Bala eerder als een nieuweling in de fout.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:18 schreef Felagund het volgende:
Wellens wint, maar volgens mij snijdt hij Valverde nog wat af:
[ twitter ]
Ja, volgens mij sprint Tim redelijk rechtdoor, maar het is een beetje lastig te zien vanuit deze positie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bala eerder als een nieuweling in de fout.
Die heeft in ieder geval doorgetraind in de periode zonder ploeg jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:59 schreef franklop het volgende:
Clarke heeft dit seizoen ook opeens weer benen
quote:Davide Rebellin, el gran abuelo del pelotón se 'cuela' en la Challenge: "2022 es mi último curso"
https://www.marca.com/cic(...)a4741bf4d8b45ae.html
Voor de hobby Cape Epic en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Rebellin fietst volgens mij door tot hij recht zijn graf in fietst. Ik geloof er weinig van.
Wat doet Grega Bole daar ineens?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:09 schreef Mani89 het volgende:
De echte koers van de dag speelt zich af in Khor Fakkan.
Liefde voor de koers.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat doet Grega Bole daar ineens?
1. Gudmestad, de eerste overwinning van de sympathieke Noren dit jaar.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Super Sayar tegen Waerenskjold, Gudmedstad en Iker Bonillo, dat is nu al de koers van de dag.
Midey lijkt me iemand die nog een glansrijke carrière in Portugal tegemoet kan zien.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Mongool wordt dus op een halve bergaankomst verslagen door Bole, dat valt tegen. Midey, die echt een prachtige wielercarriere is misgelopen, derde.
Dat is geen slecht idee.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Midey lijkt me iemand die nog een glansrijke carrière in Portugal tegemoet kan zien.
Trouwe lezers van mijn posts in het Aziatisch wielrennen topic wisten dit al!quote:Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees nu dat Valentin vroeger de grote plaaggeest van Pinot was
Veel vertrouwen in hem dan.quote:
De Waalse Boonen.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The fuck. Dat is wel heel knap.
Stevige kerel die het duel niet schuwt.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The fuck. Dat is wel heel knap.
Er was wel een crash op een paar km voor de finish, ik denk dat er flink wat treintjes ontspoord zijn als ik die top 10 zo zie.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef franklop het volgende:
Lijkt erop dat de UAE trein ontspoort was, geen Ackermann bij de top 15 en Molano die sprintte.
Dit is walgelijk. Ik hoop dat mijn mannen allemaal op het podium staan in Marseille.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stevige kerel die het duel niet schuwt.
Ik meende Zimmermann ook te zien. Ben je al bang voor FPCL?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:56 schreef wimderon het volgende:
Zelfs met hun gedecimeerde ploeg is UAE nog alom aanwezig.
Wtf, dit wilde ik net posten. Onherkenbaar inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:00 schreef wimderon het volgende:
Het vooraanzicht van de truitjes van Cofidis is wel erg generiek nu.
Zijn er eigenlijk intelligente mensen die Danny heten?quote:Op zondag 30 januari 2022 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Danny is geen daalwonder inderdaad.
Ik ken ze niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk intelligente mensen die Danny heten?
Dewielersite is de beste.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:19 schreef H.Vviv het volgende:
Blijft toch jammer dat de commentatoren niet verder komen dan PCS.
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef franklop het volgende:
Lijkt erop dat de UAE trein ontspoort was, geen Ackermann bij de top 15 en Molano die sprintte.
quote:“Ik zag dat Pascal Ackermann de sprint ging aantrekken voor Molano, dus volgde ik Ackermann. In de laatste meters perste ik er alles uit en ik won. Het is prachtig.”
Fransen fietsen vaak liever om andere Fransen te laten verliezen.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:34 schreef wimderon het volgende:
Strijkijzer Giejoom blijft lekker op kop vlammen.
Politt en Kung fietsen ook altijd. Het zit in je aard.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fransen fietsen vaak liever om andere Fransen te laten verliezen.
Als Mes er in de zon zo bij zit wint hij elke klassieker dit jaarquote:
Op Wielerflits een interview met Groenewegen. Aan zijn overstap naar BikeExchange ben ik ook nog niet aan gewend.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet dit seizoen ook nog wennen aan Felix Gall en Kobe Goossens
Altijd tegen mijquote:
Nog niet eens dezelfde ploeg.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:02 schreef TheArt het volgende:
Aime De Gendt, nee man, Bobbie hou op man
Omdat hij niet Arnaud maar Amaury heetquote:Op zondag 30 januari 2022 17:03 schreef The_Undertone het volgende:
Is er een reden om de t niet uit te spreken bij Capiot?
Is het een Waal?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:03 schreef The_Undertone het volgende:
Is er een reden om de t niet uit te spreken bij Capiot?
Nope, Limburger, zoon van voormalig profrenner Johan Capiot, bij wie altijd de t werd uitgesproken op Vlaamse tv.quote:
Je hebt volledig gelijkquote:Op zondag 30 januari 2022 17:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Nope, Limburger, zoon van voormalig profrenner Johan Capiot, bij wie altijd de t werd uitgesproken op Vlaamse tv.
Aime de Gendt zijn rugnummer eindigt ook op een 2! En een 9 is een omgekeerde 6, dus zoveel zit daar niet verschil tussen.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Zijn rugnummer is gewoon vol in beeld in nog roept die debiele Treksel nog de minst waarschijnlijke naam. Ontslaan.
Dan is het vrij onlogisch idd, misschien wel een Waalse/Franse naam van oorsprong?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Nope, Limburger, zoon van voormalig profrenner Johan Capiot, bij wie altijd de t werd uitgesproken op Vlaamse tv.
Welke referentie zit hierachter?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:04 schreef TheArt het volgende:
Goed, Capiot gaat dus een baggerseizoen tegemoet. Weten we dat ook weer.
Je had vroeger een Vlaamse televisiepresentator Walter Capiau, die zijn naam werd uitgesproken zoals het daverende duo dat nu doet.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is het vrij onlogisch idd, misschien wel een Waalse/Franse naam van oorsprong?
Neem Jan mee en zet Wuyts daarvoor in de plaats.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Zijn rugnummer is gewoon vol in beeld en nog roept die debiele Treksel de minst waarschijnlijke naam. Ontslaan.
Jan > Bobbiequote:Op zondag 30 januari 2022 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Neem Jan mee en zet Wuyts daarvoor in de plaats.
@:SanderValentijn
Wuyts laat zich niet in een bezemkast opsluiten voor een Eurosport-salaris.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Neem Jan mee en zet Wuyts daarvoor in de plaats.
@:SanderValentijn
Die doet in elk interview sinds bekend is dat hij moet stoppen een open sollicitatie naar nieuw commentaarwerk.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wuyts laat zich niet in een bezemkast opsluiten voor een Eurosport-salaris.
De zenders die wielrennen uitzenden zijn ook erg dik bezaaid, onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:15 schreef H.Vviv het volgende:
Maar het zegt ook veel dat Wuyts een nieuwe baan nog steeds niet binnen heeft.
Er zijn inderdaad wel mogelijkheden, maar dan moet je soms ook met wat mindere wedstrijden genoegen nemen.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
De zenders die wielrennen uitzenden zijn ook erg dik bezaaid, onbegrijpelijk inderdaad.
Welke dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:18 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wel mogelijkheden, maar dan moet je soms ook met wat mindere wedstrijden genoegen nemen.
VTM, Eurosport. Play Sports wil die ook niet opgeven met het veldrijden wat die waarschijnlijk blijft doen.quote:
Ja, dat is het dan ook. Eurosport moet wel willen en ruimte hebben en VTM heeft sowieso een mager aanbod (en in 2021 net Jan Suykens aan nieuwe hoofdcommentator aangesteld).quote:Op zondag 30 januari 2022 17:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
VTM, Eurosport. Play Sports wil die ook niet opgeven met het veldrijden wat die waarschijnlijk blijft doen.
Eurosport zou wel wat meer Belgische commentatoren mogen hebben.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, dat is het dan ook. Eurosport moet wel willen en ruimte hebben en VTM heeft sowieso een mager aanbod (en in 2021 net Jan Suykens aan nieuwe hoofdcommentator aangesteld).
En meer vrouwen!quote:Op zondag 30 januari 2022 17:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eurosport zou wel wat meer Belgische commentatoren mogen hebben.
Iemand op WF zei 112 top 10 plaatsen. De Belgische Kelderman dus.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verrassend dat dit pas zijn eerste overwinning is.
Was dat Thomas? Die zouden toch wel op elkaar ingespeeld moeten zijn zou je denken.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:06 schreef wimderon het volgende:
Leuke duosprint van Cofidis wel, in plaats van dat die tweede Coquard gewoon fatsoenlijk afzet.
Even informatie ingewonnen bij papa.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Capiot die wint, nee, dat kan niet. What's next? Wielco die een koers wint?
De vlinders van Kiko fladderen geruisloos richting het podium, benieuwd of hij net als vorig jaar nu stopt met fietsen of dat hij de rest van het jaar blijft presteren.
Ja. Maar misschien vindt Vasseur de puntjes belangrijker.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was dat Thomas? Die zouden toch wel op elkaar ingespeeld moeten zijn zou je denken.
Kelderman gaat dit jaar een koers winnenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand op WF zei 112 top 10 plaatsen. De Belgische Kelderman dus.
Jai Hindley heeft nog wel wat recht te zetten.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Kelderman gaat dit jaar een koers winnen
Stond vanochtend nog een artikel in L’Equipe over de vloek van La Marseillaise.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat als je deze wedstrijd je vervloekt bent voor de rest van het seizoen?
2,5 jaar geleden geweest, onderschatte stad. Vergeet niet naar Les Calanques te gaanquote:Op zondag 30 januari 2022 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil naar Marseille. Prachtige plaatjes gezien vanmiddag.
Op dat heuveltje met uitzicht op zeequote:Op zondag 30 januari 2022 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil naar Marseille. Prachtige plaatjes gezien vanmiddag.
Alleen jammer dat het zo'n teringzooi qua misdaad is.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2,5 jaar geleden geweest, onderschatte stad. Vergeet niet naar Les Calanques te gaan
Niks van gemerktquote:Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het zo'n teringzooi qua misdaad is.
quote:De Vlaamse mediawereld heeft zijn eerste toptransfer van 2022 beet. Michel Wuyts (65), tot gisteren nog commentator bij de VRT, wordt vanaf vandaag exclusief columnist, analist én commentator van wielerwedstrijden bij DPG Media, zeg maar bij VTM, ‘Het Laatste Nieuws’ en HLN.be. “Ik ga doen wat ik al dertig jaar doe, maar ook nog veel meer. Dat vind ik straf, op mijn leeftijd.”
Blijkbaar ook pas gisteren bij de VRT bekend gemaakt, waardoor hij daar de laatste crossen niet meer doetquote:Op maandag 31 januari 2022 06:55 schreef H.Vviv het volgende:
Wuyts heeft een nieuwe baan gevonden.
[..]
De crossen op VTM waren ook wel heel erg slecht van commentaar voorzien. Daar is Wuyts echt een grote verbetering.quote:Op maandag 31 januari 2022 06:55 schreef H.Vviv het volgende:
Wuyts heeft een nieuwe baan gevonden.
[..]
Volgens mij hebben ze qua wegwedstrijden alleen MSR en Lombardije, vrij karig.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:51 schreef Slobeend het volgende:
Wat voor koersen komen nog meer op VTM?
Die zijn dus niet meer exclusief op Eurosport?quote:Op maandag 31 januari 2022 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze qua wegwedstrijden alleen MSR en Lombardije, vrij karig.
Ik neem aan dat hij dan ook een account op het Viva-forum krijgt als concurrent voorbeschouwingen van RRquote:Op maandag 31 januari 2022 08:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Algemeen Dagblad is ook DPG media. Ik zie het al, Hidde van Warmerdam OUT, Wuyts IN.
Die waren al een paar jaar ook te zien bij VTM, geloof ikquote:Op maandag 31 januari 2022 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zijn dus niet meer exclusief op Eurosport?
Waren ze in Vlaanderen alleen het eerste jaar. Zelfde als Strade bij Sporza.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zijn dus niet meer exclusief op Eurosport?
Was me niet eens opgevallen, nu de Giro nogquote:Op maandag 31 januari 2022 11:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waren ze in Vlaanderen alleen het eerste jaar. Zelfde als Strade bij Sporza.
Dat lukte zelfs met Remco niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen, nu de Giro nog
Een uurtje fietsen op Zwift zou ik in de verste verte nog niet willen scharen onder 'hij is terug' eigenlijk. Maar ik hoop het met je mee.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:32 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu bijna een uur gefietst op Zwift. Zelfs nog een sprintje getrokken op het eind. Hij is terug (hoop ik).
Waar moet dat standbeeld komen?quote:Op maandag 31 januari 2022 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Een sprint getrokken? Wow, geef hem een standbeeld!
Goeie, toonbeeld van hoop. Een man die uit een onvoorstelbare, vreselijke situatie is opgeklommen.quote:
De pure sprinters moeten maar in de zandbak warmdraaien?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, in de Ster van Besseges doen ze amper onder. Dat is ook nieuw. Finish op deze klim in etappe 3.
[ afbeelding ]
En op alle andere dagen hebben de (pure) sprinters ook geen kans.
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, in de Ster van Besseges doen ze amper onder. Dat is ook nieuw. Finish op deze klim in etappe 3.
[ afbeelding ]
Op Mont Bouquet kwamen ze in 2020 ook al aan.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, in mijn beleving altijd veredelde sprintritten met wat heuvels in Besseges. Niet dus, nou ja, kijk er in ieder geval naar uit.quote:
Je bedoelt Maleisiërs? Die zijn nog wel oké vaak. En Jeroen Meijersquote:Op maandag 31 januari 2022 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Die natnekken van Terangganu stellen hun gehandicapte Thai op in een profkoers en laten hun goudhaantjes Budyak en Sainbayar opdraven in een .2 wedstrijd. Lachwekkond.
Ja sorry ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bedoelt Maleisiërs? Die zijn nog wel oké vaak. En Jeroen Meijers
Mohd Harrif Saleh is een fenomeen.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sorry ze lijken allemaal op elkaar.
Ze hebben Reguigui al, een nog veel groter fenomeen. Maar die laten ze op de tribune.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mohd Harrif Saleh is een fenomeen.
Daar rijden de meeste sprinters dan ook. Daar zijn de meeste sprintritten. Al is vandaag al verdraaid lastig, lekker gravelrijden.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De pure sprinters moeten maar in de zandbak warmdraaien?
Grega Bolequote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:46 schreef DeeBee het volgende:
Paar maanden terug zelf nog gereden in die heuvels daar, best lekker toeren.
Greg Ebola wint volgens PCS.
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit wordt zeker uitgezonden op de PLAYER?
Voor vrouwenhatende wielrenners is februari wel echt een gouden maand ja, straks ook nog Oman en de Emiraten!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef Momo het volgende:
Ik weiger als vrouw om naar die zandbak koers te kijken
En Eurosport 2. Althans, dat was de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit wordt zeker uitgezonden op de PLAYER?
Mooi, want Eurosport moet nog steeds dood.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Eurosport 2. Althans, dat was de bedoeling.
[ twitter ]
Zandbakgenotquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Eurosport 2. Althans, dat was de bedoeling.
[ twitter ]
Bagioli lag er bij, hopelijk zonder erg.quote:
Als mens moet je weigeren om naar de Khashoggi Tour te kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef Momo het volgende:
Ik weiger als vrouw om naar die zandbak koers te kijken
Santambrogio zou met live beelden nooit een noemenswaardige renner zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je zit momenteel te genieten neem ik aan.
Lekker gewerkt door Richeze.quote:
Fout.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker gewerkt door Richeze.
Geen idee wie het was joh, ik ben alweer weggezaptquote:
#256.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee wie het was joh, ik ben alweer weggezapt
Ohja, ik had dat nog gelezenquote:
Ik mis de Yana bash.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig komt Astana wel met kwaliteit uit het oosten.
Gaat dit een ding worden? De Buyst deed wel heel erg zijn best om zelf ook nog kort te eindigen.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien vindt Vasseur de puntjes belangrijker.
Hoezo is dat dit jaar ineens zo'n fenomeen dan? Dat was het de laatste jaren toch niet echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gaat dit een ding worden? De Buyst deed wel heel erg zijn best om zelf ook nog kort te eindigen.
We krijgen promotie/degradatie he!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo is dat dit jaar ineens zo'n fenomeen dan? Dat was het de laatste jaren toch niet echt?
Lelangue was er naar eigen zeggen (als enige van de teams die in een artikeltje ter sprake kwamen) niet mee bezig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gaat dit een ding worden? De Buyst deed wel heel erg zijn best om zelf ook nog kort te eindigen.
De WT-licenties worden voor drie jaar uitgedeeld en die periode loopt dit jaar af. De ploeg die op de driejarige ranking onderaan staat dreigt te degraderen, als een of meerdere ProTeams een aanvraag doen voor een WT-licentie voor de drie jaar hierna.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo is dat dit jaar ineens zo'n fenomeen dan? Dat was het de laatste jaren toch niet echt?
Eindelijk, waarde maxi-mus, eindelijk is het zover. Dagen, weken en maanden hebben we gewacht tot Hij weer op aarde neer zou strijken, om zodoende ons, als stervelingen, van wat glans te voorzien. Met iedere pedaalslag zingen de engelen weer iets luider en iets puurder, met iedere pedaalslag kleuren de velden van Elysium weer iets groener. Valencia, als levende vormen van Genesis. Zoals God een belofte deed aan Abraham, zo doe ik u die ook: het beloofde land zal andermaal worden bereikt. Amen.quote:
Is dit altijd al een driejarig ding geweest? #dagjesmensquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De WT-licenties worden voor drie jaar uitgedeeld en die periode loopt dit jaar af. De ploeg die op de driejarige ranking onderaan staat dreigt te degraderen, als een of meerdere ProTeams een aanvraag doen voor een WT-licentie voor de drie jaar hierna.
Alle ploegen die in de gevarenzone staan, zoals dus Lotto-Soudal, moeten zoveel mogelijk punten sprokkelen om maar niet laatste te worden. Een beetje paniekvoetbal bij de ploegen die de afgelopen twee jaar niet optimaal hebben gepresteerd. De ProTeams gaan waarschijnlijk ook lekker sprokkelen om maar zo hoog mogelijk op hun ranking te eindigen, en dan moeten ze waarschijnlijk hopen dat Alpecin nog steeds geen WT-licentie wil.
Hoewel ik me graag laat verrassen door zijn progressie heeft Ayuso natuurlijk nog niets laten zien wat er op duidt dat hij en Evenepoel hier even de rest de moeder gaan schroeien.quote:
Sterker nog: hij is denk ik nu al binnen!quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:08 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Remco gaat dus elke rit winnen
https://twitter.com/Eritropoetina/status/1488783833973637124quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:55 schreef Aguero het volgende:
Heeft iemand een profiel van dat pukkeltje?
Werd die 3e ja? Had ik nog overwogen in de FCPL voor een fooitje, maar uiteindelijk is die nergens heen gegaan geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |