KeePassquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe password manager, en dan wel eentje die:
- Er op gericht is mijn passwords vast te leggen, passwords die ik wil lezen en zelf wil invoeren
(Want ik werk veel op devices waar ik de password manager niet op mag / kan installeren)
- Niet gebaseerd is op dat de password manager ook de passwords overal invult
- Niet gefocussed is op gegenereerde passwords maar aan mij aangeleverde passwords opslaat
- Idealiter met 1 hand te bedienen is op een telefoon
Dus zo'n beetje tegen de stroom inzwemmen, maar wel meer security dan een papieren boekje...
Iemand tips / ervaringen?
Ze hadden bij ons de Gü toetjes nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:40 schreef Tuindier het volgende:
En eerste-wereld-problemen: twee dingen uit mijn ah bestelling van vandaag zijn niet leverbaar, waardoor ik twee gerechten uit het geplande menu van deze week niet kan maken. Dat had ik juist helemaal uitgepland omdat ik een hele drukke werkweek tegemoet ga.
De manueel therapeut heeft mijn nek mishandeld. En ik ben 2 dagen achter elkaar intensief bezig geweest met de cesartherapeut. Ik heb de hele nacht nekpijn gehad en heb dat nog steeds.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lucky-Strike hoezo? strompelen…heb je gesport gister?
Dat klinkt wel heel naar, zoveel nekpijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De manueel therapeut heeft mijn nek mishandeld. En ik ben 2 dagen achter elkaar intensief bezig geweest met de cesartherapeut. Ik heb de hele nacht nekpijn gehad en heb dat nog steeds.
Ben ook aardig labiel inmiddelsEr was een geluid in de woonkamer, sinds gisteren. Het werd steeds erger. Ik werd er gek van, moest zelfs huilen. Overwoog al om de rest van de dag in bed te gaan liggen.
Mijnheld
heeft het opgelost. Er zat zo'n helicopterzaadje vast in een spinnenweb voor het raam. Hoe harder het ging waaien, hoe harder dat ding tegen het raam ging tikken
Die dingen zijn echt totale hel inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ellendig @:Lucky_Strike Zou het een idee kunnen zijn om de volgende keer een nekbrace mee te vragen? Dan is er wat steun.
Maar yeah voor geluid weg. Beneden buurman had zo’n klingelding (van die metalen stokjes) ook zo erg
Pas alsjeblieft op met nekken en peutenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die dingen zijn echt totale hel inderdaad![]()
De manueel therapeut moet gewoon rustiger aan doen volgende keer. Ik ben nu met elke therapeut mijn boven- en ondergrenzen aan het verkennen. Daar hoort helaas ook zo'n uitschieter bij.
Veel mensen kunnen überhaupt geen woord Duitsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een FOK klassieker, Soberso, zo ie zo, alternatieve manieren om sowieso te schrijven.
Een nieuwe variant.
Zo en zo volgens de boswachter uit de duinen.
Dat geldt ook voor braces. Die zorgen bij spier letsel vaak voor meer problemen dan ze oplossen doordat ze je spieren juist verzwakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Pas alsjeblieft op met nekken en peuten![]()
Soberso.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen überhaupt geen woord Duits
Bij de gelderlander is er een nieuwe in dienst de het koppelstreepje ontdekt heeft. Deze zat onder een laag stof op het toetsenbord. En deze wordt nu te pas en te onpas gebruikt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een FOK klassieker, Soberso, zo ie zo, alternatieve manieren om sowieso te schrijven.
Een nieuwe variant.
Zo en zo volgens de boswachter uit de duinen.
Eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor braces. Die zorgen bij spier letsel vaak voor meer problemen dan ze oplossen doordat ze je spieren juist verzwakken.
Sterkte @:Lucky_Strike !
Ja ja, komt goed. Er is alleen maar heel zachtjes gemasseerd. Die nek is al 20 jaar kapot. Mede daarom zit ik nu in dit traject.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Pas alsjeblieft op met nekken en peuten![]()
Ik zit nog even een paar uurtjes te werken zodat we het test-datawarehouse wat meer op orde hebben. Gaat niet allemaal helemaal soepel - ik blijk geen truncate-rechten te hebben terwijl ik deze keer graag met een schone lei begonnen was. Nou, dan nu de lei maar even kliederig vullen en volgend weekend dan weer herhalen, maar dan wel met schone tabellen om te beginnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zit nog even relaxt een paar uurtjes te werken. Er was wat drama afgelopen week en dat lijkt nu gefixed dus dan maar gelijk testen en waar nodig aanpassen zodat ik maandag niet uit mijn toffe meeting over datawarehousing en zo wordt gehaald
Toen kon je erom lachen, zachtjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De manueel therapeut heeft mijn nek mishandeld. En ik ben 2 dagen achter elkaar intensief bezig geweest met de cesartherapeut. Ik heb de hele nacht nekpijn gehad en heb dat nog steeds.
Ben ook aardig labiel inmiddelsEr was een geluid in de woonkamer, sinds gisteren. Het werd steeds erger. Ik werd er gek van, moest zelfs huilen. Overwoog al om de rest van de dag in bed te gaan liggen.
Mijnheld
heeft het opgelost. Er zat zo'n helicopterzaadje vast in een spinnenweb voor het raam. Hoe harder het ging waaien, hoe harder dat ding tegen het raam ging tikken
Ok danquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja ja, komt goed. Er is alleen maar heel zachtjes gemasseerd. Die nek is al 20 jaar kapot. Mede daarom zit ik nu in dit traject.
De planning gaat steeds wat op de schop wegens quarantaine van medewerkers. Dit was niet ideaal. Ze hebben wel rustig gedaan hoor maar ik kan gewoon heel weinig hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toen kon je erom lachen, zachtjes.
De zin van 2 dagen achter elkaar Cesar plus MT is mij onduidelijk.
Men zal wel weten hoe of wat.
Als Hullie het maar kunnen uitleggen! En anders vraag je erom.
Edit: ik lees nu je post erna over “zachtjes masseren”. Dat klinkt al anders, alleen het effect is naar en niet echt (nog) ontspannend (dus). Water drinken na afloop?
Nekbrace is niet echt een aanrader wat Cat zegt.
Heb je een stevig hoofdkussen om te rusten? Verder 😘 in het proces van grenzen verkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |