Als dat echt zo was, zou je een punt hebben. Volgens mij is hetgeen jij hier als 'uitgesloten' kwalificeert helemaal niet uitgesloten. Wat betreft een natuurlijke doodsoorzaak geldt bijv. dat het gezien wordt als hel onwaarschijnlijk, aangezien Nicky voor zover bekend een gezond kind was, dat niet zomaar overlijdt. De kans daarop is dus heel klein, maar niet uitgesloten. Iquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Door uitsluiting is wel bewezen dat Jos de hand heeft gehad in de dood van Nicky. Uitgesloten is dat hij op natuurlijke wijze om het leven is gekomen, wel door smoren mogelijk in combinatie met stress. En uitgesloten is dat iemand anders erbij betrokken is geweest. Wel wezen is dat Jos er was, verantwoordelijk is voor vrijheidsberoving en voor het seksuele misbruik.
Lijkt me niet dat je 'n dan vrij kunt spreken voor de dood van Nicky Verstappen.
Dus iedereen die een lijk ontdekt is de dader of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Jos B. heeft toch gewoon bekend dat hij daar was op het moment dat het overleden kind daar lag?
1+1=2
Het Hof heeft vastgesteld dat Nicky een niet-natuurlijke dood is gestorven. En ook dat de doodsoorzaak 'smoren' is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, zou je een punt hebben. Volgens mij is hetgeen jij hier als 'uitgesloten' kwalificeert helemaal niet uitgesloten. Wat betreft een natuurlijke doodsoorzaak geldt bijv. dat het gezien wordt als hel onwaarschijnlijk, aangezien Nicky voor zover bekend een gezond kind was, dat niet zomaar overlijdt. De kans daarop is dus heel klein, maar niet uitgesloten. I
k vraag me ook af hoe je uit kunt sluiten dat er iemand anders bij betrokken geweest is. Er is niet bekend waaraan en wanneer Nicky precies is overleden, laat staan dat vast te stellen valt wie dat gedaan heeft.
Kun je echt uitsluiten dat Nicky niet al dood was toen Jos B. 'm vond? Want als je dat niet kunt uitsluiten, dan blijft er niks over. Als Nicky al dood was, kan er immers ook geen sprake meer zijn van enig zedenmisdrijf (lijkschennis is niet strafbaar).
Iedereen die een verklaring aflegt nadat het onderzoeksrapport bekend is, mag al zweten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus iedereen die een lijk ontdekt is de dader of zo?
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit, Roethof heeft hoog spel gespeeld vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.
Maar als ik een lijk zou vinden, dan zou ik de politie bellen. Ik zou dan niet even de kleding van de overledene gaan fatsoeneren. En ook niet even z'n kleren aan en uit doen. En ook niet even in zijn of haar onderbroek gaan rommelen.
Waarom zou je een lijk ontdekken, daar niks over zeggen, sporen achter gaan laten en dan achteraf nog een aantoonbaar onzinverhaal op gaan hangen? Nota bene nadat je het onderzoeksrapport hebt gelezen.![]()
Prutswerk van Gerald R. dit.
Natuurlijk heeft hij aan Nicky gezeten. Bovendien had hij al een verleden. Dus ik snap dat je de politie dan maar even niet belt. Ook al heb je in dat scenario niks strafbaars gedaan, fraai is anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.
Maar als ik een lijk zou vinden, dan zou ik de politie bellen. Ik zou dan niet even de kleding van de overledene gaan fatsoeneren. En ook niet even z'n kleren aan en uit doen. En ook niet even in zijn of haar onderbroek gaan rommelen.
Waarom zou je een lijk ontdekken, daar niks over zeggen, sporen achter gaan laten en dan achteraf nog een aantoonbaar onzinverhaal op gaan hangen? Nota bene nadat je het onderzoeksrapport hebt gelezen.![]()
Prutswerk van Gerald R. dit.
Ja, Roethof heeft er een circus van gemaakt. Vanaf dag 1 op een erg irritante manier in de media, dan nog die zogenaamde troefkaart wat ook tegen Jos B heeft gewerkt, een onzinverklaring in elkaar kunnen zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, Roethof heeft hoog spel gespeeld vanaf dag 1.
Nu herhaal je wat het Hof daarover gezegd heeft, maar dat vind ik niet zo interessant. De vraag is hoe ze dit hebben kunnen bepalen, terwijl daar feitelijk geen enkel bewijs voor is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:04 schreef Halcon het volgende:
Het Hof heeft vastgesteld dat Nicky een niet-natuurlijke dood is gestorven. En ook dat de doodsoorzaak 'smoren' is.
In dit scenario deed hij wel wat strafbaars, namelijk aan Nicky zitten. Waarom zou hij aan 'n lijk moeten zitten, een lijk moeten uikleden en zo als hij tijdens het pissen een lijk vond?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij aan Nicky gezeten. Bovendien had hij al een verleden. Dus ik snap dat je de politie dan maar even niet belt. Ook al heb je in dat scenario niks strafbaars gedaan, fraai is anders.
Alle andere varianten (van ongeluk tot zelfmoord en van allerlei gewelddadige varianten tot een natuurlijke dood) zijn uitgesloten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nu herhaal je wat het Hof daarover gezegd heeft, maar dat vind ik niet zo interessant. De vraag is hoe ze dit hebben kunnen bepalen, terwijl daar feitelijk geen enkel bewijs voor is.
Nope. Lijkschennis/necrofilie is niet strafbaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dit scenario deed hij wel wat strafbaars, namelijk aan Nicky zitten. Waarom zou hij aan 'n lijk moeten zitten, een lijk moeten uikleden en zo als hij tijdens het pissen een lijk vond?
Waarom zou 'ie dat doen? Je bent bang omdat je met 'n zedenverleden 'n lijk vindt en dan ga je even met dat lijk rommelen....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nope. Lijkschennis/necrofilie is niet strafbaar.
Nog steeds geen enkel bewijs om te staven dat Jos B. hem om het leven gebracht heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle andere varianten (van ongeluk tot zelfmoord en van allerlei gewelddadige varianten tot een natuurlijke dood) zijn uitgesloten.
Die zijn wettelijk overtuigend genoeg uitgesloten. Als hij door bijvoorbeeld klappen om het leven zou zijn gebracht, zou dat zichtbaar moeten zijn. Ook zelfmoord zou je moeten kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nog steeds geen enkel bewijs om te staven dat Jos B. hem om het leven gebracht heeft.
En die andere varianten zijn niet uitgesloten, die zijn heel onwaarschijnlijk. Niet uitgesloten.
Waarom ie dat zou doen? Omdat het een pedofiel is, duh.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie dat doen? Je bent bang omdat je met 'n zedenverleden 'n lijk vindt en dan ga je even met dat lijk rommelen....
Dat is wat het Hof stelt, maar feitelijk is daar niks aan bewijs voor. Er zijn diverse andere doodsoorzaken mogelijk, die weliswaar veel onwaarschijnlijker zijn, maar niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn wettelijk overtuigend genoeg uitgesloten. Als hij door bijvoorbeeld klappen om het leven zou zijn gebracht, zou dat zichtbaar moeten zijn. Ook zelfmoord zou je moeten kunnen zien.
Pedofiel is wat anders dan een necrofiel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom ie dat zou doen? Omdat het een pedofiel is, duh.
Als jij met je zieke geest een kinderlijkje zou vinden en je vindt het wel lekker om daar eens even op bepaalde plekken aan te zitten, dan heb je in Nederland niks strafbaars gedaan (onbegrijpelijk overigens). Maar ga je dan vervolgens rustig de politie bellen en vertellen dat je dat gedaan hebt? Dat lijkt me niet.
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja. Hij kan om het leven gebracht zijn door geavanceerde ruimtemannetjes die kleine jongetjes kunnen vermoorden zonder sporen achter te laten en zonder dat er een doodsoorzaak vast te stellen is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is wat het Hof stelt, maar feitelijk is daar niks aan bewijs voor. Er zijn diverse andere doodsoorzaken mogelijk, die weliswaar veel onwaarschijnlijker zijn, maar niet onmogelijk.
En dan zit z'n DNA ook nog eens in z'n onderbroek en hangt die pedo 'n aantoonbaar onzinverhaal op. Zelfs nadat hij het onderzoeksrapport heeft gelezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee.
Maar als een pedofiel 's nachts op de Brunssumerheide is waar "toevallig" een kind is vermoord dan weet ik voldoende.
Er waren die nacht wel meer pedofielen op de heide. En die andere bevond zich een stuk dichter bij Nicky.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee.
Maar als een pedofiel 's nachts op de Brunssumerheide is waar "toevallig" een kind is vermoord dan weet ik voldoende.
Wie dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er waren die nacht wel meer pedofielen op de heide. En die andere bevond zich een stuk dichter bij Nicky.
Het is niet nodig om er iets ridicuuls van te maken, Er zijn allerlei doodsoorzaken die geen uitwendige sporen achterlaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Hij kan om het leven gebracht zijn door geavanceerde ruimtemannetjes die kleine jongetjes kunnen vermoorden zonder sporen achter te laten en zonder dat er een doodsoorzaak vast te stellen is.
Daar is echter 0,0 aan aanknopingspunten voor. Net zoals alle andere onzinnige varianten die Gerald R. zou kunnen bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |