SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat was wel even wat anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:37 schreef Whuzz het volgende:
Jill kwam ook weer terug... dus wie weet.
Redelijk vergelijkbaar (met wat we nu weten). Ziekenhuis bezoek, dan nog wat quarantaine, en toen weer terug.quote:
Lief van Vera maar zo is ze zo puurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof deed het goed zegt vera, is altijd met de beste mensen dat dit soort dingen gebeurd
Nee hoor, die wordt vervangen door een nieuwe bewoner mocht hij niet terugkeren.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:37 schreef Koekeloeren het volgende:
Dit kan wel de redding zijn voor Eveline deze week denk ik
Lijkt me uitgesloten...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:41 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het echt k*t dat het precies met Tobias is gebeurd. Hoop echt dat hij terug komt.
Hoezo? Hij kan gewoon in quarantaine en terugquote:
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lolquote:
Hoop dat hij terug kan komen. Hij is toch wel één van de favorieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:41 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het echt k*t dat het precies met Tobias is gebeurd. Hoop echt dat hij terug komt.
Denk dat ze gezien de omvang van de productie, en eventuele risico's een bedrijf hebben moeten inhuren welke 24/7 een Ambu met personeel voorziet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch bijzonder .. is over het algemeen niet iets waar een ambu voor komt.
Dat is wat ze in het huis denken, dus hold your horses .. dit is gewoon cosquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lol
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu? Je moeten geen dingen gaan insinueren, die je niet kunt weten. Met je inside informatio. Lol
Tuurlijk gaat dit door, BB zou harder zijn dit jaar.......... nou dit is BB z'n kans!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Flow3r het volgende:
Salar en Dimi denken dat zaterdag niet door gaat
geen exit ?
Misschien in de auto van Richard of Thomas??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...
tobias is me sporten door zijn enkel gegaanquote:
Gewoon achterop de fiets, AMC is vlakbijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch. Hoe moet je iemand anders vervoeren die niet zelf kan lopen...
Het gaat door maar degene die weg zou moeten mag nog een weekje blijven maar blijft wel genomineerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef jorietje het volgende:
Salar denkt wel dat het doorgaat. Kristof niet.
Hoop echt dat het wel doorgaat, Eveline moet weg
Staat in de vorige Cosquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Heb alles gemist, is het met een spel gebeurt en was het in beeld??
Ja je zeg hem door zijn enkel gaan en even in beeld toen hij op de stoel zat de rest allemaal achter een SLquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Zijn bang dat Leroy straks ook een blessure oploopt bij het deuren intrappenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Regie schakelt maar weer over op de slaapkamer zodra Leroy weer meer open deuren gaat intrappen...tekenend.
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien in de auto van Richard of Thomas??
Heb ff gezocht bij 112, maar nog geen oproep gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.
Bij het sporten: https://streamable.com/elzdjmquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
Tssss ambu voor een blessure...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijken me gewoon procedures die dan gevolgd worden, dus een ambu lijkt me billijk in deze.
Met de auto. Denk je dat ze voor elke enkelblessure een ambulance gaan regelen? Is per situatie verschillend. Misschien is hij idd wel per ambulance opgehaald, maar jij zet het er neer alsof het al een feit is en dat is niet zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen ook niet op P2000.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ff gezocht bij 112, maar nog geen oproep gezien
Oww dat weet ik wel Lion, ben niet van gisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wat ze in het huis denken, dus hold your horses .. dit is gewoon cos
Of de exit van zaterdag gaat gewoon door maar komende week is er geen nominatie en exit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat door maar degene die weg zou moeten mag nog een weekje blijven maar blijft wel genomineerd.
Gewoon in een auto, ondersteunen naar de auto toe, in laten stappen en in het ziekenhuis een rolstoel pakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
haha.. dat zijn geen taxi'squote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
een ambu komt echt niet voor een verzwikte enkelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
wat een onzin weer. Als er een ambulance wordt opgeroepen wordt dat geregistreerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen ook niet op P2000.
Nee niet doorgaan zaterdag maar alledrie volgende week nog op de bank. Hebben ze nog een week langer stressquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Mocht hij niet meer terugkomen, vind ik trouwens wel, dat dit het spel niet mag beïnvloeden. Nominaties gewoon door laten gaan en dan maar een nieuwe speler erin.
Ik raak er toch steeds meer van overtuigd, dat ze daar een subsidie voor hebben gekregen om hem in het huis te plaatsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Regie schakelt maar weer over op de slaapkamer zodra Leroy weer meer open deuren gaat intrappen...tekenend.
Die wordt nu behandeld binnen het gebouw van Endemol, misschien in "the white room"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen ook niet op P2000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin weer. Als er een ambulance wordt opgeroepen wordt dat geregistreerd.
Kleine dingen worden niet op P2000 zoals dit. Wel ongelukken en branden, steek en vechtpartijen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin weer. Als er een ambulance wordt opgeroepen wordt dat geregistreerd.
Is niets gewend lolquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Whuzz het volgende:
Salar: "toen hij flauw viel... ik dacht HIJ GAAT DOOD!"
Lol, dramaqueen.
een ambulance oproep wordt wel geregistreerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
[..]
Kleine dingen worden niet op P2000 zoals dit. Wel ongelukken en branden, steek en vechtpartijen.
Dat zou ook een optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet doorgaan zaterdag maar alledrie volgende week nog op de bank. Hebben ze nog een week langer stress
Die van mij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Misschien tobias gewoon naar dokterspost, die hebben tegenwoordig ook rontgen apparaat staan
Dat bedoel ik dus. Freak met zijn Ambulance. Soms moet ik erom lachen, maar ow ow ow.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof en Salar zijn buiten de schutting geweest om Tobias naar een auto te begeleiden.
Staatsidioot.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ja jongens, een ongeluk zit in een klein hoekske.
Bij sporten kunnen blessures vallen. Ken het helaas ook maar al te goed. Opstaan en weer doorgaan was mijn motto.quote:
Tja de ambulance in Amsterdam ZuidOost is tegenwoordig 'n bakfiets en geen auto meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Freak met zijn Ambulance. Soms moet ik erom lachen, maar ow ow ow.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
Genoeg adressen in de buurt om even een x-ray te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja de ambulance in Amsterdam ZuidOost is tegenwoordig 'n bakfiets en geen auto meer
111 bellen welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch bijzonder .. is over het algemeen niet iets waar een ambu voor komt.
"Mijn blankito heeft last van zijn enkel"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
Genoeg adressen in de buurt om even een x-ray te maken.
[ afbeelding ]
Lijkt me dat dat in ieder geval 5 dagen gaat duren. Ze willen niet het hele huis ge-omicron-d hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat tobias zo met een stel krukken en ingetaped terug komt
Verwacht niet dat hij al een booster heeft gehad .. die waren in december nog wat schaarser.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
Quarantine regels zijn nu toch weer anders geworden. Hij is toch niet in contact geweest met een positief geteste persoon.
zat ik ook net aan te denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
Quarantine regels zijn nu toch weer anders geworden. Hij is toch niet in contact geweest met een positief geteste persoon.
Daarom hij mag gewoon terug in medische omgeving is alles goed geregeld qua voorkomen van Corona en zeker als hij vaccins en booster heeft gehad hoeft hij niet in quarantaine meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
zijn glazenbol voorspellingen en zijn "kanalen" neem ik inmiddels met een kilo zout, maar hij moet geen onzin gaan verkopen over andere dingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Freak met zijn Ambulance. Soms moet ik erom lachen, maar ow ow ow.
Ze kunnen hem toch in die data room in quarentaine doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan gewoon in quarantaine en terug
Nee hij heeft corona gehad en 1prik vertelde hij laatst.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verwacht niet dat hij al een booster heeft gehad .. die waren in december nog wat schaarser.
Misschien hebben ze wel geleerd van vorig jaar om dat niet meer te willen, en dus contracten aangepast dat je er dan uit gaat dit jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het erover dat in het contract staat dat je er dan uit gaat in deze situatie.. Anderen werpen tegen dat vorig jaar Jill wel terug mocht komen.
Oh dat is dan jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee hij heeft corona gehad en 1prik vertelde hij laatst.
Los van de quarantaineregels is omicron natuurlijk zéér besmettelijk en is het natuurlijk maar de vraag of de productie het risico zou willen nemen om een besmet iemand het huis in te sturen, ook al moet hij volgens de regels niet in quarantaine.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Mjelleke het volgende:
Krijgt hij dan ook maar 80% van de prijs als hij wint?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:04 schreef Whuzz het volgende:
Misschien komt hij terug met een geamputeerd been.
Da's wel de eerste keer dat 0.20 personen het huis verlaten
Ben er bang voor. Hij kan nergens meer aan mee doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat tobias zo met een stel krukken en ingetaped terug komt
Haha, dat zou een mooie zijn jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook maar 80% van de prijs als hij wint?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja de ambulance in Amsterdam ZuidOost is tegenwoordig 'n bakfiets en geen auto meer
Als god een been breekt, doet hij een dakstream open. Bekend gezegde!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan niet eens even rustig aan het werk gaan, ziet er slecht uit voor Tobias helaas ....![]()
Tobias moet het huis verlaten - 28 januari 2022.Thx DGK. Even teruggekeken, want had het gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
er zijn speciale ambu s die vervoeren voor bv onderzoekenquote:
Ik voel een Delfsblauw tegeltje aan komenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als god een been breekt, doet hij een dakstream open. Bekend gezegde!
Stuk voor stuk tegeltjeswijsheden waar Marco B. nog een puntje aan kan zuigen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Je bent hier nog met zoveel mensen he... overal gebeurt wel iets he .. weetjewel
Moa, ik weet het niet. Kan zijn dat hij ingezwachteld en met krukken terug komt, als BB dat toestaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk persoonlijk, dat zijn BB avontuur erop zit. Ik hoop dat ik het mis heb, maar aan zijn reactie te zien en hij is een sportman, dan vrees ik voor hem het ergste. Een enkel hoeft niet alleen te breken, maar er kunnen ook andere complicaties bij onstaan. Het is afwachten nu.
Hoe zo kan hij niet meedoen? Zijn kaak is niet gebroken, dus hij kan prima een appel vasthouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Exit Toby ben ik bang.
Ook al valt het mee, kan hij niet meer meedoen met de opdrachten.
Vermoed dat hij zelf ook niet zo terug wil.
Wel zuur dat een potentiele winnaar zo moet uitvallen.
Ik ben geen expert, verre van zelfs, maar ik hoor wel eens dat er tegenwoordig steeds minder in het gips gaat. Dus ik houd ook nog even hoop.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, ik weet het niet. Kan zijn dat hij ingezwachteld en met krukken terug komt, als BB dat toestaat.
Mocht hij in het gips moeten, dan kan ik me voorstellen dat hij er zelf ook geen zin meer in heeft. Dat lijkt me niet zo relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |