SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat was wel even wat anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:37 schreef Whuzz het volgende:
Jill kwam ook weer terug... dus wie weet.
Redelijk vergelijkbaar (met wat we nu weten). Ziekenhuis bezoek, dan nog wat quarantaine, en toen weer terug.quote:
Lief van Vera maar zo is ze zo puurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof deed het goed zegt vera, is altijd met de beste mensen dat dit soort dingen gebeurd
Nee hoor, die wordt vervangen door een nieuwe bewoner mocht hij niet terugkeren.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:37 schreef Koekeloeren het volgende:
Dit kan wel de redding zijn voor Eveline deze week denk ik
Lijkt me uitgesloten...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:41 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het echt k*t dat het precies met Tobias is gebeurd. Hoop echt dat hij terug komt.
Hoezo? Hij kan gewoon in quarantaine en terugquote:
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lolquote:
Hoop dat hij terug kan komen. Hij is toch wel één van de favorieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:41 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het echt k*t dat het precies met Tobias is gebeurd. Hoop echt dat hij terug komt.
Denk dat ze gezien de omvang van de productie, en eventuele risico's een bedrijf hebben moeten inhuren welke 24/7 een Ambu met personeel voorziet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch bijzonder .. is over het algemeen niet iets waar een ambu voor komt.
Dat is wat ze in het huis denken, dus hold your horses .. dit is gewoon cosquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lol
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lol
Tuurlijk gaat dit door, BB zou harder zijn dit jaar.......... nou dit is BB z'n kans!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Flow3r het volgende:
Salar en Dimi denken dat zaterdag niet door gaat
geen exit ?
Misschien in de auto van Richard of Thomas??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...
tobias is me sporten door zijn enkel gegaanquote:
Gewoon achterop de fiets, AMC is vlakbijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...
Het gaat door maar degene die weg zou moeten mag nog een weekje blijven maar blijft wel genomineerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef jorietje het volgende:
Salar denkt wel dat het doorgaat. Kristof niet.
Hoop echt dat het wel doorgaat, Eveline moet weg
Staat in de vorige Cosquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Heb alles gemist, is het met een spel gebeurt en was het in beeld??
Ja je zeg hem door zijn enkel gaan en even in beeld toen hij op de stoel zat de rest allemaal achter een SLquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Zijn bang dat Leroy straks ook een blessure oploopt bij het deuren intrappenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Regie schakelt maar weer over op de slaapkamer zodra Leroy weer meer open deuren gaat intrappen...tekenend.
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien in de auto van Richard of Thomas??
Heb ff gezocht bij 112, maar nog geen oproep gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.
Bij het sporten: https://streamable.com/elzdjmquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Tssss ambu voor een blessure...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.
Met de auto. Denk je dat ze voor elke enkelblessure een ambulance gaan regelen? Is per situatie verschillend. Misschien is hij idd wel per ambulance opgehaald, maar jij zet het er neer alsof het al een feit is en dat is niet zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen ook niet op P2000.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ff gezocht bij 112, maar nog geen oproep gezien
Oww dat weet ik wel Lion, ben niet van gisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wat ze in het huis denken, dus hold your horses .. dit is gewoon cos
Of de exit van zaterdag gaat gewoon door maar komende week is er geen nominatie en exit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat door maar degene die weg zou moeten mag nog een weekje blijven maar blijft wel genomineerd.
Gewoon in een auto, ondersteunen naar de auto toe, in laten stappen en in het ziekenhuis een rolstoel pakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
haha.. dat zijn geen taxi'squote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
een ambu komt echt niet voor een verzwikte enkelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
wat een onzin weer. Als er een ambulance wordt opgeroepen wordt dat geregistreerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen ook niet op P2000.
Nee niet doorgaan zaterdag maar alledrie volgende week nog op de bank. Hebben ze nog een week langer stressquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Mocht hij niet meer terugkomen, vind ik trouwens wel, dat dit het spel niet mag beïnvloeden. Nominaties gewoon door laten gaan en dan maar een nieuwe speler erin.
Ik raak er toch steeds meer van overtuigd, dat ze daar een subsidie voor hebben gekregen om hem in het huis te plaatsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Regie schakelt maar weer over op de slaapkamer zodra Leroy weer meer open deuren gaat intrappen...tekenend.
Die wordt nu behandeld binnen het gebouw van Endemol, misschien in "the white room"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen ook niet op P2000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin weer. Als er een ambulance wordt opgeroepen wordt dat geregistreerd.
Kleine dingen worden niet op P2000 zoals dit. Wel ongelukken en branden, steek en vechtpartijen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin weer. Als er een ambulance wordt opgeroepen wordt dat geregistreerd.
Is niets gewend lolquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Whuzz het volgende:
Salar: "toen hij flauw viel... ik dacht HIJ GAAT DOOD!"
Lol, dramaqueen.
een ambulance oproep wordt wel geregistreerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
[..]
Kleine dingen worden niet op P2000 zoals dit. Wel ongelukken en branden, steek en vechtpartijen.
Dat zou ook een optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet doorgaan zaterdag maar alledrie volgende week nog op de bank. Hebben ze nog een week langer stress
Die van mij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Misschien tobias gewoon naar dokterspost, die hebben tegenwoordig ook rontgen apparaat staan
Dat bedoel ik dus. Freak met zijn Ambulance. Soms moet ik erom lachen, maar ow ow ow.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof en Salar zijn buiten de schutting geweest om Tobias naar een auto te begeleiden.
Staatsidioot.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ja jongens, een ongeluk zit in een klein hoekske.
Bij sporten kunnen blessures vallen. Ken het helaas ook maar al te goed. Opstaan en weer doorgaan was mijn motto.quote:
Tja de ambulance in Amsterdam ZuidOost is tegenwoordig 'n bakfiets en geen auto meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Freak met zijn Ambulance. Soms moet ik erom lachen, maar ow ow ow.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
Genoeg adressen in de buurt om even een x-ray te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja de ambulance in Amsterdam ZuidOost is tegenwoordig 'n bakfiets en geen auto meer
111 bellen welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch bijzonder .. is over het algemeen niet iets waar een ambu voor komt.
"Mijn blankito heeft last van zijn enkel"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
Genoeg adressen in de buurt om even een x-ray te maken.
[ afbeelding ]
Lijkt me dat dat in ieder geval 5 dagen gaat duren. Ze willen niet het hele huis ge-omicron-d hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat tobias zo met een stel krukken en ingetaped terug komt
Verwacht niet dat hij al een booster heeft gehad .. die waren in december nog wat schaarser.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
Quarantine regels zijn nu toch weer anders geworden. Hij is toch niet in contact geweest met een positief geteste persoon.
zat ik ook net aan te denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
Quarantine regels zijn nu toch weer anders geworden. Hij is toch niet in contact geweest met een positief geteste persoon.
Daarom hij mag gewoon terug in medische omgeving is alles goed geregeld qua voorkomen van Corona en zeker als hij vaccins en booster heeft gehad hoeft hij niet in quarantaine meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
zijn glazenbol voorspellingen en zijn "kanalen" neem ik inmiddels met een kilo zout, maar hij moet geen onzin gaan verkopen over andere dingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Freak met zijn Ambulance. Soms moet ik erom lachen, maar ow ow ow.
Ze kunnen hem toch in die data room in quarentaine doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan gewoon in quarantaine en terug
Nee hij heeft corona gehad en 1prik vertelde hij laatst.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij al een booster heeft gehad .. die waren in december nog wat schaarser.
Misschien hebben ze wel geleerd van vorig jaar om dat niet meer te willen, en dus contracten aangepast dat je er dan uit gaat dit jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het erover dat in het contract staat dat je er dan uit gaat in deze situatie.. Anderen werpen tegen dat vorig jaar Jill wel terug mocht komen.
Oh dat is dan jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee hij heeft corona gehad en 1prik vertelde hij laatst.
Los van de quarantaineregels is omicron natuurlijk zéér besmettelijk en is het natuurlijk maar de vraag of de productie het risico zou willen nemen om een besmet iemand het huis in te sturen, ook al moet hij volgens de regels niet in quarantaine.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
Krijgt hij dan ook maar 80% van de prijs als hij wint?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:04 schreef Whuzz het volgende:
Misschien komt hij terug met een geamputeerd been.
Da's wel de eerste keer dat 0.20 personen het huis verlaten
Ben er bang voor. Hij kan nergens meer aan mee doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat tobias zo met een stel krukken en ingetaped terug komt
Haha, dat zou een mooie zijn jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook maar 80% van de prijs als hij wint?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja de ambulance in Amsterdam ZuidOost is tegenwoordig 'n bakfiets en geen auto meer
Als god een been breekt, doet hij een dakstream open. Bekend gezegde!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan niet eens even rustig aan het werk gaan, ziet er slecht uit voor Tobias helaas ....![]()
Tobias moet het huis verlaten - 28 januari 2022.Thx DGK. Even teruggekeken, want had het gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
er zijn speciale ambu s die vervoeren voor bv onderzoekenquote:
Ik voel een Delfsblauw tegeltje aan komenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als god een been breekt, doet hij een dakstream open. Bekend gezegde!
Stuk voor stuk tegeltjeswijsheden waar Marco B. nog een puntje aan kan zuigen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Je bent hier nog met zoveel mensen he... overal gebeurt wel iets he .. weetjewel
Moa, ik weet het niet. Kan zijn dat hij ingezwachteld en met krukken terug komt, als BB dat toestaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk persoonlijk, dat zijn BB avontuur erop zit. Ik hoop dat ik het mis heb, maar aan zijn reactie te zien en hij is een sportman, dan vrees ik voor hem het ergste. Een enkel hoeft niet alleen te breken, maar er kunnen ook andere complicaties bij onstaan. Het is afwachten nu.
Hoe zo kan hij niet meedoen? Zijn kaak is niet gebroken, dus hij kan prima een appel vasthouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Exit Toby ben ik bang.
Ook al valt het mee, kan hij niet meer meedoen met de opdrachten.
Vermoed dat hij zelf ook niet zo terug wil.
Wel zuur dat een potentiele winnaar zo moet uitvallen.
Ik ben geen expert, verre van zelfs, maar ik hoor wel eens dat er tegenwoordig steeds minder in het gips gaat. Dus ik houd ook nog even hoop.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, ik weet het niet. Kan zijn dat hij ingezwachteld en met krukken terug komt, als BB dat toestaat.
Mocht hij in het gips moeten, dan kan ik me voorstellen dat hij er zelf ook geen zin meer in heeft. Dat lijkt me niet zo relaxed.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe zo kan hij niet meedoen? Zijn kaak is niet gebroken, dus hij kan prima een appel vasthouden.
Mijn kreeg superdun gips dat zelfs in zijn schoen pastte, maar pas na 2 weken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, verre van zelfs, maar ik hoor wel eens dat er tegenwoordig steeds minder in het gips gaat. Dus ik houd ook nog even hoop.
Goed voor de inclusiviteit. Gehandicapten moeten BB ook kunnen winnen vind ikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Hij kan nergens meer aan mee doen.
In iedergeval kunnen deelnemenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Goed voor de inclusiviteit. Gehandicapten moeten BB ook kunnen winnen vind ik
Log net in.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Jesus christ in het kader van open deuren intrappen: 'ongeluk zit een klein hoekje soms' was getekend Leroy...
Zijn been is er af gevallen bij het sporten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:21 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Log net in.
Wat is er met Tobias aan de hand ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:20 schreef Whuzz het volgende:
Kan juist een boel nieuwe opdrachten opleveren.
"Draag Tobias de hele dag op je rug"
"Help Tobias met het toilet"
"Zorg dat Tobias de hele dag zijn been kan laten rusten, zónder meubulair te gebruiken"
Hoorde een van de bewoners ook iets zeggen over een ambulancequote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij hoorde krakquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
Hij sprong van het randje en toen ging het mis, verzwikt dus?? want het lijkt mij niet dat er iets gebroken is.
(zat net pas het filmpje te kijken)
Denken wij ook .. maar vanaf een filmpje blijft het erg speculeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
Hij sprong van het randje en toen ging het mis, verzwikt dus?? want het lijkt mij niet dat er iets gebroken is.
(zat net pas het filmpje te kijken)
BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:21 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Log net in.
Wat is er met Tobias aan de hand ?
Ja hij had een verrot been .. was een zombie in vermomming.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zijn been is er af gevallen bij het sporten.
Mogelijk. Weten we niet. Jill kwam ook terug.quote:
Tobias: Braaaaaaaaainssssssss want Braiiiinnnnsssssquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja hij had een verrot been .. was een zombie in vermomming.
Zoals Angela in BB Australië. Dat hij het huis mag besturen enzo zou wel leuk zijn. Is hij er toch nog bij betrokkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
Hij kan die quarentaine dagen toch in de data room doen,
Kan hij toch een soort van aan het spel mee doen , moet alleen ff een draaiboek omheen komen
Die kon gewoon met de opdrachten meedoen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mogelijk. Weten we niet. Jill kwam ook terug.
Afwachten nu. Heftig dit!
En daarom krijgen vrouwen kinderenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
Flauwvallenvan pijnis niet best
Maaaaar ze hebben bijna geen suikers of eiwitten denk dat je dan al snel knock out gaat
Nou ja, "gewoon"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die kon gewoon met de opdrachten meedoen.
god ik kijk ook even niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mogelijk. Weten we niet. Jill kwam ook terug.
Afwachten nu. Heftig dit!
Vera vertelde gister aan Grace dat ze juist vorige week een beter contact leek te krijgen met Eveline. Maar toen kwam de muur en zei ze dat ze zo van de ene op de andere dag in een bitch leek te veranderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Vera nam een kom soep voor evelien mee naar buiten. Er komt echt niets vanuit vera he richting haar.
Ja ik dus ook! Thanks! Vond wel dat kristof goed de regie in handen nam in dezequote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx DGK. Even teruggekeken, want had het gemist
Rechter enkelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef Hunter het volgende:
Was het zijn linker of zijn rechterbeen?
Rechtsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef Hunter het volgende:
Was het zijn linker of zijn rechterbeen?
Dgk heeft een filmpje in het begin van dit topic. Pagina 3 geloof ikquote:
Hier past die "fake-smile gif" van Eveline denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef Silves het volgende:
Denk toch dat ze allemaal diep van binnen blij zijn..dat er weer iemand sterker weg is..Behalve Kristof is echt bezorgd...
Hoorde van Nawel dat haar vriendin op de lijst staat voor in te vallen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
BB casting is in allerijl nu oplossingen aan het zoeken.
heb hem al gezien mopquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dgk heeft een filmpje in het begin van dit topic. Pagina 3 geloof ik
Oh god NEEEEE.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoorde van Nawel dat haar vriendin op de lijst staat voor in te vallen?
Dimi en Salar zijn de 2 die idd juichen vanbinnen..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hier past die "fake-smile gif" van Eveline denk ik.
Zal doen alsof ze het allemaal heel errug vind, maar van binnen is het JUICHEN
Ja laten we een vriendin van een deelnemer er bij zetten...denk het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Jaloezie Koos en ze probeerd om Vera jaloers te maken door met Dimi om te gaan maar Vera is niet gauw jaloers zei ze laatst alquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Vera nam een kom soep voor evelien mee naar buiten. Er komt echt niets vanuit vera he richting haar.
Maar die zijn niet genomineerd. Eveline wel en ik denk dat ze wel aanvoelt dat ze gaat verliezen. Dus die hoopt vermoed ik dat dit haar red.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Dimi en Salar zijn de 2 die idd juichen vanbinnen..
Komt hij weer met zijn insulinatie praktijken. Die casting loopt altijd door, is toch logisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
BB casting is in allerijl nu oplossingen aan het zoeken.
Dit is wat ze vertelde ..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja laten we een vriendin van een deelnemer er bij zetten...denk het niet.
Doe eens even normaal met je domme gelul steeds en je aanmatigende toontje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Komt hij weer met zijn insulinatie praktijken. Die casting loopt altijd door, is toch logisch.
Absoluut. Mannetje voelt situaties goed aan. Kan daartegen niet zingen, maar dat nemen we even voor lief.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik dus ook! Thanks! Vond wel dat kristof goed de regie in handen nam in deze
"ernstig gewond"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:30 schreef Hunter het volgende:
https://www.redactie24.be(...)rnstig-gewond-133484
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"ernstig gewond"
Alsof hij op een bermbom is gestapt ofzo
Kristof en Salar hebben hem in een auto gedragen, ze zeiden dat ze auto's en echte mensen hebben gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde een van de bewoners ook iets zeggen over een ambulance
Hysterische clickbait shit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:30 schreef Hunter het volgende:
https://www.redactie24.be(...)rnstig-gewond-133484
Denk het niet want salar was net verdrietig vertelde Kristof en dimitri is ook van slagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Dimi en Salar zijn de 2 die idd juichen vanbinnen..
Ik reageer alleen op je onzin postings. Dat jij je dan door een bij gestoken voelt reageert kan ik niets mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe eens even normaal met je domme gelul steeds en je aanmatigende toontje.
Maar we moeten ergens over praten .. voor de rest gebeurt er niksquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Laten we maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren en of Tobi terug komt of niet..
Vandaar dat hij een been nu kwijt is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"ernstig gewond"
Fine.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op je onzin postings. Dat jij je dan door een bij gestoken voelt reageert kan ik niets mee.
En weer door.
Ze eten soep, wat voor soep?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar we moeten ergens over praten .. voor de rest gebeurt er niks
Wist niet dat het huis in Irak stondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"ernstig gewond"
Broccoli-spinazie soep met zalmquote:
Stemtechnisch ben ik absoluut geen fan, maar hij brengt wel vaak vrolijkheid met zijn zingen. Kan het van hem beter aanhoren dan van Grace bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut. Mannetje voelt situaties goed aan. Kan daartegen niet zingen, maar dat nemen we even voor lief.
"Heftiger!"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wist niet dat het huis in Irak stond
begrafenis hoef je niet perse naartoe te gaan, maar hier is toch echt wel noodzaak dat hij even naar buiten gaat, is niet zijn eigen keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
Als Tobi naar het ziekenhuis moet
dan moet het haast een exit zijn
Kitty mocht ook niet naar de begrafenis
Ik denk dat Grace eerst wel een gebedje gaat opzeggen nuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stemtechnisch ben ik absoluut geen fan, maar hij brengt wel vaak vrolijkheid met zijn zingen. Kan het van hem beter aanhoren dan van Grace bijvoorbeeld.
Jil vorig jaar mocht terugkomen. Eerst quarantaine dat wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
Als Tobi naar het ziekenhuis moet
dan moet het haast een exit zijn
Kitty mocht ook niet naar de begrafenis
Ze eten soepquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar we moeten ergens over praten .. voor de rest gebeurt er niks
Ze realiseert zich dat ze van Tobias houdt?quote:
Clickbait nr. zoveel. Gaat lekker weer in clickbait land.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:36 schreef Jockari het volgende:
https://www.hln.be/tv/liv(...)s-gebroken~ab1530a3/
Drie? Twee toch? Vader Kitty en opa Vera. Heb ik er één gemist?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:33 schreef Silves het volgende:
3 mensen gestorven, 1x ziekenhuis...wat een ongelukkige BB 2022..
slechte zaak, familie en of vrienden samen in een rlsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Hanna een goeie vriendin, 2 dagen naar binnenkomstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Drie? Twee toch? Vader Kitty en opa Vera. Heb ik er één gemist?
Leroy. Hersendood.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Drie? Twee toch? Vader Kitty en opa Vera. Heb ik er één gemist?
Hij brengt idd vrolijkheid in het huis en idd minder irritant dan Grace met zingenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stemtechnisch ben ik absoluut geen fan, maar hij brengt wel vaak vrolijkheid met zijn zingen. Kan het van hem beter aanhoren dan van Grace bijvoorbeeld.
A okay, dat heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Hanna een goeie vriendin, 2 dagen naar binnenkomst
Ze zegt wel vaker dingen die alleen in haar hoofd kloppenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
slechte zaak, familie en of vrienden samen in een rls
Huh?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine denkt dat Tobias wel voorrang zal krijgen op de EH ... Haha.. hij is de koning niet.
En terecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:40 schreef Ireth het volgende:
Peter staat alweer te mopperen dat ze op hun kamer gaan zitten en daar eten!!
He dat heb ik niet meegekregen en dimi zei net nog van potver al derde ding hier, kitty's vader, vera's opa en nu dit. Lijkt me dat hij dat dan ook van hanne had gezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel over met dimitriquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:38 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel zit op bed te eten met nouchine en grace. Ik wacht tot peter binnen komt om te zien dat ze alweer in haar nest zit te eten
neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
begrafenis hoef je niet perse naartoe te gaan, maar hier is toch echt wel noodzaak dat hij even naar buiten gaat, is niet zijn eigen keuze
Er is zelfs een BB geweest met alleen maar koppeltjes, familie e.d.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
slechte zaak, familie en of vrienden samen in een rls
Yupquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ach tuurlijk, als hij naar zkh moet en weer terug wil/mag, moet hij eerst weer in quarantaine.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jil vorig jaar mocht terugkomen. Eerst quarantaine dat wel.
Morge mop
In dit geval is het op slakken zout leggen. Ze liepen achter Grace aan die moest huilen.. Hij kan ook een beetje chillen.quote:
Hoeft tegenwoordig in nederland niet meer he, als je bent gevaccineerd en niet met besmette personen in aanraking bent geweest. En ik denk maar zo dat hij niet behandeld gaat worden door iemand die besmet isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ach tuurlijk, als hij naar zkh moet en weer terug wil/mag, moet hij eerst weer in quarantaine.
5 dagen, is te overzien. Maar denk niet dat hij terug komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
als kitty naar de begrafenis zou gaan mocht ze niet terug komen
ivm quarantaine etc'
geboosterd .. maar dat is Toby niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig in nederland niet meer he, als je bent gevaccineerd en niet met besmette personen in aanraking bent geweest. En ik denk maar zo dat hij niet behandeld gaat worden door iemand die besmet is
Heb ik ook niet meegekregen, toen de opa doodging, vertelde iemand dit in het huis, zo van akelig de 3de al...was de beste vriendin van haar moeder..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He dat heb ik niet meegekregen en dimi zei net nog van potver al derde ding hier, kitty's vader, vera's opa en nu dit. Lijkt me dat hij dat dan ook van hanne had gezegd
Heb daar ook niets over meekregen en is nooit ter sprake geweest in dit topic.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He dat heb ik niet meegekregen en dimi zei net nog van potver al derde ding hier, kitty's vader, vera's opa en nu dit. Lijkt me dat hij dat dan ook van hanne had gezegd
ja maar dan zijn het allemaal stelletjes en hebben ze allemaal hun eigen back up, zou het niet eerlijk vinden als een iemand de steun van een familielid of vriend zou hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is zelfs een BB geweest met alleen maar koppeltjes, familie e.d.
De zusjes en de broers en vader en dochter enz.
Hij zal toch ook in de wachtkamer moeten wachten, en ook wel andere mensen zien. En zelfs gevaccineerd en geboosterd en corona doorgemaakt, kun je nog steeds omikron krijgen, weliswaar met lichte klachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig in nederland niet meer he, als je bent gevaccineerd en niet met besmette personen in aanraking bent geweest. En ik denk maar zo dat hij niet behandeld gaat worden door iemand die besmet is
Ja toch wel. Het is ook hier eerder besproken want daarom weet ik het. Heb het op stream niet gehoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb daar ook niets over meekregen en is nooit ter sprake geweest in dit topic.
Ze sluiten daar toch ook bondjes, en beweren vrienden voor het leven te zijn. Dan zijn ze ook elkaars back upquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja maar dan zijn het allemaal stelletjes en hebben ze allemaal hun eigen back up, zou het niet eerlijk vinden als een iemand de steun van een familielid of vriend zou hebben.
Maar ik denk ook niet dat de programmamakers van BB dit risico gaan nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fake news.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:45 schreef Cargamelk het volgende:
Amsterdam is de hoofdstad van omnikron .
Oh, dan heb ik dat blijkbaar gemist. Ik heb het inmiddels wel hier gevonden:quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toch wel. Het is ook hier eerder besproken want daarom weet ik het. Heb het op stream niet gehoord.
quote:Na het overlijden van de vader van Kitty had Big Brother ook Hanne al moeten melden dat de moeder van een vriendin overleden was. Dat laatste bleef onder de radar omdat Hanne dat nieuws niet met de andere bewoners deelde.
Idd, niet te moeilijk denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:43 schreef Cargamelk het volgende:
Voor quarantaine bouwen ze gewoon die muur terug ..simpel
De avond ..toen de opa heen is gegaan..dacht door peter..maar dit weet ik niet meer zeker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toch wel. Het is ook hier eerder besproken want daarom weet ik het. Heb het op stream niet gehoord.
daar hadden ze het ook over gister(?) avondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat blijkbaar gemist. Ik heb het inmiddels wel hier gevonden:
https://www.showbizzsite.(...)ijden-melden-1637025
[..]
De moeder van een vriendin. Tja, zo is er altijd wel iets.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
ja zeker weten...krijg je van al die demontraties..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:45 schreef Cargamelk het volgende:
In de open lucht...ja echt...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:48 schreef Silves het volgende:
[..]
ja zeker weten...krijg je van al die demontraties..
Ah ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Als ze normaal gesproken naar de begrafenis was gegaan, lijkt het me toch wel relevant.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De moeder van een vriendin. Tja, zo is er altijd wel iets.
Hoorde ook al dat de achterneef van een goede vriend van de vader van Leroy's buurvrouw was overleden. Heftig voor hem hoor!
Oja, gelijk weer iemand weg zetten. Lekker makkelijk weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke...we hebben een wappie hierzo..
Omikron.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:45 schreef Cargamelk het volgende:
pas geleden in ziekenhuis geweest. Allemaal vakken met anderhalve meter ertussen. En iedereen mondkapjes en desinfecteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal toch ook in de wachtkamer moeten wachten, en ook wel andere mensen zien. En zelfs gevaccineerd en geboosterd en corona doorgemaakt, kun je nog steeds omikron krijgen, weliswaar met lichte klachten.
Maar Leroy is hersendood dus die heeft daar geen weet van.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De moeder van een vriendin. Tja, zo is er altijd wel iets.
Hoorde ook al dat de achterneef van een goede vriend van de vader van Leroy's buurvrouw was overleden. Heftig voor hem hoor!
Het bestaat niet? Oké dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe je het spelt; het bestaat niet. Klaar.
Mijn tante haar man de neef ervan die zijn beste vriend zijn neef. is een profvoetballerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als ze normaal gesproken naar de begrafenis was gegaan, lijkt het me toch wel relevant.
Schaar mij dan ook maar onder de wappies. Iedereen mag een mening hebben en deze ventileren. Volgens mij zijn er andere topics op FOK, om dit onderwerp te bespreken. Laten we hier gewoon ons zelf blijven en over BB kletsen met af en toe een zijweg.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke...we hebben een wappie hierzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |