SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, niets van gemerkt tot nu toe.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:33 schreef Blues het volgende:
Lekker gelopen cq uitgewaaid.
Die zon
Met beren en merels onderweg.Zon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier grauw en grijs. Het regent nog net niet maar wel ook een flinke wind.
Net, sinds begin oktober, weer naar de kapper geweest. Wat voelt het goed
We have far more in common than that which devides us..
Ik gebruik LastPass en vind het wel prima. Ja, je kunt hem instellen dat hij dingen automatisch invult maar dat kun je uitzetten. Je kunt zelf wachtwoorden verzinnen en opslaan ipv dat hij random dingen genereert. De app is prettig in gebruik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe password manager, en dan wel eentje die:
- Er op gericht is mijn passwords vast te leggen, passwords die ik wil lezen en zelf wil invoeren
(Want ik werk veel op devices waar ik de password manager niet op mag / kan installeren)
- Niet gebaseerd is op dat de password manager ook de passwords overal invult
- Niet gefocussed is op gegenereerde passwords maar aan mij aangeleverde passwords opslaat
- Idealiter met 1 hand te bedienen is op een telefoon
Dus zo'n beetje tegen de stroom inzwemmen, maar wel meer security dan een papieren boekje...
Iemand tips / ervaringen?
Deze wou ik ook gaan aanradenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik gebruik LastPass en vind het wel prima. Ja, je kunt hem instellen dat hij dingen automatisch invult maar dat kun je uitzetten. Je kunt zelf wachtwoorden verzinnen en opslaan ipv dat hij random dingen genereert. De app is prettig in gebruik.
Als je de app/plugin op meerdere apparaten wilt gebruiken, heb je een betaald account nodig. Ik heb de app en de browserplugin dus ik betaal. (Family abonnement samen met B)
Door dat laatste gestopt met lastpas. Heb mu myki. Doet vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik gebruik LastPass en vind het wel prima. Ja, je kunt hem instellen dat hij dingen automatisch invult maar dat kun je uitzetten. Je kunt zelf wachtwoorden verzinnen en opslaan ipv dat hij random dingen genereert. De app is prettig in gebruik.
Als je de app/plugin op meerdere apparaten wilt gebruiken, heb je een betaald account nodig. Ik heb de app en de browserplugin dus ik betaal. (Family abonnement samen met B)
Ik heb Bitwarden. Vind 'm fijn, gebruik hem op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
Kijk dit is interessant want op deze optie kwam ik ook uit, Lastpass.
Wat prettig dat de koorjurk past! wilde ik nog zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Koor administratie gedaan, meteen maar een nieuwsbrief uitgezet wat blijkbaar alleen op PC kan.
En een cursus plus toets gedaan. BehaaldAl was die niet heel moeilijk.
Nu thee en gebakje
KeePassquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe password manager, en dan wel eentje die:
- Er op gericht is mijn passwords vast te leggen, passwords die ik wil lezen en zelf wil invoeren
(Want ik werk veel op devices waar ik de password manager niet op mag / kan installeren)
- Niet gebaseerd is op dat de password manager ook de passwords overal invult
- Niet gefocussed is op gegenereerde passwords maar aan mij aangeleverde passwords opslaat
- Idealiter met 1 hand te bedienen is op een telefoon
Dus zo'n beetje tegen de stroom inzwemmen, maar wel meer security dan een papieren boekje...
Iemand tips / ervaringen?
Ze hadden bij ons de Gü toetjes nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:40 schreef Tuindier het volgende:
En eerste-wereld-problemen: twee dingen uit mijn ah bestelling van vandaag zijn niet leverbaar, waardoor ik twee gerechten uit het geplande menu van deze week niet kan maken. Dat had ik juist helemaal uitgepland omdat ik een hele drukke werkweek tegemoet ga.
De manueel therapeut heeft mijn nek mishandeld. En ik ben 2 dagen achter elkaar intensief bezig geweest met de cesartherapeut. Ik heb de hele nacht nekpijn gehad en heb dat nog steeds.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lucky-Strike hoezo? strompelen…heb je gesport gister?
Dat klinkt wel heel naar, zoveel nekpijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De manueel therapeut heeft mijn nek mishandeld. En ik ben 2 dagen achter elkaar intensief bezig geweest met de cesartherapeut. Ik heb de hele nacht nekpijn gehad en heb dat nog steeds.
Ben ook aardig labiel inmiddelsEr was een geluid in de woonkamer, sinds gisteren. Het werd steeds erger. Ik werd er gek van, moest zelfs huilen. Overwoog al om de rest van de dag in bed te gaan liggen.
Mijnheld
heeft het opgelost. Er zat zo'n helicopterzaadje vast in een spinnenweb voor het raam. Hoe harder het ging waaien, hoe harder dat ding tegen het raam ging tikken
Die dingen zijn echt totale hel inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ellendig @:Lucky_Strike Zou het een idee kunnen zijn om de volgende keer een nekbrace mee te vragen? Dan is er wat steun.
Maar yeah voor geluid weg. Beneden buurman had zo’n klingelding (van die metalen stokjes) ook zo erg
Pas alsjeblieft op met nekken en peutenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die dingen zijn echt totale hel inderdaad![]()
De manueel therapeut moet gewoon rustiger aan doen volgende keer. Ik ben nu met elke therapeut mijn boven- en ondergrenzen aan het verkennen. Daar hoort helaas ook zo'n uitschieter bij.
Veel mensen kunnen überhaupt geen woord Duitsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een FOK klassieker, Soberso, zo ie zo, alternatieve manieren om sowieso te schrijven.
Een nieuwe variant.
Zo en zo volgens de boswachter uit de duinen.
Dat geldt ook voor braces. Die zorgen bij spier letsel vaak voor meer problemen dan ze oplossen doordat ze je spieren juist verzwakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Pas alsjeblieft op met nekken en peuten![]()
Soberso.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen überhaupt geen woord Duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |