Daar is die trui van daarnet weerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
Zo zag ze er een paar jaar geleden uit:
[ afbeelding ]
Oh die had ik niet zomaar herkendquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die had ik niet zomaar herkend
Jij weetquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Ze hebben in Spanje het overweldigende succes van Fyr og Flamme gezien en willen dat natuurlijk evenaren. Logisch wel
compleet verbouwd iddquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Deed het mij ook al een beetje aan denken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Ze hebben in Spanje het overweldigende succes van Fyr og Flamme gezien en willen dat natuurlijk evenaren. Logisch wel
Nee joh The Ridequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
Heeft Stefania die vloek niet verbroken?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:03 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, paarse pakken op het ESF hebben van Nicole & Hugo tot Thomas Forstner vooral laatste plaatsen gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |