Cuba, 1957. Soort bonnetjes ter financiering van de revolutie van Castro en zijn maten.quote:
heb je die nieuw?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cuba, 1957. Soort bonnetjes ter financiering van de revolutie van Castro en zijn maten.
Wow ik zat net te bedenken dat ik nog normale Dasty moet halen, komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik heb weer Dasty badkamerreiniger
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
Is dit leuk om te krijgen? https://www.greetz.nl/cad(...)s-skin-90/1142812978
Normale Dasty? Is dat die roze fles? Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik zat net te bedenken dat ik nog normale Dasty moet halen, komt dichtbij zo.
mehquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
Deze had ik al, maar een veel minder mooie. En ik heb hem verder nooit ergens anders te koop gezien eigenlijk. Erg zeldzaam, maar zoals met wel meer van dit soort dingen, niemand is er naar op zoek, dus erg duur is het nietquote:
Misschien niet als je een auto, een paard of een huwelijksaanzoek verwacht had. Otherwise, passablequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
het zijn wel mooie biljetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze had ik al, maar een veel minder mooie. En ik heb hem verder nooit ergens anders te koop gezien eigenlijk. Erg zeldzaam, maar zoals met wel meer van dit soort dingen, niemand is er naar op zoek, dus erg duur is het niet
Nee geelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Normale Dasty? Is dat die roze fles? Die heb ik ook.
Ja daarom. Ik ben bezig met het maken van een catalogus van deze dingen, want er is erg weinig over te vinden. Denk dat je dan echt naar Cuba toe moet en daar de winkeltjes in. Eerst maar eens Spaans leren.quote:
Bloedgeldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cuba, 1957. Soort bonnetjes ter financiering van de revolutie van Castro en zijn maten.
Is een huwelijksaanzoek ooit te verwachten?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet als je een auto, een paard of een huwelijksaanzoek verwacht had. Otherwise, passable
Zo zou je het kunnen noemen ja. Al had het met geld als in betaalmiddel weinig uitstaande eigenlijk. Maar dat er bloed bij kwam kijken, daar hoef je geen illusies over te hebben.quote:
Denk je dat ik verstand van zulke dingen heb?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een huwelijksaanzoek ooit te verwachten?
het is maar als kleine attentie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet als je een auto, een paard of een huwelijksaanzoek verwacht had. Otherwise, passable
Chill toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
zal vanavond wel druk worden op werk
Niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. om 2200 moeten ze weer weg
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is maar als kleine attentie.
Mn zus stuurde mij chocola voor mn verjaardag dus ik wil ook iets sturen als zij volgende week jarig is.
Dat je over straat loopt in Bangkok en er vliegen vijf vrouwen om je nek "mellie me, plies love you long time, mellie me you moviestal with youl white moneysnake"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik verstand van zulke dingen heb?
tegenwoordig spreken ze stukken beter engelsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je over straat loopt in Bangkok en er vliegen vijf vrouwen om je nek "mellie me, plies love you long time, mellie me you moviestal with youl white moneysnake"
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. kan je dan niet beter van rituals? Vind dat jansen zo mannelijk er uitzien
Dat hebben ze niet bij greetzquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. kan je dan niet beter van rituals? Vind dat jansen zo mannelijk er uitzien
heb toch nog kleding aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doorzichtig ondergoed aantrekken, dan krijg je pas echt fooi
Zonde is datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegenwoordig spreken ze stukken beter engels
hier is die er nogquote:
Dat zou echt raar zijn USquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja duh, die kleding trek je uit natuurlijk
Ja lekker als het buiten 5 graden is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja duh, die kleding trek je uit natuurlijk
Terecht wel haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:42 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik dan naar huis wordt gestuurd
ja denk ik wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef Ama het volgende:
Waarschijnlijk denken ze dan dat je spontaan een psychose krijgt ofzo.
scalperen is nog de enige optiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
gaat niet goed met de roos of schifers. hoofdhuid begint ook te jeuken
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n nette brave tent dan?
Is gewoon droog, heb ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
nou braaf genoeg omdat niet te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n nette brave tent dan?
Nee maar ja zou toch kunnen, Rotterdam is niet echt een baken van beschaving zeg maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Ja want over het algemeen bij een eettent trekken de serveersters hun kleding uit. Oh wacht in de wereld van US wel.
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ja zou toch kunnen, Rotterdam is niet echt een baken van beschaving zeg maar.
het is geen hootersachtige zaakquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ja zou toch kunnen, Rotterdam is niet echt een baken van beschaving zeg maar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja in Bulgarije is wel een burgerketen waar de vrouwen nou niet bepaald om hun serveerkwaliteiten worden aangenomen zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Ja want over het algemeen bij een eettent trekken de serveersters hun kleding uit. Oh wacht in de wereld van US wel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het deze week minder vaak gewassenEn probeer niet te krabben.
altijd beter dan weten wat het echt isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dadelijk denken dat de gasten ze parmezaanse kaas op hun gerecht hebben
'Zeg maar stop.'quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oke hier krijg ik jeuk van spontaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom slagroom op rijstevlaaiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net rijstevlaai met slagroom op
@:Kwiwi lokpost
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Oorzaken van een Parmezaans kaashoofd;
- stress
- sommige soorten eten of drinken
- zeep
- koude, droge lucht
Meestal werken de kliertjes in de huid bij roos ook harder dan normaal. Ze maken meer talg. Talg is een vette huidsmeer die uw huid soepel houdt. Er komt meer talg en vet op de huid. Dat kan zorgen voor jeuk, tevens is bekend dat nonnen vaker last hebben van roos dan vrouwen die wel seksueel actief zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Parmazaans kaashoofd moet trouwens in het groene boekje
Het gele boekje dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Parmazaans kaashoofd moet trouwens in het groene boekje
denk dat ik dan ook naar huis word gestuurdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand loopt straks zo achter je aan [ afbeelding ]
zal et volgende keer kopen als ik in de ah benquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
Head en shoulders met munt gebruiken ballie![]()
Verlicht gelijk je jeuk.
Ik heb moeite hier een MI bij te vormen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmorgen van dat volumepoeder gebruikt in m'n haar maar het zat er amper in of m'n haar werd helemaal statisch. Bovenop lag het plat op de schedel en de rest stond recht omhoog. Meteen de plantenspuit erop.
Topspul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |