Eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me toch dat Nadal veel meer kans heeft tegen Tsitsipas dan tegen Medvedev - wat jullie?
Ja, of het punt opnieuw spelen. Maar inderdaad, dan beloon je de 'challenger' en dat zou ik dan ook wel terecht vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n uit-bal op 4-4 valt binnen de onzekerheidsmarge van hawk-eye dunkt me, er valt wat voor te zeggen het dan in te geven.
Dit is wel zo'n set waarvan wint voor Tsitsipas veel belangrijker was dan voor Medvedev.quote:
Lekker bezig Johan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
Als Medvedev ook de volgende twee sets wint, is het gespeeld.
Bedankt heer.quote:
Ja, als je dan toch bezig bent. Ik vind echt dat die mensen daar heel simpel overkomen.quote:
Nee, ze laten soms alleen even zien dat de bal ook echt uit of in was.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kunnen ze nou challengen nu er geen lijnrechters zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kunnen ze nou challengen nu er geen lijnrechters zijn?
Er is geen challenge volgens mij. Laten wel het beeld zien om aan te geven waar de bal precies neerkwam.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, misschien dat hij te veel druk voelt. Dat hij te scherp speelt omdat hij denkt dat minder niet genoeg is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |