Omhoog of omlaag?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
Ik heb ooit in de lift gestaan met Rene Froger
Daarna is het alleen maar liftbergafwaarts gegaan met Rene Frogerquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt het toch af hč, qua ervaring!
Ik zie het ook nog wel 23e worden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit wordt 25ste op het songfestival. Alleen de UK eindigt lager.
Ja, wij kijken dezelfde zender.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:21 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is toch gewoon hartstikke slecht?
quote:
Alex Hirsoux had er ook al zo`n succes mee.quote:
Ik zou niet weten hoe maar liefst drie landen slechter moeten doen dan dit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel 23e worden.
KLOPT YODAquote:
UK, Duitsland en je zit er al bijna aan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe maar liefst drie landen slechter moeten doen dan dit.
Ja ik heb echt niks met dit zoetsappige mama-gedoe hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alex Hirsoux had er ook al zo`n succes mee.
quote:
Ja jemig, ik zat net een Kabouter Wesley-plaatje op te zoeken! Nóg een teleurstelling bij dit optredenquote:
Dit topic escalates quickly, ik lach superhard.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ja jemig, ik zat net een Kabouter Wesley-plaatje op te zoeken! Nóg een teleurstelling bij dit optreden
Ik begrijp dat het over moeders gaat, en trots zijn op het moederschap, maar dan nog is het raar. En heel slecht.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef Momo het volgende:
Als je de context niet weet is dit superraar
Dat is het sowieso wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef Momo het volgende:
Als je de context niet weet is dit superraar
Een keytar waarvan ik niet zeker weet of die wel in het nummer zit, een kale baard in broekrok, dat gaat de goede kant opquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:27 schreef Guanabana het volgende:
En die muzikanten is natuurlijk extreem des ESF's.
Maar, even gemist wat jij hier precies mee hebt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:30 schreef Strani het volgende:
Opgelucht dat het ook echt goed ging! Nou die punten nog...
Zou het beter doen dan de rest in dit hele festival.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, hier kun je wel mee naar Turijn. Niet om te winnen ofzo, maar ook niet om af te gaan als een gieter. Performance kan wel iets strakker.
Eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, hier kun je wel mee naar Turijn. Niet om te winnen ofzo, maar ook niet om af te gaan als een gieter. Performance kan wel iets strakker.
Zonder enige twijfel. De enige met kans op de Top 20.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou het beter doen dan de rest in dit hele festival.
In een normaal universum niets. Maar goed, Strani gaat ook stemmenquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat t Rayden versus Chanel gaat worden in de finale, al vind ik het lastig inschatten wat het tietenlied gaat doen
Ik bied beidequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel met uitzicht op zee of de Ifach
Ik wilde net hetzelfde posten, maar dan met Top 15. Met afstand de inzending waar ik het meest in zie van deze voorrondequote:Op donderdag 27 januari 2022 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel. De enige met kans op de Top 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |