abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 januari 2022 @ 16:45:08 #1
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203375564
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!

Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203375586
Die kale begaait het nog sneller dan Hugoshenko
pi_203375624
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp. Of jij mij niet. Of allebei.

Het CBT zou wat mij betreft gelegitimeerd zijn wanneer het duidelijk is dat niet-gevaccineerden een significant grotere bijdrage leveren aan de verspreiding, en wanneer die verspreiding dan ook daadwerkelijk resulteert in problemen. Dat is nu niet het geval, dus ben ik tegen.

2G ben ik per definitie tegen: als je die verspreiding wil tegengaan vormen JUIST mensen die getest zijn het minste risico.
Dat vind ik een gevaarlijke tendens. Wat kun je zo dan niet legitimeren?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203375637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef Halcon het volgende:
Die kale begaait het nog sneller dan Hugoshenko
Eat, sleep, vax, repeat?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203375693
Deze op Off-Guardian tegenkomen:
Hele pagina moeite waard om te lezen is.imo.

https://wikispooks.com/wiki/Strategy_of_tension

'The strategy of tension is a method of social control involving a series of covert attacks upon a population, intended to promote stress and fear amongst them. The purpose is, by inducing a mistrust of one another and of the world at large, to increase child-like dependence upon perceived authority figures (such as national governments). The English phrase originates from the Italian (strategia della tensione), which was first applied to Operation Gladio in Italy during the years of lead.'

'The methods used are most obviously illegal and violent i.e. assassinations, kidnapping, paramilitary operations but also include propaganda, economic sanctions, support of civil unrest, fake grassroots movements, promotion of disruptive memes or technologies and the escalation of formerly peaceful protests by use of agents provocateurs. These are typically carried out under a false flag and combined with disinformation and use of enemy images to demonise uninvolved third party. If state agencies engage in staging or promoting acts of terrorism the term "state terrorism" is used, e.g. by former German chancellor Helmut Schmidt.[2]'

'The main target of a strategy of tension is the public opinion, to manipulate votes, created a casus belli to legitimate a war, to call for a strong leader or roll out mass surveillance and denounce peacemakers as 'unpatriotic'. False flag terrorist attacks are just the tip of the iceberg of possible measures to achieve these goals. In fact any scare tactic will do.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203375782
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef Tingo het volgende:
Deze op Off-Guardian tegenkomen:
Hele pagina moeite waard om te lezen is.imo.

https://wikispooks.com/wiki/Strategy_of_tension

'The strategy of tension is a method of social control involving a series of covert attacks upon a population, intended to promote stress and fear amongst them. The purpose is, by inducing a mistrust of one another and of the world at large, to increase child-like dependence upon perceived authority figures (such as national governments). The English phrase originates from the Italian (strategia della tensione), which was first applied to Operation Gladio in Italy during the years of lead.'

'The methods used are most obviously illegal and violent i.e. assassinations, kidnapping, paramilitary operations but also include propaganda, economic sanctions, support of civil unrest, fake grassroots movements, promotion of disruptive memes or technologies and the escalation of formerly peaceful protests by use of agents provocateurs. These are typically carried out under a false flag and combined with disinformation and use of enemy images to demonise uninvolved third party. If state agencies engage in staging or promoting acts of terrorism the term "state terrorism" is used, e.g. by former German chancellor Helmut Schmidt.[2]'

'The main target of a strategy of tension is the public opinion, to manipulate votes, created a casus belli to legitimate a war, to call for a strong leader or roll out mass surveillance and denounce peacemakers as 'unpatriotic'. False flag terrorist attacks are just the tip of the iceberg of possible measures to achieve these goals. In fact any scare tactic will do.'
Dit is 'art of war' doctrine wat al eeuwen in gebruik is. Rebellen die worden bewapend door andere landen, groepen worden gefinancierd door uitheemse machten, valse splinterbewegingen.

Maar pas dit toe op het westen en het is allemaal complot.

Conspiracy!
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203375783
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:22 schreef Ali_boo het volgende: En de volgende crisis dient zich aan :Y) [ twitter ]
Heftig. Maar ook niet nieuw. Hier wordt idd ook al maanden om geroepen. Iedere hacker weet dat een systeem gemaakt door een mens ook weer door een ander mens gekraakt kan worden. Ligt er maar net aan hoeveel tijd en middelen je hebt.
Beloofd wat goeds voor de E-ID. Binnen een paar weken ligt alle informatie op straat.

Overigens ben ik wel bang dat er dalijk volledige censuur komt van het internet.

Ik hoop dat de mensen hier zich al een beetje hebben voorbereid op het gebruik van het ‘dark’ web. Misschien dat dat over niet al te lange tijd nog de enige plek is zonder censuur waar je anoniem kan posten.

Voor geïnteresseerden kan ik wel wat informatie plaatsen hier over hoe en wat en waar.
pi_203375849
Van Haga teruggefloten door de kamervoorzitter:

https://www.ad.nl/politie(...)n-van-haga~ae76d809/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203376040
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:15 schreef Isdatzo het volgende: [..] Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp. Of jij mij niet. Of allebei. Het CBT zou wat mij betreft gelegitimeerd zijn wanneer het duidelijk is dat niet-gevaccineerden een significant grotere bijdrage leveren aan de verspreiding, en wanneer die verspreiding dan ook daadwerkelijk resulteert in problemen. Dat is nu niet het geval, dus ben ik tegen. 2G ben ik per definitie tegen: als je die verspreiding wil tegengaan vormen JUIST mensen die getest zijn het minste risico.
2G is inderdaad het meest belachelijke ooit en riekt naar fascisme. Dat zou nergens ooit geaccepteerd mogen worden.

Zelf zit ik hier momenteel in een 3G-maatschappij en dat gaat voorlopig nog wel blijven. Dit verdwijnt immers pas wanneer 60% van de bevolking gevaccineerd is (nu een kleine 30%) of als minder dan 5% van de IC-bezetting daar enkel met covid ligt.

Nu ben ik (momenteel nog) gevaccineerd maar alsnog laat ik mij regelmatig testen, zo eens per week. Kleine moeite en als het verspreiding weet te voorkomen en deze hele shitshow daardoor mogelijk sneller voorbij is: prima.

In feite zou 1G de enige echt acceptabele oplossing moeten zijn in tijden van 'virale hoogconjuctuur'. Maar goed, ik dank god al op mn blote knieën dat er hier niet zo'n lockdown-obsessie is als in Nederland.
pi_203376060
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:59 schreef unfazed het volgende:

[..]
Heftig. Maar ook niet nieuw. Hier wordt idd ook al maanden om geroepen. Iedere hacker weet dat een systeem gemaakt door een mens ook weer door een ander mens gekraakt kan worden. Ligt er maar net aan hoeveel tijd en middelen je hebt.
Beloofd wat goeds voor de E-ID. Binnen een paar weken ligt alle informatie op straat.

Overigens ben ik wel bang dat er dalijk volledige censuur komt van het internet.

Ik hoop dat de mensen hier zich al een beetje hebben voorbereid op het gebruik van het ‘dark’ web. Misschien dat dat over niet al te lange tijd nog de enige plek is zonder censuur waar je anoniem kan posten.

Voor geïnteresseerden kan ik wel wat informatie plaatsen hier over hoe en wat en waar.
Mocht het zover komen dan lijkt verhuizen naar een vrij land mij nuttiger dan omwegen proberen te vinden.
pi_203376107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:59 schreef unfazed het volgende:

[..]
Heftig. Maar ook niet nieuw. Hier wordt idd ook al maanden om geroepen. Iedere hacker weet dat een systeem gemaakt door een mens ook weer door een ander mens gekraakt kan worden. Ligt er maar net aan hoeveel tijd en middelen je hebt.
Beloofd wat goeds voor de E-ID. Binnen een paar weken ligt alle informatie op straat.

Overigens ben ik wel bang dat er dalijk volledige censuur komt van het internet.

Ik hoop dat de mensen hier zich al een beetje hebben voorbereid op het gebruik van het ‘dark’ web. Misschien dat dat over niet al te lange tijd nog de enige plek is zonder censuur waar je anoniem kan posten.

Voor geïnteresseerden kan ik wel wat informatie plaatsen hier over hoe en wat en waar.
Dat zou ik interessant vinden.
Maar dan kom je nog dieper in de 'internet/tech maze' te zitten?
Ik heb geen schmartfone en met 'real-life shopping' altijd cash betalen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:39:47 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203376349
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Strategie is : 2 afnemen , 1 terug geven ... 2 afnemen, 1 terug geven
En de mensen beseffen niet wat ze afgeven/kwijt spelen
Klopt, daarom valt het ook niet echt op en lijkt het alsof we vanalles 'terug' krijgen.

quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mwah, vooralsnog lijkt dat 2G me niet heel waarschijnlijk: zowel maatschappelijk als politiek bespeur ik daar weinig draagvlak voor. En de wetenschappelijke onderbouwing is compleet afwezig. Sterker nog: de TU Delft heeft naar het effect van verschillend beleid gekeken en daaruit kwam dat 2G maar in zeer geringe mate zou bijdragen aan het beperken van de verspreiding. Geen verrassing gezien de verspreiding van omikron onder gevaccineerden.
Probleem is alleen dat de overheid en lui die bepalen wat er gebeurd veelal maling aan hebben. In zowel de 1e als 2e kamer is dat zichtbaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
De coalitie heeft natuurlijk wel een minderheid in de 1e kamer.

Maarja als je daar de hoop al op moet vestigen.
1e kamer is het volgens mij allang erdoor, daar was maanden terug dat hele debat over waarbij Hugo ook erbij was en flink tegengas kreeg van Faber.

Daarom zie ik het ook ingevoerd worden, geschiedenis laat zien dat de coalitie vooral voor zichzelf stemt.
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:40:07 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203376352
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat vind ik een gevaarlijke tendens. Wat kun je zo dan niet legitimeren?
Ja, veel. Maar alles valt of staat met de proportionaliteit (en over die proportionaliteit kan men natuurlijk van mening verschillen).

En ik begrijp goed dat je dat een gevaarlijk idee vindt, helemaal wanneer je weinig vertrouwen in de volksvertegenwoordiging hebt. Ik vind het zelf ook een slechte zaak dat bij de totstandkoming ervan er geen duidelijke kaders en criteria opgesteld zijn voor het invoeren en afschaffen van het CTB. En dat geldt eigenlijk voor het hele coronabeleid, en hier had de Kamer wat mij betreft veel kritischer op moeten zijn.
Huilen dan.
pi_203376554
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:22 schreef Ali_boo het volgende:
En de volgende crisis dient zich aan :Y)

[ twitter ]
vergeet het klimaat niet o|O
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203376784
twitter
pi_203376961
quote:
Stelletje gekken daar. Vandaar dat ze aan het demonstreren zijn met vrachtwagens en zo.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:44:04 #17
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203377083
twitter


luister nu eens goed wat hij zegt
het is toch van de zotte!!!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203377161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef Halcon het volgende:
Die kale begaait het nog sneller dan Hugoshenko
Op fok! juicht men voor Ernst:
COR / Geef Ernst Kuipers een cijfer

_O_ |:) _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203377251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Op fok! juicht men voor Ernst:
COR / Geef Ernst Kuipers een cijfer

_O_ |:) _O_
Die houden van SM
pi_203377324
Hij krijgt van mij btw een 6,66
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:05:50 #21
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203377425
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die houden van SM
Komt omdat het overgrote deel het eigenlijk wel makkelijk vind en een instelling heeft van het wel best vinden. En pas gaat janken als ze er zelf last van ondervinden/niet verder kijken dan hun neus lang is.
pi_203377747
Wat hebben mensen eigenlijk nou precies tegen vaccinatie?

Is het dat je dan gedwongen bent een QR code te hebben en dergelijke zodat je "gevolgd" kan worden?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:34:10 #23
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203377873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef spierbal het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk nou precies tegen vaccinatie?

Is het dat je dan gedwongen bent een QR code te hebben en dergelijke zodat je "gevolgd" kan worden?
is het dat je gedwongen wordt iets te nemen dat mits je gezond bent je eigen immuunsysteem prima aan kan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:36:31 #24
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203377934
twitter


en weer een land met mogelijkheden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203377971
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
is het dat je gedwongen wordt iets te nemen dat mits je gezond bent je eigen immuunsysteem prima aan kan
Uhu.

Maar stel hè, de ziekenhuizen kunnen het echt niet aan. Om een goede samenleving te hebben, is dat dan niet een offer die gebracht moet worden om het draagbaar te houden?

Er zijn 7 miljard mensen op aarde. Dat er een virus uitbreekt is nou eenmaal groter dan als er 3 miljard mensen zouden zijn.

Als er vogelgriep is, worden alle stallen geruimd.

Is zo'n prikje dan echt zo erg?

Als je enige reden het immuunsysteem is?

Als mensen naar Azië gaan staan ze uit te sloven met hun vaccinatie.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:39:57 #26
451005 Grems
Clown World
pi_203378011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef spierbal het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk nou precies tegen vaccinatie?

Is het dat je dan gedwongen bent een QR code te hebben en dergelijke zodat je "gevolgd" kan worden?
Mensen die principekwesties niet kunnen bevatten :')

Ook al was het een suikerklontje als iemand hem niet wil dan heeft de overheid het daarmee te doen.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:41:07 #27
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203378041
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef spierbal het volgende:

[..]
Uhu.

Maar stel hè, de ziekenhuizen kunnen het echt niet aan. Om een goede samenleving te hebben, is dat dan niet een offer die gebracht moet worden om het draagbaar te houden?

Er zijn 7 miljard mensen op aarde. Dat er een virus uitbreekt is nou eenmaal groter dan als er 3 miljard mensen zouden zijn.

Als er vogelgriep is, worden alle stallen geruimd.

Is zo'n prikje dan echt zo erg?

Als je enige reden het immuunsysteem is?

Als mensen naar Azië gaan staan ze uit te sloven met hun vaccinatie.
Als de ziekenhuizen het niet aan kunnen?? is dit dan een reden om een vaccinatie te nemen?
als je als gezond mens 0,08% kans hebt het te krijgen en de kans om er iets aan over te houden ook ongeveer die richting op gaat,,,
dan helpt het dus niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203378050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:39 schreef Grems het volgende:

[..]
Mensen die principekwesties niet kunnen bevatten :')

Ook al was het een suikerklontje als iemand hem niet wil dan heeft de overheid het daarmee te doen.
Principekwestie is een dooddoener.

Als het vanuit principe is vind je het ook niet erg om de consequenties te aanvaarden.

Dan kan je ook het milieu blijven vervuilen want dat is namelijk iets wat je leuk vind en de rest boeit je niet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:42:58 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378071
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:39 schreef Grems het volgende:

[..]
Mensen die principekwesties niet kunnen bevatten :')

Ook al was het een suikerklontje als iemand hem niet wil dan heeft de overheid het daarmee te doen.
Klopt. Maar het is daarmee niet gezegd dat die keuze geen consequenties mag hebben. Absolute vrijheid bestaat immers niet in een samenleving.
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:43:08 #30
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203378078
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:41 schreef spierbal het volgende:

[..]
Principekwestie is een dooddoener.

Als het vanuit principe is vind je het ook niet erg om de consequenties te aanvaarden.

Dan kan je ook het milieu blijven vervuilen want dat is namelijk iets wat je leuk vind en de rest boeit je niet.
krijgen we nu weeeeer dit???

rook je ?
drink je?
ben je te zwaar??
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:44:13 #31
451005 Grems
Clown World
pi_203378094
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klopt. Maar het is daarmee niet gezegd dat die keuze geen consequenties mag hebben.
Dat roep ik al jaren maar toen was ik altijd een extreemrechtse racist.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:44:43 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378104
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef Grems het volgende:

[..]
Dat roep ik al jaren maar toen was ik altijd een extreemrechtse racist.
Ben je nog steeds.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_203378107
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als de ziekenhuizen het niet aan kunnen?? is dit dan een reden om een vaccinatie te nemen?
als je als gezond mens 0,08% kans hebt het te krijgen en de kans om er iets aan over te houden ook ongeveer die richting op gaat,,,
dan helpt het dus niet
Wat is 0.08 procent op 7 miljard mensen?

Daarbij als de ziekenhuizen vol liggen op hun IC afdeling. Dan kunnen mensen met nier en hart transplantatie niet door gaan etc.

Dus de naweeën van de mensen die er wat aan overhouden gaan niet op in jouw vergelijking. Die is namelijk 1:1

Terwijl als de IC vol ligt er een hoop niet door kan gaan waardoor actie reactie niet meer 1:1 is.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_203378113
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klopt. Maar het is daarmee niet gezegd dat die keuze geen consequenties mag hebben. Absolute vrijheid bestaat immers niet in een samenleving.
Elke keuze heeft een consequentie, dat wil niet zeggen dat die consequentie rechtvaardig is..
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:45:47 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203378121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef spierbal het volgende:

[..]
Wat is 0.08 procent op 7 miljard mensen?

Daarbij als de ziekenhuizen vol liggen op hun IC afdeling. Dan kunnen mensen met nier en hart transplantatie niet door gaan etc.

Dus de naweeën van de mensen die er wat aan overhouden gaan niet op in jouw vergelijking. Die is namelijk 1:1

Terwijl als de IC vol ligt er een hoop niet door kan gaan waardoor actie reactie niet meer 1:1 is.
Dat heeft niks met covid te maken maar met de belabberde staat van de zorg.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:46:22 #36
451005 Grems
Clown World
pi_203378135
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ben je nog steeds.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De post staat in ieder geval genoteerd voor het geval er weer een overvallert een kogel kopt :9~
pi_203378161
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
krijgen we nu weeeeer dit???

rook je ?
drink je?
ben je te zwaar??
O God.

Roken -> longkanker -> overdraagbaar -> nee

Drinken -> leverfalen -> overdraagbaar-> nee

Te dik ->obesitas-> overdraagbaar-> nee

Dit soort vergelijking zijn op het eerste oog heel leuk maar slaan kant nog wal!
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:47:23 #38
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203378165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef spierbal het volgende:

[..]
Wat is 0.08 procent op 7 miljard mensen?

Daarbij als de ziekenhuizen vol liggen op hun IC afdeling. Dan kunnen mensen met nier en hart transplantatie niet door gaan etc.

Dus de naweeën van de mensen die er wat aan overhouden gaan niet op in jouw vergelijking. Die is namelijk 1:1

Terwijl als de IC vol ligt er een hoop niet door kan gaan waardoor actie reactie niet meer 1:1 is.
dat geld evenzo met vacinatieschade
dan kan gewone zorg ook geen doorgang vinden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:47:34 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378171
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Elke keuze heeft een consequentie, dat wil niet zeggen dat die consequentie rechtvaardig is..
Dat klopt helemaal. En dat is precies het punt: het is niet zo zinvol om zaken op zo'n binaire manier te bespreken.
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:48:31 #40
451005 Grems
Clown World
pi_203378193
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef spierbal het volgende:

[..]
O God.

Roken -> longkanker -> overdraagbaar -> nee

Drinken -> leverfalen -> overdraagbaar-> nee

Te dik ->obesitas-> overdraagbaar-> nee

Dit soort vergelijking zijn op het eerste oog heel leuk maar slaan kant nog wal!
Wel consistent blijven nu. Zorgen allemaal voor een zeer forse druk op de zorg, zeker in deze tijd.

Of mogen keuzes alleen gevolgen hebben als je er zelf geen last van hebt?
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:48:53 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378197
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:46 schreef Grems het volgende:

[..]
De post staat in ieder geval genoteerd voor het geval er weer een overvallert een kogel kopt :9~
Prima hoor, alleen jij bepaalt niet welke consequenties proportioneel zijn. Dat doen we als samenleving. Vervolgens staat het je vrij om het daar wel of niet mee eens te zijn.
Huilen dan.
pi_203378203
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat heeft niks met covid te maken maar met de belabberde staat van de zorg.
Uhu. Want als er een gezond land is schaal je de IC af wat raar.

Stel je de IC zou 4x zo hoog zijn maar er zou geen gebruik van worden gemaakt dan is het daar kan op bezuinigd worden.

Als de regering zegt A zegt de bevolking B

Zegt de regering B zegt de bevolking A

Het is allemaal zo makkelijk als je niets te zeggen hebt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:49:37 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203378218
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef spierbal het volgende:

[..]
O God.

Roken -> longkanker -> overdraagbaar -> nee

Drinken -> leverfalen -> overdraagbaar-> nee

Te dik ->obesitas-> overdraagbaar-> nee

Dit soort vergelijking zijn op het eerste oog heel leuk maar slaan kant nog wal!
dus omdat het niet overdraagbaar is geeft het geen druk op de zorg
dat is wat je constant aanhaalt

de zorg die al jaren wordt afgeschaald
waar het kabinet geen donder omgeeft
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:49:58 #44
451005 Grems
Clown World
pi_203378227
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima hoor, alleen jij bepaalt niet welke consequenties proportioneel zijn. Dat doen we als samenleving.
Zoals een overvallert zijn hoofd eraf knallen.
pi_203378235
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat klopt helemaal. En dat is precies het punt: het is niet zo zinvol om zaken op zo'n binaire manier te bespreken.
Toch zou een meer binaire besluitvorming misschien wel een betere oplossing zijn.
pi_203378237
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:48 schreef Grems het volgende:

[..]
Wel consistent blijven nu. Zorgen allemaal voor een zeer forse druk op de zorg, zeker in deze tijd.

Of mogen keuzes alleen gevolgen hebben als je er zelf geen last van hebt?
Wat bedoel je precies.

Je hebt niet binnen 2 maanden genoeg personeel om de zorg op te kunnen schalen.

Anders heb je nu ook geen problemen in de technieksector.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:50:31 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378244
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat heeft niks met covid te maken maar met de belabberde staat van de zorg.
Wat verandert die constatering feitelijk aan de situatie?
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:50:56 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203378250
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef spierbal het volgende:

[..]
Uhu. Want als er een gezond land is schaal je de IC af wat raar.

Stel je de IC zou 4x zo hoog zijn maar er zou geen gebruik van worden gemaakt dan is het daar kan op bezuinigd worden.

Als de regering zegt A zegt de bevolking B

Zegt de regering B zegt de bevolking A

Het is allemaal zo makkelijk als je niets te zeggen hebt.
Als je jaren achter elkaar structureel tekorten hebt dan ben je verkeerd bezig met je beleid.

Verder zijn de bovengenoemde voorbeelden ook gevallen waarbij men druk op de zorg verhoogt. (En een persoonlijke keuze)
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:51:08 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378253
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:50 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Toch zou een meer binaire besluitvorming misschien wel een betere oplossing zijn.
Hoe bedoel je?
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:51:42 #50
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203378274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef spierbal het volgende:

[..]
Uhu. Want als er een gezond land is schaal je de IC af wat raar.

Stel je de IC zou 4x zo hoog zijn maar er zou geen gebruik van worden gemaakt dan is het daar kan op bezuinigd worden.

Als de regering zegt A zegt de bevolking B

Zegt de regering B zegt de bevolking A

Het is allemaal zo makkelijk als je niets te zeggen hebt.
we leven in een vergrijzing
en er komt een dubbele vergrijzing aan
de staat van de zorg(als geheel is bedroevend)

en jij denkt dat die prikjes de uitweg zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:52:58 #51
451005 Grems
Clown World
pi_203378296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:50 schreef spierbal het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies.
Niet vaccineren - keuze - druk op de zorg - consequenties
Overgewicht hebben - keuze - druk op de zorg - consequenties
Overmatig drinken - keuze - druk op de zorg - consequenties
Roken - keuze - druk op de zorg - consequenties
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:53:47 #52
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203378318
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat verandert die constatering feitelijk aan de situatie?
Weinig, want er gaat toch niks veranderen.
pi_203378335
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
Nu kwakkelen ze wat heen en weer zonder duidelijke besluiten. Binaire 1 & 0 besluitvorming zou misschien wel helderheid geven. Leuk is anders trouwens.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:54:34 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378339
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef Grems het volgende:

[..]
Zoals een overvallert zijn hoofd eraf knallen.
Is dit wat jij proportioneel vindt, of wat de samenleving proportioneel vindt? En wat nu wanneer dat van elkaar verschilt?
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:55:14 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378349
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Nu kwakkelen ze wat heen en weer zonder duidelijke besluiten. Binaire 1 & 0 besluitvorming zou misschien wel helderheid geven. Leuk is anders trouwens.
Ah, je bedoelt een beetje zoals China het aanpakt :P ?
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:55:29 #56
451005 Grems
Clown World
pi_203378356
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is dit wat jij proportioneel vindt, of wat de samenleving proportioneel vindt? En wat nu wanneer dat van elkaar verschilt?
Maakt voor de overvallert die ervoor kiest om een overval te plegen niet zoveel uit.
pi_203378370
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is dit wat jij proportioneel vindt, of wat de samenleving proportioneel vindt? En wat nu wanneer dat van elkaar verschilt?
De samenleving is veel te doordrenkt met emotie die kun je dat beter niet laten besluiten.
pi_203378394
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah, je bedoelt een beetje zoals China het aanpakt :P ?
Maar dan beter en transparanter en eerlijker
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:57:12 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378408
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:56 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
De samenleving is veel te doordrenkt met emotie die kun je dat beter niet laten besluiten.
Ik heb het dan ook over de samenleving via de volksvertegenwoordiging.
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:57:25 #60
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203378412
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:56 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
De samenleving is veel te doordrenkt met emotie die kun je dat beter niet laten besluiten.
maar ook niet door een elitair zooitje
dat zelf geen enkele last heeft van maatregelen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:57:50 #61
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203378421
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:56 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar dan beter en transparanter en eerlijker
Hier kan niemand op tegen zijn.
Huilen dan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:57:57 #62
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203378424
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

luister nu eens goed wat hij zegt
het is toch van de zotte!!!
Dit is echt niet normaal.
En we krijgen op die persco's mooie gelikte antwoorden omdat ze zich daar op hebben voorbereid. Met eromheen lullen.
Nu is hij niet voorbeteid en staat met zn mond vol tanden omdat het praktisch onverdedigbaar is.

Wie trekt er aan de touwtjes van deze puppet komt omhoog borrelen tijdens dit tenenkrommend stukje.
To BG or not to BG!
pi_203378453
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook over de samenleving via de volksvertegenwoordiging.
Zodra die daadwerk het volk (wil van)vertegenwoordigen is het misschien werkbaar, maar helaas….
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar ook niet door een elitair zooitje
dat zelf geen enkele last heeft van maatregelen
AI :9
pi_203378466
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hier kan niemand op tegen zijn.
Behalve regerende machtshebbers nu :T
pi_203378482
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hier kan niemand op tegen zijn.
Zover zijn we helaas nog niet
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:01:37 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203378520
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dit is echt niet normaal.
En we krijgen op die persco's mooie gelikte antwoorden omdat ze zich daar op hebben voorbereid. Met eromheen lullen.
Nu is hij niet voorbeteid en staat met zn mond vol tanden omdat het praktisch onverdedigbaar is.

Wie trekt er aan de touwtjes van deze puppet komt omhoog borrelen tijdens dit tenenkrommend stukje.
In de kamer zie je vaak/meestal dat ze een vraag krijgen en dan een antwoord geven wat ergens compleet anders over gaat, om maar geen uitsluitsel te hoeven geven.
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:10:25 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203378707
Is er weer ene binnengedrongen met het gezever over een prikje? Het is niet een prikje, het zijn inmiddels al 3 spuiten in korte tijd en spuit 4 is alweer op komst. Ik kan en doe het goed zonder.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203378766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef spierbal het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk nou precies tegen vaccinatie?

Is het dat je dan gedwongen bent een QR code te hebben en dergelijke zodat je "gevolgd" kan worden?
Ik heb niets tegen vaccinaties en ben voor veel ziektes gevaccineerd maar coronavaccins sla ik over om meerdere redenen;

1. Ik heb corona gehad, m'n immuumsysteem kan het prima aan en val niet in een risicogroep.
2. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik anderen niet kan besmetten.
3. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik geen corona kan krijgen.
4. Ik vind het te risicovol een vaccin te nemen waarvan de langetermijngevolgen onbekend zijn.
5. De werking van het vaccin is belabberd, nu al 3 prikken binnen één jaar en dan maar hopen dat er geen nieuwe variant opduikt de komende maanden want dan mag je voor de 4e keer en dan in het najaar uiteraard weer een booster.
6. De overheid is onbetrouwbaar (Dansen met Jansen, je QR-code geldig blijft zonder booster etc)
7. Ik heb geen trek in een prikabonnement voor een ziekte met een zeer laag mortaliteitscijfer, helemaal onder de 60 jaar.

Zo kan ik nog wel even doorgaan..
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:18:24 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203378860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Is er weer ene binnengedrongen met het gezever over een prikje? Het is niet een prikje, het zijn inmiddels al 3 spuiten in korte tijd en spuit 4 is alweer op komst. Ik kan en doe het goed zonder.
Zo eens om de 2 dagen komt er weer iemand met alle open deuren die we al 2 jaar horen. Heb het al een paar keer benoemd hier, op een gegeven moment maar overheen stappen dat het gebeurt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203378875
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
we leven in een vergrijzing
en er komt een dubbele vergrijzing aan
de staat van de zorg(als geheel is bedroevend)

en jij denkt dat die prikjes de uitweg zijn
Wisten ze ook jaren geleden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203378876
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zo eens om de 2 dagen komt er weer iemand met alle open deuren die we al 2 jaar horen. Heb het al een paar keer benoemd hier, op een gegeven moment maar overheen stappen dat het gebeurt.
Je kan het ook gewoon negeren he!
pi_203378890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Op fok! juicht men voor Ernst:
COR / Geef Ernst Kuipers een cijfer

_O_ |:) _O_
Hij krijgt van mij alleen min punten :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:21:08 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203378909
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:19 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Je kan het ook gewoon negeren he!
Daar gaat het niet om. Ik wil helemaal niemand negeren want dat verpest iedere mogelijkheid tot discussie.

Het gaat erom dat het hele RIVM-mantra hier eigenlijk off topic is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203378933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:19 schreef Tingo het volgende:

[..]
Wisten ze ook jaren geleden.
en toch schalen ze niet op. |:( Ik had ergens gelezen dat NL een volgende pandemie niet aan kan. ook gaan ze niet voorbereiden op de vergrijzing die er aan komt. Is er nog zorg als wij oud en behoevend worden?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203379007
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:22 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
en toch schalen ze niet op. |:( Ik had ergens gelezen dat NL een volgende pandemie niet aan kan. ook gaan ze niet voorbereiden op de vergrijzing die er aan komt. Is er nog zorg als wij oud en behoevend worden?
Dat, en pensioenfondsen die naar de klote gaan en de schuld aan de plandemie schuiven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203379023
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ik heb niets tegen vaccinaties en ben voor veel ziektes gevaccineerd maar coronavaccins sla ik over om meerdere redenen;

1. Ik heb corona gehad, m'n immuumsysteem kan het prima aan en val niet in een risicogroep.
2. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik anderen niet kan besmetten.
3. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik geen corona kan krijgen.
4. Ik vind het te risicovol een vaccin te nemen waarvan de langetermijngevolgen onbekend zijn.
5. De werking van het vaccin is belabberd, nu al 3 prikken binnen één jaar en dan maar hopen dat er geen nieuwe variant opduikt de komende maanden want dan mag je voor de 4e keer en dan in het najaar uiteraard weer een booster.
6. De overheid is onbetrouwbaar (Dansen met Jansen, je QR-code geldig blijft zonder booster etc)
7. Ik heb geen trek in een prikabonnement voor een ziekte met een zeer laag mortaliteitscijfer, helemaal onder de 60 jaar.

Zo kan ik nog wel even doorgaan..
Mijn reden is vanwege de kans op bloedpropjes. Ik ga geen dubble kans daarop lopen omdat Hugo en Kuipers dat willen. 1x een herseninfarct meemaken is genoeg. Ik denk dat ik omnicron heb gehad een vorig jaar, dus dan ben ik beter beschermd van vaccin zal doen. en verder ben ik het eens met bovenstaande lijstje. Zo denk ik er ook over.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203379222
quote:
. Wat volgens De Jong vaststaat is dat langdurige covid niet één generieke oorzaak heeft. "Voor een deel zal er zeker een biologische oorzaak zijn, maar langdurige covid kan bij een deel van de mensen ook een mentale oorzaak hebben", zegt hij. Zo zou het goed mogelijk kunnen zijn dat een deel van de mensen een posttraumatische stressstoornis (PTSS) ontwikkelt na een heftige corona-infectie. Ook depressiviteit is een veel gehoorde klacht bij langdurige covid. Bij anderen kunnen de problemen zowel fysiek als psychisch zijn.
Mocht nooit gezegd worden maar nu het kalf half verdronken is lijkt long-covid toch sterk te komen door de angst en stress die mensen is aangepraat.

https://www.nu.nl/coronav(...)angdurige-covid.html
Vakman pur sang
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:45:54 #78
451005 Grems
Clown World
pi_203379295
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mocht nooit gezegd worden maar nu het kalf half verdronken is lijkt long-covid toch sterk te komen door de angst en stress die mensen is aangepraat.

https://www.nu.nl/coronav(...)angdurige-covid.html
Long covid is de modeziekte der modeziekten :9~

Alle dames 15-55 met moeilijke bril staan te watertanden om hun beklag te doen.
pi_203379328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ik heb niets tegen vaccinaties en ben voor veel ziektes gevaccineerd maar coronavaccins sla ik over om meerdere redenen;

1. Ik heb corona gehad, m'n immuumsysteem kan het prima aan en val niet in een risicogroep.
2. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik anderen niet kan besmetten.
3. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik geen corona kan krijgen.
4. Ik vind het te risicovol een vaccin te nemen waarvan de langetermijngevolgen onbekend zijn.
5. De werking van het vaccin is belabberd, nu al 3 prikken binnen één jaar en dan maar hopen dat er geen nieuwe variant opduikt de komende maanden want dan mag je voor de 4e keer en dan in het najaar uiteraard weer een booster.
6. De overheid is onbetrouwbaar (Dansen met Jansen, je QR-code geldig blijft zonder booster etc)
7. Ik heb geen trek in een prikabonnement voor een ziekte met een zeer laag mortaliteitscijfer, helemaal onder de 60 jaar.

Zo kan ik nog wel even doorgaan..
Is de fout niet dat corona gezien wordt als 1 virus?

Het is toch logisch dat de vaccinatie bijgewerkt moet worden aan de aanpassingen van het virus zelf.

Dat zie je toch ook jaarlijks terug bij de griepprik die wel normaal wordt gevonden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:47:56 #80
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203379339
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef Grems het volgende:

[..]
Long covid is de modeziekte der modeziekten :9~

Alle dames 15-55 met moeilijke bril staan te watertanden om hun beklag te doen.
o|O o|O o|O
waarom nu weer dames
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203379355
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:52 schreef Grems het volgende:

[..]
Niet vaccineren - keuze - druk op de zorg - consequenties
Overgewicht hebben - keuze - druk op de zorg - consequenties
Overmatig drinken - keuze - druk op de zorg - consequenties
Roken - keuze - druk op de zorg - consequenties
Er is een verschil tussen acute druk op de zorg en lange termijn druk op de zorg zoals de voorbeelden hierboven of wil je beweren dat dat niet waar is?

Iemand die binnen 2 weken opeens te dik is heeft geen IC nodig.

Hetzelfde als mensen die roken e.d.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_203379372
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus omdat het niet overdraagbaar is geeft het geen druk op de zorg
dat is wat je constant aanhaalt

de zorg die al jaren wordt afgeschaald
waar het kabinet geen donder omgeeft
Het geeft iid mindere druk op de zorg.

Ik kan longkanker morgen niet overgeven naar iemand anders.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:50:50 #83
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203379385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:49 schreef spierbal het volgende:

[..]
Het geeft iid mindere druk op de zorg.

Ik kan longkanker morgen niet overgeven naar iemand anders.
echt 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203379403
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Als je jaren achter elkaar structureel tekorten hebt dan ben je verkeerd bezig met je beleid.

Verder zijn de bovengenoemde voorbeelden ook gevallen waarbij men druk op de zorg verhoogt. (En een persoonlijke keuze)
Nogmaals. Als er jarenlang over capaciteit is wordt er gezeur dat er bezuinigd kan worden want belasting geld.

Als jij 5 kinderen hebt en daardoor 5 kilo aardappelen nodig heb per week.

En 2 kinderen zijn het huis uit ga jij ook je aardappelen verminderen naar 3 kilo.

Nu zijn aardappelen wat makkelijker op te schalen dan zorgcapaciteit.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_203379406
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mocht nooit gezegd worden maar nu het kalf half verdronken is lijkt long-covid toch sterk te komen door de angst en stress die mensen is aangepraat.

https://www.nu.nl/coronav(...)angdurige-covid.html
Long covid is ook een prima excuus om tijdje niet naar je werk te hoeven. Bedrijfsarts zal er ook niet al teveel raad mee weten. De burnout 2.0.
pi_203379433
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
echt 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Kan je zo achterlijk doen maar als jij longkanker gaat vergelijken met dat geeft ook druk op zorg als vergelijking met een virus wat overdraagbaar is, is dit van jou wel een wat onbedachtelijke reactie.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:54:53 #87
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203379459
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:53 schreef spierbal het volgende:

[..]
Kan je zo achterlijk doen maar als jij longkanker gaat vergelijken met dat geeft ook druk op zorg als vergelijking met een virus wat overdraagbaar is, is dit van jou wel een wat onbedachtelijke reactie.
nee druk op de zorg is druk op de zorg
waarvan dan ook

en wat is onbedachtelijk?????
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203379509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:47 schreef spierbal het volgende:

[..]

Dat zie je toch ook jaarlijks terug bij de griepprik die wel normaal wordt gevonden.
Het is nogal een verschil, er zitten immers geen consequenties aan verbonden voor het niet nemen van een griepprik, dat wordt niet van jong tot oud opgedrongen. Dat is op vrijwillige basis en voor risicogroepen. Dat vind ik ook vrij normaal maar mensen het leven proberen onmogelijk te maken door ze uit te sluiten van een groot deel van de samenleving omdat ze er voor kiezen geen te coronavaccin willen nemen vind ik niet normaal. Helemaal nu blijkt dat de winst van ctb's zeer gering zijn.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203379516
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee druk op de zorg is druk op de zorg
waarvan dan ook

en wat is onbedachtelijk?????
Dat is helemaal niet waar. Stel we hebben nu 4x zoveel nodig door corona.

En stel corona was er niet. Dan zou er 4x zoveel IC capaciteit ongebruikt zijn.

Er is een verschil tussen acuut en niet acuut.

En dat er in al die jaren het niet nodig was is het meer dan logisch dat de IC is afgeschaald.

Dat er daardoor nu consequenties zijn is jammer. Of prikken of geen leuke dingen.

Het janken over dit en dat is niet goed is als een kleuren die zijn zin niet krijgt op dit moment.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:59:21 #90
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203379538
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:57 schreef spierbal het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet waar. Stel we hebben nu 4x zoveel nodig door corona.

En stel corona was er niet. Dan zou er 4x zoveel IC capaciteit ongebruikt zijn.

Er is een verschil tussen acuut en niet acuut.

En dat er in al die jaren het niet nodig was is het meer dan logisch dat de IC is afgeschaald.

Dat er daardoor nu consequenties zijn is jammer. Of prikken of geen leuke dingen.

Het janken over dit en dat is niet goed is als een kleuren die zijn zin niet krijgt op dit moment.
snap jij je eigen post nog wel??
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203379543
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:47 schreef spierbal het volgende:

[..]
Is de fout niet dat corona gezien wordt als 1 virus?

Het is toch logisch dat de vaccinatie bijgewerkt moet worden aan de aanpassingen van het virus zelf.

Dat zie je toch ook jaarlijks terug bij de griepprik die wel normaal wordt gevonden.
Niet iedereen neemt de griepprik. Laat staan dat er bij iedereen sterk op wordt aangedrongen om die te nemen. Het niet nemen van de griepprik betekent ook niet dat je niet naar het stadion mag, naar de bioscoop, etc.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:03:25 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203379624
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Long covid is ook een prima excuus om tijdje niet naar je werk te hoeven. Bedrijfsarts zal er ook niet al teveel raad mee weten. De burnout 2.0.
De klachten die ik van een collega heb gehoord over haar longcovid was de moeite met concentratie, na een blz was ze al klaar met het boek want ze nam niks op van wat ze aan het lezen was, hoofdpijn maar vooral heel erg snel moe. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203379657
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De klachten die ik van een collega heb gehoord over haar longcovid was de moeite met concentratie, na een blz was ze al klaar met het boek want ze nam niks op van wat ze aan het lezen was, hoofdpijn maar vooral heel erg snel moe. :{
Ja, ideaal. Daar kan de bedrijfsarts niet mee. Objectief is er weinig vast te stellen, kerona is 'n hype en long covid het volgende narratief voor krankzinnige maatregelen nu het volk besmettingen en IC-aantallen niet meer slikt.
pi_203379727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:57 schreef spierbal het volgende:

[..]

En dat er in al die jaren het niet nodig was is het meer dan logisch dat de IC is afgeschaald.

Dat er daardoor nu consequenties zijn is jammer. Of prikken of geen leuke dingen.

Voor corona was het ook elk jaar raak, in de periode dat er flink werd afschaald zeg maar.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:10:46 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203379741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef spierbal het volgende:

[..]
Nogmaals. Als er jarenlang over capaciteit is wordt er gezeur dat er bezuinigd kan worden want belasting geld.

Als jij 5 kinderen hebt en daardoor 5 kilo aardappelen nodig heb per week.

En 2 kinderen zijn het huis uit ga jij ook je aardappelen verminderen naar 3 kilo.

Nu zijn aardappelen wat makkelijker op te schalen dan zorgcapaciteit.
Alleen is er geen overcapaciteit.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:15:47 #96
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203379822
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Alleen is er geen overcapaciteit.
Dat weet ik niet zo zeker. Meen ergens gelezen te hebben dat een IC zo rond de 75% bezet hoort te zijn ten alle tijde. Hier zijn ze op berekend. De overige 25% is dan als buffer geloof ik ? Dus kan zijn dat ze niet eens aan hun absolute capaciteit van 100% zitten en men al bij 75% dus al roept dat ze vol zitten. Niet meerekenend dat er nog rek in zit.

Ik vond het al raar eigenlijk dat men constant roept dat de IC's vol zitten. Wat is vol? Worden mensen bij 75% capaciteit al naar huis gestuurd wanneer ze aankloppen voor zorg?
*Hosselcopter*
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:23:31 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203379966
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zo zeker. Meen ergens gelezen te hebben dat een IC zo rond de 75% bezet hoort te zijn ten alle tijde. Hier zijn ze op berekend. De overige 25% is dan als buffer geloof ik ? Dus kan zijn dat ze niet eens aan hun absolute capaciteit van 100% zitten en men al bij 75% dus al roept dat ze vol zitten. Niet meerekenend dat er nog rek in zit.

Ik vond het al raar eigenlijk dat men constant roept dat de IC's vol zitten. Wat is vol? Worden mensen bij 75% capaciteit al naar huis gestuurd wanneer ze aankloppen voor zorg?
Daar zit wat rek in voor noodsituaties ja, zoals grootschalige rampen. Altijd op 100% capaciteit werken gaat ook niet goed, dan kan je mensen die met spoed binnenkomen ook al niet meer kwijt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:17:35 #99
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203380986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Niet iedereen neemt de griepprik. Laat staan dat er bij iedereen sterk op wordt aangedrongen om die te nemen. Het niet nemen van de griepprik betekent ook niet dat je niet naar het stadion mag, naar de bioscoop, etc.
Griepprik wordt mij al 20 jaar aangeboden op mijn werk maar heb het nog nooit genomen en dat zal ik ook niet gauw gaan doen. Ook al die tijd trouwens nooit ziek thuis (of op het werk) geweest met griepachtige klachten.
To BG or not to BG!
pi_203381009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:21 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dat zou ik interessant vinden.
Maar dan kom je nog dieper in de 'internet/tech maze' te zitten?
Ik heb geen schmartfone en met 'real-life shopping' altijd cash betalen.
Als je helemaal niet tech savvy bent dan wordt het wel een lastig verhaal.

https://www.eff.org/deepl(...)l-making-citizenfour

https://www.techradar.com(...)y-and-stay-anonymous

Dit is een goede start. En dan zijn er nog andere tools zoals PGP voor berichten. Op TOR, wat dus het Dark Web genoemd wordt, heb je verschillende websites die alleen via die browser te bezoeken zijn. De belangrijkste daarvan is denk ik wel Dread ( Dark Reddit ), waarvan je weer veel andere websites en links kan vinden.

https://news.ycombinator.com/

Bovenstaande link is ook een ontzettend goede bron voor informatie. Is een beetje een verstopt forum waar allerlei techies bij elkaar komen.
pi_203381185
Overigens nog een waarschuwing. Telegram kan een goede bron zijn ( meestal niet ) Maar denk maar niet dat je daarop echt anoniem bent. Voor ‘secure’ messaging is er op dit moment eigenlijk alleen Signal, maar dat gebruikt bijna niemand.
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:30:53 #102
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203381263
Ernst lijkt op Freddy Krueger.

:}
To BG or not to BG!
pi_203381308
twitter


Dit soort berichten vind ik wel interessant. Het is ook niet het eerste geluid vanuit het Amerikaanse leger waarin schrikbarende details aan het licht komen. Wie dit precies is en of deze claims waar zijn is lastig te beoordelen, maar ik denk wel dat ze vanuit het Amerikaanse leger hier vrij goed zicht op hebben met zoveel soldaten die rond te klok medische keuringen ondergaan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:20:33 #104
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203382120
quote:
Kabinet met nachthoreca in gesprek over 1G

Het kabinet gaat in overleg met de nachthoreca om te kijken of ze geholpen zouden zijn met 1G-beleid. Dat heeft minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers toegezegd tijdens het coronadebat. PvdA-Kamerlid Attje Kuiken had gevraagd of de sector misschien weer zou kunnen heropenen als alle bezoekers zich laten testen voordat ze naar binnen gaan, al vindt ze de oplossing "niet ideaal".

Horecabezoekers moeten momenteel een coronatoegangsbewijs laten zien op basis van 3G. Dat betekent dat ze moeten aantonen dat ze gevaccineerd, getest of genezen moeten zijn van corona. In de Kamer wordt ook gesproken over de mogelijkheid om 2G in te voeren, waardoor mensen die niet gevaccineerd of hersteld zijn niet meer naar binnen zouden kunnen. Bij 1G moet iedereen zich laten testen.

Eerder in het coronadebat kwam de mogelijkheid om op veel meer plekken te testen om de samenleving verder te kunnen heropenen ook al ter sprake. Heel brede inzet van coronatesten is volgens het kabinet niet mogelijk omdat daar onvoldoende testcapaciteit voor is in een "periode dat het op allerlei plekken al spaak loopt", aldus Kuipers. Toch zegde hij naar aanleiding van Kuikens opmerking dat de nachthoreca al twee jaar bijna niets kan ondernemen toe met de sector in gesprek te gaan.

_O- _O- _O-

Dat wordt boosteren voor de ongevaxxte gevaxxten :D

1G wordt vanzelf 'full vaxxed only' , dat TvT heeft ook geen lang leven meer
Mai pben rai~!
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:28:38 #105
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203382275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef KNAK het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Dat wordt boosteren voor de ongevaxxte gevaxxten :D

1G wordt vanzelf 'full vaxxed only' , dat TvT heeft ook geen lang leven meer
En testen.

Dat wordt leuk, met alle vaxxers in de rij staan :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203382536
twitter
pi_203382655
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Ernst lijkt op Freddy Krueger.

:}
Eerder op Voldemort.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:02:12 #108
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:51 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Nossing so see, plees moof along :)

Wel goeie dat je hem plaatst weer even. Kan er nog dieper op ingaan wie die bedrijven bezitten :) Maar weten de meesten hier toch al.

Ajoh, Ik zou zeggen. Hou nog even vol en was je handen stuk.

Of niet zoals ik doe.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:59 schreef Mylene het volgende:

[..]
Eerder op Voldemort.
Ernst lijkt op iemand die 's nachts opgeladen moet worden voor de volgende dag, iemand emotie in zijn gezicht kunnen herkennen de laatste 2 jaar? Lijkt de man met de zeis wel :)
Lach met een schone bips
pi_203382829
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nossing so see, plees moof along :)

Wel goeie dat je hem plaatst weer even. Kan er nog dieper op ingaan wie die bedrijven bezitten :) Maar weten de meesten hier toch al.

Ajoh, Ik zou zeggen. Hou nog even vol en was je handen stuk.

Of niet zoals ik doe.
[..]
Ernst lijkt op iemand die 's nachts opgeladen moet worden voor de volgende dag, iemand emotie in zijn gezicht kunnen herkennen de laatste 2 jaar? Lijkt de man met de zeis wel :)
Voldermort is een goeie,maar een uitgehongerde vampier is beter :Y

Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:18:31 #110
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:17 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
voldermort is een goeie maar uitgehongerde vampier is beter

[ afbeelding ]
Ben meer van de zombies :)
Lach met een schone bips
pi_203382854
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nossing so see, plees moof along :)

Wel goeie dat je hem plaatst weer even. Kan er nog dieper op ingaan wie die bedrijven bezitten :) Maar weten de meesten hier toch al.

Ajoh, Ik zou zeggen. Hou nog even vol en was je handen stuk.

Of niet zoals ik doe.
[..]
Ernst lijkt op iemand die 's nachts opgeladen moet worden voor de volgende dag, iemand emotie in zijn gezicht kunnen herkennen de laatste 2 jaar? Lijkt de man met de zeis wel :)
We trust in Ab en Marion _O_

twitter


O+ :M
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:20:09 #112
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382855
@Wantie

Mijn excuses voor mijn opmerkingen in vorige topic hier, ik heb je wellicht verkeerd beoordeeld en had je geen vaxx jehova moeten noemen. Dus bij deze sorry.
Lach met een schone bips
pi_203382863
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben meer van de zombies :)
Die zijn niet zo eng als vampiers. Kuipers lijkt erop. :Y (was het eerste wat in me opkwam toen ik hem zag)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:21:33 #114
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382866
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:21 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Die zijn niet zo eng als vampiers. Kuipers lijkt erop. :Y (was het eerste wat in me opkwam toen ik hem zag)
Daar doelde ik dus ook op :)
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:23:05 #115
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]
We trust in Ab en Marion _O_

[ twitter ]

O+ :M
Gekkie jij, maar je hebt wel gelijk.. Wat een shitshow, maar snap de virologen ook wel. $$
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:24:36 #116
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:21 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Die zijn niet zo eng als vampiers. Kuipers lijkt erop. :Y (was het eerste wat in me opkwam toen ik hem zag)
Zombie, vampier.. De man ziet er gek uit.. Levenloos... Maar heb hem buiten gezien dus vampier gaat niet op :)
Lach met een schone bips
pi_203382887
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]
We trust in Ab en Marion _O_

[ twitter ]

O+ :M
Oh daar hebben we Ab whiskey ook weer. Waarom vertrouwd men met een dierenarts die zijn geld verdient met vaccins? :') Marion ken ik niet zo goed
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203382899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zombie, vampier.. De man ziet er gek uit.. Levenloos... Maar heb hem buiten gezien dus vampier gaat niet op :)
_O- _O- _O-
Een opgewarmd lijk noemde iemand hem. Weet alleen niet wie dat zei
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:28:32 #119
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382901
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:25 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Oh daar hebben we Ab whiskey ook weer. Waarom vertrouwd men met een dierenarts die zijn geld verdient met vaccins? :') Marion ken ik niet zo goed
De huidige "virologen" ook Marion is diernarts.. En normaal zou een dierenarts meer moeten weten over corona virussen dan wat ze nu naar buiten brengen. In de dierenwereld gaan meer corona virussen rond dan bij de mensen. En ieder project om een een vaccin te maken voor corona in dieren leidde tot de dood van de dieren..

Er klopt iets niet, en Koopmans en Ab wijnfles weten dit dondersgoed.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:30:19 #120
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382907
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:27 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Een opgewarmd lijk noemde iemand hem. Weet alleen niet wie dat zei
Hah it wasn't me :)
Lach met een schone bips
pi_203382941
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O o|O
waarom nu weer dames
Alle heren 15-55 met moeilijke bril staan te watertanden om hun beklag te doen.

Happy now? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:37:07 #122
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382942
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:25 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Oh daar hebben we Ab whiskey ook weer. Waarom vertrouwd men met een dierenarts die zijn geld verdient met vaccins? :') Marion ken ik niet zo goed
Ow een Geert vanden Bosche (spelling) komt uit diezelfde wereld en spreekt zich dus wel uit. Heeft op twitter een open gesprek met Marc van Ranst gevraagd en wat deed van Ranst de het narratief volgt (en veel geld verdient aan de plandemie)? Hij heeft Geert geblokkeerd.... bang voor de waarheid? Who knows?
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:37:44 #123
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382950
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:37 schreef Tingo het volgende:

[..]
Alle heren 15-55 met moeilijke bril staan te watertanden om hun beklag te doen.

Happy now? :)
Te Woke en inclusief jij :)
Lach met een schone bips
pi_203382972
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zombie, vampier.. De man ziet er gek uit.. Levenloos... Maar heb hem buiten gezien dus vampier gaat niet op :)
I think he looks like the personage in the The Scream painting by Edvard Munck.
I'd post a picture but I don't how to do it properly.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 00:44:53 #125
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203382987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:41 schreef Tingo het volgende:

[..]
I think he looks like the personage in the The Scream painting by Edvard Munck.
I'd post a picture but I don't how to do it properly.
No worries mate, I'm a noob same as you when it comes to posting pictures here :)
Lach met een schone bips
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2022 @ 00:46:42 #126
88815 The_Emotion
98.3
pi_203383002
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Ernst lijkt op Freddy Krueger.

:}
Grappig, zo noem ik hem ook al.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_203383032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:12 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ik heb niets tegen vaccinaties en ben voor veel ziektes gevaccineerd maar coronavaccins sla ik over om meerdere redenen;

1. Ik heb corona gehad, m'n immuumsysteem kan het prima aan en val niet in een risicogroep.
2. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik anderen niet kan besmetten.
3. Vaccinatie zorgt er niet voor dat ik geen corona kan krijgen.
4. Ik vind het te risicovol een vaccin te nemen waarvan de langetermijngevolgen onbekend zijn.
5. De werking van het vaccin is belabberd, nu al 3 prikken binnen één jaar en dan maar hopen dat er geen nieuwe variant opduikt de komende maanden want dan mag je voor de 4e keer en dan in het najaar uiteraard weer een booster.
6. De overheid is onbetrouwbaar (Dansen met Jansen, je QR-code geldig blijft zonder booster etc)
7. Ik heb geen trek in een prikabonnement voor een ziekte met een zeer laag mortaliteitscijfer, helemaal onder de 60 jaar.

Zo kan ik nog wel even doorgaan..
Ik heb de vax niet nodig en ik vertrouw de tests niet en dus de cijfers ook niet, en ik heb helemaal geen vertrouw in de gasten die de spul aan het verkopen zijn - politicians, media, tv scientists/experts enz.

'The average age of a corona death is higher than average life expectancy'
heb ik bijna 2 jaar geleden gelezen....volgens mij dat nog steeds zo is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 27 januari 2022 @ 00:59:48 #128
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203383037
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
vaxx jehova
die kende ik nog niet, goeie _O-
There is only one religion
pi_203383472
twitter
twitter


Kan nooit lang meer duren. Kuipers eruit, maatregelen weg en alles was weer rustig.
pi_203383476
twitter

De wappies kunnen rustig gaan slapen, de normies nemen het gevecht over.
pi_203383480
twitter

Ow, “de wetenschap” trekt ook de mond open.

Leun achterover en geniet!
pi_203383485
twitter

Mooie dag! :W
pi_203383506
twitter

De leugens over het digi-id mogen ook niet missen in de analen.
  donderdag 27 januari 2022 @ 07:05:00 #134
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203383521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De huidige "virologen" ook Marion is diernarts.. En normaal zou een dierenarts meer moeten weten over corona virussen dan wat ze nu naar buiten brengen. In de dierenwereld gaan meer corona virussen rond dan bij de mensen. En ieder project om een een vaccin te maken voor corona in dieren leidde tot de dood van de dieren..

Er klopt iets niet, en Koopmans en Ab wijnfles weten dit dondersgoed.
6 jaar geleden toen mijn man, en zijn kat, bij mij introk ging zijn kat binnen een jaar dood. Fip bleek hij te hebben gehad, een soort coronavirus. Kan sluimerend aanwezig zijn getriggerd door stress van de verhuizing. Besmettelijk ook maar mijn 4 katten zijn tot nu niet ziek geworden.

Toen hoorde ik dus voor het eerst van 'corona' en ben ik gaan zoeken en conclusie was dat ze al jaren proberen een vaccin te maken maar dat dat onmogelijk is voor coronavirussen.

Tot nu.

Nu
To BG or not to BG!
pi_203383557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ow een Geert vanden Bosche (spelling) komt uit diezelfde wereld en spreekt zich dus wel uit. Heeft op twitter een open gesprek met Marc van Ranst gevraagd en wat deed van Ranst de het narratief volgt (en veel geld verdient aan de plandemie)? Hij heeft Geert geblokkeerd.... bang voor de waarheid? Who knows?
Politiek is gelijk krijgen, niet gelijk hebben.. Power dynamics..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203383564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 00:57 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik heb de vax niet nodig en ik vertrouw de tests niet en dus de cijfers ook niet, en ik heb helemaal geen vertrouw in de gasten die de spul aan het verkopen zijn - politicians, media, tv scientists/experts enz.

'The average age of a corona death is higher than average life expectancy'
heb ik bijna 2 jaar geleden gelezen....volgens mij dat nog steeds zo is.
Zeker.

Dat was al gelijk duidelijk. Je bent ergens gek als je je echt bang laat maken, zeker na die vaccins.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203383576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 07:05 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
6 jaar geleden toen mijn man, en zijn kat, bij mij introk ging zijn kat binnen een jaar dood. Fip bleek hij te hebben gehad, een soort coronavirus. Kan sluimerend aanwezig zijn getriggerd door stress van de verhuizing. Besmettelijk ook maar mijn 4 katten zijn tot nu niet ziek geworden.

Toen hoorde ik dus voor het eerst van 'corona' en ben ik gaan zoeken en conclusie was dat ze al jaren proberen een vaccin te maken maar dat dat onmogelijk is voor coronavirussen.

Tot nu.

Nu
Weet je ook waarom dat was?

Bijvoorbeeld, het is nog steeds onmogelijk om een vaccin tegen HIV te ontwikkelen. Dat komt oa doordat het virus zo snel muteert dat het vaccin al achterhaald is voordat het bij de patiënt wordt ingespoten.
Toch is er nu een sprankje hoop dat ze een manier hebben gevonden om het vaccin langer effectief te houden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203383585
Who cares voor die verkoudheid.

Totaal onbelangrijk
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203383598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:57 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het is nogal een verschil, er zitten immers geen consequenties aan verbonden voor het niet nemen van een griepprik, dat wordt niet van jong tot oud opgedrongen. Dat is op vrijwillige basis en voor risicogroepen. Dat vind ik ook vrij normaal maar mensen het leven proberen onmogelijk te maken door ze uit te sluiten van een groot deel van de samenleving omdat ze er voor kiezen geen te coronavaccin willen nemen vind ik niet normaal. Helemaal nu blijkt dat de winst van ctb's zeer gering zijn.
Jij vergelijkt appels met peren. Het ging om de snelheid van het maken van een vaccin. Wat bij de griepprik ook binnen een jaar is.

Toevallig kwam daar niets in terug in jouw post.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 27 januari 2022 @ 08:10:41 #140
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203383803
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Ernst lijkt op Freddy Krueger.

:}
Ik krijg Nosferatu-vibes van de man.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203383885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik krijg Nosferatu-vibes van de man.

[ afbeelding ]
Die lijkt het meest...
Maar kan hij verder ook niet helpen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203384104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik krijg Nosferatu-vibes van de man.

[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die een uitgehongerde vampier in hem ziet :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 27 januari 2022 @ 09:19:30 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203384337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 08:56 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik ben dus niet de enige die een uitgehongerde vampier in hem ziet :Y
Wie weet, de man ziet er meer doods uit dan levend.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203384604
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wie weet, de man ziet er meer doods uit dan levend.
Perfecte vertegenwoordiger voor de vaccins/boosters })
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203384721
#FreedomConvoy2022 wordt met de dag groter.

De Canadezen gedragen zich meer Amerikaans dan de Amerikanen.

Zeker iets om in de gaten te houden. Ook zijn er al berichten over Amerika en Australië waar een zelfde movement begint nu.

Als dit zich nog verder verspreid moeten we ons denk ik best zorgen gaan maken over tekorten in supermarkten etc. Denk dat het hier in Nederland niet zo’n storm zal lopen vooralsnog, maar toch maar even wat eten inslaan :P

Hoe groter dit wordt hoe meer het natuurlijk ook wel op een bewuste PsyOp gaat lijken…

Vooralsnog zeer positief om te zien.
pi_203384885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:56 schreef unfazed het volgende:
#FreedomConvoy2022 wordt met de dag groter.

De Canadezen gedragen zich meer Amerikaans dan de Amerikanen.

Zeker iets om in de gaten te houden. Ook zijn er al berichten over Amerika en Australië waar een zelfde movement begint nu.

Als dit zich nog verder verspreid moeten we ons denk ik best zorgen gaan maken over tekorten in supermarkten etc. Denk dat het hier in Nederland niet zo’n storm zal lopen vooralsnog, maar toch maar even wat eten inslaan :P

Hoe groter dit wordt hoe meer het natuurlijk ook wel op een bewuste PsyOp gaat lijken…

Vooralsnog zeer positief om te zien.
Hoe bedoel je ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:08:50 #147
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203384906
twitter


_O- _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203384926
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:17 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Griepprik wordt mij al 20 jaar aangeboden op mijn werk maar heb het nog nooit genomen en dat zal ik ook niet gauw gaan doen. Ook al die tijd trouwens nooit ziek thuis (of op het werk) geweest met griepachtige klachten.
Heb 'm ook nooit genomen en dat heeft ook geen enkel effect gehad op het al dan niet kunnen bezoeken van een café, restaurant, bioscoop, stadion, etc.
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:12:45 #149
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203384971
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203384978
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hoe bedoel je ?
Als in meer landen truckers gaan protesteren of het werk neerleggen, dan loopt de hele globale logistieke keten vast.

Meestal zijn de logistieke bedrijven verantwoordelijk voor de aflevering van producten. Zeker producten met een beperkte houdbaarheid zullen onverkoopbaar zijn, dus vervolgens worden de logistieke bedrijven zelf verantwoordelijk gehouden. Te veel claims betekent waarschijnlijk dat die logistieke bedrijven omvallen en dan zijn de rapen pas echt gaar.
  donderdag 27 januari 2022 @ 10:13:46 #151
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203384983
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:13 schreef unfazed het volgende:

[..]
Als in meer landen truckers gaan protesteren of het werk neerleggen, dan loopt de hele globale logistieke keten vast.

Meestal zijn de logistieke bedrijven verantwoordelijk voor de aflevering van producten. Zeker producten met een beperkte houdbaarheid zullen onverkoopbaar zijn, dus vervolgens worden de logistieke bedrijven zelf verantwoordelijk gehouden. Te veel claims betekent waarschijnlijk dat die logistieke bedrijven omvallen en dan zijn de rapen pas echt gaar.
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203385772
Ruim 50.000 trucks met een totale lengte van meer dan 70 km en volgens deze meneer 1.4 miljoen mensen onderweg die het steunen. Tevens een Guiness book of record voor langste truck konvooi ooit.

twitter


Ben er in de Nederlandse media, uiteraard ;( ,nog niets over tegengekomen. Dit lijkt me toch wel echt groot nieuws.
pi_203385999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:07 schreef unfazed het volgende:
Ruim 50.000 trucks met een totale lengte van meer dan 70 km en volgens deze meneer 1.4 miljoen mensen onderweg die het steunen. Tevens een Guiness book of record voor langste truck konvooi ooit.

[ twitter ]

Ben er in de Nederlandse media, uiteraard ;( ,nog niets over tegengekomen. Dit lijkt me toch wel echt groot nieuws.
Uiteraard. Heb je wel "in de Nederlandse media" of herhaal je gewoon het standaard riedeltje hier? :'):')
Want kijk toch eens hier knul, je wordt gewoon op je wenken bedient:
https://nos.nl/video/2414(...)en-amerikaanse-grens
pi_203386064
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:24 schreef Bepje het volgende:

[..]
Uiteraard. Heb je wel "in de Nederlandse media" of herhaal je gewoon het standaard riedeltje hier? :'):')
Want kijk toch eens hier knul, je wordt gewoon op je wenken bedient:
https://nos.nl/video/2414(...)en-amerikaanse-grens
Dank voor de link. Heb je er nog meer? Een filmpje van 20 sec i.c.m. twee regels tekst noem ik niet echt een nieuwsartikel. Maargoed.
pi_203386188
Het blijft grappig hoe de dingen die daadwerkelijk (wereld)nieuws zijn worden verdrongen door de vrijwel constante propagandamachine.

Wanneer gaat de gemiddelde mens eens wakker worden?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203386553
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het blijft grappig hoe de dingen die daadwerkelijk (wereld)nieuws zijn worden verdrongen door de vrijwel constante propagandamachine.

Wanneer gaat de gemiddelde mens eens wakker worden?
Zoals wat dan?
pi_203386643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:29 schreef unfazed het volgende:

[..]
Dank voor de link. Heb je er nog meer? Een filmpje van 20 sec i.c.m. twee regels tekst noem ik niet echt een nieuwsartikel. Maargoed.
Ik snap dat je pas tevreden bent wanneer er een paginagroot artikel op de voorpagina van het NRC staat ja.
pi_203386709
quote:
Dit zou ook hierdoor kunnen komen: de enigen die nu nog zwak genoeg zijn om door te gaan door omikron, zijn mensen bij wie vaccinatie al vrijwel niet werkzaam meer is omdat ze geen werkend immuunsysteem meer hebben. Deze mensen zijn natuurlijk wel vrijwel allemaal gevaccineerd, omdat ze toch al een zwakke gezondheid hadden.

Het kan ook nog zo zijn dat deze mensen veelal mét corona ipv dóór corona doodgaan of dat corona hen net het laatste zetje geeft.

Maar het laat wel zien dat vaccinatie op dit moment ook duidelijk niet meer zo nuttig is.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_203386726
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:08 schreef Bepje het volgende:

[..]
Ik snap dat je pas tevreden bent wanneer er een paginagroot artikel op de voorpagina van het NRC staat ja.
Onzin. Het feit dat je nu met dit komt aanzetten maar geen andere bronnen kan aanleveren zegt genoeg.
pi_203386748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:14 schreef unfazed het volgende:

[..]
Onzin. Het feit dat je nu met dit komt aanzetten maar geen andere bronnen kan aanleveren zegt genoeg.
Wat zegt het dan? Waarom zou dit uberhaupt zo belangrijk zijn dat het overal ter wereld in de media moet komen?
pi_203386768
Belgie

quote:
Geert Molenberghs: "In werkelijkheid nu tussen 200.000 en 300.000 nieuwe besmettingen per dag”

Het gemiddelde aantal nieuwe coronabesmettingen dat geregistreerd wordt in ons land, is vandaag voor het eerst voorbij de kaap van de 50.000 gegaan. Vorige week werden er op drie dagen zelfs meer dan 60.000 nieuwe gevallen per dag gerapporteerd en voor maandag 24 januari staat de teller nu al op een ongeziene 73.051 nieuwe gevallen. In werkelijkheid ligt dat aantal echter nóg een stuk hoger. “Tussen 200.000 en 300.000 per dag", aldus biostatisticus Geert Molenberghs.

blabla...

BA.2
Het nieuwe subtype van omikron (BA.2) kan evenwel nog roet in het eten gooien. “Als BA.2 het overneemt en deze ‘omikron-2' mensen opnieuw begint te besmetten. Dat zien we in Denemarken gebeuren. Het is echter te vroeg om vast te stellen wat de ware impact van BA.2 zal zijn. De vraag is ook hoe ziekmakend een herinfectie met BA.2 is na een besmetting met BA.1. We kunnen verwachten dat het zal meevallen, maar we hebben daar data over nodig en die hebben we nog niet. Dat is nu puur speculatie. Virologen zeggen dat het waarschijnlijk wel zal meevallen, maar we moeten het toch in de klinische praktijk zien. En daar is het te vroeg voor.”

https://www.hln.be/binnen(...)en-per-dag~ac130848/
:O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:20:26 #162
451005 Grems
Clown World
pi_203386785
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:12 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Dit zou ook hierdoor kunnen komen: de enigen die nu nog zwak genoeg zijn om door te gaan door omikron, zijn mensen bij wie vaccinatie al vrijwel niet werkzaam meer is omdat ze geen werkend immuunsysteem meer hebben. Deze mensen zijn natuurlijk wel vrijwel allemaal gevaccineerd, omdat ze toch al een zwakke gezondheid hadden.

Het kan ook nog zo zijn dat deze mensen veelal mét corona ipv dóór corona doodgaan of dat corona hen net het laatste zetje geeft.

Maar het laat wel zien dat vaccinatie op dit moment ook duidelijk niet meer zo nuttig is.
Of het zijn gewoon erg marginale producten die momenteel waarschijnlijk hooguit twee weken lijken te werken omdat de adjuvanten in de oplossing het immuunsysteem in algemene zin prikkelen.
pi_203386896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:16 schreef The_End het volgende:

[..]
Wat zegt het dan? Waarom zou dit uberhaupt zo belangrijk zijn dat het overal ter wereld in de media moet komen?
Omdat het een protest is van ongekende schaal. Heb je die posts hiervoor wel gelezen?
pi_203387163
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:29 schreef unfazed het volgende:

[..]
Omdat het een protest is van ongekende schaal. Heb je die posts hiervoor wel gelezen?
Klopt, maar we horen sowieso weinig nieuws uit Canada.
Ze zijn daar te lief denk ik.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203387500
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar we horen sowieso weinig nieuws uit Canada.
Ze zijn daar te lief denk ik.
We horen eigenlijk alleen nieuws van de landen waarbij het nieuws ons goed uit komt.

Net als in de persconferenties wordt er alleen verwezen naar landen die hetzelfde pad bewandelen. Als het uitkomt hebben we het ineens over India met mega besmettingen. Zodra het daar beter gaat horen we er ineens niks meer over. Dat is iets wat mij en ik denk veel anderen in dit topic erg tegenstaat. Ook met 2G/3G hebben we het alleen maar over de landen die dat al hebben ingevoerd, maar verdacht weinig over de landen die het niet doen. En ze vergeten er ook bij te vermelden dat de invoering daarvan in veel landen helemaal niet tot minder besmettingen heeft geleid.

Ergens wel begrijpelijk als je een verhaal wilt verkopen, maar het valt gewoon op hoe selectief de nieuwsvoorziening is. Ik hou graag van het totale plaatje. In Japan gaat het nu b.v. erg goed mbt corona (mede door het gebruik van Ivermectine volgens sommigen), maar dat horen we niet. Waarom niet?
pi_203387543
We krijgen ook al nooit nieuws uit paraguay te zien!1 Vuile msm!!!
pi_203387556
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:12 schreef unfazed het volgende:

[..]
We horen eigenlijk alleen nieuws van de landen waarbij het nieuws ons goed uit komt.

Net als in de persconferenties wordt er alleen verwezen naar landen die hetzelfde pad bewandelen. Als het uitkomt hebben we het ineens over India met mega besmettingen. Zodra het daar beter gaat horen we er ineens niks meer over. Dat is iets wat mij en ik denk veel anderen in dit topic erg tegenstaat. Ook met 2G/3G hebben we het alleen maar over de landen die dat al hebben ingevoerd, maar verdacht weinig over de landen die het niet doen. En ze vergeten er ook bij te vermelden dat de invoering daarvan in veel landen helemaal niet tot minder besmettingen heeft geleid.

Ergens wel begrijpelijk als je een verhaal wilt verkopen, maar het valt gewoon op hoe selectief de nieuwsvoorziening is. Ik hou graag van het totale plaatje. In Japan gaat het nu b.v. erg goed mbt corona (mede door het gebruik van Ivermectine volgens sommigen), maar dat horen we niet. Waarom niet?
Over Portugal hoor je ook opeens een stuk minder dan 'n tijdje geleden.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:25:01 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203387659
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:12 schreef unfazed het volgende:

In Japan gaat het nu b.v. erg goed mbt corona (mede door het gebruik van Ivermectine volgens sommigen), maar dat horen we niet. Waarom niet?
In welk opzicht gaat het goed in Japan? En dat heeft in elk geval niks met ivermectine te maken, want dat wordt daar niet ingezet als (preventieve) coronabehandeling.
Huilen dan.
pi_203387725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:29 schreef unfazed het volgende:

[..]
Omdat het een protest is van ongekende schaal. Heb je die posts hiervoor wel gelezen?
Ik denk dat ze doodsbang zijn dat het over zal slaan. En terecht.

Smullen. :9
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203387733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Over Portugal hoor je ook opeens een stuk minder dan 'n tijdje geleden.
Ja precies zo selectief. In eerste instantie hét voorbeeld voor de wereld. Hoge vaccinatiegraad, weinig besmettingen. Nu de besmettingen in verhouding even hoog zijn als in andere landen, hoor je er niet veel meer over.
pi_203387745
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:30 schreef unfazed het volgende:

[..]
Ja precies zo selectief. In eerste instantie hét voorbeeld voor de wereld. Hoge vaccinatiegraad, weinig besmettingen. Nu de besmettingen in verhouding even hoog zijn als in andere landen, hoor je er niet veel meer over.
Zoals het topic in COR: 'Voor de antivaxxers: Portugal!'

En de rest is geschiedenis. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203387781
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat ze doodsbang zijn dat het over zal slaan. En terecht.

Smullen. :9
Precies. De logische vervolgvraag is dan, als mensen zoveel steun hebben voor het beleid wat hebben ze dan te vrezen?
pi_203387869
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In welk opzicht gaat het goed in Japan? En dat heeft in elk geval niks met ivermectine te maken, want dat wordt daar niet ingezet als (preventieve) coronabehandeling.
Correctie. Tot voor kort ging het erg goed met de besmettingen. Ik zie nu dat dat al niet meer zo is.

https://ourworldindata.org/coronavirus/country/japan

Bedankt dat je me scherp houd.
pi_203387889
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat ze doodsbang zijn dat het over zal slaan. En terecht.

Smullen. :9
Waarom zouden ze daar bang voor moeten zijn?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203387895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:29 schreef unfazed het volgende:

[..]
Omdat het een protest is van ongekende schaal. Heb je die posts hiervoor wel gelezen?
Ongekende schaal? 1000-2000 mensen; niet erg veel hoor.
pi_203387965
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:43 schreef The_End het volgende:

[..]
Ongekende schaal? 1000-2000 mensen; niet erg veel hoor.
Waar haal je 1000-2000 vandaan? Heb je de filmpjes wel gezien? Of probeer je hier expres desinformatie te verspreiden?
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:51:29 #177
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203387984
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:08 schreef Bepje het volgende:

[..]
Ik snap dat je pas tevreden bent wanneer er een paginagroot artikel op de voorpagina van het NRC staat ja.
Ik ben pas tevreden als in alle landen ter wereld de helft van het journaal dagelijks wordt besteed aan de massale protesten zodat duidelijk wordt dat de meeste mensen dit 'beleid' niet willen.

(met je 'knul' :'{)
To BG or not to BG!
pi_203388008
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik ben pas tevreden als in alle landen ter wereld de helft van het journaal dagelijks wordt besteed aan de massale protesten zodat duidelijk wordt dat de meeste mensen dit 'beleid' niet willen.

(met je 'knul' :'{)
Dit is een leugen. Je kan wel graag willen dat dat zo is, maar de overgrote meerderheid heeft het beleid gesteund. Zeker in Nederland. Nu pas zie je daar een sterke daling in.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2022 13:54:36 ]
pi_203388035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:49 schreef unfazed het volgende:

[..]
Waar haal je 1000-2000 vandaan? Heb je de filmpjes wel gezien? Of probeer je hier expres desinformatie te verspreiden?
Uit de vele nieuwsberichten. (waar het volgens jou niet in staat)
pi_203388043
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:56 schreef The_End het volgende:

[..]
Uit de vele nieuwsberichten. (waar het volgens jou niet in staat)
Link?
pi_203388195
twitter

De overheid is aardig in paniek aan het geraken, lees het rapport van de NCTV, de wanhoop druipt ervan af. Anarchische toestanden dreigen door mensen die zich niet meer bang laten maken, beïnvloeden door regels of simpelweg de maatregelen zullen negeren. Ook hebben we gezien dat decentrale gezaghebbers zich aan het gezag uit Den Haag kunnen gaan ontrekken als het sentiment in de samenleving daartoe leidt.

Burgerlijke ongehoorzaamheid heeft effect.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:08:33 #183
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388210
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:54 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is een leugen. Je kan wel graag willen dat dat zo is, maar de overgrote meerderheid heeft het beleid gesteund. Zeker in Nederland. Nu pas zie je daar een sterke daling in.
Ok dan ipv 'de meeste mensen' bedoel ik 'steeds meer mensen'.

Want steeds meer mensen krijgen door dat er een ander plan achter het 'beleid' zit.
To BG or not to BG!
pi_203388224
quote:
De getallen die jij noemt zie ik er niet in staan.

Er staat in het 2e artikel alleen

quote:
Ottawa police estimate there could be up to 2,000 demonstrators, but this number is shifting quickly
Ja toch. Een beetje zoals de NOS die het in de zomer had over tientallen mensen op het museumplein terwijl het er honderden, zo niet duizenden waren.

Maargoed. Ga zelf maar eens op twitter kijken en kom dan eens terug met dat het maar 1000-2000 mensen zijn. Succes!
pi_203388227
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ok dan ipv 'de meeste mensen' bedoel ik 'steeds meer mensen'.
Daar ben ik het mee eens.
quote:
Want steeds meer mensen krijgen door dat er een ander plan achter het 'beleid' zit.
Daar ben ik het niet mee eens. Steeds meer mensen vinden de maatregelen niet meer proportioneel. Heeft niks te maken met 'een ander plan'. De overheid reageert nu veel te traag en veel te voorzichtig op de ontwikkelingen en dat ondermijnd hun eigen beleid.
pi_203388254
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:10 schreef unfazed het volgende:

[..]
De getallen die jij noemt zie ik er niet in staan.

Er staat in het 2e artikel alleen
[..]
Ja toch. Een beetje zoals de NOS die het in de zomer had over tientallen mensen op het museumplein terwijl het er honderden, zo niet duizenden waren.

Maargoed. Ga zelf maar eens op twitter kijken en kom dan eens terug met dat het maar 1000-2000 mensen zijn. Succes!
Artikel 1:
quote:
The truckers have been greeted by supporters along their journey, with local drivers joining the group along the way. The Regina Police Service estimated around 1,200 trucks went through the city on Monday night.
Artikel 2:
quote:
Several YouTube videos show supporters gathering along the Trans-Canada Highway in Saskatchewan on Monday night to support the truckers. Saskatchewan police reported a convoy of over 1,000 trucks headed for the capital on Tuesday, according to FreightWaves.
MIsschien kan je beter gewoon even rustig alles lezen ipv me de hele tijd aan te vallen. Je hebt me een vraag gesteld en ik heb je antwoord gegeven. Waarom zo vijandig?
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:13:31 #187
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388262
We worden een vaccinatieplicht en 2G ingerommeld zonder medische of epidemiologische argumenten én zonder dat de bewindslieden er eerlijk over zijn en daar gaat het volk tegen in opstand komen.

Hopenlijk trekken ze de keutel in voordat het echt uit de hand gaat lopen.
To BG or not to BG!
pi_203388271
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:13 schreef oppiedoppie het volgende:
We worden een vaccinatieplicht en 2G ingerommeld zonder medische of epidemiologische argumenten én zonder dat de bewindslieden er eerlijk over zijn en daar gaat het volk tegen in opstand komen.

Hopenlijk trekken ze de keutel in voordat het echt uit de hand gaat lopen.
Hoe kom je daarbij? Er is geen enkele sprake van vaccinatieplicht in Nederland en de maatregelen worden in een (veel te laag tempo imho) afgebouwd.
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:14:36 #189
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388274
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:10 schreef The_End het volgende:

[..]
Daar ben ik het mee eens.
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Steeds meer mensen vinden de maatregelen niet meer proportioneel. Heeft niks te maken met 'een ander plan'. De overheid reageert nu veel te traag en veel te voorzichtig op de ontwikkelingen en dat ondermijnd hun eigen beleid.
We zullen zien.
To BG or not to BG!
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:18:45 #190
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388319
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:14 schreef The_End het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij? Er is geen enkele sprake van vaccinatieplicht in Nederland en de maatregelen worden in een (veel te laag tempo imho) afgebouwd.
Ik zeg toch niet dat er een vaccinatieplicht of 2G IS, maar dat ze het wél aan het proberen zijn.

Er is al een bedrijf bezig met toegangspoortjes voor bij de ingang van winkels en horeca zodat je overal straks je groene vinkje kunt laten zien.
To BG or not to BG!
pi_203388339
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:18 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik zeg toch niet dat er een vaccinatieplicht of 2G IS, maar dat ze het wél aan het proberen zijn.
Wie is ze en waar proberen ze het? Ik zie dat in de verste verte niet. Kan jij aangeven waar dat uit blijkt?
quote:
Er is al een bedrijf bezig met toegangspoortjes voor bij de ingang van winkels en horeca zodat je overal straks je groene vinkje kunt laten zien.
Een bedrijf die iets bedenkt is een reden om te denken dat 2G er komt? Waarom?
pi_203388356
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:12 schreef The_End het volgende:

[..]
Artikel 1:
[..]
Artikel 2:
[..]
MIsschien kan je beter gewoon even rustig alles lezen ipv me de hele tijd aan te vallen. Je hebt me een vraag gesteld en ik heb je antwoord gegeven. Waarom zo vijandig?
Helemaal niet vijandig hoor. Maar heb je al op twitter gekeken?
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:22:47 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203388359
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ok dan ipv 'de meeste mensen' bedoel ik 'steeds meer mensen'.

Want steeds meer mensen krijgen door dat er een ander plan achter het 'beleid' zit.
Inderdaad, op een bericht op ons intranet over corona en dat de boel weer open is een aantal collega's reageerden dat open met QR dus niet open is. Kreeg meer thumbs up dan thumbs down.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203388367
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:49 schreef unfazed het volgende:

[..]
Of probeer je hier expres desinformatie te verspreiden?
Desinformatie in deze reeks? Jeetje, wat verschrikkelijk :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203388378
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:22 schreef unfazed het volgende:

[..]
Helemaal niet vijandig hoor. Maar heb je al op twitter gekeken?
Nee, heb je al toegegeven dat de getallen wel in de geposte artikelen staan?

Heb je al uitgerekend hoeveel vrachtwagens er in een convoi van 70km pasen?
pi_203388387
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:49 schreef unfazed het volgende:

[..]
Waar haal je 1000-2000 vandaan? Heb je de filmpjes wel gezien? Of probeer je hier expres desinformatie te verspreiden?
Heel deze topicreeks drijft juist op desinformatie. _O-
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:39:33 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203388520
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:25 schreef Bepje het volgende:

[..]
Heel deze topicreeks drijft juist op desinformatie. _O-
Hier een voorbeeld van goede informatie:

Take the jab
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:41:49 #198
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388533
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:20 schreef The_End het volgende:

[..]
Wie is ze en waar proberen ze het? Ik zie dat in de verste verte niet. Kan jij aangeven waar dat uit blijkt?
[..]
Een bedrijf die iets bedenkt is een reden om te denken dat 2G er komt? Waarom?
Ze zijn de beleidsmakers, kon je dat niet zelf bedenken?

Ik zie dat ze het wereldwijd proberen door te drukken in het gewone nieuws. Oostenrijk. Australië. Frankrijk. Canada.

Maar sinds duidelijk is dat het vaccin de transmissie niet tegenhoud is het beleid (dat om de volksgezondheid zou draaien) namelijk niet meer logisch.

Twee jaar geleden zijn ze al begonnen met het testen van de nieuwe poortjes. Er lag een wereldwijd beleid klaar. Wie daar achter zit weet ik niet precies, denk het WEF, multinationals, die meer macht hebben dan regeringen. Die willen een digitale wallet voor iedereen. Daar horen oa die poortjes bij. Ook het afschaffen van kontant geld hoort daarbij.
To BG or not to BG!
pi_203388543
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ze zijn de beleidsmakers, kon je dat niet zelf bedenken?

Ik zie dat ze het wereldwijd proberen door te drukken in het gewone nieuws. Oostenrijk. Australië. Frankrijk. Canada.

Maar sinds duidelijk is dat het vaccin de transmissie niet tegenhoud is het beleid (dat om de volksgezondheid zou draaien) namelijk niet meer logisch.

Twee jaar geleden zijn ze al begonnen met het testen van de nieuwe poortjes. Er lag een wereldwijd beleid klaar. Wie daar achter zit weet ik niet precies, denk het WEF, multinationals, die meer macht hebben dan regeringen. Die willen een digitale wallet voor iedereen. Daar horen oa die poortjes bij. Ook het afschaffen van kontant geld hoort daarbij.
Het WEF heeft geen macht. Geen enkele.
pi_203388569
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:41 schreef oppiedoppie het volgende:
Ze zijn de beleidsmakers, kon je dat niet zelf bedenken?
Ook al zo aanvallend. Waarom? Je reageert ook niet op wat ik schrijf.
quote:
Ik zie dat ze het wereldwijd proberen door te drukken in het gewone nieuws. Oostenrijk. Australië. Frankrijk. Canada.
Ik woon niet in die landen. Die hebben we meer wetgeving waar ik niet achter sta/
quote:
Maar sinds duidelijk is dat het vaccin de transmissie niet tegenhoud is het beleid (dat om de volksgezondheid zou draaien) namelijk niet meer logisch.

Twee jaar geleden zijn ze al begonnen met het testen van de nieuwe poortjes. Er lag een wereldwijd beleid klaar. Wie daar achter zit weet ik niet precies, denk het WEF, multinationals, die meer macht hebben dan regeringen. Die willen een digitale wallet voor iedereen. Daar horen oa die poortjes bij. Ook het afschaffen van kontant geld hoort daarbij.
Nogmaals. Waaruit blijkt dat er in Nederland verplichte vaccinatie komt? Waaruit blijkt dat contant geld wordt afgeschaft?
  donderdag 27 januari 2022 @ 14:52:28 #201
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388634
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:42 schreef Bepje het volgende:

[..]
Het WEF heeft geen macht. Geen enkele.
Dat is wat jij denkt maar ik denk daar dus anders over.
To BG or not to BG!
pi_203388726
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:52 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat is wat jij denkt maar ik denk daar dus anders over.
twitter

Ik kwam deze video van Schwab nog tegen deze week, die had ik nog niet eerder gezien.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:02:58 #203
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:46 schreef The_End het volgende:

[..]
Ook al zo aanvallend. Waarom? Je reageert ook niet op wat ik schrijf.
[..]
Ik woon niet in die landen. Die hebben we meer wetgeving waar ik niet achter sta/
[..]
Nogmaals. Waaruit blijkt dat er in Nederland verplichte vaccinatie komt? Waaruit blijkt dat contant geld wordt afgeschaft?
Ik zit op mn telefoon en heb geen tijd om allerlei voorbeelden voor je op te gaan zoeken.

Het liefst willen ze er verplichte vaccinatie doordrukken maar dan zijn ze ook verantwoordelijk en het lukt wettelijk niet zo best en daarom willen ze het 'verkapt' gaan doen, door uitsluiting.
Iedereen zal aan die spuit, niet voor je gezondheid, al denken veel naïeve mensen van wel, maar om iedereen geregistreerd te krijgen voor die wallet. Daarmee zouden ze ook beter de klimaatdoelen kunnen halen. Zonder contant geld heb je veel betere controle uiteraard.

Maar de tijd zal het leren.
To BG or not to BG!
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:06:27 #204
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203388795
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:59 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik kwam deze video van Schwab nog tegen deze week, die had ik nog niet eerder gezien.
Er is ook zon filmpje uit 2014 waarin hij zegt ook de media in zn zak te hebben.
To BG or not to BG!
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:07:27 #205
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203388801
twitter


draadje over leugens en digitale ID
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:09:12 #206
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203388821
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:19:20 #207
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203388983
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:20:57 #208
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203389009
twitter


praatclubje die WEF :Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:40:02 #209
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203389277
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:41:56 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203389300
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

praatclubje die WEF :Y :Y :Y
Wat is precies zo schokkend aan die pagina?
Huilen dan.
  donderdag 27 januari 2022 @ 16:33:54 #211
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203390030
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203390104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:42 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Waarom zouden ze daar bang voor moeten zijn?
Omdat de supermarkten binnen 3 dagen leeg zijn. Hetzelfde voor de benzinepompen. Als er iets is dat snel en veel onrust geeft dat is dat het wel.

Daarom dus, smullen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 27 januari 2022 @ 16:47:19 #213
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203390225
https://ridderkerksdagbla(...)n-van-ernst-kuipers-

Ernst Kuipers is sinds het uitbreken van de pandemie een bekende Nederlander geworden. Een veel geziene gast bij talkshows. Aan tafel bij Jinek wordt hij met zijn voornaam aangesproken. Kuipers is 'een van de meest prominente gezichten van de voorlichting over de anti-coronamaatregelen in Nederland', staat in Wikipedia. Over Covid 19 kan de topman van het Rotterdamse Erasmus MC urenlang praten en nuttige dingen zeggen.

Wat helemaal niks met Corona te maken heeft, is het volgende: Kuipers kreeg begin dit jaar een interessante bijbaan. Per 1 januari werd hij voorzitter van de Raad van Commissarissen van Havensteder. Er was nauwelijks media-aandacht voor. Wikipedia vermeldt het evenmin.

Zie https://dagblad010.nl/Rot(...)rporatie-havensteder

Havensteder is de corporatie, die de 226 sociale huurwoningen tellende Pompenburgflat wil verkopen aan een projectontwikkelaar. De in prima staat verkerende appartementen met huren rond de 550 euro zouden dan worden gesloopt om plaats te maken voor een project van 1300 appartementen. Na de sloop kunnen de Pompenburgers verhuizen voor dezelfde huur naar een kleinere woning met hogere servicekosten.

Het is inmiddels een bekend verhaal.

Veel onbekender is het dat Kuipers, statutair, de belangrijkste man van Havensteder degene is die het Pompenburgdrama mogelijk maakt. Kuipers legt directeur Hedy van den Berk geen strobreed in de weg om de Pompenburgflat te slopen. Daarmee het leven verziekend van honderden - tot twee jaar terug nog tevreden - huurders.

Kuipers is, als chef-toezichthouder bij Havensteder, eindverantwoordelijk voor het leed wat die circa 450 mensen - dertig procent bejaarden - aan het Pompenburg te wachten staat.

Het zou interessant zijn als Jinek bij een eerstvolgend bezoek van Ernst eens vraagt wat Havensteder bezielt om zoveel huurders deze ellende aan te doen.

Ja, kijk, zo’n plan als Rise is uiteraard geweldig voor de stad! Maar het ontbreekt Kuipers aan ‘motieven van financiële of bouwkundige aard en een sociaal maatschappelijke motief’ om voor elkaar te krijgen dat de rechter de huurovereenkomsten van de Pompenburgers zal ontbinden. Vestia kan erover meepraten. Lees het Tweebosbuurtvonnis van 10 januari 2020 er maar op na.

Kuipers en Havensteder spelen derhalve met vuur om door te gaan op de ingeslagen weg.

Zie ook https://dagblad010.nl/Columns/nieuwe-episode-in-pompenburgdrama-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203391046
twitter

Mr. Trudeau is al ondergedoken. Wat een toevallige timing, hahahah.
pi_203391072
quote:
Ja, vaseline op dat kale bolletje en er dan tot z'n nek in, die viezerik.
pi_203391215
Volkskrant toch maar met een nieuwsbericht gekomen.

https://www.volkskrant.nl(...)atieplicht~b55d84bc/

Het standaard riedeltje. Extreem rechts, pro trump, meteen ervan uitgaan dat mensen uit zijn op geweld, kleine minderheid. Slechts 1000-2000 truckers. Handboek hoe plaats je een grote groep in een hoekje. We kennen deze tactieken inmiddels wel.

Als het er echt zo weinig zijn dan zou de media het helemaal niet rapporteren.
pi_203391397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef unfazed het volgende:
Volkskrant toch maar met een nieuwsbericht gekomen.

https://www.volkskrant.nl(...)atieplicht~b55d84bc/

Het standaard riedeltje. Extreem rechts, pro trump, meteen ervan uitgaan dat mensen uit zijn op geweld, kleine minderheid. Slechts 1000-2000 truckers. Handboek hoe plaats je een grote groep in een hoekje. We kennen deze tactieken inmiddels wel.

Als het er echt zo weinig zijn dan zou de media het helemaal niet rapporteren.
Vooral heel jammer dat je niet meer op mijn reacties reageert. Het standaard riedeltje zou ik zeggen. Heb je al uitgerekend hoe lang een konvooi is van 50.000 trucks?
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:35:33 #218
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203391485
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef unfazed het volgende:
Volkskrant toch maar met een nieuwsbericht gekomen.

https://www.volkskrant.nl(...)atieplicht~b55d84bc/

Het standaard riedeltje. Extreem rechts, pro trump, meteen ervan uitgaan dat mensen uit zijn op geweld, kleine minderheid. Slechts 1000-2000 truckers. Handboek hoe plaats je een grote groep in een hoekje. We kennen deze tactieken inmiddels wel.

Als het er echt zo weinig zijn dan zou de media het helemaal niet rapporteren.
"Marginale minderheid" :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203391519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef unfazed het volgende:
Volkskrant toch maar met een nieuwsbericht gekomen.

https://www.volkskrant.nl(...)atieplicht~b55d84bc/

Het standaard riedeltje. Extreem rechts, pro trump, meteen ervan uitgaan dat mensen uit zijn op geweld, kleine minderheid. Slechts 1000-2000 truckers. Handboek hoe plaats je een grote groep in een hoekje. We kennen deze tactieken inmiddels wel.

Als het er echt zo weinig zijn dan zou de media het helemaal niet rapporteren.
Ab O. zat van de week ook vol te houden dat er niemand problemen had in DL met 2G.

Al die mensen staan voor de lol te protesteren.

Ze verzinnen gewoon hun eigen nieuws. Een paar “fringe truckers” volgens trudeau. :+
  donderdag 27 januari 2022 @ 19:50:41 #220
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203392873
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203392991
twitter
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 27 januari 2022 @ 20:01:19 #222
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203393116
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203393969
Plaats hier uw advertentie
pi_203394431
quote:
Gaat op de playlist
pi_203394537
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:24 schreef Bepje het volgende:

[..]
Uiteraard. Heb je wel "in de Nederlandse media" of herhaal je gewoon het standaard riedeltje hier? :'):')
Want kijk toch eens hier knul, je wordt gewoon op je wenken bedient:
https://nos.nl/video/2414(...)en-amerikaanse-grens
Ja… hier knul, een filmpje waar je vier vrachtwagens ziet rijden, ipv een karavaan van 70 kilometer.. zie je nu, komt gewoon in het nieuws.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ondskapt op 27-01-2022 21:56:15 ]
pi_203394829
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:38 schreef _I het volgende:

[..]
Ab O. zat van de week ook vol te houden dat er niemand problemen had in DL met 2G.

Al die mensen staan voor de lol te protesteren.

Ze verzinnen gewoon hun eigen nieuws. Een paar “fringe truckers” volgens trudeau. :+
Zelfde argument nu met de truckers. 85% van de truckers heeft zich laten vaccineren, dus die zijn allemaal voor verplichte vaccinatie! Dat is gewoon framen, maar blijkbaar werkt dat bij veel mensen toch. Jammer genoeg.
  donderdag 27 januari 2022 @ 21:43:50 #227
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203395052
twitter


indirect heeft alles invloed
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203395443
quote:
RUG-docent uit Leeuwarden onderwees zijn studenten in complottheorieën over 9/11, vaccinaties en seksfeesten met kinderen. Universiteit schrapt zijn vak 'kritisch denken

Ook voelen studenten zich niet veilig als ze bijvoorbeeld een andere mening hebben. Dit blijkt uit berichtgeving van de Ukrant die onder meer met studenten sprak die les van de Leeuwarder kregen. Studenten van University College, onderdeel van de Rijksuniversiteit Groningen, trokken aan de bel bij het faculteitsbestuur. Dit voerde onder meer verschillende gesprekken met de docent, schakelde een deskundige in die Andringa’s lessen bijwoonde en gaf hem een waarschuwing. ...
https://lc.nl/friesland/D(...)C3%ABn-27426448.html

De held :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 27 januari 2022 @ 22:09:46 #229
451005 Grems
Clown World
pi_203395531
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:04 schreef Wantie het volgende:
Ook voelen studenten zich niet veilig als ze bijvoorbeeld een andere mening hebben.
"Ook voelen studenten zich niet veilig als ze bijvoorbeeld een andere mening hebben."

Herkenbaar voor iedere alfa rechts van Marx de afgelopen dertig+ jaar.
pi_203395679
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat geld evenzo met vacinatieschade
dan kan gewone zorg ook geen doorgang vinden
_O-
pi_203395769
Ben bang dat sociale media en de woke cultuur tot alleen maar meer conformisme zorgt.

Voor kritische denkers is geen plaats in de toekomst helaas.
pi_203395790
quote:
:')

Kritische vragen stellen is geen enkel probleem. Allerlei ongefundeerde antwoorden geven wel. Dat snap je niet als je geen wetenschappelijke studie hebt genoten en puur met je onderbuik alles afkeurt wat je niet begrijpt.
pi_203395830
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:22 schreef unfazed het volgende:
Ben bang dat sociale media en de woke cultuur tot alleen maar meer conformisme zorgt.

Voor kritische denkers is geen plaats in de toekomst helaas.
Een westerse ziekte, ga je in het grootste gedeelte van de wereld niet meemaken.
pi_203395966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:25 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Een westerse ziekte, ga je in het grootste gedeelte van de wereld niet meemaken.
Conformisme of het tegenovergestelde daarvan?
pi_203396072
twitter


Fringe minority!
pi_203396138
twitter
Majority incoming
pi_203396174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:32 schreef unfazed het volgende:

[..]
Conformisme of het tegenovergestelde daarvan?
Met name conformeren aan de (jeukwoord) woke cultuur. Mensen daar hebben vaak ofwel andere zaken aan hun hoofd ofwel recente ervaring met een 'cancel culture'.
pi_203396520
Waar ik de laatate tijd erg naar uitkijk zijn de cijfers in het minst gevaccineerde land van Europa; Bulgarije.

Het land zit momenteel in een piek van Delta en Omicron begint flink op te komen. Ondanks alle slechte randvoorwaarden, blijft de bezetting op de IC min of meer gelijk. En dat voor één van de meest ongezonde landen met de slechtste gezondheidszorg en het laagste aantal gevaccineerden van het continent. Goed vergelijkingsmateriaal ten opzichte van de slimme landen waar de bevolking wél flink geprikt wordt.
pi_203396584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:06 schreef Bakermat het volgende:
Waar ik de laatate tijd erg naar uitkijk zijn de cijfers in het minst gevaccineerde land van Europa; Bulgarije.

Het land zit momenteel in een piek van Delta en Omicron begint flink op te komen. Ondanks alle slechte randvoorwaarden, blijft de bezetting op de IC min of meer gelijk. En dat voor één van de meest ongezonde landen met de slechtste gezondheidszorg en het laagste aantal gevaccineerden van het continent. Goed vergelijkingsmateriaal ten opzichte van de slimme landen waar de bevolking wél flink geprikt wordt.
Slimme landen?

Is dat net zo iets als de 'intelligente lockdown' die zo goed geholpen heeft?
pi_203396665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:10 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Slimme landen?

Is dat net zo iets als de 'intelligente lockdown' die zo goed geholpen heeft?
Ik wil het best even tussen aanhalingstekens zetten voor je.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 23:26:38 #241
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203396841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
:')

Kritische vragen stellen is geen enkel probleem. Allerlei ongefundeerde antwoorden geven wel. Dat snap je niet als je geen wetenschappelijke studie hebt genoten en puur met je onderbuik alles afkeurt wat je niet begrijpt.
Wel gek dat ik al vaker ongefundeerde keuzes in mijn leven heb moeten maken en op de een of andere manier er goed toch vanaf kom. En dat alles op onderbuik gevoel... Er is niet 1 waarheid. En je kan "jou" waarheid als zulks willen verkopen maar dat gaat er bij de meeste mensen hier niet in.
Lach met een schone bips
pi_203397058
twitter


Laatste voor vanavond. Wat een inspirerende tocht. Beetje Berlijnse muur vibes up in this b*tch!
pi_203397090
quote:
Farage is an absolute bellend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203397122
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:01 schreef unfazed het volgende:
[ twitter ]
Mr. Trudeau is al ondergedoken. Wat een toevallige timing, hahahah.
Leuk maar tja...Bozo Boris heeft ook dit soort 'test' stunt al bijna twee jaar geleden gedaan. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 28 januari 2022 @ 00:00:40 #245
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203397272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:47 schreef Tingo het volgende:

[..]
Leuk maar tja...Bozo Boris heeft ook dit soort 'test' stunt al bijna twee jaar geleden gedaan. :)
Anything goes in showbizz, en je moet toegeven. Het zijn wel goeie acteurs/actrices...
Lach met een schone bips
pi_203397625
quote:
'Schakelde een deskundige in'

:')

quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:06 schreef Bakermat het volgende:
Waar ik de laatate tijd erg naar uitkijk zijn de cijfers in het minst gevaccineerde land van Europa; Bulgarije.

Het land zit momenteel in een piek van Delta en Omicron begint flink op te komen. Ondanks alle slechte randvoorwaarden, blijft de bezetting op de IC min of meer gelijk. En dat voor één van de meest ongezonde landen met de slechtste gezondheidszorg en het laagste aantal gevaccineerden van het continent. Goed vergelijkingsmateriaal ten opzichte van de slimme landen waar de bevolking wél flink geprikt wordt.
Delta en omicron :z
pi_203398177
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203398846
quote:
Ook in Nederland wordt het vaccin niet aan alle kinderen van 5-12 aangeraden. Als je het nieuws een beetje zou volgen dan wist je dat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 28 januari 2022 @ 09:27:48 #249
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203399356
Wetenschap hoeft niet opgeheven te worden. Probleem is dat de zogenaamde experts die prominent in het nieuws komen en haast aan elke tafel hun praatje komen houden dit doen om de spuitjes te verkopen. Zoals feeks Koopmans is alweer begonnen met angst aan te praten voor BA2.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 09:47:56 #250
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203399527
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wel gek dat ik al vaker ongefundeerde keuzes in mijn leven heb moeten maken en op de een of andere manier er goed toch vanaf kom. En dat alles op onderbuik gevoel... Er is niet 1 waarheid. En je kan "jou" waarheid als zulks willen verkopen maar dat gaat er bij de meeste mensen hier niet in.
Luisteren we naar ons onderbuikgevoel?
Gezegdes als ‘vlinders in de buik’ of ‘een knoop in je maag’ maken duidelijk dat we al gevoelens aan de maagstreek toekennen. Bijna de helft van de Nederlanders is ook inderdaad geneigd naar de signalen van het onderbuikgevoel te luisteren. Dat blijkt uit onderzoek van Yakult. Maar is dat ook raadzaam? Psycholoog Joseph Mikels heeft onderzoek gedaan naar beslissingen die op basis van emotie genomen zijn. Hij heeft ontdekt dat voor complexe besluiten die snel gemaakt moeten worden beter afgegaan kan worden op gevoel en voor simpelere dingen beter ratio gebruikt kan worden. Het onderbewustzijn kan heel veel complexe factoren tegelijk aan, wat het rationele denkvermogen een stuk minder goed kan. Volgens psycholoog en hoogleraar Ap Dijksterhuis kan het onderbewuste tot 20.000 keer zoveel informatie verwerken dan het bewuste. Het één is niet per se beter dan het ander, maar het werkt verschillend.

In deze situatie werkt naar gevoel luisteren beter
Albert Einstein heeft ooit al gezegd dat een onderbuikgevoel ontstaat doordat onbewust bepaalde informatie oppikt wordt. Op basis van eerdere ervaringen kan zo ingeschat worden wat de uitkomst van een beslissing zal zijn. Daar kan een voetballer die een penalty moet nemen bijvoorbeeld gebruik van maken. Zo kan die bepalen hoe de bal het beste geschoten kan worden. Alle ervaringen die zijn opgedaan, zijn in het onderbewuste opgeslagen en worden meegenomen bij zo’n snelle beslissing.

In deze situatie werkt rationeel denken beter
Soms is het beter een situatie te overdenken en met het verstand een beslissing te nemen. Bijvoorbeeld in het geval van het beklimmen van een berg. In plaats van op gevoel naar boven te gaan, kan er beter van tevoren een route uitgestippeld worden en worden nagedacht wat er op de weg naar boven meegenomen moet worden om dit te laten slagen.

Vooroordeel of instinct?
Ook in het geval van een nieuwe situatie, die u wat spannend vindt, is het soms beter het onderbuikgevoel te negeren. Uw onderbuikgevoel zegt in dat geval misschien dat u zich er liever niet aan waagt, terwijl het achteraf juist een hele mooie, nieuwe ervaring kan blijken te zijn. Dit is dan een vooroordeel dat niet klopt. Toch ligt dit wat gecompliceerd, want het onderbuikgevoel kan ook weer een diep instinct zijn, dat u juist terecht waarschuwt tegen de nieuwe situatie. Daarom is het soms zo lastig om te kiezen tussen verstand en gevoel.
To BG or not to BG!
pi_203399752
Zijn al tientallen nieuwe groepen opgedoken op Telegram en ook twitter staat vol met berichten die pleiten voor convoys over de hele wereld. Dit is nog besmettelijker dan Omi.

o.a. hier al +10k leden https://t.me/FreedomEuro
Je zou er bijna een complot in gaan zien.

Ben benieuwd. Nu is toch wel een goede tijd om een beetje te gaan stocken. Het kan hard gaan.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:31:47 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203399922
twitter


Stop alle coronatoestanden niet alleen voor kinderen maar voor iedereen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:38:22 #253
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203399989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Stop alle coronatoestanden niet alleen voor kinderen maar voor iedereen.
Ik deelde hem ook al..
Maar waar ik nu echt benieuwd naar ben.. gaat dit voice achtig toestanden opleveren??
Het zou wel moeten .. maar ben bang dat er zo’n deel slapers is die dit tegen houden.

Durven de kranten hier iets mee.
Ik denk van niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203400002
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Stop alle coronatoestanden niet alleen voor kinderen maar voor iedereen.
'Volgende week de schokkende onthullingen'

Dat is dan weer typisch FvD, hebben we niets aan op deze manier. Als het daadwerkelijk zo ernstig is dan ga je er geen spelletjes mee spelen. Doe je dat toch dan neem ik je niet serieus.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:41:47 #255
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203400012
Ook in NL worden er nu voorbereidingen getroffen voor een Convooi _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:42:34 #256
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203400021
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:40 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
'Volgende week de schokkende onthullingen'

Dat is dan weer typisch FvD, hebben we niets aan op deze manier. Als het daadwerkelijk zo ernstig is dan ga je er geen spelletjes mee spelen. Doe je dat toch dan neem ik je niet serieus.
Dus als blijkt uit de video dat het echt schokkend is .. leg je dat naast je neer ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:44:45 #257
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203400046
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik deelde hem ook al..
Maar waar ik nu echt benieuwd naar ben.. gaat dit voice achtig toestanden opleveren??
Het zou wel moeten .. maar ben bang dat er zo’n deel slapers is die dit tegen houden.

Durven de kranten hier iets mee.
Ik denk van niet
Sorry over het hoofd gezien. Ik heb geen idee we gaan het zien en het zal mij benieuwen, slapers houden zich liever bezig met bn'ers ipv de gezondheid van hun eigen kroost?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203400070
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
[quote]
Bij testlocaties ook gillende, schoppende kinderen
[/quote]

Wauw, wat schokkend zeg. :O Of kinderen nou naar de tandarts, de kapper of naar een testlocatie moeten, kinderen worden toch wel leip.
Mensen die in dergelijke berichten trappen zijn nou niet bepaald snugger. Maar ja, dat is dan ook de doelgroep van PVV en FvD.
pi_203400137
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dus als blijkt uit de video dat het echt schokkend is .. leg je dat naast je neer ?
Nee, breng het naar buiten als het echt zo schokkend is. Dan heb je deze cliffhanger/teaser bullshit niet nodig want die doen ernstig afbreuk aan de eventuele boodschap.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:54:45 #260
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203400149
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
Ook in NL worden er nu voorbereidingen getroffen voor een Convooi _O_
Ik ga meedoen, jullie ook?

Heb een klein wit vrachtwagentje. Kan ik mooi wat op de zijkant zetten.

Wanneer is het?
To BG or not to BG!
pi_203400162
https://t.me/+QCQc_kIOceg5OGJk

Hier wordt nu gesproken over de NL konvooi.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:58:49 #262
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203400200
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik ga meedoen, jullie ook?

Heb een klein wit vrachtwagentje. Kan ik mooi wat op de zijkant zetten.

Wanneer is het?
Er is een telegram groep
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203400232
Ik zou best een stuk mee willen rijden mochten ze enigszins in de buurt komen. Dit lijkt nog het meest op een manier van prostesteren die ik wel kan waarderen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203400289
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef unfazed het volgende:
https://t.me/+QCQc_kIOceg5OGJk

Hier wordt nu gesproken over de NL konvooi.
En, wat gaat dat helpen?
pi_203400299
Vreselijk inderdaad dat (vrachtwagen)chauffeurs in Nederland niet mogen werken zonder geldige QR-code.

Oh wacht.....
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203400340
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vreselijk inderdaad dat (vrachtwagen)chauffeurs in Nederland niet mogen werken zonder geldige QR-code.

Oh wacht.....
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:12:39 #267
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203400353
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:54 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Nee, breng het naar buiten als het echt zo schokkend is. Dan heb je deze cliffhanger/teaser bullshit niet nodig want die doen ernstig afbreuk aan de eventuele boodschap.
Ligt eraan hoeveel ''bepjes'' er zijn. Veel mensen vinden het acceptabel. Die spuit moet er nu eenmaal in en hoe dat gebeurt is gene probleem. Verkeerde voorlichting, moah, geen probleem, gevolgen van covid zijn miljoenen maal erger dan het vaccin met 0 bijwerkingen. Als je zo denkt zie je alleen wat kinderen dralen zoals ons bepke zegt.

Zo wordt alles de hele tijd al goedgepraat, want het is CRISIS, en gaan we met zn allen richting soort van totalitaire staat.
To BG or not to BG!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:17:08 #268
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203400438
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:01 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik zou best een stuk mee willen rijden mochten ze enigszins in de buurt komen. Dit lijkt nog het meest op een manier van prostesteren die ik wel kan waarderen.
Als ik meerij, zet ik 'oppiedoppie' op mijn wagentje voor jullie. :D
To BG or not to BG!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:17:40 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203400454


O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:19:01 #270
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203400480
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef Bepje het volgende:

[..]
En, wat gaat dat helpen?
Wat zou jouw voorstel dan zijn om te doen indien je wil protesteren tegen het beleid?
To BG or not to BG!
pi_203400501
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:12 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ligt eraan hoeveel ''bepjes'' er zijn. Veel mensen vinden het acceptabel. Die spuit moet er nu eenmaal in en hoe dat gebeurt is gene probleem. Verkeerde voorlichting, moah, geen probleem, gevolgen van covid zijn miljoenen maal erger dan het vaccin met 0 bijwerkingen. Als je zo denkt zie je alleen wat kinderen dralen zoals ons bepke zegt.

Zo wordt alles de hele tijd al goedgepraat, want het is CRISIS, en gaan we met zn allen richting soort van totalitaire staat.
Maar als je dan misstanden ontdekt hebt en op video hebt dan zou je daar zo snel mogelijk wat mee moeten doen, op een zo'n serieus mogelijke manier.

Dit is op het niveau van een vooralsnog mislukte vlogger die op zoek is naar meer volgers.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203400518
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef Bepje het volgende:

[..]
En, wat gaat dat helpen?
Geen idee eerlijk gezegd. Maar ik denk dat veel mensen terug willen naar de situatie van vóór 2020. En dan het liefst nu en niet over een paar weken/maanden/nooit.

Als dit daarbij kan helpen zou dat mooi zijn. Maar ik heb er zelf niet al te veel verwachtingen van. Je moet toch wat om van dit vreselijke beleid af te komen.
pi_203400525
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:17 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als ik meerij, zet ik 'oppiedoppie' op mijn wagentje voor jullie. :D
Ja je avatar in het groot zou verkeerde verwachtingen kunnen scheppen. _O-
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203400551
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:21 schreef unfazed het volgende:

[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Maar ik denk dat veel mensen terug willen naar de situatie van vóór 2020. En dan het liefst nu en niet over een paar weken/maanden/nooit.

Als dit daarbij kan helpen zou dat mooi zijn. Maar ik heb er zelf niet al te veel verwachtingen van. Je moet toch wat om van dit vreselijke beleid af te komen.
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar er de maatregelen zijn deze week al flink afgeschaald.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:28:05 #275
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203400648
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:23 schreef Bepje het volgende:

[..]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar er de maatregelen zijn deze week al flink afgeschaald.
Ik weet niet of jij het hebt meegekregen maar veel mensen zijn het niet eens met het (ongefundeerde) beleid.
To BG or not to BG!
pi_203400717
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:23 schreef Bepje het volgende:

[..]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar er de maatregelen zijn deze week al flink afgeschaald.
Oh gelukkig. Dus stel dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat 2G/3G vrijwel geen effect hebben gaan we dat ook afschalen?

Oh wacht.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203400795
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:23 schreef Bepje het volgende:

[..]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar er de maatregelen zijn deze week al flink afgeschaald.
Ja dat zal best. Maar het is niet genoeg. Corona is wat heel veel mensen betreft gewoon klaar nu.

Degene die dat anders zien mogen zelf voorzorgsmaatregelen nemen en b.v. thuisblijven. We moeten de zwakkeren in de samenleving zeker beschermen en helpen, maar dat moet niet ten koste gaan van de overgrote meerderheid voor wie corona niet gevaarlijk is.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:40:21 #278
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203400876


[ Bericht 100% gewijzigd door oppiedoppie op 28-01-2022 12:07:57 ]
To BG or not to BG!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:42:33 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203401685
Onderbuikgevoelens en intuïtie zijn bewezen slechte raadgevers wanneer het aankomt op kwesties waar je geen verstand van of ervaring mee hebt, laat staan een betrouwbare weg waarlangs men kennis vergaart.
Huilen dan.
pi_203401795
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
Ook in NL worden er nu voorbereidingen getroffen voor een Convooi _O_
Zou Mark Rutte dan ook spontaan corona krijgen/klachten krijgen of in quarantaine moeten?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:54:36 #281
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203401846
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
Onderbuikgevoelens en intuïtie zijn bewezen slechte raadgevers wanneer het aankomt op kwesties waar je geen verstand van of ervaring mee hebt, laat staan een betrouwbare weg waarlangs men kennis vergaart.
Uiteraard, maar dat wordt ook niet beweerd hoor.
Toch gebruik ik mijn 'onderbuikgevoelens' regelmatig, niet om 'kennis te vergaren' natuurlijk maar vaak als je snelle beslissingen moet nemen. Of met het inschatten van mensen, sommige doen gelijk alarmbellen afgaan bijvoorbeeld.

Het is niet zwart/wit he.
To BG or not to BG!
pi_203401968
twitter

Tijd zal het leren. Maar voorlopig kunnen we wel weer de meeste dingen doen door alle weerstand.

We komen er wel!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:03:51 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203401989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Uiteraard, maar dat wordt ook niet beweerd hoor.
Toch gebruik ik mijn 'onderbuikgevoelens' regelmatig, niet om 'kennis te vergaren' natuurlijk maar vaak als je snelle beslissingen moet nemen. Of met het inschatten van mensen, sommige doen gelijk alarmbellen afgaan bijvoorbeeld.

Het is niet zwart/wit he.
Iedereen maakt beslissingen die in meer of mindere mate op intuïtie gebaseerd zijn, en daar hoeft niks mis mee te zijn. Maar dat is het wel wanneer uitspraken gebaseerd op onderbuiken en intuïtie door een universitair docent als 'alternatieve feiten' gebracht worden.
Huilen dan.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:09:10 #284
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203402083
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Iedereen maakt beslissingen die in meer of mindere mate op intuïtie gebaseerd zijn, en daar hoeft niks mis mee te zijn. Maar dat is het wel wanneer uitspraken gebaseerd op onderbuiken en intuïtie door een universitair docent als 'alternatieve feiten' gebracht worden.
Eens.

Maar in deze tijd mogen wat mij betreft alle opties open blijven en mogen 'alternatieve feiten' best besproken en onderzocht worden op universitair niveau, het zijn geen kleuters meer die je alles kunt wijsmaken, neem ik aan.
To BG or not to BG!
pi_203402690
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
Onderbuikgevoelens en intuïtie zijn bewezen slechte raadgevers wanneer het aankomt op kwesties waar je geen verstand van of ervaring mee hebt, laat staan een betrouwbare weg waarlangs men kennis vergaart.
Precies, dat zie je heel duidelijk bij het volledig links laten liggen van het onderzoek van de TU Delft.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:52:03 #286
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203403621
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203404997
quote:
Komt ze wel mee weg..liegen en bedriegen loont blijkbaar in dat wereldje, zie Rutte bijv.
Eerlijkheid wordt afgestraft door leugenaars en de media.

Verder sowieso een grap dat iemand van de D666 nog over democratie durft te praten
pi_203405011
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ook in Nederland wordt het vaccin niet aan alle kinderen van 5-12 aangeraden. Als je het nieuws een beetje zou volgen dan wist je dat.
ja tot dat het wel wordt aangeraden en dan staat iedereen weer in de rij.
Plaats hier uw advertentie
pi_203405220
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ja tot dat het wel wordt aangeraden en dan staat iedereen weer in de rij.
Dat is ieders eigen keuze.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203405405
twitter
pi_203405899
twitter
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 28 januari 2022 @ 18:41:07 #293
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203406603
quote:
Dat is in Amerika ook niette doen _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203412179
twitter


Kan hier wel om lachen.

Het wordt nu wel interessant met de truckers. Zijn het er 50.000 of slechts 2000? Twitter staat bomvol met de gekste dingen en de grote media outlets geven niet thuis.
pi_203413063
Sweden decides against recommending COVID vaccines for kids aged 5-11

https://www.reuters.com/w(...)ged-5-12-2022-01-27/

:M

ook geen test meer nodig om land binnen te komen
https://www.reuters.com/w(...)-country-2022-01-18/
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 01:51:29 #296
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203413103
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is ieders eigen keuze.
Laten we eerlijk zijn, is het altijd een vrije keuze geweest? Ook voor volwassenen? Ja je kan zeggen "je kan je laten testen" Maar is toch een beetje een dwang richting vaccinatie want dan hoeft het testen niet meer. Geeft het een voordeel virologisch gezien? Ik denk het niet aangezien de prikjes geen verspreiding voorkomen.

Kinderen prikken, ik denk heel simpel... Waarom?? Ouders eigen keus maar dan zouden ze wel eerlijk voorgelicht moeten worden en dat is juist wat niet gebeurd. En daar kan ik me dus wel kwaad om maken, de risico's die kinderen lopen die gevaxxed worden staan in geen verhouding tot het risico met het virus. En die voorlichting is er niet.
Lach met een schone bips
pi_203413205
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, is het altijd een vrije keuze geweest? Ook voor volwassenen? Ja je kan zeggen "je kan je laten testen" Maar is toch een beetje een dwang richting vaccinatie want dan hoeft het testen niet meer. Geeft het een voordeel virologisch gezien? Ik denk het niet aangezien de prikjes geen verspreiding voorkomen.

Kinderen prikken, ik denk heel simpel... Waarom?? Ouders eigen keus maar dan zouden ze wel eerlijk voorgelicht moeten worden en dat is juist wat niet gebeurd. En daar kan ik me dus wel kwaad om maken, de risico's die kinderen lopen die gevaxxed worden staan in geen verhouding tot het risico met het virus. En die voorlichting is er niet.
chantage is tegenwoordig een vrije keuze.
Plaats hier uw advertentie
pi_203413679
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, is het altijd een vrije keuze geweest? Ook voor volwassenen? Ja je kan zeggen "je kan je laten testen" Maar is toch een beetje een dwang richting vaccinatie want dan hoeft het testen niet meer. Geeft het een voordeel virologisch gezien? Ik denk het niet aangezien de prikjes geen verspreiding voorkomen.
Dat is een andere discussie. Hier ging het er om dat bepaalde ouders met hun kinderen in de rij gaan staan zodra het wordt aanbevolen.


quote:
Kinderen prikken, ik denk heel simpel... Waarom?? Ouders eigen keus maar dan zouden ze wel eerlijk voorgelicht moeten worden en dat is juist wat niet gebeurd. En daar kan ik me dus wel kwaad om maken, de risico's die kinderen lopen die gevaxxed worden staan in geen verhouding tot het risico met het virus. En die voorlichting is er niet.
https://www.rijksoverheid(...)hoogd-medisch-risico


Is toch vrij duidelijk dacht ik.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203414472
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 01:37 schreef Mytho het volgende:
Sweden decides against recommending COVID vaccines for kids aged 5-11

https://www.reuters.com/w(...)ged-5-12-2022-01-27/

:M

ook geen test meer nodig om land binnen te komen
https://www.reuters.com/w(...)-country-2022-01-18/
Goed nieuws, het einde is in zicht, de puinhopen kabbelen nog wat na.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')