SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag gebeuren maar hij heeft zijn papa en mama het al verklapt
Goedemorgen Mad, lekker uitgeslapen?quote:
Na de 'drukke' buitendag gisteren heb ik prima geslapen en ben ik nu met een bak koffie langzaam aan het ontwaken. Wakker ben ik nog niet echt, maar dat komt straks wel als we de auto weer gaan inpakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad, lekker uitgeslapen?
Weg verrassingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag gebeuren maar hij heeft zijn papa en mama het al verklapt
Je bent mooi op tijd voor de danceclassics op 192tv, net begonnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Na het oppikken van een lading worstenbroodjes en een lunch in Vught zijn we weer thuis.
Het is hier gewoon warm met 10 graden… 😅
Welkom terug MadMaster. Mag ik een worstenbroodje? #durftevragenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Na het oppikken van een lading worstenbroodjes en een lunch in Vught zijn we weer thuis.
Het is hier gewoon warm met 10 graden… 😅
Ja, was super lekker en leuk om met de kabouter te maken, ik zal morgen een foto proberen neer te zettenquote:
Gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, was super lekker en leuk om met de kabouter te maken, ik zal morgen een foto proberen neer te zetten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door just me op 28-01-2022 20:56:08 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vol geconcentreerd bezig![]()
Ze groeien als kool trouwens.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ja bizar, het gaat hartstikke snel, de jongste is lachwekkend hoor, die kan gewoon op de grond gaan zitten, je aankijken en keihard gaan lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
Vol geconcentreerd bezig![]()
Ze groeien als kool trouwens.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ja bizar, het gaat hartstikke snel, de jongste is lachwekkend hoor, die kan gewoon op de grond gaan zitten, je aankijken en keihard gaan lachen
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Het is echt genieten met die mannen maar morgenochtend hoef ik niet weer om 07.00 uur aan het ontbijt te zittenquote:
Morgen gewoon lekker uitslapen in mijn eigen bed
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Poeh he, meteen ‘aan’ staanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt genieten met die mannen maar morgenochtend hoef ik niet weer om 07.00 uur aan het ontbijt te zitten
Morgen gewoon lekker uitslapen in mijn eigen bed![]()
Hé, die ken ik…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er de afgelopen daten achter gekomen dat Radio Antenne Bayern zo'n 20 sub-zenders heeft via het internet en zit die te beluisteren nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor de danceclassics op 192tv, net begonnen
192 TV hebben we trouwens hier niet meer, geloof ik…Jawel, we hebben er 20 gehaald bij een patisserie in Vught.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom terug MadMaster. Mag ik een worstenbroodje? #durftevragen
De eerste zijn al op, met mosterd uit Monschau…![]()
![]()
![]()
Oh daar ben ik vroeger vaak op vakantie geweest, alhoewel het was een gehuchtje heel dichtbij Höfenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef MadMaster het volgende:
De eerste zijn al op, met mosterd uit Monschau…
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Alleen hier alleen voor moet je een keertje terug gaan: https://www.senfmuehle.de/start/Mosterdmolen/index.html?cl=senfquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Oh daar ben ik vroeger vaak op vakantie geweest, alhoewel het was een gehuchtje heel dichtbij Höfen
Ik ben een mosterd freak en hier hebben ze toch wel de lekkerste mosterd die ik ken (en die binnen mijn smaak valt uiteraard). We hebben 6 potten meegenomen, met bier, maanzaad, vijgen, appel en 2 grof…![]()
https://www.senfmuehle.de/start/Online-Shop/index.html![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Oh, dat klinkt heerlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er de afgelopen daten achter gekomen dat Radio Antenne Bayern zo'n 20 sub-zenders heeft via het internet en zit die te beluisteren nu.
192 TV hebben we trouwens hier niet meer, geloof ik…
[..]
Jawel, we hebben er 20 gehaald bij een patisserie in Vught.
De eerste zijn al op, met mosterd uit Monschau…
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Wat gaaf !!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen hier alleen voor moet je een keertje terug gaan: https://www.senfmuehle.de/start/Mosterdmolen/index.html?cl=senf
Ik ben een mosterd freak en hier hebben ze toch wel de lekkerste mosterd die ik ken (en die binnen mijn smaak valt uiteraard). We hebben 6 potten meegenomen, met bier, maanzaad, vijgen, appel en 2 grof…![]()
https://www.senfmuehle.de/start/Online-Shop/index.html
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
We hebben trouwens besloten dat we z.s.m. weer de Eifel in gaan, in hetzelfde huisje. Dat was perfect en een uitstekende uitvalsbasis.
En slechts 43 kilometer over de grens vanaf Kerkrade (wat wel een takkeneind weg ligt vanaf Amsterdam)…![]()
Ken je deze al als mosterdliefhebber? https://www.senfmuehle.net/geschichte/
En http://lust-auf-duesseldorf.de/wir-sind-die-schaerfsten/ ABB Löwensenf![]()
Vandaag eindelijk geboosterd.
Zus heeft me met de auto gebracht.
Die wist waar het zat
Maar het as ook wel een hele rare omweg door werkzaamheden.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Rafeiro het volgende:
Vandaag eindelijk geboosterd.
Zus heeft me met de auto gebracht.
Die wist waar het zat
Maar het as ook wel een hele rare omweg door werkzaamheden.![]()
In Doesburg zit ook een mosterdfabriek.
Is ook wel leuk.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die eerste ken ik niet wel. In Cochem hebben we een paar jaar geleden mosterd gekocht, maar die uit Monschau vind ik lekkerder…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ken je deze al als mosterdliefhebber? https://www.senfmuehle.net/geschichte/
En http://lust-auf-duesseldorf.de/wir-sind-die-schaerfsten/ ABB Löwensenf
Van Löwensenf hebben we 4 tubes meegenomen, de groene (mittelscharf). De scherpe (rood) is hier in Nederland wel verkrijgbaar, de andere niet of nauwelijks…![]()
Ik moet nodig weer een potje zoete Bayerischer senf in Duitsland halen. De bijbehorende Weisswurst mogen ze houden, brrrr![]()
Nederland heeft een paar goede mosterdmakerijen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
In Doesburg zit ook een mosterdfabriek.
Is ook wel leuk.
In Groningen zitten een paar heel goede, maar dat ligt ook niet om de hoek…![]()
Had ik moeten weten, ook die heb ik mijn handen gehad…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nodig weer een potje zoete Bayerischer senf in Duitsland halen. De bijbehorende Weisswurst mogen ze houden, brrrr![]()
![]()
Ik heb nu honingmosterd, dat is tenminste ook nog een beetje zoetig, maar die Beierse mosterd staat standaard op het boodschappenlijstje voor Duitslandquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik moeten weten, ook die heb ik mijn handen gehad…![]()
Ik hoop dat we dit jaar weer even een keer die kant op kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik moeten weten, ook die heb ik mijn handen gehad…
[ afbeelding ]
In principe zou het gewoon moeten lukken.Juin uit Eigen Tuin!![]()
De honing/maanzaad mosterd uit Monschau lijkt er erg op…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nu honingmosterd, dat is tenminste ook nog een beetje zoetig, maar die Beierse mosterd staat standaard op het boodschappenlijstje voor Duitsland![]()
Het is wel heel bekend hier in de regio die Doesburgse mosterd.
Mijn vader heeft in Doesburg gewerkt, zodoende er ooit eens geweest.
Maar ook hele grove mosterd, dat is niet helemaal mijn ding.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ken de Doesburgse mosterd wel, maar die is me te flauw.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ook hele grove mosterd, dat is niet helemaal mijn ding.
Zaanse mosterd is iets soortgelijks, maar dan iets pittiger van smaak…![]()
Ik eet eigen altijd een beetje grove mosterd, Zaanse (die bij de Aldi Noord-Hollandse heet)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ook hele grove mosterd, dat is niet helemaal mijn ding.![]()
Meestal heb ik heel simpel goedkope Kühne dion extra pittig.
Moet het ook maar op mijn fietsje halen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Vanmiddag dus bij de patisserie de Rouw in Vught beland ( https://derouw.nl/ )en dat was ook een enorme snoepwinkel. We hebben het bij worstenbroodjes gehouden, maar ze bleken er ook whiskytruffels te hebben als specialiteit. Het promobriefje vonden daarvan we pas in de tas toen we thuiskwamen…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar het meeste kijk uit naar de Duitse zoetigheden van de bakker. En Symph wil schnitzels
Forum Opties Forumhop: Hop naar: