvulling.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef BasEnAad het volgende:
Bosker nu dus ook naar Reggeborgh:
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-team-reggeborgh
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
Dat gaat niet lekker vallen bij zijn oude ploeg, gaat vast nog leuk worden op het ijs.
quote:
Ster danquote:Op zondag 27 maart 2022 11:46 schreef Starflyer het volgende:
Orie moet wat nu zijn sterren naar Reggeborgh zijn gegaan
Tsja Orie wist Douwe de Vries op z'n 38e ook nog tot PR's te coachen, dus er kan een hoop, maar ik vraag me wel heel erg af of Bergsma op een andere manier trainbaar is.quote:
Bergsma, supertalent Huizinga en Jansman?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dit toch wel genot hoor
Ploegenachtervolging ook meteen geregeld zeker.
Nu zal de leuke en onbevangen uitstraling die ze had er wel uitgestampt worden door het altijd onsympathieke Jumboquote:
Conijn stond wel redelijk op een eiland in die ploeg qua afstanden, als een Voskamp had getekend was het wel echt een teken geweest. Goed nieuws voor Beune en Antwanet in ieder geval.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:08 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hier lacht ze nog...
Dit zal toch wel de opmaat zijn voor Leerdam om ook die kant op te gaan?
Beune gaat juist weg. Richting IKOquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Conijn stond wel redelijk op een eiland in die ploeg qua afstanden, als een Voskamp had getekend was het wel echt een teken geweest. Goed nieuws voor Beune en Antwanet in ieder geval.
Dat wordt nu echt niks meer dusquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Beune gaat juist weg. Richting IKO
https://www.schaatsen.nl/(...)t-merel-conijn-komt/
Lekker kliederen en chagrijnig kijken met Antwanet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu zal de leuke en onbevangen uitstraling die ze had er wel uitgestampt worden door het altijd onsympathieke Jumbo
Oh, dat klinkt niet goed met Beune. Had toch nog altijd wel het gevoel dat het er nog uit zou kunnen komen. In de jeugd was ze echt nog wel een stap beter dan Leerdam.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Beune gaat juist weg. Richting IKO
https://www.schaatsen.nl/(...)t-merel-conijn-komt/
Kjeld.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet goed met Beune. Had toch nog altijd wel het gevoel dat het er nog uit zou kunnen komen. In de jeugd was ze echt nog wel een stap beter dan Leerdam.
Hij wil nog niet met pensioen. Misschien zoekt de Maastrichtse ijsclub nog een assistent-trainer.quote:
Mooiquote:
Wat moet zij met zo'n oude man?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien iets voor Wust?
Gaat Jutta wel of niet weg?quote:De Wit vertelt verder dat hij wel gesprekken heeft gevoerd met Worldstream, de ploeg van Jutta Leerdam, en dat hij kan rekenen op interesse van de Amerikaanse schaatsbond. Hij verwacht binnen enkele maanden uitsluitsel te kunnen geven.
Dat antwoord kwam snel:quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan zuslief en Sato gewoon door. Er zijn meerdere opvolgers voor Nana
quote:Miho Takagi, "Undecided" about the next Olympics, the possibility of moving the practice base to the Netherlands is also "one of the options"
Miho Takagi (27), who won four medals at the 2022 Beijing Winter Olympics, including a gold medal for speed skating women's 1000 meters, held a press conference in Tokyo on the 5th, revealing [his] intention to continue working.
Op zich een mooi groepje, maar wat gaan ze doen om niet zo vies slecht te presteren komend jaar?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:42 schreef Max23 het volgende:
Joy Beune naar Team IKO
Ook Robin Groot gaat daar naar toe.
Esmee Visser heeft haar contract daar verlengd
Wat gaat ze tot oktober doen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:45 schreef Pino112 het volgende:
Niet verrassend maar Kodaira stopt in oktober.
Ah ja ze wil dus nog 1x het NK rijden. Bijzonder dat dat blijkbaar iets is om je carrière nog een half jaar mee te verlengenquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, het NK is dan.
Denk trainen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |