Eerste de cassatie nog...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:28 schreef Landgeld het volgende:
Die ouders zijn kapot van emotie he. Nog steeds.
Hopelijk kan het nu worden afgesloten.
Roethof en Jos gaan vast in cassatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:28 schreef Landgeld het volgende:
En van die 12,5 jaar ging er ook nog wat af. Maar per 1 mei 1 juli 2021 zijn er nieuwe wetten en is dat niet meer zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:25 schreef Patroon het volgende:
Haha eerst 12.5 jaar en dan in hoger beroep 16 jaar krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jos zal wel in cassatie gaan hè.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:28 schreef Landgeld het volgende:
Die voert gewoon uit wat zijn klant vraagt uiteindelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Landgeld het volgende:
Gerald Roethof
Van 12.5 naar 16 jaar. Doei Doei Jos Brech. Je wordt in de gevangenis nog wel opgewacht...
Roethof had vanaf dag één de regie al.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die voert gewoon uit wat zijn klant vraagt uiteindelijk
Jos heeft die troefkaart-verklaring echt niet zelf verzinnen. En dat geneuzel over contaminatie ook niet. Hij dreunde het riedeltje van zijn advocaat op. Die heeft hopeloos gefaald in deze zaak.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die voert gewoon uit wat zijn klant vraagt uiteindelijk
Die hebben zich er in de loop der jaren zó in vastgebeten, ze nemen het mee hun graf in hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:28 schreef Landgeld het volgende:
Alsnog zal hij ongetwijfeld zijn gewezen op het risico van dit hoger beroepquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jos heeft die troefkaart-verklaring echt niet zelf verzinnen. En dat geneuzel over contaminatie ook niet. Hij dreunde het riedeltje van zijn advocaat op. Die heeft hopeloos gefaald in deze zaak.
Komt ook omdat ze vinden dat ze zo loyaal moeten zijn naar Nicky toe. Ergens heel begrijpelijk natuurlijk, maar je verziekt ook je eigen hele leven. En het brengt je uiteindelijk niets.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die hebben zich er in de loop der jaren zó in vastgebeten, ze nemen het mee hun graf in hoor.
Hij heeft Jos toch 16 jaar in de cel gekregen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:36 schreef Halcon het volgende:
Die heeft hopeloos gefaald in deze zaak.
Ja, ongetwijfeld, maar ligt er ook een beetje aan hoe je iemand erop wijst. Je kunt zeggen dat het een coin flip is en dus best een forse kans op meer straf, maar je kunt ook zeggen van "dit vegen we wel van tafel, waterkansje dat het hof er ook helemaal naast zit".quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog zal hij ongetwijfeld zijn gewezen op het risico van dit hoger beroep
Doelde op vanuit het perspectief van die pedo-buttcrafter. Vanuit elk ander perspectief heeft hij het prima gedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hij heeft Jos toch 16 jaar in de cel gekregen?
Ze hebben hun eigen leven en dat van het zusje van de jongen grondig verziekt. Dat heb ik echt geen begrip voor. Dat hadden ze iig hun dochter moeten besparen. Dat meisje was blijkbaar niet belangrijk genoeg want die leefde nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze vinden dat ze zo loyaal moeten zijn naar Nicky toe. Ergens heel begrijpelijk natuurlijk, maar je verziekt ook je eigen hele leven. En het brengt je uiteindelijk niets.
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze hebben hun eigen leven en dat van het zusje van de jongen grondig verziekt. Dat heb ik echt geen begrip voor. Dat hadden ze iig hun dochter moeten besparen. Dat meisje was blijkbaar niet belangrijk genoeg want die leefde nog.
Ja, is moeilijk om te zeggen dit soort dingen, maar dat is ook wel een beetje zoals ik naar dit soort dingen kijk. Er gebeuren gruwelijke dingen in deze wereld en daar kun je vaak niks meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze hebben hun eigen leven en dat van het zusje van de jongen grondig verziekt. Dat heb ik echt geen begrip voor. Dat hadden ze iig hun dochter moeten besparen. Dat meisje was blijkbaar niet belangrijk genoeg want die leefde nog.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, is moeilijk om te zeggen dit soort dingen, maar dat is ook wel een beetje zoals ik naar dit soort dingen kijk. Er gebeuren gruwelijke dingen in deze wereld en daar kun je vaak niks meer aan veranderen.
Wat je wel kunt doen is rouwen en er vervolgens het beste van maken.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Nicky blij was geweest dat zijn zus en ouders hun leven zo hebben 'geleefd'. Wellicht had hij gezegd: "Kom op mensen, het is niet anders. Ga iets leuks doen met je leven."
kloopt Jos was zijn sperma kwijt na de imel afgelikt te hebben en wist er 20 jaar uit handen van poilitiue te blijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doelde op vanuit het perspectief van die pedo-buttcrafter. Vanuit elk ander perspectief heeft hij het prima gedaan.
Stel je voor dat Jos pas in beeld was gekomen na de moord op Peter, dat had ie uberhaupt nooit geweten dat de dader was gevonden. Dat zou nog een stuk erger zijn dan het niet meer meekrijgen van een hogere straf.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Patroon het volgende:
Ik vind het enorm verdrietig dat Peter R de Vries deze uitspraak niet meer mee heeft mogen maken
Nee, die hebben hier geen mening meer over en hebben dit topic inmiddels verlaten denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:03 schreef Questular het volgende:
Maar de mensen die hier vonden dat het OM en de rechtbank van 1e aanleg fout zaten vinden dat nu ook weer van dit hoger beroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |