abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2022 @ 17:49:47 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_203419738
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 14:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe password manager, en dan wel eentje die:
- Er op gericht is mijn passwords vast te leggen, passwords die ik wil lezen en zelf wil invoeren
(Want ik werk veel op devices waar ik de password manager niet op mag / kan installeren)
- Niet gebaseerd is op dat de password manager ook de passwords overal invult
- Niet gefocussed is op gegenereerde passwords maar aan mij aangeleverde passwords opslaat
- Idealiter met 1 hand te bedienen is op een telefoon

Dus zo'n beetje tegen de stroom inzwemmen, maar wel meer security dan een papieren boekje...

Iemand tips / ervaringen?
KeePass
Te gebruiken op heel veel verschillende besturingssystemen. Ook portable versie voor windows beschikbaar. Dus in een map gooien en klaar.
In gebruik kun je alles zelf bepalen. Zelf wachtwoord invullen, laten genereren, indien wel/niet auto invullen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203419745
*O* We hebben de CD speler weer over 2 boxen werkend gekregen. Dat betekent naast alle oude en nieuw gekochte LP's, die we af en toe draaien, ook weer de enorme berg CD'S die we hebben af te spelen O+
pi_203419799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 17:40 schreef Tuindier het volgende:
En eerste-wereld-problemen: twee dingen uit mijn ah bestelling van vandaag zijn niet leverbaar, waardoor ik twee gerechten uit het geplande menu van deze week niet kan maken. Dat had ik juist helemaal uitgepland omdat ik een hele drukke werkweek tegemoet ga.
Ze hadden bij ons de Gü toetjes niet }:|
Wel gelukkig de Hands off cripsy chocobolletjes :9
Wordt allemaal maandag bezorgd. Samen met een hele zwik groenten enzo. Eerste keer in mijn leven dat ik boodschappen laat bezorgen :D

Verder bestelde ik eindelijk eens een opbergbox voor kerstballen en een nieuwe staafmixer *) . Uit de andere kwam ondefinieerbaar vocht lopen :r (En we hadden de versgemaakte pompoensoep maar weggegooid, omdat 'ie vreemd smaakte ;( )

Oh, eeeeeeeeen... *tromgeroffel*............

[/url]

_O- Het heeft maar een paar maanden geduurd :') Ik ben voorlopig weer genezen van puzzelen geloof ik.
pi_203419800
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 16:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:Lucky-Strike hoezo? strompelen…heb je gesport gister?
De manueel therapeut heeft mijn nek mishandeld. En ik ben 2 dagen achter elkaar intensief bezig geweest met de cesartherapeut. Ik heb de hele nacht nekpijn gehad en heb dat nog steeds.

Ben ook aardig labiel inmiddels :D Er was een geluid in de woonkamer, sinds gisteren. Het werd steeds erger. Ik werd er gek van, moest zelfs huilen. Overwoog al om de rest van de dag in bed te gaan liggen.
Mijn O+ held O+ heeft het opgelost. Er zat zo'n helicopterzaadje vast in een spinnenweb voor het raam. Hoe harder het ging waaien, hoe harder dat ding tegen het raam ging tikken _O-
Spoilers!
pi_203419813
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De manueel therapeut heeft mijn nek mishandeld. En ik ben 2 dagen achter elkaar intensief bezig geweest met de cesartherapeut. Ik heb de hele nacht nekpijn gehad en heb dat nog steeds.

Ben ook aardig labiel inmiddels :D Er was een geluid in de woonkamer, sinds gisteren. Het werd steeds erger. Ik werd er gek van, moest zelfs huilen. Overwoog al om de rest van de dag in bed te gaan liggen.
Mijn O+ held O+ heeft het opgelost. Er zat zo'n helicopterzaadje vast in een spinnenweb voor het raam. Hoe harder het ging waaien, hoe harder dat ding tegen het raam ging tikken _O-
Dat klinkt wel heel naar, zoveel nekpijn :{ :*
pi_203419899
Wat ellendig @Lucky_Strike Zou het een idee kunnen zijn om de volgende keer een nekbrace mee te vragen? Dan is er wat steun.

Maar yeah voor geluid weg. Beneden buurman had zo’n klingelding (van die metalen stokjes) ook zo erg
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 18:06:07 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203419941
Zo, de lokale middenstand even weer gesponsord, aantal broeken, truien en overhemden. Ik vind het toch wel heel fijn dat mensen dingen voor je bij elkaar kunnen zoeken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203420093
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ellendig @:Lucky_Strike Zou het een idee kunnen zijn om de volgende keer een nekbrace mee te vragen? Dan is er wat steun.

Maar yeah voor geluid weg. Beneden buurman had zo’n klingelding (van die metalen stokjes) ook zo erg
Die dingen zijn echt totale hel inderdaad :{w

De manueel therapeut moet gewoon rustiger aan doen volgende keer. Ik ben nu met elke therapeut mijn boven- en ondergrenzen aan het verkennen. Daar hoort helaas ook zo'n uitschieter bij.
Spoilers!
pi_203420306
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

Die dingen zijn echt totale hel inderdaad :{w

De manueel therapeut moet gewoon rustiger aan doen volgende keer. Ik ben nu met elke therapeut mijn boven- en ondergrenzen aan het verkennen. Daar hoort helaas ook zo'n uitschieter bij.
Pas alsjeblieft op met nekken en peuten :{w :X
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 18:30:28 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203420326
Voetbalkenners: uitwedstrijden worden toch eigenlijk altijd in uittenue gespeeld? Of alleen als de tenues op elkaar lijken?
Ik zag Emmen in rood-wit voetballen tegen Excelsior.
  zaterdag 29 januari 2022 @ 18:33:27 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203420350
Een FOK klassieker, Soberso, zo ie zo, alternatieve manieren om sowieso te schrijven.
Een nieuwe variant.
Zo en zo volgens de boswachter uit de duinen.
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 18:37:00 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203420391
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een FOK klassieker, Soberso, zo ie zo, alternatieve manieren om sowieso te schrijven.
Een nieuwe variant.
Veel mensen kunnen überhaupt geen woord Duits :+
pi_203420395
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat geldt ook voor braces. Die zorgen bij spier letsel vaak voor meer problemen dan ze oplossen doordat ze je spieren juist verzwakken.

Sterkte @Lucky_Strike !
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203420407
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Veel mensen kunnen überhaupt geen woord Duits :+
Soberso.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203420430
Ik heb een beetje rare dag vandaag. Vier keer stuk gewandeld hier in de wijk, 12.5k stappen, maar verder hele dag op bank gelegen. Tv gekeken en geslapen. Met pijn in nek, hoofdpijn en met vlagen oorsuizen, al weet ik niet zeker of dat allemaal hele dag al was of pas na eerste keer slapen. Tijdens een van de wandelingen langs ah gelopen, mezelf afvragend wat ik daar eigenlijk ging halen. Toch wat gezond spul mee weten te nemen wat ook daadwerkelijk tot normale maaltijden combineert, maar eigenlijk overal geen zin in nu. Ik wilde frietjes met pindasaus halen maar heb gezegd dat ik morgenochtend ga bootcampen en ik krijg vaak wel wat last van m'n buik van frietjes dus dat is eigenlijk niet zo handig. Maar ook geen idee waar ik wél zin in heb. Ik weet het allemaal niet zo vandaag :+

@Lucky_Strike shit van de nekpijn, idd iets rustiger aan voor de manueel therapeut volgende keer!

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 29-01-2022 18:44:49 ]
  zaterdag 29 januari 2022 @ 18:40:52 #241
63722 z80
I fink you freaky
pi_203420458
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een nieuwe variant.
Bij de gelderlander is er een nieuwe in dienst de het koppelstreepje ontdekt heeft. Deze zat onder een laag stof op het toetsenbord. En deze wordt nu te pas en te onpas gebruikt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203420503
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat geldt ook voor braces. Die zorgen bij spier letsel vaak voor meer problemen dan ze oplossen doordat ze je spieren juist verzwakken.

Sterkte @:Lucky_Strike !
Eens.
pi_203420680
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 18:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja ja, komt goed. Er is alleen maar heel zachtjes gemasseerd. Die nek is al 20 jaar kapot. Mede daarom zit ik nu in dit traject.
Spoilers!
pi_203420730
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zit nog even relaxt een paar uurtjes te werken. Er was wat drama afgelopen week en dat lijkt nu gefixed dus dan maar gelijk testen en waar nodig aanpassen zodat ik maandag niet uit mijn toffe meeting over datawarehousing en zo wordt gehaald O+

Ik zit nog even een paar uurtjes te werken zodat we het test-datawarehouse wat meer op orde hebben. Gaat niet allemaal helemaal soepel - ik blijk geen truncate-rechten te hebben terwijl ik deze keer graag met een schone lei begonnen was. Nou, dan nu de lei maar even kliederig vullen en volgend weekend dan weer herhalen, maar dan wel met schone tabellen om te beginnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203421278
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Toen kon je erom lachen, zachtjes.

De zin van 2 dagen achter elkaar Cesar plus MT is mij onduidelijk.
Men zal wel weten hoe of wat.
Als Hullie het maar kunnen uitleggen! En anders vraag je erom.
Edit: ik lees nu je post erna over “zachtjes masseren”. Dat klinkt al anders, alleen het effect is naar en niet echt (nog) ontspannend (dus). Water drinken na afloop?

Nekbrace is niet echt een aanrader wat Cat zegt.
Heb je een stevig hoofdkussen om te rusten? Verder 😘 in het proces van grenzen verkennen.
pi_203421658
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ja ja, komt goed. Er is alleen maar heel zachtjes gemasseerd. Die nek is al 20 jaar kapot. Mede daarom zit ik nu in dit traject.
Ok dan :*
pi_203421957
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 19:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Toen kon je erom lachen, zachtjes.

De zin van 2 dagen achter elkaar Cesar plus MT is mij onduidelijk.
Men zal wel weten hoe of wat.
Als Hullie het maar kunnen uitleggen! En anders vraag je erom.
Edit: ik lees nu je post erna over “zachtjes masseren”. Dat klinkt al anders, alleen het effect is naar en niet echt (nog) ontspannend (dus). Water drinken na afloop?

Nekbrace is niet echt een aanrader wat Cat zegt.
Heb je een stevig hoofdkussen om te rusten? Verder 😘 in het proces van grenzen verkennen.
De planning gaat steeds wat op de schop wegens quarantaine van medewerkers. Dit was niet ideaal. Ze hebben wel rustig gedaan hoor maar ik kan gewoon heel weinig hebben.

Nee, mijn ergonomisch kussen is op. Daardoor zakken mijn schouders naar elkaar toe als ik slaap. Dat levert ook al echt veel pijn op. Plus dus de oefeningen en therapie. Het is nu even waardeloos wat het lijf betreft dus.
Ik ga vanaf vannacht een kussen testen dat ik mocht lenen van de cesar.

Work in progress :)
Spoilers!
pi_203422192
Ok. Lucky. Zo’n kussen is ook altijd even wennen, hé.
Niets voor mij. En mn.X neemt hem - nou ja ik dus - sleep het overal mee naar toe, ook buitenland en vliegend. Toen het nog kon
Althans dat wij dat deden. Vliegen. Vakantie. B-)

Gort weet het mooi te vertellen over 400 vulkanen ooit in de Auvergne.
Ook een beetje vakantie.
  zaterdag 29 januari 2022 @ 21:09:18 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203422798
Ik heb nu zo'n percussie massage gun voor vastzittende spieren; geweldig ding.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 januari 2022 @ 22:14:38 #250
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203424180
Omg wij aten net bij yamazato O+

Ben nu wel arm, maar God wat geweldig. De hele aankleding en ervaring ook O+
Dus eigenlijk was het een goedkoop reisje Japan *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')