SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat was wel even wat anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:37 schreef Whuzz het volgende:
Jill kwam ook weer terug... dus wie weet.
Redelijk vergelijkbaar (met wat we nu weten). Ziekenhuis bezoek, dan nog wat quarantaine, en toen weer terug.quote:
Lief van Vera maar zo is ze zo puurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof deed het goed zegt vera, is altijd met de beste mensen dat dit soort dingen gebeurd
Nee hoor, die wordt vervangen door een nieuwe bewoner mocht hij niet terugkeren.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:37 schreef Koekeloeren het volgende:
Dit kan wel de redding zijn voor Eveline deze week denk ik
Lijkt me uitgesloten...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:41 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het echt k*t dat het precies met Tobias is gebeurd. Hoop echt dat hij terug komt.
Hoezo? Hij kan gewoon in quarantaine en terugquote:
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lolquote:
Hoop dat hij terug kan komen. Hij is toch wel één van de favorieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:41 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het echt k*t dat het precies met Tobias is gebeurd. Hoop echt dat hij terug komt.
Denk dat ze gezien de omvang van de productie, en eventuele risico's een bedrijf hebben moeten inhuren welke 24/7 een Ambu met personeel voorziet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch bijzonder .. is over het algemeen niet iets waar een ambu voor komt.
Dat is wat ze in het huis denken, dus hold your horses .. dit is gewoon cosquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lol
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lol
Tuurlijk gaat dit door, BB zou harder zijn dit jaar.......... nou dit is BB z'n kans!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Flow3r het volgende:
Salar en Dimi denken dat zaterdag niet door gaat
geen exit ?
Misschien in de auto van Richard of Thomas??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...
tobias is me sporten door zijn enkel gegaanquote:
Gewoon achterop de fiets, AMC is vlakbijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...
Het gaat door maar degene die weg zou moeten mag nog een weekje blijven maar blijft wel genomineerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef jorietje het volgende:
Salar denkt wel dat het doorgaat. Kristof niet.
Hoop echt dat het wel doorgaat, Eveline moet weg
Staat in de vorige Cosquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Heb alles gemist, is het met een spel gebeurt en was het in beeld??
Ja je zeg hem door zijn enkel gaan en even in beeld toen hij op de stoel zat de rest allemaal achter een SLquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Zijn bang dat Leroy straks ook een blessure oploopt bij het deuren intrappenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Regie schakelt maar weer over op de slaapkamer zodra Leroy weer meer open deuren gaat intrappen...tekenend.
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien in de auto van Richard of Thomas??
Heb ff gezocht bij 112, maar nog geen oproep gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.
Bij het sporten: https://streamable.com/elzdjmquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |