Ah swjquote:
Volgens mij is dat de enige normale.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de enige normale.
Daar was ik net ook al heen aan het kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hertog Jan Grand Prestige, Tripel Karmeliet. Ik zou nog eens bij de topics van het bierproeven moeten kijken. Ben er ook veel weer vergeten.
Ik heb bij een paar iig wel de vraag waar ze het aan hebben verdiend.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Ik bedoel meer de mod die nu op 1 staat![]()
Ach ja, klopt geen hol van al die mods hier...alsof ze een opleiding ervoor gehad hebben. De meesten doen maar wat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar was ik net ook al heen aan het kijken![]()
Hetog Jan Grand Prestige is lekker idd. Ik heb een tijdje bij een kroeg gewerkt waar ze dat soms op de tap hadden staan
Misschien even een blauwe lief aankijken en vragen buiten FOK! of die het voor je wil nakijken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
Heb ff teruggespoeld maar geen idee waarom Mario nu is genaaid .... 1 verwijderd bericht maar dat was tijden terug ...
Mario kent zn wegen inmiddels ook al wel na jaren ploeteren tegen de modkaaiquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien even een blauwe lief aankijken en vragen buiten FOK! of die het voor je wil nakijken?
Klopt, hij hobbelt al lang genoeg mee. Maarja, sommige mensen onder invloed vergeten nog wel eens sommige dingen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kent zn wegen inmiddels ook al wel na jaren ploeteren tegen de modkaai
hoop ik
Ik las de laatste dagen wel wat in Feedback van BB over de posten van Mario.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
Heb ff teruggespoeld maar geen idee waarom Mario nu is genaaid .... 1 verwijderd bericht maar dat was tijden terug ...
Volgens mij drinkt mario alleen maar als ie uitgaat ...quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klopt, hij hobbelt al lang genoeg mee. Maarja, sommige mensen onder invloed vergeten nog wel eens sommige dingen.
Ik bedoelde het ook niet specifiek over marioquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt mario alleen maar als ie uitgaat ...
Dat zijn dan nieuwe gasten , maar FB staat los van Fok mag ik hopen of laten ze zich daar ook al door beinvloeden ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las de laatste dagen wel wat in Feedback van BB over de posten van Mario.
Van het subforum BB, het Feedbacktopic daar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn dan nieuwe gasten , maar FB staat los van Fok mag ik hopen of laten ze zich daar ook al door beinvloeden ?
Ik heb daar geen zin inquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Van het subforum BB, het Feedbacktopic daar.
Veel aanstellers daar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las de laatste dagen wel wat in Feedback van BB over de posten van Mario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |