SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag gebeuren maar hij heeft zijn papa en mama het al verklapt
Goedemorgen Mad, lekker uitgeslapen?quote:
Na de 'drukke' buitendag gisteren heb ik prima geslapen en ben ik nu met een bak koffie langzaam aan het ontwaken. Wakker ben ik nog niet echt, maar dat komt straks wel als we de auto weer gaan inpakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad, lekker uitgeslapen?
Weg verrassingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag gebeuren maar hij heeft zijn papa en mama het al verklapt
Je bent mooi op tijd voor de danceclassics op 192tv, net begonnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Na het oppikken van een lading worstenbroodjes en een lunch in Vught zijn we weer thuis.
Het is hier gewoon warm met 10 graden… 😅
Welkom terug MadMaster. Mag ik een worstenbroodje? #durftevragenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Na het oppikken van een lading worstenbroodjes en een lunch in Vught zijn we weer thuis.
Het is hier gewoon warm met 10 graden… 😅
Ja, was super lekker en leuk om met de kabouter te maken, ik zal morgen een foto proberen neer te zettenquote:
Gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, was super lekker en leuk om met de kabouter te maken, ik zal morgen een foto proberen neer te zetten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door just me op 28-01-2022 20:56:08 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vol geconcentreerd bezig![]()
Ze groeien als kool trouwens.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ja bizar, het gaat hartstikke snel, de jongste is lachwekkend hoor, die kan gewoon op de grond gaan zitten, je aankijken en keihard gaan lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
Vol geconcentreerd bezig![]()
Ze groeien als kool trouwens.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ja bizar, het gaat hartstikke snel, de jongste is lachwekkend hoor, die kan gewoon op de grond gaan zitten, je aankijken en keihard gaan lachen
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Het is echt genieten met die mannen maar morgenochtend hoef ik niet weer om 07.00 uur aan het ontbijt te zittenquote:
Morgen gewoon lekker uitslapen in mijn eigen bed
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Poeh he, meteen ‘aan’ staanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt genieten met die mannen maar morgenochtend hoef ik niet weer om 07.00 uur aan het ontbijt te zitten
Morgen gewoon lekker uitslapen in mijn eigen bed![]()
Hé, die ken ik…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er de afgelopen daten achter gekomen dat Radio Antenne Bayern zo'n 20 sub-zenders heeft via het internet en zit die te beluisteren nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor de danceclassics op 192tv, net begonnen
192 TV hebben we trouwens hier niet meer, geloof ik…Jawel, we hebben er 20 gehaald bij een patisserie in Vught.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom terug MadMaster. Mag ik een worstenbroodje? #durftevragen
De eerste zijn al op, met mosterd uit Monschau…![]()
![]()
![]()
Oh daar ben ik vroeger vaak op vakantie geweest, alhoewel het was een gehuchtje heel dichtbij Höfenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef MadMaster het volgende:
De eerste zijn al op, met mosterd uit Monschau…
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Alleen hier alleen voor moet je een keertje terug gaan: https://www.senfmuehle.de/start/Mosterdmolen/index.html?cl=senfquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Oh daar ben ik vroeger vaak op vakantie geweest, alhoewel het was een gehuchtje heel dichtbij Höfen
Ik ben een mosterd freak en hier hebben ze toch wel de lekkerste mosterd die ik ken (en die binnen mijn smaak valt uiteraard). We hebben 6 potten meegenomen, met bier, maanzaad, vijgen, appel en 2 grof…![]()
https://www.senfmuehle.de/start/Online-Shop/index.html![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Oh, dat klinkt heerlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er de afgelopen daten achter gekomen dat Radio Antenne Bayern zo'n 20 sub-zenders heeft via het internet en zit die te beluisteren nu.
192 TV hebben we trouwens hier niet meer, geloof ik…
[..]
Jawel, we hebben er 20 gehaald bij een patisserie in Vught.
De eerste zijn al op, met mosterd uit Monschau…
Wat gaaf !!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen hier alleen voor moet je een keertje terug gaan: https://www.senfmuehle.de/start/Mosterdmolen/index.html?cl=senf
Ik ben een mosterd freak en hier hebben ze toch wel de lekkerste mosterd die ik ken (en die binnen mijn smaak valt uiteraard). We hebben 6 potten meegenomen, met bier, maanzaad, vijgen, appel en 2 grof…![]()
https://www.senfmuehle.de/start/Online-Shop/index.html
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
We hebben trouwens besloten dat we z.s.m. weer de Eifel in gaan, in hetzelfde huisje. Dat was perfect en een uitstekende uitvalsbasis.
En slechts 43 kilometer over de grens vanaf Kerkrade (wat wel een takkeneind weg ligt vanaf Amsterdam)…![]()
Ken je deze al als mosterdliefhebber? https://www.senfmuehle.net/geschichte/
En http://lust-auf-duesseldorf.de/wir-sind-die-schaerfsten/ ABB Löwensenf![]()
Vandaag eindelijk geboosterd.
Zus heeft me met de auto gebracht.
Die wist waar het zat
Maar het as ook wel een hele rare omweg door werkzaamheden.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Rafeiro het volgende:
Vandaag eindelijk geboosterd.
Zus heeft me met de auto gebracht.
Die wist waar het zat
Maar het as ook wel een hele rare omweg door werkzaamheden.![]()
In Doesburg zit ook een mosterdfabriek.
Is ook wel leuk.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die eerste ken ik niet wel. In Cochem hebben we een paar jaar geleden mosterd gekocht, maar die uit Monschau vind ik lekkerder…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ken je deze al als mosterdliefhebber? https://www.senfmuehle.net/geschichte/
En http://lust-auf-duesseldorf.de/wir-sind-die-schaerfsten/ ABB Löwensenf
Van Löwensenf hebben we 4 tubes meegenomen, de groene (mittelscharf). De scherpe (rood) is hier in Nederland wel verkrijgbaar, de andere niet of nauwelijks…![]()
Ik moet nodig weer een potje zoete Bayerischer senf in Duitsland halen. De bijbehorende Weisswurst mogen ze houden, brrrr![]()
Nederland heeft een paar goede mosterdmakerijen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
In Doesburg zit ook een mosterdfabriek.
Is ook wel leuk.
In Groningen zitten een paar heel goede, maar dat ligt ook niet om de hoek…![]()
Had ik moeten weten, ook die heb ik mijn handen gehad…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nodig weer een potje zoete Bayerischer senf in Duitsland halen. De bijbehorende Weisswurst mogen ze houden, brrrr![]()
![]()
Ik heb nu honingmosterd, dat is tenminste ook nog een beetje zoetig, maar die Beierse mosterd staat standaard op het boodschappenlijstje voor Duitslandquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik moeten weten, ook die heb ik mijn handen gehad…![]()
Ik hoop dat we dit jaar weer even een keer die kant op kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik moeten weten, ook die heb ik mijn handen gehad…
[ afbeelding ]
In principe zou het gewoon moeten lukken.Juin uit Eigen Tuin!![]()
De honing/maanzaad mosterd uit Monschau lijkt er erg op…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nu honingmosterd, dat is tenminste ook nog een beetje zoetig, maar die Beierse mosterd staat standaard op het boodschappenlijstje voor Duitsland![]()
Het is wel heel bekend hier in de regio die Doesburgse mosterd.
Mijn vader heeft in Doesburg gewerkt, zodoende er ooit eens geweest.
Maar ook hele grove mosterd, dat is niet helemaal mijn ding.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ken de Doesburgse mosterd wel, maar die is me te flauw.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ook hele grove mosterd, dat is niet helemaal mijn ding.
Zaanse mosterd is iets soortgelijks, maar dan iets pittiger van smaak…![]()
Ik eet eigen altijd een beetje grove mosterd, Zaanse (die bij de Aldi Noord-Hollandse heet)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ook hele grove mosterd, dat is niet helemaal mijn ding.![]()
Meestal heb ik heel simpel goedkope Kühne dion extra pittig.
Moet het ook maar op mijn fietsje halen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Vanmiddag dus bij de patisserie de Rouw in Vught beland ( https://derouw.nl/ )en dat was ook een enorme snoepwinkel. We hebben het bij worstenbroodjes gehouden, maar ze bleken er ook whiskytruffels te hebben als specialiteit. Het promobriefje vonden daarvan we pas in de tas toen we thuiskwamen…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar het meeste kijk uit naar de Duitse zoetigheden van de bakker. En Symph wil schnitzels![]()
Ik krijg van sommige te scherpe gladde mosterd een trillend oor en pijn net onder mijn oor. Ja, echt waarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Meestal heb ik heel simpel goedkope Kühne dion extra pittig.
Moet het ook maar op mijn fietsje halen![]()
Goedemorgen
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
De dag die je wist dat zou komen: mijn man kwam vanochtend hoestend en proestend uit bed. Liep vannacht ook al te spoken. En ja, de zelftest was direct positief. Zoon en ik wel allebei nog negatief, maar daar hebben we natuurlijk niet zoveel aan.
Dus nu ook voor het eerst maar boodschappen besteld bij de AH. Nu worden we wel gestraft voor ons zero-voorraad-beleid![]()
Gelukkig heeft buurmeisje een volle vriezer.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Oh wat een ellende. Overigens mag jij gewoon boodschappen gaan doen he? Maar ik snap dat je het niet graag gaat doen nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:58 schreef livelink het volgende:
De dag die je wist dat zou komen: mijn man kwam vanochtend hoestend en proestend uit bed. Liep vannacht ook al te spoken. En ja, de zelftest was direct positief. Zoon en ik wel allebei nog negatief, maar daar hebben we natuurlijk niet zoveel aan.
Dus nu ook voor het eerst maar boodschappen besteld bij de AH. Nu worden we wel gestraft voor ons zero-voorraad-beleid![]()
Gelukkig heeft buurmeisje een volle vriezer.![]()
Ja, precies. Dat laatste. Ik acht de kans toch wel groot dat ik morgen of overmorgen dan ook positief test en dat voelt een beetje lullig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat een ellende. Overigens mag jij gewoon boodschappen gaan doen he? Maar ik snap dat je het niet graag gaat doen nu.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Hoi @livelink, ik keek vanmiddag Bill Maher en realiseerde me ineens dat ik nog iets moest posten naar aanleiding van ons gesprekje over Amerikaanse presidentskandidaten:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
Precies. Wat 'jong' elan is er nodig.Bij deze dan alsnog:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Ja, zeker. Bill Maher had een zeer creatieve, komische oplossing. Zal ik straks even posten.
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:58 schreef livelink het volgende:
Gelukkig heeft buurmeisje een volle vriezer.![]()
jullie hoeven het niet te krijgen hè... toen mijn kleinzoon positief was was hij de enige in het gezin
fingers crossed
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Sterkte huize lili.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rafeiro op 29-01-2022 16:03:21 ]You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Rustig blijven ademhalen...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:58 schreef livelink het volgende:
Gelukkig heeft buurmeisje een volle vriezer.
Mijn buurvrouw was onlangs positief, terwijl haar echtgenoot en dochter nergens last van hebben gehad.
Die hebben elke dag voor Piet Snot getest, ze bleven maar negatief en zijn uiteindelijk ook niet ziek geweest...
Sterke!![]()
Mijn vriendin heeft covid (zowel volgens zelftest als pcr) en milde symptomen. Ik heb ook dezelfde symptomen maar test negatief op de zelftest.
Van mij mag dat lekker positief worden als ik me dan toch suboptimaal voel… is ook handiger als ik over drie weken weer naar de VS ga.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik maak me ook niet zo druk. Ik werk gewoon thuis en dat verandert niet. En mijn zoon heeft volgende week toevallig een week geen les, dus dat komt eigenlijk wel prima uit. Het is alleen de boodschappen wat onhandig is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig blijven ademhalen...
Mijn buurvrouw was onlangs positief, terwijl haar echtgenoot en dochter nergens last van hebben gehad.
Die hebben elke dag voor Piet Snot getest, ze bleven maar negatief en zijn uiteindelijk ook niet ziek geweest...
Sterke!
Zelf begin ik ook wel wat snotterig te worden trouwens.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Mee eens. Het is wel zo handig als je het allemaal tegelijk hebt als huisgenoten. Ben je daarna in ieder geval een tijdje klaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:35 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin heeft covid (zowel volgens zelftest als pcr) en milde symptomen. Ik heb ook dezelfde symptomen maar test negatief op de zelftest.
Van mij mag dat lekker positief worden als ik me dan toch suboptimaal voel… is ook handiger als ik over drie weken weer naar de VS ga.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ter verhoging van de feestvreugde en het afsluiten van onze Duitse week draai ik vanaf 19.30 uur de 'hoogtepunten' van 5 jaar Duitse (feest)muziek en aanverwanten compilaties die ik van 2001 t/m 2005 heb samengesteld, met veel toeters en bellen…
Hedenavond 19.30 uur - 21.00 uur: Mad's Apres Ski avonturen…![]()
![]()
Vanavond weer oefenen, dus ik ben er helaas niet bij. Wellicht pak ik het laatste stukje van Meltings uitzending nog mee.![]()
Aangezien jij geen zendtijd had geclaimd had ik al zo'n vermoeden en neem ik dat tijdslot dus voor mijn rekening...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond weer oefenen, dus ik ben er helaas niet bij. Wellicht pak ik het laatste stukje van Meltings uitzending nog mee.![]()
Warme handen en voeten zijn belangrijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:12 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb nieuwe sloffen, lekker warme voeten nu.
Ik raad voor zo meteen ook een glühweintje aan...![]()
Valt er niets te mollen vanavond Mad ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Jawel, maar dat kijk ik lekker morgenochtend vanaf bed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:33 schreef just me het volgende:
Valt er niets te mollen vanavond Mad ?
Ik heb mijn punten in het spel toch al compleet verloren...![]()
Inhaken dan maar !!Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Deze kan ik meezingen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Stonden deze op jouw spotify lijst voor onderweg ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja, deze ook...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:41 schreef just me het volgende:
Stonden deze op jouw spotify lijst voor onderweg ?![]()
Maar niet te hard gereden ?
schneller, schnellerGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik ben wel 1 keer geflitst, midden in mijn gezicht...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
Maar niet te hard gereden ?
schneller, schneller
Maar met die continue snelheidswisselingen van 50 naar 70 en werr naar 100 en net zo hard weer trug in een paar 100 meter is dat bijna niet te voorkomen...![]()
![]()
Oh dan krijg je vast je foto thuisgestuurd
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja, ik ken ze.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:46 schreef just me het volgende:
Oh dan krijg je vast je foto thuisgestuurd
Het is elke trip wel raak.
Maar de kosten zijn in Duitsland een stuk lager dan hier...![]()
![]()
Mix je deze zelf ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee, Gert & Hermien hebben dit zelf samen met hun dochters uitgebracht ergens in 2000-nogwat...quote:![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Gert & Hermien hebben dit zelf samen met hun dochters uitgebracht ergens in 2000-nogwat...![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Zou deze plaat nu eigenlijk nog wel mogen?
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Klinkt als een feestje
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
We hebben altijd gezegd dat als mw. MM en ik zouden trouwen dat we Trafassi zouden inhuren.quote:
Maar om die naar las Veras te halen voor ons tweeën was wat overdreven...![]()
Je kunt het alsnog doen als jullie X-jaar getrouwd zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben altijd gezegd dat als mw. MM en ik zouden trouwen dat we Trafassi zouden inhuren.
Maar om die naar las Veras te halen voor ons tweeën was wat overdreven...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Oma heeft haar bril laten liggen in Gouda dus zullen ze me snel weer zien
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Helaas bestaat Trafassi niet meer, alleen de zanger treedt nog op onder die naam...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt het alsnog doen als jullie X-jaar getrouwd zijn![]()
Dan is het toch minderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas bestaat Trafassi niet meer, alleen de zanger treedt nog op onder die naam...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ow, domme oma...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:59 schreef just me het volgende:
Oma heeft haar bril laten liggen in Gouda dus zullen ze me snel weer zien![]()
![]()
Ja ik kwam erachter toen ik thuis was, volgende week maar even ophalen het is toch lastig/vermoeiend om zonder bril tv te kijkenquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik heb er gelukkig twee en heb contactlenzen voor veraf.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik kwam erachter toen ik thuis was, volgende week maar even ophalen het is toch lastig/vermoeiend om zonder bril tv te kijken
Leesbrillen liggen door het hele huis...![]()
![]()
Die kabouter begint ook al met een zachte g te praten, zo schattig
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:04 schreef just me het volgende:
Die kabouter begint ook al met een zachte g te praten, zo schattig![]()
![]()
Ik denk dat Vout wel heel erg jaloers op jou isGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik denk 'Ik doe 'm een pleziertje', maar hij is er niet...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:13 schreef just me het volgende:
Ik denk dat Vout wel heel erg jaloers op jou is![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk 'Ik doe 'm een pleziertje', maar hij is er niet...![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ingetuned. Wat hoor ik nu?
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Man, man, man, je mist de hele huisparty...
Ik hoor het. Had ik dit maar eerder geweten.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Je kunt nog best lang meegenietenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik hoor het. Had ik dit maar eerder geweten.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:nog fit genoeg om de polonaise mee te lopen ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Goede avond.quote:
Las net van de besmetting van je man. Nu maar hopen dat het de rest overslaat natuurlijk.
Of niet, als ik je verhaal goed lees.
Niet helemaal fit, maar een polonaise lukt nog wel. Ik struikel er wel achteraan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:21 schreef just me het volgende:
[..]nog fit genoeg om de polonaise mee te lopen ?
wel voorzichtig zijn dan!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet helemaal fit, maar een polonaise lukt nog wel. Ik struikel er wel achteraan.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik wil het wel achter de rug hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Goede avond.
Las net van de besmetting van je man. Nu maar hopen dat het de rest overslaat natuurlijk.
Of niet, als ik je verhaal goed lees.
De overtreffende trap, een compilatie van wat ik begin deze eeuw bij elkaar heb geharkt voor onze eigen winstersport compilaties...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:21 schreef livelink het volgende:
Dit is de Deutsche Schallplatte-parade?
En goedenavond!![]()
Snap ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil het wel achter de rug hebben eigenlijk
Al begreep ik dat je het nog vaker kan krijgen als je het al gehad hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Melting heeft jou toch ook niet aangestokenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Snap ik.
Al begreep ik dat je het nog vaker kan krijgen als je het al gehad hebt.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
De telefoonlijnen zijn vanavond ook voor de zekerheid gesloten...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Melting heeft jou toch ook niet aangestoken![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De telefoonlijnen zijn vanavond ook voor de zekerheid gesloten...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik dacht eigenlijk dat jij wel WIDM zou kijken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De telefoonlijnen zijn vanavond ook voor de zekerheid gesloten...Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij wel WIDM zou kijken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kijk ik lekker morgenochtend vanaf bed.
Ik heb mijn punten in het spel toch al compleet verloren...![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Melting heeft jou toch ook niet aangestoken
Is dit de 12" versie? Want normaal duurt hij minder lang, en klinkt hij iets anders.quote:
Check, ik er een stuk of 12 versies van...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Is dit de 12" versie? Want normaal duurt hij minder lang, en klinkt hij iets anders.![]()
Een echte kennersvraag.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Is dit de 12" versie? Want normaal duurt hij minder lang, en klinkt hij iets anders.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:
Was toen een hitje in België. Vandaar dat ik het weet.
Hoe gaat het met je man livelink? Voelt hij zich erg beroerd of valt het mee ?quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Het is de opkomstsong van FC Twente...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Was toen een hitje in België. Vandaar dat ik het weet.![]()
Hij hoest vooral heel veel. En heeft wat hoofdpijn en keelpijn. Vannacht voelde hij zich wel aardig beroerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je man livelink? Voelt hij zich erg beroerd of valt het mee ?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ingetuned.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar goed dat het sneeuwt buiten…I'm surrounded by morons!
Goedenavond Fogel. Klaar voor de wintersport?quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Hoi Fogel.quote:
beterschap voor hem !!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij hoest vooral heel veel. En heeft wat hoofdpijn en keelpijn. Vannacht voelde hij zich wel aardig beroerd.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nein.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Fogel. Klaar voor de wintersport?I'm surrounded by morons!
Een ruftende berg ga ik niet beklimmen hoor.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Duits is niet altijd een schone taal...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ruftende berg ga ik niet beklimmen hoor.![]()
![]()
ik glij er ook niet van afquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ruftende berg ga ik niet beklimmen hoor.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ruftende berg ga ik niet beklimmen hoor.
3 bier!
Commentaar van mijn vriendin «deze shit had ik verdrongen»
I'm surrounded by morons!
Ik denk dat ik zo zou schreeuwen als in dit nummer als ik skiënd van een berg af moet.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Is dit daar ook een hit geweest dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:47 schreef Fogel het volgende:
Commentaar van mijn vriendin «deze shit had ik verdrongen»
Goede business dan wel...![]()
Dat kan ook.quote:
Zo is het jodelen ook ontstaan...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik zo zou schreeuwen als in dit nummer als ik skiënd van een berg af moet.![]()
Uit ervaring weet ik dat skien beter is dan de berg af rollen/schuiven…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik zo zou schreeuwen als in dit nummer als ik skiënd van een berg af moet.I'm surrounded by morons!
Vast iets soortgelijks, deed haar aan de feesten uit haar jeugd denken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit daar ook een hit geweest dan?
Goede business dan wel...I'm surrounded by morons!
Ik denk dat dat bij mij op hetzelfde neer zou komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat skien beter is dan de berg af rollen/schuiven…Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik zou dit niet proberen te vertalen, Fogel.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dit was toen wel leuk verzonnen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik zou dit niet proberen te vertalen, Fogel.
Te laat…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik zou dit niet proberen te vertalen, Fogel.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo meteen met dat kinderkoor erbij...
Kinderen doen het altijd goed bij dit soort nummers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kwam inderdaad ook wat commentaat opquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
«Oh, het is dat radiokanaal, dacht dat je op spotify aan het klooien was. Weet dat je ziek bent, maar niet zo erg»
Dus… ik zie het als een homage aan de DJ
![]()
![]()
![]()
dank je wel Mad voor de vrolijkheid en meezingers
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef Fogel het volgende:
«Oh, het is dat radiokanaal, dacht dat je op spotify aan het klooien was. Weet dat je ziek bent, maar niet zo erg»
Dus… ik zie het als een homage aan de DJ
quote:quote:Ter verhoging van de feestvreugde en het afsluiten van onze Duitse week draai ik vanaf 19.30 uur de 'hoogtepunten' van 5 jaar Duitse (feest)muziek en aanverwanten compilaties die ik van 2001 t/m 2005 heb samengesteld, met veel toeters en bellen…
Hedenavond 19.30 uur - 21.00 uur: Mad's Apres Ski avonturen…![]()
Dank voor de muziek, Mad.
Wist wel dat je stiekem wel van vrolijke muziek hield.
En auf wiedersehen.
Om te draaien is het leuker dan om te horen...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Dank voor de muziek, Mad.
Wist wel dat je stiekem wel van vrolijke muziek hield.
En auf wiedersehen.![]()
![]()
Thanks Mad
Mijn tranen zijn wer gedroogd, ik zie mijn toetsenbord weer…
Wie heeft vout losgelaten. Hij schijnt vanmiddag gespot te zijn in de trein naar Amsterdam.Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Mijn tranen zijn wer gedroogd, ik zie mijn toetsenbord weer…
Wie heeft vout losgelaten. Hij schijnt vanmiddag gespot te zijn in de trein naar Amsterdam.
Wat deed hij daar dan?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Dank je wel MadMaster. Ik heb nu wel weer zin om weer eens in de zomer richting de bergen te gaan.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Over naar collega Melting!
Graag gedaan, verwacht dit niet te vaak van mij...
Het is best een keer leuk….quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Over naar collega Melting!
Graag gedaan, verwacht dit niet te vaak van mij...
Hier gooide het WK veldrijden roet in het etenJuin uit Eigen Tuin!![]()
Zo, en nu weer terug naar de sombere realiteit
Ik noem het tokkelmuziekquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet hoe dit heet, maar ik kom er niet opAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet hoe dit heet, maar ik kom er niet op
Ain't it funny how it is
Naar dit soort muziek zou ik dus echt niet een hele avond kunnen luisteren.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Melting met een snufje Vout?I'm surrounded by morons!
Roberto Jacketti and the Scooters - I save the dayAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
Roberto Jacketti and the Scooters - I save the day
Ain't it funny how it is
Ik heb met de huidige artiest pinda’s uit hetzelfde bakje gegetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man is ons dorp overleden, zo'n kleine 7 jaar geleden.![]()
Hij is de neef van een oud collega en was ook op zijn verjaardag.Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb met de huidige artiest pinda’s uit hetzelfde bakje gegeten![]()
Hij is de neef van een oud collega en was ook op zijn verjaardag.
Ain't it funny how it is
Was hij toen nog jong en fris?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb met de huidige artiest pinda’s uit hetzelfde bakje gegeten![]()
Hij is de neef van een oud collega en was ook op zijn verjaardag.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:![]()
Ik ken dit nummer echt helemaal niet. En deze René en Angela ook niet.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik heb per ongeluk het halve huis van Marco Bakker en Willeke van Ammelrooij gesloopt, de nicht van mw. MM had verkering met Peter Faber en die kwamen een paar keer bij ons thuis en mijn neef speelde bij de Nits.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie heeft er een volgende anekdote over een artiest?
En nog meer, maar dat bewaar ik nog even…![]()
Ik ben vooral druk bezig met te bedenken wie het is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie heeft er een volgende anekdote over een artiest?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Nou ben ik wel benieuwd naar dit verhaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk het halve huis van Marco Bakker en Willeke van Ammelrooij gesloopt,
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk het halve huis van Marco Bakker en Willeke van Ammelrooij gesloopt, de nicht van mw. MM had verkering met Peter Faber en die kwamen een paar keer bij ons thuis en mijn neef speelde bij de Nits.
En nog meer, maar dat bewaar ik nog even…vertellen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat eerste zinnetje moet wel wat verder uitgelegd wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk het halve huis van Marco Bakker en Willeke van Ammelrooij gesloopt, de nicht van mw. MM had verkering met Peter Faber en die kwamen een paar keer bij ons thuis en mijn neef speelde bij de Nits.
En nog meer, maar dat bewaar ik nog even…![]()
Reed je met een Tesla hun huis binnen?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog meer, maar dat bewaar ik nog even…
Dit ken ik wel, maar dat is het dan ook wel. Ik vind het ook nog best mooi ook.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Een vriend van mij had verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooij, Denise.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar dit verhaal.
Maar ik had geen idee dat zij haar dochter was. Die vriend vroeg of ik mee ging naar haar en so we did.
Achter het Concertgebouw gingen we een kast van een huis binnen, maar ze waren niet thuis.
Vriend had er een basgitaar en hij vroeg of ik daarop wilde spelen.
OK, doen we. Gitaar ingeplugd en bassen maar.
Daardoor vielen er planten van de kast, boven op een glazen tafel en was het binnen enkele seconden één grote kolere zooi…
Einde verhaal…![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend van mij had verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooij, Denise.
Maar ik had geen idee dat zij haar dochter was. Die vriend vroeg of ik mee ging naar haar en so we did.
Achter het Concertgebouw gingen we een kast van een huis binnen, maar ze waren niet thuis.
Daardoor vielen er planten van de kast, boven op een glazen tafel en was het binnen enkele seconden één grote kolere zooi…
Einde verhaal…
Ain't it funny how it is
Ja, ze scheelden een jaartje of 20, gok ik…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Peter Faber had/heeft een voorkeur voor wat jongere vrouwen toch?![]()
Kort, duidelijk, krachtig en prachtigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend van mij had verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooij, Denise.
Einde verhaal…
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Wat een geniaal verhaalquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Einde verhaal…![]()
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Einde verhaal…![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kort, duidelijk, krachtig en prachtig
Die vriend was overigens de nu ook bekende Dikke Dennis, die toen nog een stuk slanker was, maar wel net zo gek als nu…
Toen:
Later:![]()
![]()
Dennis en Denise. Ik kan me wel voorstellen dat Marco en Willeke dat minder zagen zitten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Die vriend was overigens de nu ook bekende Dikke Dennis, die toen nog een stuk slanker was, maar wel net zo gek als nu…
Toen:
[ afbeelding ]
Later:
[ afbeelding ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik dus nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, Dikke Dennis, wie kent ‘m niet
Ik denk dat hij mij nu in ieder geval niet meer herkend…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, Dikke Dennis, wie kent ‘m nietNooit bij stil gestaan, maar je hebt een punt…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dennis en Denise. Ik kan me wel voorstellen dat Marco en Willeke dat minder zagen zitten.![]()
![]()
Dit is zo'n mooi nummer
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja, die is compleet doorgesnoven en -gezopen in z'n leven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Dennis heeft wel gekkere dingen meegemaakt dan dat MM ff ging bassen bij Marco en Willeke
Het is een wonder dat hij nog leeft…![]()
Voor livelink:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just me heeft ze bij elkaar gebracht…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me, heb jij de Beatles ooit ontmoet?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me heeft ze bij elkaar gebracht…
Ain't it funny how it is
was dat maar zo...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me, heb jij de Beatles ooit ontmoet?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
[..]
Just me heeft ze bij elkaar gebracht…![]()
![]()
niet verder vertellen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Voor livelink:Ik dacht heel even dat het Meatloaf was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Mijn internet moet er lang over thinken om een goede verbinding te hebben
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja, toen ik op Versturen drukte, wist ik al dat het niet Aretha was.
Dit nummer is weer in allerlei andere houseplaten gesampled…![]()
Modem al eens herstart?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:41 schreef just me het volgende:
Mijn internet moet er lang over thinken om een goede verbinding te hebben
Ain't it funny how it is
zal ik morgen eens doen, als ik het modem nu ga herstarten kost het weer 15 minuten of zo om weer online te zijnquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
zal ik morgen eens doen, als ik het modem nu ga herstarten kost het weer 15 minuten of zo om weer online te zijn![]()
Dan wordt het eens tijd om om een nieuw modem te vragen.
Ain't it funny how it is
Inbellen op 33k6 duurt altijd even voor klaar is met bliepen jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
zal ik morgen eens doen, als ik het modem nu ga herstarten kost het weer 15 minuten of zo om weer online te zijn
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: