SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
terug sturen danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
en er zitten allemaal pluisjes op van die verschrikkelijke bontkraag
wat gaat het worden?quote:
Nice nicequote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een cracker met tonijnsalade
Koeienkaas, niet gemaakt van koeien, maar afijn...quote:
ja, verdomme, nu wil ik dat ookquote:
Dan eten baby's dus ook moederkaas als de melkfabrieken wat gewiebeld hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeienkaas, niet gemaakt van koeien, maar afijn...
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan eten baby's dus ook moederkaas als de melkfabrieken wat gewiebeld hebben.
Klinkt ook wel erg matig tbh.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:24 schreef gianni61 het volgende:
maiswafels zijn wel een beetje een teleurstelling.
HEMAquote:
Ruimer is wel goed, dan kun je tenminste onbezorgd paaseitjes eten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ruimer als de vorige maar denk dat deze niet zo warm is als die andere
1 cracker is niet veel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een cracker met tonijnsalade
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan eten baby's dus ook moederkaas als de melkfabrieken wat gewiebeld hebben.
maiswafels met van die oranje chemische "kaas"smaak zijn best te doen, maar kaal is het niks.quote:
HURGGGLLquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Mensenkaas heet dat tegenwoordig.
Ze hebben ook hele handige producten en zeewiersnacksquote:
En mannenkaas in de tompouce.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Mensenkaas heet dat tegenwoordig.
nou jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ruimer is wel goed, dan kun je tenminste onbezorgd paaseitjes eten.
Superlekker als je een modderkruiper bent of een garnaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben ook hele handige producten en zeewiersnacks
Qua lichaamshouding achter het bureau ben ik soms wel te vergelijken met een mini-gamba.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superlekker als je een modderkruiper bent of een garnaal.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua lichaamshouding achter het bureau ben ik soms wel te vergelijken met een mini-gamba.
Misschien vanavond weer eens halen. al lang niet meer gedaanquote:
Voor mij ook wel eventjes geleden ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien vanavond weer eens halen. al lang niet meer gedaan
je bent laat, ik was al begonnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie ben je nog mad?
https://dvhn.nl/drenthe/Z(...)-kapot-27427474.html
Ik zit thuis met m'n benen opgetrokken op m'n bureaustoel, dus voeten op de stoel. Ook zo lekker voor m'n rugquote:
ik zit me dit te visualiseren en heb al al 4 verschillende zitposities in beeld..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit thuis met m'n benen opgetrokken op m'n bureaustoel, dus voeten op de stoel. Ook zo lekker voor m'n rug
Klinkt helemaal niet als een fijne houding eigenlijk haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit thuis met m'n benen opgetrokken op m'n bureaustoel, dus voeten op de stoel. Ook zo lekker voor m'n rug
Lekkerder dan die van de Hema?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergister was het lasagne. Was wel genoeg. MAar is elke dg weer een vraag
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er best schattig uit denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit kan ik niet eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik sta op deze foto en vind dat niet leuk.quote:
Op het puntje van je stoelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een goede bureaustoel; maar betrap me steeds vaker dat ik wat meer naar voren ga zitten als ik aan het bellen ben.
Dat heeft niemandquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto van haar zwart-rode haar ook al gezien?
Met een gewone tosti ook wel hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
salami tosti kan je wel moeilijk hard je bek verbranden
ook die ga ik buiten zettenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
Ah leuk kwam hier net ineens oud huisgenoot tegen. 😁
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar weer eens opnieuw in de wacht staan bij de Brabobank.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Nou met deze jas ga k de komende ijstijd niet overleven
Nee al is deze ook niet slechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerder dan die van de Hema?
het is bijna lente, vandaag ook lekker weer trouwensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Nou met deze jas ga k de komende ijstijd niet overleven
ja daarom ga ik geen andere kopenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is bijna lente, vandaag ook lekker weer trouwens
Morgen 11 graden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is bijna lente, vandaag ook lekker weer trouwens
Ik wil 26, en zonder regen. Nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen 11 graden.
Wel met regen.
Chagrijn, gaat de goede kant op boven de tien!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen 11 graden.
Wel met regen.
Mijne zijn al uitgebloeid, maar m'n tulpen gaan goedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Chagrijn, gaat de goede kant op boven de tien!
Mijn narcissen bloeien al
[ afbeelding ]
Ik zit hier in mijn boxerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:26 schreef Karzai het volgende:
@:dud0r heeft zijn korte broek al aan toch?
Van de HEMA?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn boxer
Welke paaseitjes had je nou gehaald dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:09 schreef Karzai het volgende:
ik had een saucijzenbroodje en een sinaasappel voor lunch
had al een foto gepost, nog een keer danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke paaseitjes had je nou gehaald dan?
zitten die lekker, ik heb nu een zeeman slip aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag niet. Deze is van de action
Oh sorry ja misschien overheen gekeken door de winkel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
had al een foto gepost, nog een keer dan
[ afbeelding ]
Fuuuuuuuuuuuuuquote:
3 smakenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh sorry ja misschien overheen gekeken door de winkel.Maar ziet er lekker uit!
Ik vind van welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
zitten die lekker, ik heb nu een zeeman slip aan
Nomnomquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
had al een foto gepost, nog een keer dan
[ afbeelding ]
Sta je daar van te kijken in deze SC?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van neusharen, naar zeemanslips tot pies in het hoekje.
Hmmm
Niet echt, vind het wel grappigquote:
hij heeft weer een nieuwe smaak de worstelaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik nog eens worst uit Emmen bestellen? Zal ondertussen de 4e keer zijn of zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik nog eens worst uit Emmen bestellen? Zal ondertussen de 4e keer zijn of zo
Had hij in december ook eventjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij heeft weer een nieuwe smaak de worstelaar
Video begint met 'for pasta lovers only' dus ik kan het niet kijkenquote:
Hou je niet van pasta?!?!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Video begint met 'for pasta lovers only' dus ik kan het niet kijken
Nee?quote:
quote:
Nee als het niet hoeft dan liever zonderquote:
Nee en dan nog zon zakje kaas er achteraanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt me wel lekker, wel heavy en niet goed voor de zwembandjes met room erbij
Het is dat ik morgen werken anders kwam ik etenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga kipsate maken vanavond met zelfgemaakte satesaus, patat erbij, en misschien nog iets van groente voor de vitamientjes
Ik ga denk ik kipsate bij de Chinees halen vanavondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga kipsate maken vanavond met zelfgemaakte satesaus, patat erbij, en misschien nog iets van groente voor de vitamientjes
gewoon opzeggen die baan en je huur vervijfvoudigenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen werken anders kwam ik eten
Dan gaat er niemand wonenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon opzeggen die baan en je huur vervijfvoudigen
Ja snap wel dat dit niks gaat worden tussen jou en bitterbal.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee als het niet hoeft dan liever zonder
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja snap wel dat dit niks gaat worden tussen jou en bitterbal.
vreetbalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh sorry ja misschien overheen gekeken door de winkel.Maar ziet er lekker uit!
Is toch juist goed dat we allebei andere dingen lekker vinden, hoeven we niet ons eigen bord te beschermen voor de eetlust van de anderquote:
lust de dingen die jij eet meestal ook wel dusquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch juist goed dat we allebei andere dingen lekker vinden, hoeven we niet ons eigen bord te beschermen voor de eetlust van de ander
Ja maar dan heb jij al een pan vol pasta met granalenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust de dingen jij eet meestal ook wel dus
Ja en?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij al een pan vol pasta met granalen
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij al een pan vol pasta met granalen
Dat zwarte gat in je maag blijft verontrustendquote:
Is dat zo vies ja? Nog nooit op geloof ikquote:
Een soort ronde kroket met een hele ei in het midden. Lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo vies ja? Nog nooit op geloof ik
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zwarte gat in je maag blijft verontrustend
Ik las te snel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hadden kuit op de markt, maar je kon alleen contant betalen.
Watser nou weer mis met eiquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las iets anders dan kuitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe Moldavische familiaire aanwinsten zijn stuk voor stuk strikt veganistisch maarrrrr kuit slobberen ze zo uit de preut van de visquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
wordt die gebruikt in de aflevering van a.s. zaterdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik heb weer Dasty badkamerreiniger
Wat zag ik?quote:
Ja, voor mij moet het wel eerst in beslag en even worden gepatatuurd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe Moldavische familiaire aanwinsten zijn stuk voor stuk strikt veganistisch maarrrrr kuit slobberen ze zo uit de preut van de vis
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt die gebruikt in de aflevering van a.s. zaterdag?
Cuba, 1957. Soort bonnetjes ter financiering van de revolutie van Castro en zijn maten.quote:
heb je die nieuw?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cuba, 1957. Soort bonnetjes ter financiering van de revolutie van Castro en zijn maten.
Wow ik zat net te bedenken dat ik nog normale Dasty moet halen, komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik heb weer Dasty badkamerreiniger
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
Is dit leuk om te krijgen? https://www.greetz.nl/cad(...)s-skin-90/1142812978
Normale Dasty? Is dat die roze fles? Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik zat net te bedenken dat ik nog normale Dasty moet halen, komt dichtbij zo.
mehquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
Deze had ik al, maar een veel minder mooie. En ik heb hem verder nooit ergens anders te koop gezien eigenlijk. Erg zeldzaam, maar zoals met wel meer van dit soort dingen, niemand is er naar op zoek, dus erg duur is het nietquote:
Misschien niet als je een auto, een paard of een huwelijksaanzoek verwacht had. Otherwise, passablequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
het zijn wel mooie biljetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze had ik al, maar een veel minder mooie. En ik heb hem verder nooit ergens anders te koop gezien eigenlijk. Erg zeldzaam, maar zoals met wel meer van dit soort dingen, niemand is er naar op zoek, dus erg duur is het niet
Nee geelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Normale Dasty? Is dat die roze fles? Die heb ik ook.
Ja daarom. Ik ben bezig met het maken van een catalogus van deze dingen, want er is erg weinig over te vinden. Denk dat je dan echt naar Cuba toe moet en daar de winkeltjes in. Eerst maar eens Spaans leren.quote:
Bloedgeldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cuba, 1957. Soort bonnetjes ter financiering van de revolutie van Castro en zijn maten.
Is een huwelijksaanzoek ooit te verwachten?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet als je een auto, een paard of een huwelijksaanzoek verwacht had. Otherwise, passable
Zo zou je het kunnen noemen ja. Al had het met geld als in betaalmiddel weinig uitstaande eigenlijk. Maar dat er bloed bij kwam kijken, daar hoef je geen illusies over te hebben.quote:
Denk je dat ik verstand van zulke dingen heb?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een huwelijksaanzoek ooit te verwachten?
het is maar als kleine attentie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet als je een auto, een paard of een huwelijksaanzoek verwacht had. Otherwise, passable
Chill toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
zal vanavond wel druk worden op werk
Niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. om 2200 moeten ze weer weg
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is maar als kleine attentie.
Mn zus stuurde mij chocola voor mn verjaardag dus ik wil ook iets sturen als zij volgende week jarig is.
Dat je over straat loopt in Bangkok en er vliegen vijf vrouwen om je nek "mellie me, plies love you long time, mellie me you moviestal with youl white moneysnake"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik verstand van zulke dingen heb?
tegenwoordig spreken ze stukken beter engelsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je over straat loopt in Bangkok en er vliegen vijf vrouwen om je nek "mellie me, plies love you long time, mellie me you moviestal with youl white moneysnake"
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. kan je dan niet beter van rituals? Vind dat jansen zo mannelijk er uitzien
Dat hebben ze niet bij greetzquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. kan je dan niet beter van rituals? Vind dat jansen zo mannelijk er uitzien
heb toch nog kleding aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doorzichtig ondergoed aantrekken, dan krijg je pas echt fooi
Zonde is datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegenwoordig spreken ze stukken beter engels
hier is die er nogquote:
Dat zou echt raar zijn USquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja duh, die kleding trek je uit natuurlijk
Ja lekker als het buiten 5 graden is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja duh, die kleding trek je uit natuurlijk
Terecht wel haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik dan naar huis wordt gestuurd
ja denk ik wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef Ama het volgende:
Waarschijnlijk denken ze dan dat je spontaan een psychose krijgt ofzo.
scalperen is nog de enige optiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
gaat niet goed met de roos of schifers. hoofdhuid begint ook te jeuken
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n nette brave tent dan?
Is gewoon droog, heb ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
nou braaf genoeg omdat niet te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n nette brave tent dan?
Nee maar ja zou toch kunnen, Rotterdam is niet echt een baken van beschaving zeg maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Ja want over het algemeen bij een eettent trekken de serveersters hun kleding uit. Oh wacht in de wereld van US wel.
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ja zou toch kunnen, Rotterdam is niet echt een baken van beschaving zeg maar.
het is geen hootersachtige zaakquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ja zou toch kunnen, Rotterdam is niet echt een baken van beschaving zeg maar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja in Bulgarije is wel een burgerketen waar de vrouwen nou niet bepaald om hun serveerkwaliteiten worden aangenomen zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Ja want over het algemeen bij een eettent trekken de serveersters hun kleding uit. Oh wacht in de wereld van US wel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het deze week minder vaak gewassenEn probeer niet te krabben.
altijd beter dan weten wat het echt isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dadelijk denken dat de gasten ze parmezaanse kaas op hun gerecht hebben
'Zeg maar stop.'quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oke hier krijg ik jeuk van spontaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom slagroom op rijstevlaaiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net rijstevlaai met slagroom op
@:Kwiwi lokpost
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Oorzaken van een Parmezaans kaashoofd;
- stress
- sommige soorten eten of drinken
- zeep
- koude, droge lucht
Meestal werken de kliertjes in de huid bij roos ook harder dan normaal. Ze maken meer talg. Talg is een vette huidsmeer die uw huid soepel houdt. Er komt meer talg en vet op de huid. Dat kan zorgen voor jeuk, tevens is bekend dat nonnen vaker last hebben van roos dan vrouwen die wel seksueel actief zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Parmazaans kaashoofd moet trouwens in het groene boekje
Het gele boekje dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Parmazaans kaashoofd moet trouwens in het groene boekje
denk dat ik dan ook naar huis word gestuurdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand loopt straks zo achter je aan [ afbeelding ]
zal et volgende keer kopen als ik in de ah benquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
Head en shoulders met munt gebruiken ballie![]()
Verlicht gelijk je jeuk.
Ik heb moeite hier een MI bij te vormen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmorgen van dat volumepoeder gebruikt in m'n haar maar het zat er amper in of m'n haar werd helemaal statisch. Bovenop lag het plat op de schedel en de rest stond recht omhoog. Meteen de plantenspuit erop.
Topspul.
zo groot zijn de schilfers nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
"Zijn dat bloemen in je haren?"
"Nee Parmezaanse kaas"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |