SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:,,Met het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland … Dat spijt mij … voor Nederland…" Historische woorden van Rob Out.
Historisch radioprogramma.. het laatste uur van Radio Veronica vanaf zee. Op die 31ste augustus viel het doek voor radio Veronica en radio Noordzee. Een of andere anti-piratenwet werd van kracht. Tja... en de rest is geschiedenis. Dat laatste uur is zelfs op LP verschenen. En nog steeds zijn er veel radiovrienden (op leeftijd) die zich deze dag nog goed kunnen herinneren. Als gezegd een historisch programma. Vandaag de Veronica Top 4. Tracks die je kon horen op je transistorradio toen muziek nog gewoon vanaf een bootje op de Noordzee kwam.
"Veronica sorry... Kan er met windkracht 0 een schip vergaan, En wie wil er dan graag bij het zinken staan. Het leven gaat ook zonder Veronica door, Maar het spijt iedereen dat je haar nooit meer hoort". Het is de ode van Peter Koelewijn aan de zeezender.
Ook mooi en toepasselijk, Cliff Richard. "Power to all our friends, to the music that never ends. To the people we want to be, Baby, power to you and me".
Als laatste Boudewijn de Groot: "Zo te sterven op het water met je vleugels van papier, Zomaar drijven na 't vliegen in de wolken drijf je hier, Met je kleuren die vervagen, Zonder zoeken, zonder vragen, Eindelijk voor altijd rusten, En de bloemen die je kuste, Geuren die je hebt geweten, Alles kan je nu vergeten, Op 't water wieg je heen en weer, Zo te sterven op het water met je vleugels van papier. Goed, dan heb je wel een idee.
De samenvatting van het hele uur als laatste clip voor vandaag. Verplicht beluisteren tussen 5 en 6...
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Voltooid Verleden Tijd - Is Ook Schitterend
ga ik morgen doenquote:
quote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit nummer echt heel mooi. De sfeer die het oproept.
In deze vorm een correcte Nederlandse zinquote:Op zondag 23 januari 2022 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Voltooid Verleden Tijd - Is Ook Schitterend
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In deze vorm een correcte Nederlandse zin
Dat heb ik met deze ook:quote:Op zondag 23 januari 2022 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik dus ook.
Altijd kippenvel om 1 of andere reden.
Zeker..... ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze ook:
Het is niet erg om iets moois te verliezen.
Beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad…
Vraag niet hoe het kan.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:10 schreef Melting het volgende:
Nummer hierna is een vrij onbekend nummer van een Engelse band die niet meer door gaat breken.
En toch heeft dit nummer in de top 40 gestaan.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Beatles - I Should Have Know Better
Vooral bekend van de Stars On 45 medley
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef MadMaster het volgende:
Ja!![]()
![]()
![]()
![]()
Joe Jackson - The Harder They Come…
wat heb jij gedronken ????quote:
Ik ook niet, maar heb by van die caosules nieuw dus,quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb by van die caosules nieuw dus,
iets met nieuwe capsulesquote:
Ik ben me ervan bewustquote:
Ik had de post kunnen editten, maar dit was makkelijker.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton & Prince - U Got The Look…
Wil ik eens sneller zijn, heb ik het gewoon fout.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton & Prince - U Got The Look…
Roxette was ook een duo met gitaren…quote:Op zondag 23 januari 2022 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil ik eens sneller zijn, heb ik het gewoon fout.
Ja, zo werkt mijn brein als ik snel wil zijn. Ik moet gewoon even nadenken altijd.quote:
Ik denk dat ik nog even half uurtje doordraai.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Is het om 0.30 uur klaar of…?
Ik kak wat in…
En ze hadden zeker de look.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roxette was ook een duo met gitaren…
OK, dan haak ik na deze af.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even half uurtje doordraai.
Welterusten.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan haak ik na deze af.
Dank voor het draaien en tot binnenkort!
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo wel afhaken. Ik ben echt moe aan het worden.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even half uurtje doordraai.
Welterusten MadMaster.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaap alvast lekker.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo wel afhaken. Ik ben echt moe aan het worden.
Geen probleem. Slaap lekker alvast.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga helaas ook zo afhaken, rond 0:30 uur.
Ben er nog wel. Even een groot glas water wegwerken. Hopelijk word ik dan morgen niet met hoofdpijn wakker.quote:
Heb je zoveel alcohol gedronken?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben er nog wel. Even een groot glas water wegwerken. Hopelijk word ik dan morgen niet met hoofdpijn wakker.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:28 schreef livelink het volgende:
Dit is Herman Brood, maar het nummer ken ik niet.
Oh balen dat je hoofdpijn hebt, heb je je te druk gemaakt ?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben er nog wel. Even een groot glas water wegwerken. Hopelijk word ik dan morgen niet met hoofdpijn wakker.
Ja, dat denk ik. Heb al de hele week hoofdpijn. Had gehoopt dat het in het weekend weg zou trekken. Maar misschien drink ik wel iets te weinig.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Oh balen dat je hoofdpijn hebt, heb je je te druk gemaakt ?
Oh dan zal ik wel in 't verkeerde topic gepost hebbenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Heb al de hele week hoofdpijn. Had gehoopt dat het in het weekend weg zou trekken. Maar misschien drink ik wel iets te weinig.
Je werd trouwens in het BB-topic genoemd dat je in het tv-topic zat. Geen idee wat dat inhoudt.
Oh ja, ik heb de uitzending van vandaag nog niet gezien, dus doe mijn best nog niks te lezen, maar die post zag ik toevallig omdat ik ook nooit weet hoe ik je moet mentionen met die spatie in je usernaam.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan zal ik wel in 't verkeerde topic gepost hebben
Ik ben nog compleet van de leg van die muis benedenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb de uitzending van vandaag nog niet gezien, dus doe mijn best nog niks te lezen, maar die post zag ik toevallig omdat ik ook nooit weet hoe ik je moet mentionen met die spatie in je usernaam.
Kan ik me voorstellen. Ik raak van muizen ook altijd ernstig van de leg.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog compleet van de leg van die muis beneden
Ik ga gewoon niet meer naar beneden en morgen zie ik wel verderquote:Op zondag 23 januari 2022 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik raak van muizen ook altijd ernstig van de leg.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:35 schreef livelink het volgende:
Deze bandnaam vergeet ik altijd.
Inmiddels gespiekt en het is niet eens de naam van een band zelfs.
Meer kan je niet doen. Ik heb dan nog twee katten die er uiteindelijk korte metten mee maken, maar dat vind ik ook zielig, dus dat wil ik liever voorkomen.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet meer naar beneden en morgen zie ik wel verder
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Meer kan je niet doen. Ik heb dan nog twee katten die er uiteindelijk korte metten mee maken, maar dat vind ik ook zielig, dus dat wil ik liever voorkomen.
Dat is echt wreed hoor hoe dat gaat.quote:
Dat is de natuur. Die moet je gewoon laten begaan.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt wreed hoor hoe dat gaat.
zeker als je de restanten moet opruimenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt wreed hoor hoe dat gaat.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister nog steeds mee. Ben wel ingekakt, zo onderhand.
Ik ga slapen, het is best laat voor mijn doenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je mag gaan slapen hoor. Maar ook wel leuk als je nog op blijft.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga slapen, het is best laat voor mijn doen
dank je wel voor de muziekjes
![]()
Welterusten just me.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
trustenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:43 schreef livelink het volgende:
Gloria Estefan - I don't want to lose you now
Slaap lekker dan, livelink.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:44 schreef livelink het volgende:
Ik ga na deze ook slapen. Dank je wel voor de oldies, Melting. Was weer leuk!
Ik ga er voor!quote:Op zondag 23 januari 2022 00:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker dan, livelink.
En morgen zonder hoofdpijn weer op.
quote:Op zondag 23 januari 2022 00:48 schreef Fogel het volgende:
Zo, op de grond, in het hotel.
De douanedude vond mijn reden voor verblijf in de VS raar, schudde met zijn hoofd en liet me doorlopen.![]()
Just me, meet was 2016.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 23 januari 2022 01:12 schreef Fogel het volgende:
Dank meltingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker, Fogel.
Ain't it funny how it is
Thanks maar voorlopig niet, het is pas 16u42quote:
Kom mee, naar buiten, allemaal, dan zingen wij de Wiehiehielewaal!quote:Op zondag 23 januari 2022 09:59 schreef just me het volgende:
Het ziet er goed uit buiten, straks maar eens een wandeling maken !
En horen wij die muzikantquote:Op zondag 23 januari 2022 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom mee, naar buiten, allemaal, dan zingen wij de Wiehiehielewaal!
Dat duurt nog even.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
En horen wij die muzikant
Dan is zomer weer in 't land
gezelligquote:Op zondag 23 januari 2022 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat duurt nog even.
Ik ga zo maar eens aan de strijk.
Vanmiddag maat van me op bezoek.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 14:23 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Vanochtend zonder hoofdpijn wakker geworden en doordoor fit genoeg om het huis eens goed schoon te maken. Moest echt heel nodig gebeuren.
Hoe is het met de muis, just me?
Zoals beloofd hier het filmpje van muis vs kat.
Disclaimer; muis is door mijn zoon gevangen en veilig buiten gezet. Mijn dochter zag de muis en ging mijn zoon erbij halen (zonder eerst de katten buiten te zetten). Ze dacht slim te zijn om hem te filmen zodat ze konden zien waar hij was op het moment dat ze terug was. Nadat de muis veilig buiten was, zagen we dit filmpje.
Ik hoop het ook, ik heb vandaag nog geen muis gespot, ik heb de deur van het halletje alleen open gedaan toen ik wegging en ik heb de 2 huiskamerdeuren ook dicht. Ik moet dan ook om mezelf lachen hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Onverschrokken muis. Ik hoop dat just me van haar muis af is
quote:Op zondag 23 januari 2022 14:23 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Vanochtend zonder hoofdpijn wakker geworden en doordoor fit genoeg om het huis eens goed schoon te maken. Moest echt heel nodig gebeuren.
Hoe is het met de muis, just me?
Disclaimer; muis is door mijn zoon gevangen en veilig buiten gezet. Mijn dochter zag de muis en ging mijn zoon erbij halen (zonder eerst de katten buiten te zetten). Ze dacht slim te zijn om hem te filmen zodat ze konden zien waar hij was op het moment dat ze terug was. Nadat de muis veilig buiten was, zagen we dit filmpje.
Je weet dat een beetje muis met gemak door de kier onder een binnendeur kan?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik heb vandaag nog geen muis gespot, ik heb de deur van het halletje alleen open gedaan toen ik wegging en ik heb de 2 huiskamerdeuren ook dicht. Ik moet dan ook om mezelf lachen hoor
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet dat een beetje muis met gemak door de kier onder een binnendeur kan?
Geblocked in je geheugen of de kier geblocked?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:59 schreef just me het volgende:
[..]ik heb gezien dat een muis er onderdoor kan en daarna meteen weer geblocked
Mijn geheugen, de kier loopt scheef want oud huis en wat frisse lucht in huis is ook niet verkeerdquote:Op zondag 23 januari 2022 19:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geblocked in je geheugen of de kier geblocked?
Zit die muis nou eventjes stiekem verstopt achter de kat?quote:Op zondag 23 januari 2022 14:23 schreef livelink het volgende:
Volgens mij rent hij onder hem door. Onze kat was in ieder geval duidelijk niet gewend aan zo'n assertieve muis. Mijn andere kat is niet geïnteresseerd in muizen. Dat is degene die ratten doodt. Een muis is beneden zijn stand.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit die muis nou eventjes stiekem verstopt achter de kat?
Ik zie een lapjeskat achter de tafel aan komen sluipen.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij rent hij onder hem door. Onze kat was in ieder geval duidelijk niet gewend aan zo'n assertieve muis. Mijn andere kat is niet geïnteresseerd in muizen. Dat is degene die ratten doodt. Een muis is beneden zijn stand.
Vroege vogel!quote:
Jij bent zelf een vroege Fogel.quote:
Ja, land over een kwartier in Kopenhagen.quote:Op maandag 24 januari 2022 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent zelf een vroege Fogel.
Vandaag alweer richting huis?
quote:Op maandag 24 januari 2022 06:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, land over een kwartier in Kopenhagen.
Goedemorgenquote:
Thanks!quote:Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef livelink het volgende:
Fijne vakantie MadMaster! Lekker ontspannen voordat mw MM met haar nieuwe werk begint.
Lekker de kachel opstoken en ernaast gaan zittenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Just arrived, er ligt nog een heeeeel klein beetje sneeuw…
snel rollebollen in de sneeuw dan voordat de sneeuw weg isquote:Op maandag 24 januari 2022 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Just arrived, er ligt nog een heeeeel klein beetje sneeuw…
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker de kachel opstoken en ernaast gaan zitten
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
snel rollebollen in de sneeuw dan voordat de sneeuw weg is
Sneeuw is bijna altijd leuk.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja sneeuw is leuk, maar niet als het al zo ongeveer donker wordt, dan wordt het zo kil. Ik lig nu ook lekker onder een dekentje (en ik heb gezien wat voor kachel er in dat huisje zit)
Geniet ervanquote:Op maandag 24 januari 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sneeuw is bijna altijd leuk.
's Avonds met de paardenslee op pad, al dan niet met een dekentje onder het genot van een verwarmend drankje.
De kachel hoeft nog niet aan, de CV doet het uitstekend.
Straks weer eens een echte schnitzel eten…
Het is hier overigens heel zonnig…![]()
Het is redelijk rustig, vind ik.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:37 schreef peaceman het volgende:
Morgen weer eens naar kantoor. Ben benieuwd hoe druk het op de weg zal zijn.
+1. Ik ben benieuwd hoe druk het in de bus zal zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:37 schreef peaceman het volgende:
Morgen weer eens naar kantoor. Ben benieuwd hoe druk het op de weg zal zijn.
Ik hoop t.quote:
Jij bent ook al een tijdje niet op kantoor geweest?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
+1. Ik ben benieuwd hoe druk het in de bus zal zijn.
Sinds begin november zit ik alweer thuis. Maar heb morgen een afspraak op kantoor. Ik vind het wel spannend eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij bent ook al een tijdje niet op kantoor geweest?
Gewoon je ding doen.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds begin november zit ik alweer thuis. Maar heb morgen een afspraak op kantoor. Ik vind het wel spannend eigenlijk.
Begrijpelijk en ergens ook gek. Maar snap je gevoel goed hoor. Ik vind het bijna onhandig om naar kantoor te gaanquote:Op maandag 24 januari 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds begin november zit ik alweer thuis. Maar heb morgen een afspraak op kantoor. Ik vind het wel spannend eigenlijk.
Het gaat mij echt om de reis er naar toe. In een volle bus vol met scholieren en studenten. De kans dat ik het niet krijg lijkt me dan bijna uitgesloten. En ik wil niet verantwoordelijk voor het besmetten van anderen zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon je ding doen.
En als het toch niet prettig voelt, lekker naar huis gaan, en daar doorwerken.
Dat snap ik.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om de reis er naar toe. In een volle bus vol met scholieren en studenten. De kans dat ik het niet krijg lijkt me dan bijna uitgesloten. En ik wil niet verantwoordelijk voor het besmetten van anderen zijn.
Ja dat heb ik dan weer niet. Ik ga alleen in de auto.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om de reis er naar toe. In een volle bus vol met scholieren en studenten. De kans dat ik het niet krijg lijkt me dan bijna uitgesloten. En ik wil niet verantwoordelijk voor het besmetten van anderen zijn.
Nou, we zitten er nu nog middenin.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ja.... ga je daardoor jezelf alles blijven ontzeggen? Dus in de toekomst geen uitjes meer? Dus niet uit eten, of een keer iets gezelligs doen met anderen?
Zorg dat je van het leven geniet, livelink.
Ik heb vandaag gelezen dat er virologen zijn, die zeggen dat we moeten stoppen met het een pandemie te noemen.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, we zitten er nu nog middenin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Voor just me, de stal met kribbe voor komende kerst staat hier al...Oh wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Incubatietijd is toch langer ?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dan weer niet. Ik ga alleen in de auto.
Het lijkt erop dat we de verjaardag van Lennon ook goed doorgekomen zijn qua Corona , getuige de zelftest van vandaag
Goedemorgen.quote:
Als ik ga, ik heb nog niet besloten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Succes vandaag in het ov.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik ga, ik heb nog niet besloten.
True maar nergens last van en ook geen van de gasten heeft Corona. Ik hoef dus ook niet te testen, doe het enkel voor de zekerheid.quote:
Ja, pas om 11.00 mijn eerste en 's middags nog een, maar dat kan ik ook via Teams doen. Ik ga even overleggen met mijn collega straks of hij het niet erg vind om een uurtje de telefoon alleen te doen en dan ga ik om 09.30. En als hij niet mee wil werken, dan blijf ik dus thuis.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een afspraak op kantoor had. Vandaar.
Goede oplossing voor wanneer het te koud is voor echte paarden en je toch een mooi plaatje wil.quote:
De echte paarden zijn er in overvloed, maar die staan grotendeels nog binnen…quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goede oplossing voor wanneer het te koud is voor echte paarden en je toch een mooi plaatje wil.
quote:Programma van vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Relax The Rules
Het eten werd gisteren een buffet bij de Chinees, omdat de schnitzel hut dicht was. Die Chinees was geen goede keuze, we hebben er de hele avond en nacht 'plezier' van gehad...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi winters plaatje MM. Al lekker gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het eten werd gisteren een buffet bij de Chinees, omdat de schnitzel hut dicht was. Die Chinees was geen goede keuze, we hebben er de hele avond en nacht 'plezier' van gehad...![]()
Vandaag geluncht met erwtensoep en pastasalade. Heerlijk om weer ergens aan een tafeltje te kunnen plaatsnemen...
Wel zijn ze zeeer streng met de 2G regels en wordt in elke winkel naar je vaccinatiebewijs gevraagd en 1 keer zelfs was het 'Ausweis bitte?'.
Maar daar kregen we wel een mooi polsbandje voor terug...Als jullie maar genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
Geen idee, dit was een initiatief van de winkeliersvereniging in Düren, zodat je niet elke keer je vaccinatiebewijs hoeft te laten zien als je een winkel in ging. Ik kan ook prima zonder...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, da’s nog eens goed geregeld. En dan iedere dag een nieuw kleurtje bandje?
Dat lukt prima, hoewel het vandaag zeer mistig was en je in de heuvels niet verder kon zien dan zo'n 100 meter...quote:
Dat kan ook mooi zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lukt prima, hoewel het vandaag zeer mistig was en je in de heuvels niet verder kon zien dan zo'n 100 meter...
Misschien één van de andere dagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar van de Ruhrsee, onder aan de berg, heb ik daardoor niets gezien...
Heb het maar even opgezocht v.w.b. die mondkapjes, ik begon ook te twijfelen met al die wisselende regels.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat met die mondkapjes is volgens mij per deelstaat verschillend, hoe het met andere regels zit weet ik eigenlijk niet
https://www.land.nrw/media/25819/downloadquote:Jede in die Grundregeln des Infektionsschutzes einsichtsfähige Person ist verpflichtet, sich so zu verhalten, dass sie sich und andere keinen unangemessenen Infektionsgefahren aussetzt. Hierzu sind die allgemeinen Verhaltensregeln zu Abstand, Hygiene und Masken (sogenannte AHA-Regeln) möglichst umfassend in allen Lebensbereichen einzuhalten. Die Anlage zu die- ser Verordnung enthält hierzu grundlegende Verhaltensregeln. Auch im Freien wird – unbe- schadet verbindlicher Regelungen in § 3 – das Tragen einer Maske empfohlen, wenn ein Min- destabstand von 1,5 Metern zu anderen Personen nicht eingehalten werden kann.
Liever muziek dan persco.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf-track rond 19:24 uur. Aanvang uitzending om 19:30 uur
Moet zelfs even denken welk landquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: muziek van iemand die wordt genoemd als presentator van het Songfestival dit jaar...
Klopt. En hij is één van de presentators dit jaar:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet zelfs even denken welk land![]()
Maar weet weer dat het Italië is.
Woont hij in Italië of zo? Hij komt toch uit Libanon, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. En hij is één van de presentators dit jaar:MIKA - Relax, Take It Easy
Ik weet niet of hij er woont. Hij heeft er wel dingen op TV gedaan, las ik. De presentatoren zijn mede uitgekozen om hun beheersing van het Engels. Dat is wel een dingetje in Italië. Die Francesco Gabbani, die een paar jaar geleden meedeed, sprak totaal geen Engels, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Woont hij in Italië of zo? Hij komt toch uit Libanon, dacht ik.
Zo goed als Nikkie gaat het vast niet worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij er woont. Hij heeft er wel dingen op TV gedaan, las ik. De presentatoren zijn mede uitgekozen om hun beheersing van het Engels. Dat is wel een dingetje in Italië. Die Francesco Gabbani, die een paar jaar geleden meedeed, sprak totaal geen Engels, bijvoorbeeld.
Ja, die deed het inderdaad erg goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo goed als Nikkie gaat het vast niet worden.
Dit soort vragen zijn aan mij niet besteed, sorry. Maar dit nummer ken ik wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:48 schreef DJ11 het volgende:
En het antwoord:Wildchild - Renegade Master (Fatboy Slim Old Skool edit)
Dat is in elk geval ietsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn aan mij niet besteed, sorry. Maar dit nummer ken ik wel.
Ik vind dit echt een Alice-in-Wonderland-nummer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Deze Riddle is aan iedereen besteed![]()
Nik Kershaw - The Riddle
Sprookjesachtigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een Alice-in-Wonderland-nummer.
Begin een beetje hekel aan Britney te krijgen de laatste tijd. Waar ik eerst wat medelijden met haar had, heb ik nu het idee dat ze het concept van zieligheid een beetje aan het uitmelken is. Ze heeft gewonnen, dus nu mag ze gewoon gaan leven zonder verdere rechtszaken. Bewijs dan ook dat je het alleen kan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit is net "nieuw", in de zin dat het nu op Spotify staat. Recent uitgebracht, deze mash-up:Altégo - Toxic Pony (Britney Spears x Ginuwine)
Zit wat in ja. Ik vond haar sowieso nogal overschat altijd. Maar "Toxic" is wel een positieve uitzondering.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Begin een beetje hekel aan Britney te krijgen de laatste tijd. Waar ik eerst wat medelijden met haar had, heb ik nu het idee dat ze het concept van zieligheid een beetje aan het uitmelken is. Ze heeft gewoon, dus nu mag ze gewoon gaan leven zonder verdere rechtszaken. Bewijs dan ook dat je het alleen kan.
Ik ben een beetje blanco vanavond, vrees ik. Maar vind het tot nog toe allemaal fijn wat je draait.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
O ja, ook vanavond zijn verzoekjes / suggesties uiteraard welkom.
Geen punt hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben een beetje blanco vanavond, vrees ik. Maar vind het tot nog toe allemaal fijn wat je draait.
Geniale titelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoorIk ga er zo een aantal nieuwe nummers in knikkeren. Er zijn weer een paar sterke tracks uit deze week
![]()
The Tamperer feat. Maya - If You Buy This Record (Your Life Will Be Better)
Het heeft wel een hoog kettingbriefgehalte, jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb de cd-single maar gekocht destijds. Je weet nooit
Ai, werd net even gestoord door mijn zoon, dus die heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Uw dienstdoende DJ heeft zich weer eens aan een edit gewaagd:Blur - Girls And Boys (PSB remix DJ11 edit)
Geen punt. Komt vanzelf weer een keer voorbijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, werd net even gestoord door mijn zoon, dus die heb ik even gemist.
Hij gaat altijd met de verkeerde mensen om?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat een @:Melting hier van vindt. Volgens mij past dit prima in zijn straatje.![]()
Dat wil ik niet gezegd hebben, maar ik denk dat hij de sound wel kan waarderen. Gokje. Misschien zit ik ernaast. Straks komt er nota bene nog zo'n nummer. Ja, DJ11 op de rocktoer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij gaat altijd met de verkeerde mensen om?
Hij is sowieso niet dom.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Hij mag blind zijn, maar sommige dingen ziet -ie goed. De puinhoop die ze er in de VS van maken met voting rights, bijvoorbeeld. Hij liet zich er vorige week in klare taal over uit.Stevie Wonder - We Can Work It Out
Er wordt nu zelfs alweer gespeculeerd over Hillary Clintonquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Voor de VS is het wel heel erg dat de democraten niet met een goede opvolger voor Trump konden komen. Zo'n ernorm gemiste kans
Precies. Wat 'jong' elan is er nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er wordt nu zelfs alweer gespeculeerd over Hillary Clinton![]()
Misschien een idee om eens iemand te kiezen die niet achterin de 70 is (wat Clinton tegen die tijd ook is)Us3 - Cantaloop (Flip Fantasia) (Us3 house remix)
Ja, zeker. Bill Maher had een zeer creatieve, komische oplossing. Zal ik straks even posten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Wat 'jong' elan is er nodig.
Ai, dit is wel een besmet nummer nu hoor #cancelthevoicequote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:53 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van uitzending #11, waarin ik de huidige "stem van DJ11" in gebruik nam.John Farnham - You're The Voice
Hierna: een grote hit uit de 00s, gevolgd door... ach, dat merk je vanzelf wel
Dit was er (gelukkig) veel eerder.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dit is wel een besmet nummer nu hoor #cancelthevoice
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
... maar met een beetje geluk zijn we voorgoed van Ali B en Marco Borsato af. Is dat misbruik toch nog érgens goed voor geweest.
Op zich prima inderdaad, hoewel ik niet zo van die cancel-cultuur hou. Wat ik niet begrijp is waarom men niet ziet dat het verhaal Marco Borsato en Ali B. helemaal los van The Voice staat. Jeroen Rietbergen is natuurlijk wel Voice-gerelateerd, maar bij Ali en Marco B. heeft het maar bitter weinig met The Voice van doen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Allebei prima nummers moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef DJ11 het volgende:
En dit is 19 jaar later, met andere woorden: 2022The Rasmus - Jezebel
Ook hier tag ik @:Melting even bij, wegens straatje en zo.
The Rasmus is sowieso een goede band. Eigenlijk ook wel de enige Finse band die ik echt kenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
En voor wie zich afvraagt wat de afkorting UMK 2022 bij dat clipje betekent: Dit is een deelnemer aan het Nationale Songfestival van Finland.
Ik zeg: insturen, die hap
Ik ken niet zo veel bands uit Finland, eerlijk gezegd. Zou moeilijk zijn om een themashow mee te vullen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
The Rasmus is sowieso een goede band. Eigenlijk ook wel de enige Finse band die ik echt ken
Ik zoek altijd direct de sla-gif op als ik dit nummer hoor. Dit keer post ik hem maar niet, maar het hoort voor mij zo onlosmakelijk bij elkaar.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken niet zo veel bands uit Finland, eerlijk gezegd. Zou moeilijk zijn om een themashow mee te vullen.
Minstens net zo leuk! Oké bye!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze keer in een cover-uitvoering:Chicks On Speed - Wordy Rappinghood
Heb je gisteren toevallig Het Uur van de Wolf gezien over Nederlandse artiesten die tegen hun pensioengerechtigde leeftijd aan zaten? Was best leuk om te zien. Zat ook de Dolly Dots in en dit nummer vind ik een beetje Dolly Dots-achtig aan doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog maar vier liedjes. De tijd vliegt.
Mooi jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik had nog nooit van deze band gehoord, maar wat een prachtig nummer heeft deze Amerikaanse indiefolk-formatie afgeleverd. Maak kennis met:The Head And The Heart - Every Shade Of Blue
Het beste nieuwe nummer van deze week, according to DJ11
Mooi. Nieuwe muziek krijgt de kans in een lockdown.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ben aangenaam verrast over 2022 tot dusver. Bepaald geen zwakke start van het jaar
Ook heel prima ja. Dit is toch hetzelfde nummer van hem dat je vorige week draaide?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Het beste nummer dat ik tot dusver van deze zanger heb gehoord:Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
Klopt ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook heel prima ja. Dit is toch hetzelfde nummer van hem dat je vorige week draaide?
Ik vond het ook gezellig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Het was rustig, maar gezellig. Dank voor het luisteren
Hoewel deze niet zo slecht is, ben ik niet echt een Rasmus liefhebber.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef DJ11 het volgende:
En dit is 19 jaar later, met andere woorden: 2022The Rasmus - Jezebel
Ook hier tag ik @:Melting even bij, wegens straatje en zo.
Ik was ergens op bezoek, dus kon niet luisteren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Het was rustig, maar gezellig. Dank voor het luisteren
Ik vind het jammer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:19 schreef Rafeiro het volgende:
Moe denkt @:melting over het spookslot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |