Nu is het plots een gestichtquote:
In 1904 ja. Misschien kan Domni hier iets over vertellen tijdens de wandelingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu is het plots een gesticht
< GoA doet ogen snel weer open
Ooglijdersgesticht zelfs, maar het is inderdaad een prachtig gebouwquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu is het plots een gesticht
< GoA doet ogen snel weer open
In die tijden werd gewoon aan alles wat gemaakt werd Qualiteit, zorg en schoonheid besteed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooglijdersgesticht zelfs, maar het is inderdaad een prachtig gebouw
eventjesquote:
Ja prachtig, ik ben een sucker voor dat soort architectuurquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooglijdersgasthuis
Prachtige naam!
- Hallo! Ik lijd aan mijn oog
- Geen probleem meneer, daar hebben wij een uitstekend en mooi gasthuis voor
- Mooi FF naar mijn tandenborstel tasten en ik kom er aan.
DJ Groot aan de draaitafelquote:
I know.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja prachtig, ik ben een sucker voor dat soort architectuur![]()
Jobiiquote:
Ooglijdersquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Officieel "Nederlandsch Gasthuis voor Behoeftige en Minvermogende Ooglijders"
Is inmiddels al lang geen oogziekenhuis meer . Inmiddels zitten er vooral appartementen in
Ja duh... zo heette het op de vorige pagina ook al 5 keerquote:
Wow!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Utrecht daar komt mijn moeder vandaan. Is er geboren en getogen. Mijn Oma (en moeder) woonden op de hoek Biltstraat/FC Donderstraat, boven . Hij had op de begaande grond een cafetaria (daar zat tot kort voorheen restaurant De Kust) en ze woonden met z'n allen daarboven op de middelste verdieping. Later woonde mijn moeders oudste zus op de bovenste etage.
Edit: ha, ik heb zelfs een hele oude foto gevonden. Dat balkonnetje heb ik vaak op gestaan. Mijn zusje heeft het verf van de reling er nog afgeknaagd![]()
[ link | afbeelding ]
Ja maar nu staat het er zonder een woord erachter en dat is tig keer grappigerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh... zo heette het op de vorige pagina ook al 5 keer
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja maar nu staat het er zonder een woord erachter en dat is tig keer grappiger
Oh noesquote:
Ik vermoed dat ik daar mn hoofd zal stoten ....quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor je weet dat je ook onder de Dom tot 4 meter onder de grond kan? Mijn zusje heeft ooit een rondleiding gehad.
Deze geloof ik, alleen dan via haar werk: Vier meter onder straatniveau zie je de stad zoals je haar nooit eerder zag: rauw, donker en spannend. Een gids gaat met je mee om alles te duiden.
Een tocht van 75 minuten door de catacomben van het Domplein wacht op je. Dan dalen we af. Wat je te zien krijgt? Denk aan Middeleeuwse kelders, brokstukken en muurresten. Wat opgegraven schatten hier en daar. Jouw gids vertelt enthousiast over de archeologische vondsten, het Romeinse fort Trajectum en de fascinerende geschiedenis van 2000 jaar Domplein. Deze ontdekkingstocht vergeet je niet snel!
Oh dat wil ik zooooooo graag nog eens doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor je weet dat je ook onder de Dom tot 4 meter onder de grond kan? Mijn zusje heeft ooit een rondleiding gehad.
Deze geloof ik, alleen dan via haar werk: Vier meter onder straatniveau zie je de stad zoals je haar nooit eerder zag: rauw, donker en spannend. Een gids gaat met je mee om alles te duiden.
Een tocht van 75 minuten door de catacomben van het Domplein wacht op je. Dan dalen we af. Wat je te zien krijgt? Denk aan Middeleeuwse kelders, brokstukken en muurresten. Wat opgegraven schatten hier en daar. Jouw gids vertelt enthousiast over de archeologische vondsten, het Romeinse fort Trajectum en de fascinerende geschiedenis van 2000 jaar Domplein. Deze ontdekkingstocht vergeet je niet snel!
Ik ken het gebouw uiteraard, daar fiets ik vaak langs. Maar ik kan er weinig over vertellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
In 1904 ja. Misschien kan Domni hier iets over vertellen tijdens de wandeling
@:Domnivoor
We geven je wel een helmpje mee. Of je bukt en we loodsen je hoofd door de ruimtes heenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik daar mn hoofd zal stoten ....
Ja heel mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wow!
Bekende plek, daar kom ik geregeld langs.
Mooie buurt om te wonen![]()
Daar vlakbij zijn ook de gebouwen van de Veeartsenijschool, waar woningen in gekomen zijn. Een vriend van me woonde daar.
Snap dat het net wat té ver is vanuit het centrumquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het gebouw uiteraard, daar fiets ik vaak langs. Maar ik kan er weinig over vertellen.
En daarnaartoe lopen vanuit het centrum… Ik vind het prima hoor, maar dat wordt een lange wandeling.
Je zal maar daar wonen of in dat Ooglijdersgasthuisquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heel mooi. Ik weet nog dat we de straat overstaken en een stukje verderop had je het Wilhelminapark, daar speelden we dan wel eens.
Ohhh Veeartsenijschool ook mooie gebouwen!
[ afbeelding ]
Oh ja natuurlijk, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het gebouw uiteraard, daar fiets ik vaak langs. Maar ik kan er weinig over vertellen.
En daarnaartoe lopen vanuit het centrum… Ik vind het prima hoor, maar dat wordt een lange wandeling.
hey youquote:
Ik wil het ook graag doen. Mijn zusje (de knagert) was enorm enthousiastquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat wil ik zooooooo graag nog eens doen!
Ik weet wel dat we voordat het "Dom Under" project er was, we met school toestemming kregen om daar ondergronds een Romeinse muur te bekijken.
quote:
Hey Koen 🖐🏻quote:
Dat heb ik nog niet gedaan. Maar staat hoog op mijn verlanglijstjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
ach, je schiet er zo weinig mee op, hoezeer ze ook gelijk hebben vaakquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit nog even door te bikkelen en naar echte wetenschappers te kijken die de Perso totaal wetenschappelijk de grond in boren.
Gaat al wat beterquote:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan. Maar staat hoog op mijn verlanglijstje
Weet ik ook wel.,. en heb meestal spijt dat ik het type.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, je schiet er zo weinig mee op, hoezeer ze ook gelijk hebben vaak
Gauw!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Laten we Dom under duiken !!! Ooit!
ik heb dat gevoel ook hoor, en vind ook overal wel wat van zoals je weetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.,. en heb meestal spijt dat ik het type.
Maar iets in mij hoopt gewoon dat meer mensen wakker worden en daar wil ik dan mijn steentje aan bij dragen.
Maar idd, laten we het maar over mooie gebouwen hebben!
quote:
topperquote:
Oh noes bij jou ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
topper![]()
hier zitten we met een coronagevalletje dus ff wat minder.
Maar we klagen maar niet
it's not me (yet)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh noes bij jou ook alBen je erg ziek?
Doorwerken jij!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:53 schreef Koen66 het volgende:
regels zijn zo krom nu dat ik, ondanks coronageval in huis, wel naar werk zou mogen
Prachtig ditquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
Wij gingen vroeger met verjaardagspartijtjes en groepsuitjes wel eens kanoën op de Kromme Rijn en dan fietsten we ook vaak langs het Ooglijdersgasthuis.
Kleine Jobi thuis al helemaal enthousiast vragen "gaan we weer langs dat leuke kasteeltje?"
Ohhh je zoon. Is hij erg ziek? En wat, moet je in quarantine? Of jezelf laten testen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
it's not me (yet)
Zoonlief zit met corona op z'n zolderkamer
Dat belooft meerdere meetsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn nicht uit Canada en haar man kwamen drie jaar geleden bij mij op bezoek.
Ik heb twee dagen met ze door Utrecht gewandeld. En dat was nog veel te weinig om alle highlights te laten zien.
Oh je mag naar het werk? huh?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:53 schreef Koen66 het volgende:
regels zijn zo krom nu dat ik, ondanks coronageval in huis, wel naar werk zou mogen
Nijmegen is ook mooi en leuk en interessantquote:
Doorschuiven naar volgende week. Hoe voel je je nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
had me er op verheugd nu een restaurant uit te zoeken voor komend weekend
nee, hij merkt er geen snars vanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh je zoon. Is hij erg ziek? En wat, moet je in quarantine? Of jezelf laten testen?
O dacht jij. Beterschap voor je zoon.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
it's not me (yet)
Zoonlief zit met corona op z'n zolderkamer
Ik voel me prima. Heb vandaag ook geen test gedaan ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doorschuiven naar volgende week. Hoe voel je je nu?
De Oudste stad van Nederlandquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nijmegen is ook mooi en leuk en interessant
Helemaal niks? Ahhhh zo bizar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, hij merkt er geen snars van
Vorige week woensdag kreeg ie nieuws dat een meisje uit z'n klas waar ie naast had gezeten positief getest was, dus hij moest in quarantaine. Continue zelftests gedaan, steeds negatief
aangezien ie dinsdag weer naar school wilde PCR test gedaan, kreeg ie gisterenavond email: positief.
Maar hij heeft geen enkel coronaverschijnsel dus
coronageval in huis: als je meer dan een week terug geboosterd bent hoef je niet in quarantainequote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh je mag naar het werk? huh?
Er is geen touw meer aan vast te knopen
Alleen al voor de Maliebaan kun je een halve dag uittrekkenquote:
Dacht dat jij corona had maar lees dat het je zoon is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik voel me prima. Heb vandaag ook geen test gedaan ofzo
I'm in!quote:
hij zit voornamelijk te balen hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal niks? Ahhhh zo bizar.
Maar aan de andere kant, gelukkig is hij niet heel ziek of zo. Dat zie je toch niet graag, zeker niet bij je kind.
Logisch, anders kun je je collega's niet besmetten en ze moeten wel de maatregelen verantwoorden ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
coronageval in huis: als je meer dan een week terug geboosterd bent hoef je niet in quarantaine
Zo krom die testen. Kleindochter flink ziek. Hoge koorts keelpijn hoofdpijn en verkouden. Thuistest positief ggd test negatief.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige week woensdag kreeg ie nieuws dat een meisje uit z'n klas waar ie naast had gezeten positief getest was, dus hij moest in quarantaine. Continue zelftests gedaan, steeds negatief
aangezien ie dinsdag weer naar school wilde PCR test gedaan, kreeg ie gisterenavond email: positief.
Beter even balen dan dood ziek of niet dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zit voornamelijk te balen hahaha
owww.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
coronageval in huis: als je meer dan een week terug geboosterd bent hoef je niet in quarantaine
Ja ik weet al jaaaaaaren ervan, en elke keer zakt dat toch weer weg. Nooit daadwerkelijk gedaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag doen. Mijn zusje (de knagert) was enorm enthousiast
En je bent alsnog weer welkomquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Lang niet in Utrecht geweest
Laatste keer in het centrum was met een Fok meet, zomer 2018 op het Neude
precies, moeten niet klagen verderquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter even balen dan dood ziek of niet dan.
raar is dat, met dergelijke verschijnselen gaan alle alarmbellen wel afquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo krom die testen. Kleindochter flink ziek. Hoge koorts keelpijn hoofdpijn en verkouden. Thuistest positief ggd test negatief.
That's my stylequote:
Maar snap dat balen wel hoor. Maar zals hij niet ziek is mag hij dan niet met 5 dagen weer naar buiten?quote:
Jaaaa wij gingen ook altijd tot aan het pannenkoekenhuisquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig dit![]()
Ik heb daar ook een paar keer gekanood. Naar het pannenkoekenhuis en weer terug
Ja we gaan ook een keer naar Nijmegenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als jullie een rondleiding geven, count me inquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Oudste stad van Nederland
Gaan we doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Als jullie een rondleiding geven, count me in![]()
Ik ben een paar jaar geleden naar Het Valkhof geweest. En vaker dan me lief is in het Radboud-ziekenhuis.
Verder ken ik Nijmegen bijna niet.
Ja echt heel raar. Kleinzoon tijdje terug wat licht verkouden test zelftest negatief. Moest van werk ggd test doe. Die was weer positief.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar is dat, met dergelijke verschijnselen gaan alle alarmbellen wel af
Helloquote:
zo te zien staat er bij geen verschijnselen toch 7 dagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar snap dat balen wel hoor. Maar zals hij niet ziek is mag hij dan niet met 5 dagen weer naar buiten?
Wel fijn dat hij nergens last van heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen als professionalquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na 2 weken pas want een afspraak maken op korte termijn lukt nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen als professional
denk dat ik toch maar vanuit huis werk tot volgende week.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen als professional
Oh ik weet minder van de historie daarvan behalve het globale (ja en dat mijn moeder er heeft gewoondquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen al voor de Maliebaan kun je een halve dag uittrekken
Ja dat kan echt niet hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende: Ik ben ook nog nooit op de Domtoren geklommen
O is dat weer veranderd. Geloof dat het morgen ook weer veranderd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo te zien staat er bij geen verschijnselen toch 7 dagen.
serieusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet al jaaaaaaren ervan, en elke keer zakt dat toch weer weg. Nooit daadwerkelijk gedaan.
Maar dat heb ik sowieso wel op meer gebieden, dat ik heel veel in Utrecht nooit heb gedaan qua toeristische dingen, want als je er toch woont, krijg je die neiging minder snelIk ben ook nog nooit op de Domtoren geklommen
Heel raar inderdaad en ik heb dat op werk ook al een paar keer gezien. Gek genoeg is dat pas sinds omikron, dus wellicht is daar een verband.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo krom die testen. Kleindochter flink ziek. Hoge koorts keelpijn hoofdpijn en verkouden. Thuistest positief ggd test negatief.
sowieso werken die thuistests met omikron toch matig in de neusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad en ik heb dat op werk ook al een paar keer gezien. Gek genoeg is dat pas sinds omikron, dus wellicht is daar een verband.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op de Domtoren geklommen
Dat was zo, maar is op een gegeven moment veranderd naar 7 dagen vanwege omikron.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar snap dat balen wel hoor. Maar zals hij niet ziek is mag hij dan niet met 5 dagen weer naar buiten?
Whuuuut? Mocht dat ??quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wel de St Stevenstoren. En daarvan naar beneden geabseild
weet jij of dat weer veranderen gaat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was zo, maar is op een gegeven moment veranderd naar 7 dagen vanwege omikron.
Oh, ben wel benieuwd waar je moeder gewoond heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik weet minder van de historie daarvan behalve het globale (ja en dat mijn moeder er heeft gewoond) dus ik ben benieuwd wat je te vertellen hebt
Bij mij kleinzoon was het vorig jaar in de zomer al. Toen was er nog geen omnikron toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad en ik heb dat op werk ook al een paar keer gezien. Gek genoeg is dat pas sinds omikron, dus wellicht is daar een verband.
nee toen begon het net richting Delta te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij kleinzoon was het vorig jaar in de zomer al. Toen was er nog geen omnikron toch?
Weet wel dat de om i beter te zien is met de keeltest
Ja! Bij de laatste Vierdaagsefeesten. Twee jaar geleden alweerquote:
Vierdaagsefeesten RIPquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Bij de laatste Vierdaagsefeesten. Twee jaar geleden alweer
Feesten RIPquote:
Is ook gewoon hartstikke verstandigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar vanuit huis werk tot volgende week.
Ik weet, het is struisvogelpolitiek, maar ik ben bang dat ik er op locatie daar niet mee wegkom me in deze situatie niet te laten testen.
Ik begreep Rutte net niet helemaal... moet je verplicht een zitplaats hebben binnen en anderhalve meter? En een QR code?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feesten RIP
de Kroeg mag weer een beetje tenminste, voor zolang het duurt
vandaag hadden ze me ook liever niet daar, woensdag is sowieso onze standaard thuiswerkdag als team.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook gewoon hartstikke verstandigAls je thuis kan en mag werken; lekker doen
ja dat hadden we in Den Haag ook maar half/halfquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik begreep Rutte net niet helemaal... moet je verplicht een zitplaats hebben binnen en anderhalve meter? En een QR code?
Oeh abseilenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wil graag van de Euromast abseilen, dat lijkt me ook wel tof.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh abseilen![]()
Dat lijkt me een van de weinige "enge" activiteiten die ik nog wel durf. Denk ik.
Weet ik niet precies. Het zal nog wel even duren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 januari 2022 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja dat kan echt niet hoor!
[/quote
Ja ik schaam me diepBen hier geboren en getogen, dan is dat wel een beetje een zonde ja
![]()
Moet zeggen dat ik het aanzicht van de Domtoren wel mis. Hoe lang blijft dat ding nog ingepakt?
Gaafquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Als belmiep sta ik aan de onderkant van de ladder, dus ik krijg het waarschijnlijk pas te horen als we er wat mee moeten gaan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet jij of dat weer veranderen gaat?
You've got dm!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, ben wel benieuwd waar je moeder gewoond heeft.
Dan gaan we daar een keer wandelen
Krijg net een mail van jullie... althans.. wat is GHOR?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als belmiep sta ik aan de onderkant van de ladder, dus ik krijg het waarschijnlijk pas te horen als we er wat mee moeten gaan doen
Oh dat is wel apart jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij kleinzoon was het vorig jaar in de zomer al. Toen was er nog geen omnikron toch?
Weet wel dat de om i beter te zien is met de keeltest
Bij mij was de zelftest 3x negatief en de GGD juist positief.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel apart jaWant eerst hadden we juist veel negatieve zelftest en dat een PCR test toch ineens positief bleek
Andersom zien we sinds omikron vooral veel. Levert soms lastige gesprekken op, want wij bij BCO hebben het antwoord ook niet, waarom dat dan zo is
Daarom ervan genieten nu het kanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feesten RIP
de Kroeg mag weer een beetje tenminste, voor zolang het duurt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]Die foto's kan ik me herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word al eng als ik er naar kijk
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
zelfde als Koen jr dusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij mij was de zelftest 3x negatief en de GGD juist positief.
ik wilde graag zaterdag er gebruik van makenquote:
Dat deden ze een paar jaar geleden bij Holland's Next Top Model weet ik nogquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil graag van de Euromast abseilen, dat lijkt me ook wel tof.
Als je mag werken... dan mag je toch ook uit eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde graag zaterdag er gebruik van maken
oh wacht
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
het zou het uitgestelde verjaardagsetentje voor junior zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je mag werken... dan mag je toch ook uit eten?
Of wilde je junior meenemen?
Ook dat komt wel goed, dan ga je een paar dagen of een week laterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde graag zaterdag er gebruik van maken
oh wacht
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou het uitgestelde verjaardagsetentje voor junior zijn
precies dat. Jammer maar daar kom ik ook wel weer overheenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat komt wel goed, dan ga je een paar dagen of een week later
Dan kom ik je aan moedigenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil graag van de Euromast abseilen, dat lijkt me ook wel tof.
awwwww dat is rotquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou het uitgestelde verjaardagsetentje voor junior zijn
we doen het een weekje later, dan mag ie wel weer losquote:
GGD GHOR is de koepelorganisatie van alle regionale GGD's in Nederlandquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijg net een mail van jullie... althans.. wat is GHOR?
[ afbeelding ]
Ah dat is dan weer fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we doen het een weekje later, dan mag ie wel weer los
En iets om je op te verheugen en je zoon ook natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dat. Jammer maar daar kom ik ook wel weer overheen
[..]GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wanneer gaan de nieuwe maatregelen eigenlijk in, zaterdag?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
zaterdag maar ff een bakkie doen ergens, ook al een klein feestje
[..]Geweldig Prisha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Morgenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer gaan de nieuwe maatregelen eigenlijk in, zaterdag?
Was die in Madurodamquote:
Ah tnx.. Dus weer een nieuw systeem erbij. Zivver... Hmmm ok.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GGD GHOR is de koepelorganisatie van alle regionale GGD's in NederlandEn dat mailtje dat je krijgt als je positief bent getest wordt landelijk automatisch verstuurd via GHOR (beveiligd met het Zivver programma). Ik hoor vaak aan de telefoon dat die mailtjes eruit zien als spam, maar het is hartstikke veilig juist
quote:
quote:
Nee zaterdag pasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deissy gaat morgen uit eten
Ik ga morgen uit etenquote:
Die is eindelijk na 2 pillen ff in slaap gesukkeld. Daarstraks met opstaan bewoog hij verkeerd en kreeg meteen geen luchtquote:
Mijn zusje (de knagert) is morgen jarig dus dat gaan we vierenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Jij gaat er meteen van genieten
Lekker en gezellig.quote:
Daar neem ik er morgen ook 1 opquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn zusje (de knagert) is morgen jarig dus dat gaan we vieren
Verstandigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die is eindelijk na 2 pillen ff in slaap gesukkeld. Daarstraks met opstaan bewoog hij verkeerd en kreeg meteen geen lucht![]()
Die laat ik niet alleen thuis
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
logischquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die is eindelijk na 2 pillen ff in slaap gesukkeld. Daarstraks met opstaan bewoog hij verkeerd en kreeg meteen geen lucht![]()
Wat naar zeg, dus hij heeft ondanks de medicatie nog steeds veel pijn, die ademnood lijkt me inderdaad ook heel beangstigendquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ah jesus dat klinkt écht niet fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goede reden om naar Utrecht te gaan, alvast gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Pissenquote:
naughty naughtyquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:51 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een zakje paaseitjes gekocht daarnet
Is er nu nog iets open dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:51 schreef Prisha het volgende:
Om te bewaren neem ik aanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:51 schreef Prisha het volgende:
Bijna Pasenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:51 schreef Prisha het volgende:
Uiteraard. Denk ik. ehhhquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om te bewaren neem ik aan
Nee dicht!! Nog.quote:
Ik weetquote:
Ik bedoelde waar haal je nu nog paaseitjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteraard. Denk ik. ehhh
[..]
Nee dicht!! Nog.
[..]
Ik weet
Oh toen ik een paar uur geleden boodschappen deed. Om 19:00 of zo? Dat is voor mij daarnetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar haal je nu nog paaseitjes?Hier gaat de winkel om 8 uur dicht.
Ja, ik ken hem echt niet zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat naar zeg, dus hij heeft ondanks de medicatie nog steeds veel pijn, die ademnood lijkt me inderdaad ook heel beangstigend
Ze lagen van de week in de winkel. Cray crayquote:
Er ligt hier nog een letterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze lagen van de week in de winkel. Cray cray
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh toen ik een paar uur geleden boodschappen deed. Om 19:00 of zo? Dat is voor mij daarnet
neeee echtquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ah okay we hanteren een andere definitie van daarnet
Ja, kijken wij ook.quote:
Ja. Die andere is 2 weken terug gesneuveld. Met hulp van de kleinkinderen.quote:
Haha. Die van jou was als eerste wegquote:
Ik had daarstraks gezegd maar zie dat daarstraks een synoniem voor daarnet isquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had daarstraks gezegd maar zie dat daarstraks een synoniem voor daarnet is
zonet dusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had daarstraks gezegd maar zie dat daarstraks een synoniem voor daarnet is
Zojuist ja.quote:
achteraf is het makkelijk lullenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zojuist ja.
Maar daarstraks voelt veel langer geleden
Achteraf is mooi wonenquote:
Avond Sly .. wordt er nog gebasketbald vanavond/nacht?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent!![]()
Ook goedenavond aan de anderen
Hoi Sjoef.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Avond Sly .. wordt er nog gebasketbald vanavond/nacht?
tis net voetbal ...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Sjoef.
Ja, bijna iedere avond.
30 teams en allen spelen 82 wedstrijden per seizoen. Zonder playoffs.
Eigenlijk te veel wedstrijden want te veel blessures bij de spelertjes.
Dit is wel een spannend jaar want veel kapers voor de titel.
Mwah, wel meer blessures. En ook meer wedstrijden. Te veel eigenlijk.quote:
Ik knuffel geen augurkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als er maar 'n beetje geknuffeld wordt
Alweer?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
was vrij zie ik.. lucky muis alweer op reis
1 post kan je de das om doenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alweer?Ze heeft volgens mij amper gepost.
Wtfuck, idd. Ze is alweer wegquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
was vrij zie ik.. lucky muis alweer op reis
Big brother loopt nog tot begin april dus gok dat ze tot die tijd regelmatig afwezig isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja, heel weinig, keek net even.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze daar wel heel snel een ban. Puzzie ook weer zag ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Big brother loopt nog tot begin april dus gok dat ze tot die tijd regelmatig afwezig is
ik ook niet ... ben banvrijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:02 schreef aloa het volgende:
Ik snap nog soms niks van bepaalde bans, maar goed zal wel
Het feit dat je er niks over mag zeggen werkt al tegen je hier op FOK!...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze daar wel heel snel een ban. Puzzie ook weer zag ik.
Mario ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Moet niet kunnen ... Soury en Dott liggen elkaar niet bv ... dus mogelijk wordt er hier op FoK! ook gebruik hemaakt van je macht als mod ......quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Want ? We zijn wel bierproevers hierquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier nog bier kenners online?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:06 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel apart. Als je leest in 'Nieuws', bijvoorbeeld dat 'The Voice' topic, gaat het er pas echt grof en naar aan toe.
Elders op fok! gelden klaarblijkelijk andere normen. Modjes kunnen wel een beetje bijscholing krijgen en wat ruimer denken, vind ik.
Leffe Tripel, Zatte Tripelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier nog bier kenners online?
Jep, maar roep dat niet te hardquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet niet kunnen ... Soury en Dott liggen elkaar niet bv ... dus mogelijk wordt er hier op FoK! ook gebruik hemaakt van je macht als mod ......
Ahah, ik heb nog een cadeaubon van Ī25,- van .misterhop.com liggen die binnenkort verloopt en ik vroeg me af of een van jullie nog advies had voor wat lekkere speciaal biertjesquote:
Helemaal mee eens. Ik heb bij sommigen het idee dat ze het wel heel persoonlijk nemen en nog iets te vereffenen hebben lijkt het wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:06 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel apart. Als je leest in 'Nieuws', bijvoorbeeld dat 'The Voice' topic, gaat het er pas echt grof en naar aan toe.
Elders op fok! gelden klaarblijkelijk andere normen. Modjes kunnen wel een beetje bijscholing krijgen en wat ruimer denken, vind ik.
Lefffe Tripelquote:
maar daar mag je nu niet meer komen >quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja. Het is maar net waar je post. Al mijn bans komen van onzin![]()
Best wel triest eigenlijk
Modjes zouden mijns inziens alles wat minder persoonlijk moeten nemen. Of stoppen en thuis wat meer bazenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja. Het is maar net waar je post. Al mijn bans komen van onzin![]()
Best wel triest eigenlijk
Keer op keer scheldend een topic binnen wandelen is ook niet heel handigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet niet kunnen ... Soury en Dott liggen elkaar niet bv ... dus mogelijk wordt er hier op FoK! ook gebruik hemaakt van je macht als mod ......
Heb je al wel een favoriet ? bestel dan alles van die favoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, ik heb nog een cadeaubon van Ī25,- van .misterhop.com liggen die binnenkort verloopt en ik vroeg me af of een van jullie nog advies had voor wat lekkere speciaal biertjes
Ik heb zelf een ban aangevraagd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
maar daar mag je nu niet meer komen >
Ik heb we l een paar favo biertjes, maar ik wilde juist beetje experimenteren met nieuwe biertjesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al wel een favoriet ? bestel dan alles van die favo
Modjes zijn idd nogal persoonlijk bezig vaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Modjes zouden mijns inziens alles wat minder persoonlijk moeten nemen. Of stoppen en thuis wat meer bazen
Wat is je smaak? Zoet, zwaar, donker, licht?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb we l een paar favo biertjes, maar ik wilde juist beetje experimenteren met nieuwe biertjes
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lefffe Tripel![]()
Je hebt een goede smaak!![]()
Donker/licht maakt me niet zoveel uit, maar een zoetere afdronk vind ik het lekkerst.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat is je smaak? Zoet, zwaar, donker, licht?
Ga ik even opzoeken, thanks!quote:
Mario is mario ... dat moeten ze wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Keer op keer scheldend een topic binnen wandelen is ook niet heel handig
Veel tr zetten...deden ze bij mij ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario is mario ... dat moeten ze weten
@D. maar vragen .. die rent tegenwoordig op en neer naar Mr Hopquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb we l een paar favo biertjes, maar ik wilde juist beetje experimenteren met nieuwe biertjes
Ja eensquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario is mario ... dat moeten ze weten
Misschien hem maar eens DM'en komende week, ik heb nog tot 31 januari om te bestellen, de cadeaubon verloopt pas op 1 februari.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
@:D. maar vragen .. die rent tegenwoordig op en neer naar Mr Hop
quote:
Hertog Jan Grand Prestige, Tripel Karmeliet. Ik zou nog eens bij de topics van het bierproeven moeten kijken. Ben er ook veel weer vergeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Donker/licht maakt me niet zoveel uit, maar een zoetere afdronk vind ik het lekkerst.
kan het me voorstellen .. ik ben er ook al dagen niet meer geweest ..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had om een bepaalde user geen zin meer in dts
ik meende al iets te ruiken .. Douche ze Sly en fris weer opquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:17 schreef sly-nl het volgende:
Ik peer 'm. Vol gas Gefietst vanavond en moet nog douchenn.
Trusten!
Dts wordt beheerst door een user en daar mag je niks over zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
kan het me voorstellen .. ik ben er ook al dagen niet meer geweest ..
Nee dan krijg je een tr.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dts wordt beheerst door een user en daar mag je niks over zeggen
Dat is wel eens gezegd , maar daar hadden we het net al overquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |