Ah swjquote:
Volgens mij is dat de enige normale.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de enige normale.
Daar was ik net ook al heen aan het kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hertog Jan Grand Prestige, Tripel Karmeliet. Ik zou nog eens bij de topics van het bierproeven moeten kijken. Ben er ook veel weer vergeten.
Ik heb bij een paar iig wel de vraag waar ze het aan hebben verdiend.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Ik bedoel meer de mod die nu op 1 staat![]()
Ach ja, klopt geen hol van al die mods hier...alsof ze een opleiding ervoor gehad hebben. De meesten doen maar wat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar was ik net ook al heen aan het kijken![]()
Hetog Jan Grand Prestige is lekker idd. Ik heb een tijdje bij een kroeg gewerkt waar ze dat soms op de tap hadden staan
Misschien even een blauwe lief aankijken en vragen buiten FOK! of die het voor je wil nakijken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
Heb ff teruggespoeld maar geen idee waarom Mario nu is genaaid .... 1 verwijderd bericht maar dat was tijden terug ...
Mario kent zn wegen inmiddels ook al wel na jaren ploeteren tegen de modkaaiquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien even een blauwe lief aankijken en vragen buiten FOK! of die het voor je wil nakijken?
Klopt, hij hobbelt al lang genoeg mee. Maarja, sommige mensen onder invloed vergeten nog wel eens sommige dingen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kent zn wegen inmiddels ook al wel na jaren ploeteren tegen de modkaai
hoop ik
Ik las de laatste dagen wel wat in Feedback van BB over de posten van Mario.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
Heb ff teruggespoeld maar geen idee waarom Mario nu is genaaid .... 1 verwijderd bericht maar dat was tijden terug ...
Volgens mij drinkt mario alleen maar als ie uitgaat ...quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klopt, hij hobbelt al lang genoeg mee. Maarja, sommige mensen onder invloed vergeten nog wel eens sommige dingen.
Ik bedoelde het ook niet specifiek over marioquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt mario alleen maar als ie uitgaat ...
Dat zijn dan nieuwe gasten , maar FB staat los van Fok mag ik hopen of laten ze zich daar ook al door beinvloeden ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las de laatste dagen wel wat in Feedback van BB over de posten van Mario.
Van het subforum BB, het Feedbacktopic daar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn dan nieuwe gasten , maar FB staat los van Fok mag ik hopen of laten ze zich daar ook al door beinvloeden ?
Ik heb daar geen zin inquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Van het subforum BB, het Feedbacktopic daar.
Veel aanstellers daar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las de laatste dagen wel wat in Feedback van BB over de posten van Mario.
Ja echt. Eentje ken ik nog wel uit de tijd van Utopia. Toen postte ik ook in de COS. Lag ik ook regelmatig mee in de clinch. Zelf ook uitdelen, maar niet kunnen incasseren.quote:
Kom dan vechtenquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja echt. Eentje ken ik nog wel uit de tijd van Utopia. Toen postte ik ook in de COS. Lag ik ook regelmatig mee in de clinch. Zelf ook uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Dat mag niet.quote:
Van mij.quote:
Ja sorryquote:
Ik vraag het me ook af. Wanneer je in contact bent geweest met iemand met corona en een booster hebt gehad, maar geen klachten, hoef je ook niet meer in quarantaine.quote:Op woensdag 26 januari 2022 01:15 schreef chufi het volgende:
Heeft het nog zin om je te laten testen ?
Mn dochter in Spanje had klachten deed een zelftest en meldde dat aan de medische autoriteiten ... niks geen afspraak voor een pCR .. klaar ze bleef thuis en teste daarna zelf negatief en door.... ze was al 3 dagen klachtvrij ..
ja ... beschouw het als een griep met huisarrest ... rest kan doorquote:Op woensdag 26 januari 2022 01:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Wanneer je in contact bent geweest met iemand met corona en een booster hebt gehad, maar geen klachten, hoef je ook niet meer in quarantaine.
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Ik bedoel meer de mod die nu op 1 staat![]()
Ach ja, klopt geen hol van al die mods hier...alsof ze een opleiding ervoor gehad hebben. De meesten doen maar wat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dts wordt beheerst door een user en daar mag je niks over zeggen
quote:
quote:
Lekker om in een ander subforum over mij te gaan zitten kletsenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet niet kunnen ... Soury en Dott liggen elkaar niet bv ... dus mogelijk wordt er hier op FoK! ook gebruik hemaakt van je macht als mod ......
Morguh Koenquote:Op woensdag 26 januari 2022 06:59 schreef Koen66 het volgende:
ah ik heb weer gezelligheid gemist zie ik
Nooit verkeerd toch een lekker bakkiequote:
Morguh Aoibhin Wat een aparte naam heb jij eigenlijkquote:
topickillquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Aoibhin Wat een aparte naam hem jij eigenlijk
Hem = hebquote:
nope niks aan de hand, voel me net zo goed (of slecht) als iedere andere dagquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hem = heb
Hoe is het met je nog steeds geen klachten?
Beter toch, hoop dat er niemand meer zo ziek van wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope niks aan de hand, voel me net zo goed (of slecht) als iedere andere dag
Dus hetzij ik heb niks, hetzij ik heb het net zo asymptomatisch als zoonlief
zit alleen met dilemma wanneer naar werk te gaan, morgen of na weekend pasquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch, hoop dat er niemand meer zo ziek van wordt.
O geen idee wat de regels zijn hierin.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit alleen met dilemma wanneer naar werk te gaan, morgen of na weekend pas
Hier staan de nieuwe regelsquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit alleen met dilemma wanneer naar werk te gaan, morgen of na weekend pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.rijksoverheid(...)rantaine-door-coronaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
zit vandaag sowieso nog thuis dus ga het ff uitzoeken, volgens de regels zou ik mogen werken (booster meer dan een week geleden), maar ik kan me voorstellen dat ze het niet prettig vinden. Of dat ze gaan zeuren dat ik moet laten testen (kan op werk zelf)quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen idee wat de regels zijn hierin.
Overleg met je werk?
Hoelang geleden is je zoon getest en heb jij zelf je booster gehad,.
Zal allemaal meetellen neem ik aan.
Maar bij ieder werk denken ze er anders over
Mijn dochter zou volgens de regels mogen werken als ze corona heeft maar met beschermende kleding. Maar de baas wil niet dat mensen dan komen werken.
Het ligt overal anders.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit vandaag sowieso nog thuis dus ga het ff uitzoeken, volgens de regels zou ik mogen werken (booster meer dan een week geleden), maar ik kan me voorstellen dat ze het niet prettig vinden. Of dat ze gaan zeuren dat ik moet laten testen (kan op werk zelf)
gezien de reuring hier thuis weet ik het net zo lief niet deze week of ik het wel of niet heb, is dat raar?quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja, daarom kan je het beste overleggen met je werk.
Dat is aan een ieder zelf natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de reuring hier thuis weet ik het net zo lief niet deze week of ik het wel of niet heb, is dat raar?
Het is wel zo. Na twee dagen staat al vast wie de winnaar gaat worden die maand. Dat hele spel is niks meer aan en dat is te merken, omdat veel users daar nu niet meer posten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker om in een ander subforum over mij te gaan zitten kletsen
laten we inderdaad issues uit andere topics niet hierheen importerenquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is wel zo. Na twee dagen staat al vast wie de winnaar gaat worden die maand. Dat hele spel is niks meer aan en dat is te merken, omdat veel users daar nu niet meer posten.
Niet persoonlijk bedoelt verder...
Ik zal er verder ook niet meer op in gaan, om de sfeer niet te gaan bederven (en ik heb geen zin in een ban).
ik heb er geen problemen mee het te weten, maar als het vervolgens daardoor weer gezeur teweeg kan brengen bij andere huisgenoten ( naast een zoon op 5VWO heb ik ook een licht autistische zoon die net deze week weer is kunnen starten bij z'n aangepast werk dat door corona weken dicht was ) etc etcquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder zelf natuurlijk
Ik zou het persoonlijk wel willen weten of ik het heb. Alleen al om andere niet aan te steken.
Aan de andere kant al dat gedoe er omheen is ook niets.
Keuze aan jouzelf natuurlijk wat je er mee wilt.
goedemorgenquote:
Gewoon lekker doen johquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedemorgen
*twijfelt, neem ik nog een bakkie of niet
Het is en blijft een lastig gedoe Koen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee het te weten, maar als het vervolgens daardoor weer gezeur teweeg kan brengen bij andere huisgenoten ( naast een zoon op 5VWO heb ik ook een licht autistische zoon die net deze week weer is kunnen starten bij z'n aangepast werk dat door corona weken dicht was ) etc etc
Morguh Chanalquote:
de ene heeft de corona en de rest derhalve in quarantainequote:Op woensdag 26 januari 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is en blijft een lastig gedoe Koen.
Maar zitten die nu niet in quarantaine dan?
Ja vooral voor je licht autistische zoon.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de ene heeft de corona en de rest derhalve in quarantainemaar mevr Koen en ondergetekende hoeven dan weer niet door die booster. Die licht autistische zoon ook heeft maar net een paar dagen te laat
verwarring alom dus
vandaar ook de 2strijd hier. Mevr Koen wil hem vandaag het liefste toch gewoon naar z'n werk laten gaan, ondanks dat die booster te laat was. Ze werken daar tussen plastic schotten, dus het is sowieso redelijk veilig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral voor je licht autistische zoon.
Mijn kleinzoon(12) is ook autistisch en die snapte helemaal niet dat hij voor een twee keer corona kon krijgen. Hij was toen echt helemaal van slag
Lastig hoor. Misschien hem testen voor hij naar het werkt gaat een optie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaar ook de 2strijd hier. Mevr Koen wil hem vandaag het liefste toch gewoon naar z'n werk laten gaan, ondanks dat die booster te laat was. Ze werken daar tussen plastic schotten, dus het is sowieso redelijk veilig.
maandagochtend dus pas PCR test gedaan, daarvoor 5 negatieve zelftests, hij was maandagavond dus ook helemaal ontdaan. zat sinds woensdag vorige week in quarantaine ivm postieve gevallen in de klasquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig hoor. Misschien hem testen voor hij naar het werkt gaat een optie?
Wanneer is je zoon positief getest eigenlijk?
Die zelftests zet ik toch mijn vragen bij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maandagochtend dus pas PCR test gedaan, daarvoor 5 negatieve zelftests, hij was maandagavond dus ook helemaal ontdaan. zat sinds woensdag vorige week in quarantaine ivm postieve gevallen in de klas
quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:09 schreef Koen66 het volgende:
meneertje deed de staaf niet echt 20cm naar binnen rammen zoals echte testers wel doen
hey youquote:
O dan kan het toch helemaal geen kwaad meer denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:06 schreef Koen66 het volgende:
en ook hij heeft geen enkel coronaverschijnsel. We zaten dan ook al een week in quarantaine intussen
Beetje onrustig maar wel door kunnen slapen in plaats van om 2 uur wakker worden en dan niet meer in slapa kunnen vallenquote:
SNeu is dat he,quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maandagochtend dus pas PCR test gedaan, daarvoor 5 negatieve zelftests, hij was maandagavond dus ook helemaal ontdaan. zat sinds woensdag vorige week in quarantaine ivm postieve gevallen in de klas
nicequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beetje onrustig maar wel door kunnen slapen in plaats van om 2 uur wakker worden en dan niet meer in slapa kunnen vallen![]()
Dus: JA
precies datquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan het toch helemaal geen kwaad meer denk ik.
Lekker laten gaan
EErder was het als je na 5 dagen geen klachten had je klaar was of anders 24 uur na je laatste klacht
Ik heb verschillende mee gemaakt Negatieve zelftest was positieve GGD testequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zelftests zet ik toch mijn vragen bij.
Ik zit alweer ingelogd op het werksysteem. Ik begin een beetje langzaam. Eerst de mails en Teams chats rustig doornemen en dan volop aan de slag.quote:
ja we zijn er dan ook volledig klaar mee hahahaquote:
Gelukkig dat die zwangerschapstests ietsjes betrouwbaarder zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb verschillende mee gemaakt Negatieve zelftest was positieve GGD teste
Positieve zelftest bleek negatieve GGD test
Lastig allemaal
Morguh Pris
klinkt vrolijk, happy lampquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukkig dat die zwangerschapstests ietsjes betrouwbaarder zijn![]()
Goedemorgen Dot!
Ik zit alweer achter mijn Happy Lamp. Geen idee of het werkt. Gordijnen dicht want dat grijze weer wordt ik alleen depri van.
Nou daar ben ik een voorbeeld van, tot 4 maanden van de tweede zwanger testen ik ook negatiefquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukkig dat die zwangerschapstests ietsjes betrouwbaarder zijn![]()
Goedemorgen Dot!
Ik zit alweer achter mijn Happy Lamp. Geen idee of het werkt. Gordijnen dicht want dat grijze weer wordt ik alleen depri van.
hahaha ja ik noem hem zo. Daglichtlamp heet ie geloof ik. Het zou tegen winterdepressie moeten helpen. Ik ben er alleen iets te laat mee begonnen, dat had al in November gemoeten. Maar baat het niet dan schaadt het nietquote:
ben benieuwd of ie helptquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja ik noem hem zo. Daglichtlamp heet ie geloof ik. Het zou tegen winterdepressie moeten helpen. Ik ben er alleen iets te laat mee begonnen, dat had al in November gemoeten. Maar baat het niet dan schaadt het niet
Hij gaat gewoon helpen moet je maar denken. Iedereen keer als je er voor zit denk jequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja ik noem hem zo. Daglichtlamp heet ie geloof ik. Het zou tegen winterdepressie moeten helpen. Ik ben er alleen iets te laat mee begonnen, dat had al in November gemoeten. Maar baat het niet dan schaadt het niet
quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ie helpt
Ik ben altijd wel ietwat depressie gevoeling, maar het is beheersbaar en ik blijf wel functioneren.
Jah ik had er meestal wel in meer of mindere mate last van, afhankelijk van hoe zo'n winter verloopt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon helpen moet je maar denken. Iedereen keer als je er voor zit denk je
Yess het helpt![]()
Maar vervelend Pris dat je daar zo last van hebt
Morguh Sodequote:
eyyy Sode. Ik dacht laatst nog aan jou. Zag een docu over treinen.quote:
Kan ik mij voorstellen als je er gevoelig voor bent. Het is natuurlijk ook een grijze trieste winter.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Jah ik had er meestal wel in meer of mindere mate last van, afhankelijk van hoe zo'n winter verloopt.
Afgelopen twee jaar ging het heel goed. Twee jaar terug ging ik natuurlijk naar Tanzania, dat breekt het. En vorig jaar liep er ook wat dingen in de privé sfeer waardoor ik totaal depressiegevoelig was.
Maar dit jaar is het echt heel erg. Die lange aaneengesloten grijze dagen helpt niet bepaald.
hmmm het woordje "niet" was weggevallen. Het ging juist goed vorig jaarquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als je er gevoelig voor bent. Het is natuurlijk ook een grijze trieste winter.
Hopelijk zijn de prive dingen goed opgelost en worstel je daar niet meer mee.
Nog even volhouden, we gaan richting de lente dan zal er vast meer zon zijn.
Dat is fijner om te horenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm het woordje "niet" was weggevallen. Het ging juist goed vorig jaar
ja tochquote:
Harmelen toevallig? Die was laatst hoorde ik van een maatje.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyy Sode. Ik dacht laatst nog aan jou. Zag een docu over treinen.
Ja die prijzen rijzen de pan uit inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:34 schreef Prisha het volgende:
Afijn. Vanmiddag komt de makelaar hier. Dan gaan we bespreken wanneer ik m'n huis te koop zet en welke prijs en zo.
Ik heb zelf eind april in gedachten. Dat geeft me even de tijd om de boel op te ruimen en verkoop klaar te maken.
Ik ben benieuwd naar de prijs. Makelaar was ook vorig jaar geweest in maart. Toen was ik al aangenaam verrast met de waardebepaling. Inmiddels zijn we een jaar verder en hier in mijn regio zijn prijzen wel gestegen inmiddels.
ja! Ik had geen idee dat er zo'n erge treinramp hier in Nederland was geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Harmelen toevallig? Die was laatst hoorde ik van een maatje.
Nee, ik heb ook niet gezocht. Eerst dit verkopen en dan zie ik wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die prijzen rijzen de pan uit inderdaad.
Heb je al iets anders gevonden?
ALs je maar eenmaal begonnen bent dan gaat het vaak welquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja toch![]()
pfff zo aan de slag maar ik heb geen zin.
Die ramp was de reden dat ATB in Nederland is ingevoerd. Tot die tijd reden treinen onbeveiligd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Ik had geen idee dat er zo'n erge treinramp hier in Nederland was geweest.
Holy fokquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die ramp was de reden dat ATB in Nederland is ingevoerd. Tot die tijd reden treinen onbeveiligd.
En als mijn moeder die trein niet net had gemist, had ik hier misschien niet gezeten.
Jemig, heftig. Gelukkig maar dat ze die dan gemist heeftquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die ramp was de reden dat ATB in Nederland is ingevoerd. Tot die tijd reden treinen onbeveiligd.
En als mijn moeder die trein niet net had gemist, had ik hier misschien niet gezeten.
Dat zei ik ook toen ze dat vertelde.quote:
Ja best wel. In de eerste plaats voor haar natuurlijk. Hoe het dan allemaal verder was gelopen blijft gissen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, heftig. Gelukkig maar dat ze die dan gemist heeft
gelukkig maar Sode dat het bij gissen kan blijven voor julliequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ze dat vertelde.
[..]
Ja best wel. In de eerste plaats voor haar natuurlijk. Hoe het dan allemaal verder was gelopen blijft gissen natuurlijk.
Ik ben blij dat ze die trein gemist heeftquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ze dat vertelde.
[..]
Ja best wel. In de eerste plaats voor haar natuurlijk. Hoe het dan allemaal verder was gelopen blijft gissen natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gelukkig maar Sode dat het bij gissen kan blijven voor jullie
Ja, echt wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze die trein gemist heeft
Je bent er nogquote:
Hahaha tnx! Het gaat best goed hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je bent er nogDat gaat helemaal goedkomen nu, ik voel het. Covid, begone!
"plots" een zweetaanvalquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha tnx! Het gaat best goed hoor
De eerste twee, drie dagen waren het ergst, toen plots een zweet aanval en sindsdien gaat het redelijk goed !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Morguh GOAquote:
eyy markiemarc, good meurning.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
"plots" een zweetaanval![]()
Nah, zonder gekheid. Helemaal goed, ik ben blij dat het niet ernstiger is
"A drink a day, keeps the doctor away!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gaat goed Dottie, tnx!quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GOAHoe voelt u zich vandaag?
Gelukkig maar, fijn te horen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha tnx! Het gaat best goed hoor
De eerste twee, drie dagen waren het ergst, toen plots een zweet aanval en sindsdien gaat het redelijk goed !
Morguh Marcbquote:
Jouw concentratie ook al stukquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyy markiemarc, good meurning.
Ik moet werken maar het lukt me maar niet te focussen.
Hoiquote:
Morguh Tong,quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Goed geslapen. Maar één keer moeten plassen.
Ik zit net in mijn herinneringen te kijken...vorig jaar hadden we op 6 februari sneeuw. Flinke pak sneeuw ook nog.quote:
Fijn te horen zakken de bijwerkingen al iets?quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw concentratie ook al stuk
T lijkt wel een epidemie
[..]
Hoi
Gaat wel oke hier
En met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De meet was nog een maand daarna.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb even zitten rekenen. Als het zo doorgaat, is het virus begin maart overal...
Mijn voorraadkast is alvast goed gevuld
We zouden een strenge winter krijgen maar ik zie er nog niets van.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit net in mijn herinneringen te kijken...vorig jaar hadden we op 6 februari sneeuw. Flinke pak sneeuw ook nog.
Zou het nog?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen zakken de bijwerkingen al iets?Hopelijk niets ernstigs Dotteke. Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
[..]
Fijn te horen zakken de bijwerkingen al iets?Ohhhh, snap dat dat eng is de komende weken. Hoop echt dat het allemaal meevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zakt het niet echt nog, zou een keer naar de huisarts moeten.stupidity has become as common as common sense was before
thnx, Ik hoop het ook Domnivoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs Dotteke. Beterschap!
Dank je, ik hoop met je meequote:Op woensdag 26 januari 2022 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohhhh, snap dat dat eng is de komende weken. Hoop echt dat het allemaal meevalt.
Hier zakt het niet echt nog, zou een keer naar de huisarts moeten.
[..]
Fijn te horen zakken de bijwerkingen al iets?Ik heb niet meegekregen wat er aan de hand is maar dit klinkt niet zo fijn. Ik hoop dat het niet ernstig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Een week na die meet was het gedaan met de pret. Bizar he, alweer twee jaar geleden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:40 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Vandaag twee jaar geleden schreef ik…
[..]
De meet was nog een maand daarna.
Dank je Prishquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen wat er aan de hand is maar dit klinkt niet zo fijn. Ik hoop dat het niet ernstig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh johquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je PrishWat naar. Hopelijk valt het mee. Sterkte Dot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
geen koffie meerquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:01 schreef chufi het volgende:
Sterkte allen ... ik zit aan mn laatste bakkie van de dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen koffie meerga je minderen? Ben je aan de thee?
Nee meerderen de laatste dagen zelfs , 3 ipv 2 espresso'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja ik was ook aan de thee dezer dagen ... heb nog 3 kistjes met voor elk moment van de dag watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meerderen de laatste dagen zelfs , 3 ipv 2 espresso's
en ja ik was ook aan de thee dezer dagen ... heb nog 3 kistjes met voor elk moment van de dag watOh wat goed. Had je er last van dat je mindert? Of gewoon zelf besloten dat het beter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wat goed. Had je er last van dat je mindert? Of gewoon zelf besloten dat het beter was.Ik ben wat vroeger wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Fijn te horen zakken de bijwerkingen al iets?Sterkte DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Top! Wat houdt die andere functie in?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even op werk voor sollicitatie op een andere functie. Op de terugweg ben ik langs de Donderstraat gereden en ik zag het @:Prisha huis met de balkonnetjesDe verf op het balkon zag er trouwens pico bello uit, dus geen sporen meer van knaagzusje
Leuke UIquote:
Aanspreekpunt huiselijk geweld & kindermishandeling. Dus dat als iemand aan de lijn hangt en heeft een onderbuikgevoel dat er iets niet klopt, of er wordt bijv. een kind onder de 12 in strikte isolatie gezet, dan kunnen ze o.a. bij mij dan terecht om er een melding van te maken en dat zoek ik dan verder uit. Dat is naast het gewone bron- en contactonderzoek, dus dit komt er dan bij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Top! Wat houdt die andere functie in?
Oh, weer een stukje historie verdwenen
Dat vermoedde ik al.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dank je, vind deze ook weer heel leuk en de credits gaan weer naar @:Flory
Lijkt me wel heftig hoor. Zoiets moet je ook weer los kunnen laten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aanspreekpunt huiselijk geweld & kindermishandeling. Dus dat als iemand aan de lijn hangt en heeft een onderbuikgevoel dat er iets niet klopt, of er wordt bijv. een kind onder de 12 in strikte isolatie gezet, dan kunnen ze o.a. bij mij dan terecht om er een melding van te maken en dat zoek ik dan verder uit. Dat is naast het gewone bron- en contactonderzoek, dus dit komt er dan bij.
Maar eigenlijk twijfel ik nu of ik het wel wil eigenlijk, want tijdens het gesprek bleek dat het toch wat anders inhoudt dan ik van tevoren dacht en ook dat je echt dagelijks meerdere meldingen krijgt vaak (ik dacht misschien 1 per week ofzo) en voornamelijk daar mee bezig bent. Dus ik denk er nog even over na.
Wat -Shii- zegt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aanspreekpunt huiselijk geweld & kindermishandeling. Dus dat als iemand aan de lijn hangt en heeft een onderbuikgevoel dat er iets niet klopt, of er wordt bijv. een kind onder de 12 in strikte isolatie gezet, dan kunnen ze o.a. bij mij dan terecht om er een melding van te maken en dat zoek ik dan verder uit. Dat is naast het gewone bron- en contactonderzoek, dus dit komt er dan bij.
Maar eigenlijk twijfel ik nu of ik het wel wil eigenlijk, want tijdens het gesprek bleek dat het toch wat anders inhoudt dan ik van tevoren dacht en ook dat je echt dagelijks meerdere meldingen krijgt vaak (ik dacht misschien 1 per week ofzo) en voornamelijk daar mee bezig bent. Dus ik denk er nog even over na.
Dat is wel ff een stapje verder... gewoon ff afwachten en dan kun je alsnog besluitenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan dat op zich wel aan denk ik, maar het is meer dat ik er geen zin in heb er de hele werkdag mee bezig te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lijkt me wel heftig hoor. Zoiets moet je ook weer los kunnen laten.
Als je het ziet zitten: ga ervoor. Je krijgt ongetwijfeld goede begeleiding.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan dat op zich wel aan denk ik, maar het is meer dat ik er geen zin in heb er de hele werkdag mee bezig te zijnJuist dat het in combi kon met het normale werk trok me aan.
Maar goed, ik hoor het over een paar dagen en in de tussentijd kan ik nog even nadenken
klopt, bijna 2 weken kou en sneeuwquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit net in mijn herinneringen te kijken...vorig jaar hadden we op 6 februari sneeuw. Flinke pak sneeuw ook nog.
Zou het nog?
Ja ik twijfel echt nuquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je het ziet zitten: ga ervoor. Je krijgt ongetwijfeld goede begeleiding.
Ga er voorquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik twijfel echt nuWant het is ook weer werken in teamverband (dat vind ik veel fijner dan individueel) en het is ook nog eens een echt leuk team met collega's waar ik heel goed mee kan opschieten
Heftig wel een hele verantwoordelijke baanquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je het doet en het ligt jou uiteindelijk toch niet, kun je dan weer terug naar de huidige situatie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik twijfel echt nuWant het is ook weer werken in teamverband (dat vind ik veel fijner dan individueel) en het is ook nog eens een echt leuk team met collega's waar ik heel goed mee kan opschieten
Wat een toffe UIquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lijkt me wel heftig hoor. Zoiets moet je ook weer los kunnen laten.
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef engine het volgende:
Toen hebben we nog een paar dagen geschaatst. Feest op het ijs.
Inderdaad een pittige functie, maar wel heel goed en belangrijk werk. Succes met de te nemen beslissing!quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal toch wel vaker dichtgevroren zijn?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, heerlijk![]()
Ik heb vorig jaar voor het eerst op de singel geschaatst.
Ja hoor dat kanquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je het doet en het ligt jou uiteindelijk toch niet, kun je dan weer terug naar de huidige situatie?
In dat geval heb je niets te verliezen.
MOeten wij nu maar afwachten of wij dat nog gaan krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, bijna 2 weken kou en sneeuw
Nee, niet zo heel vaak. Het vriest ook alleen dicht als de sluizen worden gesloten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zal toch wel vaker dichtgevroren zijn?
thnxquote:
Kijk.. eerst maar eens afwachten of je tot de uitverkorenen behoort...quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor dat kanDus in die zin... ja ik kan het best proberen
Maar er zijn best veel sollicitanten, dus grote kans dat ik het niet eens word
Ah zo. Nu weet ik ongeveer waar je bedoeld. Een vriend van mij woont ook in Utrecht en vertelde dat hij daar geschaatst had toen we een keer door de stad liepen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, niet zo heel vaak. Het vriest ook alleen dicht als de sluizen worden gesloten.
Was dat hier? Dit was een van de plekken die waren dichtgevroren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Nu weet ik ongeveer waar je bedoeld. Een vriend van mij woont ook in Utrecht en vertelde dat hij daar geschaatst had toen we een keer door de stad liepen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je PrishSterkte Dot, ik hoop op positief nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dank je Deisyy, hoop ik ook. Mijn gedachten vliegen momenteel alle kanten op.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte Dot, ik hoop op positief nieuws.
Kan het zijn dat het net voor die sluizen ook dichtgevroren was?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Was dat hier? Dit was een van de plekken die waren dichtgevroren.
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik, wanneer krijg je de uitslag van het biopt?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Deisyy, hoop ik ook. Mijn gedachten vliegen momenteel alle kanten op.
Dinsdag en 8 maart gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, wanneer krijg je de uitslag van het biopt?
Ik duim voor je Dottie!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dinsdag en 8 maart gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken.
Spannende tijden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lekker en snel dusquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker dat thuis zijn.. alle tijd om broodjes te bakken.
Heb nu een systeem wat mij in 15 minuten lekkere lunchbroodjes oplevert
[ afbeelding ]
quote:
Jemig Dot, wat naar weer allemaal en dat wachten ook telkens pfffquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wachten .........quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Jemig Dot, wat naar weer allemaal en dat wachten ook telkens pfff![]()
Sterkte en hopen dat het meevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nicequote:Op woensdag 26 januari 2022 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker dat thuis zijn.. alle tijd om broodjes te bakken.
Heb nu een systeem wat mij in 15 minuten lekkere lunchbroodjes oplevert
[ afbeelding ]
Deeg in de koelkast?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik maak een grote homp deeg de dag er voor, en dan scheur ik er bolletjes af, op het moment dat ik die wil bakken. En dat kun je een dag of twee blijven doen
Ik hed lekker kibbeling met sla gegetenquote:
Dan ben je hier geweest:quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het net voor die sluizen ook dichtgevroren was?
Waren toen bij een strandtentje ofzoiets.
Maar misschien haal ik dingen door elkaar
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Na de eerste keer rijzen.
Negatief, gefeliciteerdquote:
Volgende keer beter voorbereiden dan?quote:
Yes!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben je hier geweest:
[ afbeelding ]
Ik heb geen winterfoto van die plek bij de hand. Maar daar vriest het idd. ook snel dicht.
Wellicht kun je nog een herkansing aanvragen?quote:
Ja, dat kan vast. Maar ik laat het maar ff zoquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wellicht kun je nog een herkansing aanvragen?
Dat zekerquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is ieder geval weer langer licht
Mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn. Langer weekend
Het zou best kunnen, dat er nog sneeuw gaat vallenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een koude februarimaar het zal wel weer tegenvallen dit jaar.
Al is het maar 1 dagquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, dat er nog sneeuw gaat vallen
Maar dan wel een beste laag sneeuw, tot de enkelsquote:
Zoiets als laatst in Griekenland. Centimeter of 30quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan wel een beste laag sneeuw, tot de enkels
Dat is een beetje heel erg veelquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoiets als laatst in Griekenland. Centimeter of 30
Anders wordt het ook lastig roeien in een bevroren kanaal.. Dat is wel een lekker tempratuurtjequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar liever hebben ze een zonnetje .... 15-20 graden daar de komende dagen
Dat zie je goedquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders wordt het ook lastig roeien in een bevroren kanaal.. Dat is wel een lekker tempratuurtje
Dan wacht je toch, tot dat je wel trek krijgt. Wat kijk je dan?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog niet zo'n trek. Ik zit wel iets te kijken over eten
Naar een zekere Engelsman die 2 dagen lang 3 maaltijden per dag eet voor 2 euro ( 1 euro per dag ) eigenlijk pond.. maar goed.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wacht je toch, tot dat je wel trek krijgt. Wat kijk je dan?
Dat is wel knap als dat je lukt idd, zeker qua avondmaalquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naar een zekere Engelsman die 2 dagen lang 3 maaltijden per dag eet voor 2 euro ( 1 euro per dag ) eigenlijk pond.. maar goed.
Hij is erg vindingrijkHij is niet arm, het is een uitdaging.
Zekerquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel knap als dat je lukt idd, zeker qua avondmaal
Nee nog nietquote:
Kijk je dat op tv of Youtube?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ZekerHij heeft zelfs nog over
En Het is nog lekker ook
Ah jij ook al niet, of eet je sowieso altijd pas later?quote:
Dag1quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk je dat op tv of Youtube?
Meestal rond een uur of 7quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah jij ook al niet, of eet je sowieso altijd pas later?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik had kattenvoer bij Bol.com besteld, dat zou gisteren geleverd worden, maar ik had gisteren nog steeds geen Track & Trace ontvangen dus heb ik ze gebeld, de leverancier bleek het nog niet verstuurd te hebben, het kwam vandaag pas binnen en een pakketje van Bol.com zelf
[ afbeelding ]
Mocht de kat honger beginnen te krijgen, stuur maar naar mij. Ik heb snoepjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik had kattenvoer bij Bol.com besteld, dat zou gisteren geleverd worden, maar ik had gisteren nog steeds geen Track & Trace ontvangen dus heb ik ze gebeld, de leverancier bleek het nog niet verstuurd te hebben, het kwam vandaag pas binnen en een pakketje van Bol.com zelf
[ afbeelding ]
De pond is wel iets meer waar als de euro... maar ik dacht ook toen ik het zagquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
tis daar veel goedkoper dan hier ... en dat op een eiland
Het is niet eerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:36 schreef chufi het volgende:
Misschien dat pullup nog eerder sneeuw ziet in Zuid Spanje
Stella was ook een heel leuk mens, het was best gezellig aan de telefoonquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wat een goede afterservice
No hopen dat Tom dat ook vind
Tom is best kieskeurig, heb jij ook een kat?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mocht de kat honger beginnen te krijgen, stuur maar naar mij. Ik heb snoepjes
Wat leukquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat pullup in Spanje zit of dat we geen sneeuw hebben hier?quote:
Dat kan natuurlijk ook, en wat ga je eten dan straks wanneer je honger krijgtquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meestal rond een uur of 7Op zich is het eten nu al wel klaar, maar ik pak gewoon wanneer ik honger begin te krijgen
Allebei eigenlijk welquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat pullup in Spanje zit of dat we geen sneeuw hebben hier?
Ik was was ook aangenaam verrast, vooral met zo'n persoonlijk kaartje erbijquote:
Haha, dat is wel lief van Bol.comquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke taalkeuze ook, onze Stellaquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was was ook aangenaam verrast, vooral met zo'n persoonlijk kaartje erbij
Ja dat kom je niet vaak meer tegen. Goed voor de klantenbinding ook.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was was ook aangenaam verrast, vooral met zo'n persoonlijk kaartje erbij
Da's nou netjes!quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wel rest spekquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De pond is wel iets meer waar als de euro... maar ik dacht ook toen ik het zag
Een halve kilo spek voor 70 cent
Er is inmiddels toch gegetenquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, en wat ga je eten dan straks wanneer je honger krijgt
Vanaf vrijdag krijgt @pullup zon!quote:
Weinig kans. Vandaag 18 graden en het gaat nog wat warmer worden komende weekquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:36 schreef chufi het volgende:
Misschien dat pullup nog eerder sneeuw ziet in Zuid Spanje
lekker vullende soepje dusquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is inmiddels toch gegetenIk had een soort groentesoep met gemaakt met rijst erdoor
Ja was wel lekkerquote:
Kan ook door de kippensoepquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja was wel lekkerVoor het eerst dat ik dat maakte
Inderdaad, het was ook een heel gezellig telefoongesprek, dat is ook vaak heel anders.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat kom je niet vaak meer tegen. Goed voor de klantenbinding ook.
Lekker zonderjasweerquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Weinig kans. Vandaag 18 graden en het gaat nog wat warmer worden komende week
Ik heb keuze uit zalm of kipsnoepjequote:Op woensdag 26 januari 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is best kieskeurig, heb jij ook een kat?
Wat lief dat je snoepjes hebt gehaald voor de buurkatquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit zalm of kipsnoepje
Nee zelf geen kat. Maar de kat van één van de buren komt hier vaak op bezoek dus toen heb ik maar snoepjes gekocht![]()
Al zit er wel over te denken om een kat te nemen.
Hoop dat alles en iedereen goed gearriveerd is en dat er hard getraind gaat wordenquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Weinig kans. Vandaag 18 graden en het gaat nog wat warmer worden komende week
We hadden thuis wel heel lang een kat. Heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief dat je snoepjes hebt gehaald voor de buurkat![]()
Een kat is zo gezellig, al zijn ze wat eigengereid, zo'n beestje is wel heel gezellig.
Genoeg katjes die met weinig ruimte opgroeien en het heel erg naar hun zin hebben!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
We hadden thuis wel heel lang een kat. Heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen
En ik mis het ook maar kwam afgelopen jaren gewoon niet goed uit maar nu zou het wel weer kunnen. Al heb ik nog niet besloten. Wil ook wel genoeg ruimte hebben en daar twijfel ik over. Misschien is een cavia beter
O dat is netjes zeg. 👍🏻quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las laatst dat je nu ook minder naar het buitenland hoeft, dus dat is wel een stuk fijner als er een kat bij je woont, dan hoef je niets te regelen als je weg moet. Een kat heeft natuurlijk niet zo heel veel ruimte nodig, maar een cavia kan natuurlijk ook, al vind ik cavia's persoonlijk hele onaaibare huisdieren en heb je met een kat veel meer interactie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
We hadden thuis wel heel lang een kat. Heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen
En ik mis het ook maar kwam afgelopen jaren gewoon niet goed uit maar nu zou het wel weer kunnen. Al heb ik nog niet besloten. Wil ook wel genoeg ruimte hebben en daar twijfel ik over. Misschien is een cavia beter
Wat een gigantische beesten.quote:
Of een konijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Ja dat is ook zoquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Genoeg katjes die met weinig ruimte opgroeien en het heel erg naar hun zin hebben!Het hoeft in ieder geval niet persé een probleem te zijn lijkt me
Domme beesten, ze moeten uit de buurt avn schepen blijvenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Worden helaas veel geraakt door scheepsschroeven, vaak zitten ze daardoor vol met littekens.
Ja cavia's zijn wel een beetje onaaibaarquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je nu ook minder naar het buitenland hoeft, dus dat is wel een stuk fijner als er een kat bij je woont, dan hoef je niets te regelen als je weg moet. Een kat heeft natuurlijk niet zo heel veel ruimte nodig, maar een cavia kan natuurlijk ook, al vind ik cavia's persoonlijk hele onaaibare huisdieren en heb je met een kat veel meer interactie.
Heb geen grasmat in de woonkamerquote:
Het weer in Spanje lijkt al een tijdje kapotquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
Maar nog even over sneeuw in Zuid Spanje... Op de Canarische eilanden wel dus..
https://www.spanjevandaag(...)zon-in-noord-spanje/
Mijn zus had ook twee cavia's, zij was er helemaal gek mee en ze had ze ook goed tam gemaakt, maar zij was de enige die ze uit haar hand kon laten eten en die ze op schoot kon nemen om te aaien. Ik vond het maar hysterische schichtige schreeuwlelijkerds, maar dat heb ik nooit tegen haar gezegd, want ze was echt gek op die beestjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja cavia's zijn wel een beetje onaaibaar
Maar verder zijn het wel erg grappige dieren. Ik had eerst 3 cavia's en die gingen dan in een treintje door het appartement en als ze dan schrokken vlogen ze alle kanten op zo'n gladde tegelvloer![]()
Of de cavia's tegen hun zin in wassen![]()
Verder was ik wel lief voor ze
Niet alleen in Spanje maar die krijgen het wel hard te verduren de laatste tijd ...quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het weer in Spanje lijkt al een tijdje kapot
Weet ikquote:
Ik had wel een konijn los in huis lopen. Was heel leuk. Svaonds kwam die bij mij liggen op de bank. Zodra ik op de bank ging zitten vroem daar was hij. En tegen 21 ging die bij de keukendeur zitten omdat hij dan altijd wat lekkers kreegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |