Nee als het niet hoeft dan liever zonderquote:
Nee en dan nog zon zakje kaas er achteraanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt me wel lekker, wel heavy en niet goed voor de zwembandjes met room erbij
Het is dat ik morgen werken anders kwam ik etenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga kipsate maken vanavond met zelfgemaakte satesaus, patat erbij, en misschien nog iets van groente voor de vitamientjes
Ik ga denk ik kipsate bij de Chinees halen vanavondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga kipsate maken vanavond met zelfgemaakte satesaus, patat erbij, en misschien nog iets van groente voor de vitamientjes
gewoon opzeggen die baan en je huur vervijfvoudigenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen werken anders kwam ik eten
Dan gaat er niemand wonenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon opzeggen die baan en je huur vervijfvoudigen
Ja snap wel dat dit niks gaat worden tussen jou en bitterbal.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee als het niet hoeft dan liever zonder
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja snap wel dat dit niks gaat worden tussen jou en bitterbal.
vreetbalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh sorry ja misschien overheen gekeken door de winkel.Maar ziet er lekker uit!
Is toch juist goed dat we allebei andere dingen lekker vinden, hoeven we niet ons eigen bord te beschermen voor de eetlust van de anderquote:
lust de dingen die jij eet meestal ook wel dusquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch juist goed dat we allebei andere dingen lekker vinden, hoeven we niet ons eigen bord te beschermen voor de eetlust van de ander
Ja maar dan heb jij al een pan vol pasta met granalenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust de dingen jij eet meestal ook wel dus
Ja en?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij al een pan vol pasta met granalen
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij al een pan vol pasta met granalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |