https://www.vivandaag.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Begint met M en eindigt op arokkanen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Benoem die hoek dan eens Henkie
Soumaya Sahla.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Begint met M en eindigt op arokkanen.
Mwa Is en dan Lam is een betere verzamelnaamquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Begint met M en eindigt op arokkanen.
lolquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onafhankelijk toezichthoudend orgaan van Qatar.
Jaaaaa hij zit weer goed!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
Henk, doe je microfoon eens goed !!!
Boelsquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:00 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat Hans Teeuwen heeft gezegd maar ik haat hem sowieso.
Eens, echt een mafketel!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:00 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat Hans Teeuwen heeft gezegd maar ik haat hem sowieso.
Ik vind er niks aan, saai emotieloos huppelkutjequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
Meisje Gul mag wel eens langskomen, niks mis mee.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
@:R-woud93 wilt Lale graag in de bek poepen.
Lijkt wel een beetje op Fresia.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, saai emotieloos huppelkutje
Ik wil nu eigenlijk een slecht grapje maken, maar ik hou me inquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
@:R-woud93 wilt Lale graag in de bek poepen.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is het TV forum maar. Gooi maar los.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk een slecht grapje maken, maar ik hou me in
Ik heb haar nog nooit zien lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen clitores meer heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit zien lachen.
Lekker manquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:06 schreef RamboDirk het volgende:
Dat zoontje van Gijp snoept waarschijnlijk van papa's prosac door de corona crisis.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:06 schreef DonDruiper het volgende:
Rene, spijker kop over corona.
Held.
Werd ook gezegd in het begin of in een voorstukje. Dat het eerder opgenomen was zodat het publiek kon blijven zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Dit kan ook best om 18u zijn opgenomen?
Ze lopen een half uur achterquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Werd ook gezegd in het begin of in een voorstukje. Dat het eerder opgenomen was zodat het publiek kon blijven zitten.
Ik heb haar boek een paar maanden geleden gekocht maar nog niet de behoefte gehad om het ook daadwerkelijk te gaan lezen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit in de meeste gevallen maar weinig verschil inquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:11 schreef RamboDirk het volgende:
Meisje gul ontvangt naast veel doodsbedreigingen nog meer dickpics.
Als er geen benzine aan te pas komt is het geen sport!!!quote:
Dit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Wijven die niet eens de schoenen van Wüst mogen strikken qua prestaties die haar dan gaan uitlachenArrogante snollen.
Wil er bij horenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Valt me ook tegen van die Schouten.
Haha, wilde juist hetzelfde schrijven. Maar dat heb ik altijd al gevonden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik vind Henk wel een goede gast, had ik niet gedacht.
Grotere schaatstokkie dan Dave Roelvink bij sterren op het ijs.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
EEN VERS KOPJE THEEquote:
Wie was dat Schouten en ……quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Serieus ?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
EEN VERS KOPJE THEE
Notabene geschreven door Henk.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
Sowieso kunnen vrouwen onder elkaar echt smerige spelletjes spelen, en dan bedoel ik niet sexueel.
Nobuddiequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie was dat Schouten en ……
Ja is een nummer van Het Goede Doel. Froger is gewoon de gastzanger.quote:
Oh okequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
Sowieso kunnen vrouwen onder elkaar echt smerige spelletjes spelen, en dan bedoel ik niet sexueel.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze informatie pak je maar weer even mee zo op de donderdagavondquote:
Om precies te zijn van hun album Iedereen Is Anders, waarvoor ze allemaal gastzangers hebben gevraagd. Volgens mij hebben ze het nummer zelf nooit gezongen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja is een nummer van Het Goede Doel. Froger is gewoon de gastzanger.
Graf accent uut Noord-Holland.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Wijfje. En die blonde is Groenewoud.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die drie tering bitches gaan we skippen tijdens de OS.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijfje. En die blonde is Groenewoud.
All in op Jutta zeker?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die drie tering bitches gaan we skippen tijdens de OS.
Dat moet in het geval van Wijfie niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die drie tering bitches gaan we skippen tijdens de OS.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Die hoef je ook geen fooi te geven
Met 95 kilo schoon aan de haak heb je daar ook niets te zoeken. Tenzij sneeuwsumoworstelen ook Olympisch is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:27 schreef Karina het volgende:
ik zou hier echt geen zin in hebben he, deze OS. vreselijk.
jij bent 95 kilo? ik niet iigquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met 95 kilo schoon aan de haak heb je daar ook niets te zoeken. Tenzij sneeuwsumoworstelen ook Olympisch is.
Dat vroeg ik me ook af normaal kijk ik op deze VI Vandaag pagina maar ik zie het nog niet staan :-(quote:
Is eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:09 schreef Enawh het volgende:
Zaten die mensen in het publiek nou tot 22.30 ?
bitcoingoden @aTypischquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik wil Chris met zijn zure gezicht![]()
Bitcoin gaat naar 100.00036000
IJshockey...quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met 95 kilo schoon aan de haak heb je daar ook niets te zoeken. Tenzij sneeuwsumoworstelen ook Olympisch is.
Ik zou d'r wel doen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:11 schreef RamboDirk het volgende:
Meisje gul ontvangt naast veel doodsbedreigingen nog meer dickpics.
dacht dat chrisje wel vrij bitcoin maximalistisch wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoop dat chris behoorlijk rekt is gegaan op al die kanker munten van hem
bitcoin
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dacht dat chrisje wel vrij bitcoin maximalistisch was
Altijd leuk , een heel licht ontvlambare kuttannisser die van zichzelf denkt dat die een top 10 speler is .quote:
Vanavond mooi dartsen kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd leuk , een heel licht ontvlambare kuttannisser die van zichzelf denkt dat die een top 10 speler is .
Ja wie nietquote:
Robin is een aparte jongenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd leuk , een heel licht ontvlambare kuttannisser die van zichzelf denkt dat die een top 10 speler is .
De rondvaartboot hoeven we niet te tankenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
2-0 voorsprong weggeven
zijn we er toch weer ingetuind
Neuken voor korting op de huur genotquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:47 schreef Houtenbeen het volgende:
John, ik hoor in de wandelgangen iets over de #ladyshave
Jan Roos kijken en dan nog denken een relevante mening te hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:47 schreef Houtenbeen het volgende:
John, ik hoor in de wandelgangen iets over de #ladyshave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-3quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
2-0 voorsprong weggeven
zijn we er toch weer ingetuind
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
Dit boeit niemand hier ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Pilletjes gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Rene komt eindelijk ook eens normaal over
Voor dat salaris zou ik het ook overwegenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor dat salaris zou ik het ook overwegen
Stap jij alleen bij een vrouw in de lift?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Bij kinderen horen altijd twee volwassenen ten alle tijden, maar als het beiden pedo's zijn heb je pech
Ik neem ten alle tijden de trap, dus neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Stap jij alleen bij een vrouw in de lift?
Beter direct maagverkleiningquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Angela de Jong voor liposuctie naar Turkije 🤣🤣🤣🤣
Dollehond.gifquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:09 schreef Coco het volgende:
Priveklinieken niks te doen huh
Maar er was toch een pandemie?!
Waarom ben jij zovaak boos?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ronald mag nooit meer bondcoach worden, stik er maar lekker in.
Ga lekker een scheet laten in Loppersum en het verkopen als een aardbevingen vuile verrader.
Fresia Godinquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Fresia draagt een leuk iets. Jurk, blouse?
Pyjamaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Fresia draagt een leuk iets. Jurk, blouse?
zeiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:14 schreef DKUp het volgende:
Oh ja zei vond het gesprek met Ome Sjohn prima.
Johan
zeiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:14 schreef DKUp het volgende:
Oh ja zei vond het gesprek met Ome Sjohn prima.
Johan
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe maar dat Dijkstra filmpje met die duif
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Hier ging inderdaad iets gruwelijk mis, sorry lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |