Bala eerder als een nieuweling in de fout.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:18 schreef Felagund het volgende:
Wellens wint, maar volgens mij snijdt hij Valverde nog wat af:
[ twitter ]
Ja, volgens mij sprint Tim redelijk rechtdoor, maar het is een beetje lastig te zien vanuit deze positie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bala eerder als een nieuweling in de fout.
Die heeft in ieder geval doorgetraind in de periode zonder ploeg jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:59 schreef franklop het volgende:
Clarke heeft dit seizoen ook opeens weer benen
quote:Davide Rebellin, el gran abuelo del pelotón se 'cuela' en la Challenge: "2022 es mi último curso"
https://www.marca.com/cic(...)a4741bf4d8b45ae.html
Voor de hobby Cape Epic en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Rebellin fietst volgens mij door tot hij recht zijn graf in fietst. Ik geloof er weinig van.
Wat doet Grega Bole daar ineens?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:09 schreef Mani89 het volgende:
De echte koers van de dag speelt zich af in Khor Fakkan.
Liefde voor de koers.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat doet Grega Bole daar ineens?
1. Gudmestad, de eerste overwinning van de sympathieke Noren dit jaar.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Super Sayar tegen Waerenskjold, Gudmedstad en Iker Bonillo, dat is nu al de koers van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |