je bent laat, ik was al begonnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie ben je nog mad?
https://dvhn.nl/drenthe/Z(...)-kapot-27427474.html
Ik zit thuis met m'n benen opgetrokken op m'n bureaustoel, dus voeten op de stoel. Ook zo lekker voor m'n rugquote:
ik zit me dit te visualiseren en heb al al 4 verschillende zitposities in beeld..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit thuis met m'n benen opgetrokken op m'n bureaustoel, dus voeten op de stoel. Ook zo lekker voor m'n rug
Klinkt helemaal niet als een fijne houding eigenlijk haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit thuis met m'n benen opgetrokken op m'n bureaustoel, dus voeten op de stoel. Ook zo lekker voor m'n rug
Lekkerder dan die van de Hema?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergister was het lasagne. Was wel genoeg. MAar is elke dg weer een vraag
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er best schattig uit denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit kan ik niet eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik sta op deze foto en vind dat niet leuk.quote:
Op het puntje van je stoelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een goede bureaustoel; maar betrap me steeds vaker dat ik wat meer naar voren ga zitten als ik aan het bellen ben.
Dat heeft niemandquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto van haar zwart-rode haar ook al gezien?
Met een gewone tosti ook wel hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
salami tosti kan je wel moeilijk hard je bek verbranden
ook die ga ik buiten zettenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
Ah leuk kwam hier net ineens oud huisgenoot tegen. 😁
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar weer eens opnieuw in de wacht staan bij de Brabobank.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Nou met deze jas ga k de komende ijstijd niet overleven
Nee al is deze ook niet slechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerder dan die van de Hema?
het is bijna lente, vandaag ook lekker weer trouwensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Nou met deze jas ga k de komende ijstijd niet overleven
ja daarom ga ik geen andere kopenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is bijna lente, vandaag ook lekker weer trouwens
Morgen 11 graden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is bijna lente, vandaag ook lekker weer trouwens
Ik wil 26, en zonder regen. Nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen 11 graden.
Wel met regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |