Wij kotsen op Lindaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:00 schreef -river- het volgende:
https://www.mediacourant.(...)alse-angela-de-jong/
Linda de Mol kotst op Beau, Youp en ‘intens valse’ Angela de Jong
Linda de Mol gaat voor het eerst in haar carrière he-le-maal los.
Na tientallen jaren laat ze haar façade vallen en gaat ze los op tv-collega’s als Beau van Erven Dorens en opiniediva Angela de Jong.
Het volstrekt ondenkbare is zojuist gebeurd: tv-koningin Linda de Mol heeft haar tiara afgedaan, de bokshandschoenen opgepakt en de roddelboksring betreden. Wie ervan langs krijgen? Vijf mensen in het bijzonder: Angela de Jong, Rob Goossens, ex Jeroen Rietbergen, Youp van ’t Hek en – oei, pijnlijk – haar vroegere tv-maatje Beau van Erven Dorens.
Linda schudt álle diplomatie van zich af, zet Xenia Kasper bij het grofvuil, legt haar tiara voor de deur van Chantal Janzen en gooit de handdoek in de ring. ‘Linda de Mol: ‘Ik heb besloten helemaal niets meer te zeggen”, luidt de kop van haar nu al historische statement.
De geplaagde Linda begint als volgt: “Eerlijk en open alles vertellen, dat was mijn intentie. Zodra ik weer een klein beetje uit het zwarte gat opgekrabbeld zou zijn, zou ik mijn verhaal doen op mijn eigen platform. Ik heb na gisteren besloten helemaal niets meer te zeggen.”
Kláár is Linda ermee. Kláár! “Iets dat zo privé is moeten vertellen en uitleggen omdat je constant onder vuur ligt bij een handjevol sensatiezoekende opiniemakers (o.a. Beau, Rob Goossens, Youp en de grote aanvoerster van deze bizarre hetze, die sneue, intens valse Angela de Jong). Waarom zou ik het in Godsnaam nog doen, zo’n interview?”
“Als alles wat ik zeg door deze ‘experts’ weggezet wordt als ‘verdraaien, liegen, in de doofpot stoppen, macht uitoefenen, verbloemen’. Als zelfs het feit dat ik de verhalen van twee meisjes die vertrouwelijk bij ons hun trieste relaas deden over Ali B niet aan mijn broer verteld heb, omdat dat de uitdrukkelijke wens was van de slachtoffers, uitgelegd wordt als onverantwoordelijk of niet geloofwaardig.”
Wat zegt niemand? “Niemand zegt: ‘Als Linda het een goed idee heeft gevonden deze meisjes in contact te brengen met Tim Hofman voor een uitgebreid onderzoek, bewijst dat eens te meer dat ze geen idee had van het wangedrag van haar eigen man bij The Voice.’ Natuurlijk wist ik dat niet. En mijn broer sprak de volledige waarheid toen hij zei slechts van één incident op de hoogte te zijn.”
Dan haalt ze uit naar haar ex-geliefde Jeroen Rietbergen: “De leugen zit bij iemand anders, iemand die een ernstige verslaving blijkt te hebben. Dat is een kenmerk van verslaving namelijk, de waarheid verdraaien, maar die is inmiddels voldoende kapot gemaakt, dus om hem nog meer voor de bus te gooien lijkt me overbodig.”
Linda gaat dus niet publiekelijk in de aanval tegen Jeroen, die momenteel in een Amerikaanse afkickkliniek zit. “Ik gun het bovenstaande types niet om bij bijvoorbeeld Boulevard of in hun roddelkrant smullend en hijgend quotes uit mijn verhaal te verdraaien en wederom uit hun verband te rukken.”
En nu? “Ik zeg helemaal niets meer en trek me voorlopig terug om eindelijk samen met mijn kinderen, die zielsveel van hun bonusvader hebben gehouden, aan het verdriet toe te komen. En me te laten steunen door mijn familie, want ja, we zijn er voor elkaar. Als ik weer ga werken doe ik dat uitsluitend met lieve mensen. En daar zijn er gelukkig heel veel van, getuige de immense bak post die ik dagelijks krijg.”
Linda walgt van de ‘hetze’ tegen haar Mol-familie. “We zijn rijk en machtig, dus dan moet je kapot. Van mijn rijkdom deel ik jaarlijks de helft met mensen die het financieel zwaar hebben. De macht is gratis af te halen.”
“Aan de slachtoffers wil ik tot slot zeggen: via LINDA. kunnen jullie met mij in contact komen. Ik zou het fijn vinden jullie persoonlijk te kunnen vertellen hoe erg ik het vind en dat ik er iets aan gedaan had als ik het geweten had, maar ik wist het niet.”
Spreek voor jezelf, die Linda de Mol heeft m.i. niet zoveel misdaan, op die praatprogramma's waar Nederland mee vervuild wordt, twitter en Angela de Jong, daar kots ik op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wij kotsen op Linda
Ze had beter niks kunnen zeggen.
Precies, en alles wat ze nu doet en zegt is volgens velen niet goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ben toch wel teamLinda. Ik bedoel, als die lullen hun lul gewoon netjes in hun broek hadden gelaten, was ze sowieso niet in deze positie gedrongen en had ze nergens op hoeven reageren. De aandacht mag van mij weer terug naar waar die hoort en dat is bij de daders en de slachtoffers.
Wat een onzin, "wij"quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wij kotsen op Linda
Ze had beter niks kunnen zeggen.
Oh was al bang dat je bloemen zou sturen. Ze heeft namelijk geen vazen meer overquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef potjecreme het volgende:
Heeft iemand het adres van Linda voor mij? @:vivi weet jij het? Wil graag wat centjes gaan halen. Gratis!!
Of het interesseert haar niets meer, van die weegschaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:19 schreef vencodark het volgende:
Je zou denken dat Linda inmiddels zo ervaren is in dat mediawereldje dat je toch van verre kon voorspellen dat elk woordje wat ze zegt op een weegschaal wordt gelegd?
Mediatraining had ook voor haar geen overbodige luxe geweest.
Wat voor actieve rol hadden mensen dan verwacht? De enige die een actieve rol heeft is het OM.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:39 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks dat Linda ook slachtoffer is, neemt ze een behoorlijk passieve rol aan. Denk dat mensen zich daar aan storen.
Vorige week aangevraagd bij Radio 2, het enige wat ik kreeg was een volgverzoek van Jan Willem Roodbeen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef sly-nl het volgende:
Dit vraagt om Frank Bowie!@!
"Zoals je daar nu zit
Met betraande ogen
Wat is er mis
Wat kan ik voor je doen?"
Kloten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vorige week aangevraagd bij Radio 2, het enige wat ik kreeg was een volgverzoek van Jan Willem Roodbeen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:44 schreef Tengano het volgende:
Linda geeft nu aan dat zij nu slachtoffer van de hele situaitie is. Maar in de tijd dat die twee dames kwamen met hun verhaal was ze geen slachtoffer en stond ze als het goed is helemaal aan.
En de rol die ze toen had en hoe zij die heeft vervuld, kan haar terecht verweten worden.
Als ik kennis heb dat er bij mijn buren weerloze meisjes verkracht worden dan heb ik de morele plicht om daar iets mee te doen.
En volgens mij geldt datzelfde voor Linda. Zij had zich moeten ontfermen over die meiden en anders moet je jezelf geen vrouwenblad noemen of jezelf gedragen als een soort veilige haven voor vrouwen.
Juist op dat moment met die situatie had Linda moeten en kunnen waarmaken waar ze voor staat; een krachtige vrouw zijn die voor vrouwen opkomt. En in plaats daarvan doet zij hetzelfde als wat er bij haar broer gebeurde. Daar werd de dame weggewuifd.
En hier werden de dames door een lakei van Linda van het kastje naar de muur gestuurd richting BOOS.
Zowel broer als zus kon het blijkbaar niet genoeg schelen om het fatsoenlijk en menselijk op te pakken.
En nu zegt Linda ineens. "Nou meisjes, neem maar even contact op met mijn blad, dan kan ik jullie persoonlijk even vertellen hoe erg ik het allemaal vind."
Als je geld en power hebt en je zegt de helft daarvan ieder jaar weg te geven, had deze meiden dan full support gegeven met alles wat ze nodig hadden. Dan was je geld tenminste goed besteed.
Twee keer aangeklopt bij de familie Mol en nul op request ontvangen.
Gemiste kans en afgebrokkelde geloofwaardigheid.
Linda is van haar sokkel gevallen en praat nog door. Zoals een onthoofde kip die nog even wegrent.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:44 schreef Tengano het volgende:
Linda geeft nu aan dat zij nu slachtoffer van de hele situatie is. Maar in de tijd dat die twee meisjes kwamen met hun verhaal was Linda geen slachtoffer en stond ze als het goed is helemaal aan.
En de rol die ze toen had en hoe zij die heeft vervuld, kan haar terecht verweten worden.
Als ik kennis heb dat er bij mijn buren weerloze meisjes verkracht worden dan heb ik de morele plicht om daar iets mee te doen.
En volgens mij geldt datzelfde voor Linda. Zij had zich moeten ontfermen over die meiden en anders moet je jezelf geen vrouwenblad noemen of jezelf gedragen als een soort veilige haven voor vrouwen. (Dit alles staat nog los van de bescherming van andere potentiele slachtoffers waar ze ook niks mee gedaan heeft.)
Juist op dat moment met die situatie had Linda moeten en kunnen waarmaken waar ze voor staat; een krachtige vrouw zijn die voor vrouwen opkomt. En in plaats daarvan doet zij hetzelfde als wat er bij haar broer gebeurde. Daar werd de dame weggewuifd.
En hier werden de dames door een lakei van Linda van het kastje naar de muur gestuurd richting BOOS.
Zowel broer als zus kon het blijkbaar niet genoeg schelen om het fatsoenlijk en menselijk op te pakken. En de hele familie de Mol zit het allemaal goed te praten.
En nu zegt Linda ineens. "Nou meisjes, neem maar even contact op met mijn blad, dan kan ik jullie persoonlijk even vertellen hoe erg ik het allemaal vind."
Als je geld en power hebt en je zegt de helft daarvan ieder jaar weg te geven, had deze meiden dan full support gegeven met alles wat ze nodig hadden. Dan was je geld tenminste goed besteed. Maar de feiten laten zien dat zowel Talpa als Linda liever van de meiden en hun geneuzel af wilden.
Twee keer aangeklopt bij de familie Mol en nul op request ontvangen = three times raped.
Gemiste kans en afgebrokkelde geloofwaardigheid.
Inderdaad, ze was ervan op de hoogte dat hij een vreemdganger was en dat vond ze prima. Ook het feit dat hij continu meisjes en vrouwen lastig valt en aanrandt is een publiek geheim. Linda vond dat allemaal best. Ze heeft hem pas de deur uitgegooid toen het geld ging kosten door de rel in de media. In samenspraak met John moesten de centjes worden beschermd.quote:Op zondag 30 januari 2022 02:42 schreef UitStraling het volgende:
Beetje normale vrouw zonder autisme weet en bemerkt al dat je aan een vrouw met een ander haarkleur denkt dus ik denk niet dat Linda helemaal fris is in deze zaak,
Linda vond dat helemaal niet prima, ze zijn tijdelijk uit elkaar gegaan en hij moest in therapie. Waarschijnlijk heeft Linda hem toen vergeven en deed Jeroen daarna alsof hij het braafste jongetje vd klas was terwijl hij gewoon stiekem door ging met smeerlapperij. En de centjes hoeven niet te worden beschermd, al zouden Linda en John nu direct voor altijd stoppen met werken dan leven ze nog makkelijk in grote luxe want ze hebben meer dan genoeg geld.quote:Op zondag 30 januari 2022 02:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Inderdaad, ze was ervan op de hoogte dat hij een vreemdganger was en dat vond ze prima. Ook het feit dat hij continu meisjes en vrouwen lastig valt en aanrandt is een publiek geheim. Linda vond dat allemaal best. Ze heeft hem pas de deur uitgegooid toen het geld ging kosten door de rel in de media. In samenspraak met John moesten de centjes worden beschermd.
De altijd imagobewuste Linda met de eeuwige zoete lach, die een mede-bn'er voor 'sneu en intens vals' uitmaakt. Nooit verwacht. Alsof ze even geen helder moment had.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:19 schreef vencodark het volgende:
Je zou denken dat Linda inmiddels zo ervaren is in dat mediawereldje dat je toch van verre kon voorspellen dat elk woordje wat ze zegt op een weegschaal wordt gelegd?
Mediatraining had ook voor haar geen overbodige luxe geweest.
Eindelijk het masker af. Eindelijk laat ze zien hoe ze echt is.quote:Op zondag 30 januari 2022 05:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De altijd imagobewuste Linda met de eeuwige zoete lach, die een mede-bn'er voor 'sneu en intens vals' uitmaakt. Nooit verwacht. Alsof ze even geen helder moment had.
Heb je hier een bron van? Ik dacht dat René Gunning het enige bekende verhaal was buiten het hele Voice-gebeuren en dat was rond 2013.quote:Op zondag 30 januari 2022 06:30 schreef Michellee het volgende:
[..]
Eindelijk het masker af. Eindelijk laat ze zien hoe ze echt is.
Ik vond eerder Angela echt een zeikwijf maar met alles rondom tvoh begin ik haar steeds meer te waarderen. Ik vond dat ze echt gelijk had, als je weet dat er 2 meisjes zijn die zijn aangerand door Ali, ik had mijn broer echt wel even gewaarschuwd. Ik kan er niet teveel over zeggen, maar Ali B is bad news. En ik zou zelf ook nog wel vragen aan mijn vriend Jeroen "goh die Ali, hoe is hij op de set"
Ze zegt dat ze niks weet van Jeroen, maar ze wist dat hij fout was. Hij was in 2016 al vreemdgegaan met dat hockey meisje. Daarna betrapt bij tvoh. Wat ben je dan voor powervrouw als je dat allemaal accepteert. Hij had kennelijk ook tijd genoeg want 19 meisjes lastig vallen dan heb je ook wel wat tijd. Of was hun relatie alleen voor de buitenwereld geweldig.
Vind het trouwens ook raar. Je hebt zelf een blad over vrouwen, (met je eigen gezicht constant op de cover, maar goed) , er komen meisjes, en na een half jaar stuur je ze door naar een youtuber.
Alsof iemand met een zak geld bij de abn komt, die medewerker loopt daar een tijdje mee rond en zegt vervolgens, ik weet niet wat ik ermee moet, hiertegen over zit de Rabo ga naar kijken of zij hier iets mee kunnen.
Het is tijd dat ze lekker in haar verdrietholletje gaat kruipen.
Ik dacht dat renee gunning een hockey meisje was?quote:Op zondag 30 januari 2022 07:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ik dacht dat René Gunning het enige bekende verhaal was buiten het hele Voice-gebeuren en dat was rond 2013.
Hoe weet je nu dat ze niets aan haar broer heeft verteld? Kan heel goed wel zo zijn geweest en heeft ome John bijvoorbeeld een gesprek met Ali-retard gehad en is Sjon gerustgesteld door die hufter or whatever.. Is verder niet relevant als het gaat om haar aanwijzen als 'schuldig' aan wat dan ook.quote:Op zondag 30 januari 2022 06:30 schreef Michellee het volgende:
[..]
Eindelijk het masker af. Eindelijk laat ze zien hoe ze echt is.
Ik vond eerder Angela echt een zeikwijf maar met alles rondom tvoh begin ik haar steeds meer te waarderen. Ik vond dat ze echt gelijk had, als je weet dat er 2 meisjes zijn die zijn aangerand door Ali, ik had mijn broer echt wel even gewaarschuwd. Ik kan er niet teveel over zeggen, maar Ali B is bad news. En ik zou zelf ook nog wel vragen aan mijn vriend Jeroen "goh die Ali, hoe is hij op de set"
Ze zegt dat ze niks weet van Jeroen, maar ze wist dat hij fout was. Hij was in 2016 al vreemdgegaan met dat hockey meisje. Daarna betrapt bij tvoh. Wat ben je dan voor powervrouw als je dat allemaal accepteert. Hij had kennelijk ook tijd genoeg want 19 meisjes lastig vallen dan heb je ook wel wat tijd. Of was hun relatie alleen voor de buitenwereld geweldig.
Vind het trouwens ook raar. Je hebt zelf een blad over vrouwen, (met je eigen gezicht constant op de cover, maar goed) , er komen meisjes, en na een half jaar stuur je ze door naar een youtuber.
Alsof iemand met een zak geld bij de abn komt, die medewerker loopt daar een tijdje mee rond en zegt vervolgens, ik weet niet wat ik ermee moet, hiertegen over zit de Rabo ga naar kijken of zij hier iets mee kunnen.
Het is tijd dat ze lekker in haar verdrietholletje gaat kruipen.
Nou, het is niet erg op z’n Linda’s inderdaad. Maar goed, nu wordt ze, al dan niet terecht, ook erg aangevallen.quote:Op zondag 30 januari 2022 05:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De altijd imagobewuste Linda met de eeuwige zoete lach, die een mede-bn'er voor 'sneu en intens vals' uitmaakt. Nooit verwacht. Alsof ze even geen helder moment had.
Wat een soapquote:Shownieuws volgt Linda de Mol: ‘Ook WIJ zijn klaar met alle kritiek!’![]()
Linda de Mol heeft de weg geplaveid voor al haar andere boze Talpa-collega’s. Ook de sterren van Shownieuws springen nu uit hun velletje. “Ze zeggen allemaal dat wij het voor John opnemen. Onzin!!!”![]()
Collega Bart Ettekoven: "Mag ik daar ook wat over zeggen? Want daar word ik zo verschrikkelijk moe van, van al die mensen die zeggen dat wij met meel in de mond praten en, omdat we door Talpa betaald worden, het voor John opnemen of voor Linda opnemen of de mensen de hand boven het hoofd houden. Het is gewoon pertinente onzin."
https://www.mediacourant.(...)ar-met-alle-kritiek/
Je wordt altijd wel door iemand aangevallen. Hoge bomen vangen veel wind. Linda heeft daar ongetwijfeld veel ervaring mee, maar kan het nu waarschijnlijk moeilijker van zich af laten glijden doordat ze het zwaar heeft. Daar heb ik best begrip voor, maar je moet op zo'n moment gewoon niet een statement uitbrengen. Het doet me denken aan dat bericht van André Hazes en z'n toenmalige vriendin - hoe heet ze ook alweer? - die hun beklag deden over Yvonne Coldeweijer. Dat riep niet bepaald de sympathie op waar ze zo op hoopten, behalve van de vrinden die ze al hadden.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het is niet erg op z’n Linda’s inderdaad. Maar goed, nu wordt ze, al dan niet terecht, ook erg aangevallen.
Let's go tigerquote:Op zondag 30 januari 2022 10:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je mee komt naar mijn hotelkamer, dan kom ik in je team.
Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |