Elektrische fiets een optie?quote:Op maandag 14 februari 2022 05:11 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Hier nog 1 hoor. Ben het ook beu aan het worden. Het is helemaal niet lekker fietsen op deze manier. Ik moet wel echt met de fiets want heb geen auto.
Nu een NW storm zie ik. Dat kan nog spannend worden met springtijquote:Op maandag 14 februari 2022 08:46 schreef aloa het volgende:
De storm staat nog steeds in de kaarten. Donderdag en vrijdag.
Donderdag storm en vrijdag misschien zware storm. Dingetje van vrijdag wordt zo'n nowcast gevalquote:Op maandag 14 februari 2022 08:46 schreef aloa het volgende:
De storm staat nog steeds in de kaarten. Donderdag en vrijdag.
Idd. Icon laat vrijdag de storm veel meer zakken naar het zuiden, waardoor het noorden geen storm krijgt.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Donderdag storm en vrijdag misschien zware storm. Dingetje van vrijdag wordt zo'n nowcast geval
Meh daar vind ik mezelf nog te jong voor en los daarvan moet je binnenkort een helm op. Dat vind ik al helemaal niks.quote:
Zulks een romantiek op deze 14e.quote:
Belgi Maastricht zeker.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef DonDruiper het volgende:
Woensdag 15 graden..
Winter in Nederland
ook ukmoquote:Op maandag 14 februari 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
Ik vind ICON wel een betrouwbaar model, maar die komt toch met zeer zware windstoten voor vooral het zuiden van Nederland en Belgie...tot 160 km![]()
[ afbeelding ]
zulke windstoten zijn wel even geledenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:38 schreef aloa het volgende:
EC heeft het ook meer in het noorden, met windstoten boven de 150 km.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |