SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Daarom ben ik ooit begonnen met fietsen. Afgeknapte kruisband. De chirurg zei, ga fietsen. En zo geschiede.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:33 schreef janatwork het volgende:
Zijn er toevallig afgescheurde kruisband ervaringsdeskundigen aanwezig?
Die van mij zei knap tijdens het skiën.
Ben vooral benieuwd naar de ervaringen van fietsen/wielrennen tijdens de revalidatie, hoe ging dat?
Ik zit er ook nog over in dubio. Maar dan eerder voor podcasts dan muziek. Een vriend van me is er enthousiast over. Qua helm en bril zit het hem niet in de weg, alleen met een buff erbij lijkt het me wel lastig worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met aftershocks koptelefoons?
Ik zou wel een muziekje willen tijdens sommige fietstochten maar ik wil op de racefiets geen AirPods Pro dragen die geluid buitensluiten. De botgeleiding van aftershokz lijkt me wel handig. Met hardlopen draag ik vaak wel AirPods, maar zou de omgeving toch graag beter horen.
Weet alleen niet of dit in de weg zit bij een helm en fietsbril en of het geluid een beetje acceptabel is.
Ik vind dat je dat bij fietsen niet moet doen, gaat toch ten koste van je concentratie, rij beleving enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
Ik zou wel een muziekje willen tijdens sommige fietstochten maar ik wil op de racefiets geen AirPods Pro dragen die geluid buitensluiten. De botgeleiding van aftershokz lijkt me wel handig. Met hardlopen draag ik vaak wel AirPods, maar zou de omgeving toch graag beter horen.
Weet alleen niet of dit in de weg zit bij een helm en fietsbril en of het geluid een beetje acceptabel is.
Ja, doe ik dus ook niet. Maar die shokz daarbij hoor je dus je omgeving. Werkt met botgeleiding.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat bij fietsen niet moet doen, gaat toch ten koste van je concentratie, rij beleving enzo.
Een maat is met muziek op dwars door een autoruit gereden.
Ja, podcasts luister ik tijdens hardlopen ook veel. Lekker is dat. Er komt binnenkort een nieuwe shokz uit runner pro.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog over in dubio. Maar dan eerder voor podcasts dan muziek. Een vriend van me is er enthousiast over. Qua helm en bril zit het hem niet in de weg, alleen met een buff erbij lijkt het me wel lastig worden.
Zoveel uur op een Tacx vind ik ook behoorlijk impressive. Zou mij meer moeite kosten dan buiten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo, lekker. En je hebt nog meer dan een week.
Ik zit op 570km wat voor mijn doen ook extreem is. Maar van die 21 uur is er maar 4 uur buiten en de rest binnen.
De pro's zijn perfect om mee hard te lopen, transparantie modus werkt erg goed. Op de fiets heb je alleen wel veel ruis.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
Ruis? Vanwege de rijwind?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
De pro's zijn perfect om mee hard te lopen, transparantie modus werkt erg goed. Op de fiets heb je alleen wel veel ruis.
Heb je nog geluk dat daar niet 86 weken levertijd op zit zoals sommige zaken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Net gebeld door FM, accu is inderdaad overleden. Uit voorzorg wel al een nieuwe besteld afgelopen vrijdag, dus die gaat er ingebouwd worden.
Er zijn webwinkels die pas kunnen leveren over 30 weken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:32 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat daar niet 86 weken levertijd op zit zoals sommige zaken.
Yes, heb de Aeropex gekocht toen de eerste lockdown in ging. Voor lange soloritten vind ik een podcastje of audiobook erg fijn. Geluid van de Aeropex vind ik beter dan de iets goedkopere die m'n vriendin heeft, maar het blijft niet echt hifi.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb die en vind ze heel fijn! Aeropex Aftershockz dus. Voor muziek vind ik het geluid heel fijn, podcasts zijn af en toe wel moeilijk te verstaan als je door druk verkeer loopt/fietst. Maar goed, het is ook de bedoeling dat je dat verkeer nog hoort natuurlijk. Ze zitten in ieder geval heel fijn, blijven goed zitten en de batterij gaat lang mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
Heb je een nieuwe laten aanmeten of doe je het zonder?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom ben ik ooit begonnen met fietsen. Afgeknapte kruisband. De chirurg zei, ga fietsen. En zo geschiede.
Ga er nooit meer doorheen.
Zonder.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef janatwork het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe laten aanmeten of doe je het zonder?
En je kan er niet aan geblesseerd raken. Scheelt ook weer.quote:
Heb je ervaring met veldrijden/MTB zonder kruisband?quote:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar persoonlijk zou ik kiezen om wel te opereren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:47 schreef janatwork het volgende:
[..]
Heb je ervaring met veldrijden/MTB zonder kruisband?
Veldrijden is eigenlijk de enige reden dat ik twijfel over een reconstructie. Maar de orthopeed keek me vrij glazig aan toen ik het als sport ter sprake bracht
En veldrijden is wel pittig, dus dan zou ik het minste risico nemen als je de kans het grootste wilt houden om dat te kunnen blijven doen.quote:Als je weer op je oude sportniveau wilt terugkomen, lijkt een VKB reconstructie het meest voor de hand te liggen. Zonder reconstructie kan het ook lukken, maar die kans is relatief kleiner.
https://kniecare.nl/vkb-altijd-laten-opereren/
Sowieso effe rustig bijkomen van dit alles toch? Inlezen, met ervaringsdeskundige praten, bedenken of hoe wedstrijden voor je zijn en dan eens de keus maken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:01 schreef janatwork het volgende:
35 en er zitten ook wel echt nadelen aan opereren. Fors verhoogde kans op artritis bijvoorbeeld. En een jaar revalideren...
En ik fietst mijn wedstrijden aan de onderkant van de kelderklasse, met tape of brace rijden is ook een optie.
Ik vind het lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |