SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze plannen nu alvast de lockdowns in
En de volgende keer doen we een ochtendlockdown, voor de afwisseling!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]En die kunnen nog altijd verschoven worden indien nodig. Zo weet iedereen waar ie aan toe is.
Hier sta ik achter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
En de volgende keer doen we een ochtendlockdown, voor de afwisseling!
Dat sowieso, al is mijn morgen niet zonder zorgen. I was just trying to lighten the moodquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere morgen dan ik
Jij mag datquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom val ik je ook gewoon op andere manieren lastig
Ja, dit vond ik zo hilarischquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:52 schreef Recce het volgende:
De Speld is goed bezig, vind ik.
https://speld.nl/2022/01/19/nederland-moet-leren-leven-met-rutte/
https://speld.nl/2022/01/(...)-aan-de-bel-trekken/
quote:Het is volgens hem duidelijk dat de VVD-leider endemisch is geworden. “Hij gaat nooit meer weg.”
“Nederland zit inmiddels alweer opgescheept met Rutte IV. En zo zal er altijd maar weer een nieuwe variant van de premier opduiken”, legt Bokhoven uit. “Alle pogingen van de afgelopen tien jaar om hem te bestrijden, zijn op niets uitgelopen.
Wel, maar goed ik ben ook de jongste niet meer. Als @Wereldgozer niet zo dol op mij zo zijn zou hij mij hebben ingeruild voor een jonger model.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee Annie, jij bent jong. ik niet
[..]
Daar kunnen we wel voor zorgen
Hou op!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
Straks komt er een variant van het virus die alleen mensen treft die een beetje afstand houden en die niet elke dag honderd sociale dingen doen.Verplicht naar de horeca! Supermarkten maar een uur open zodat iedereen op elkaar gepakt staat. Winkels alleen open bij een minimaal aantal klanten. Theaters en bioscopen alleen open als er twee mensen op een stoel zitten.
Zag wel wat leuke dingen en ik krijg 50% kortingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog mooie pareltjes achterovergedrukt voor CE en mij?
Wat doe je nu voor werk dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begin met vakkenvullen, begon met de boeken. Daarna speelgoed
en gevulde koeken?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Veel brood enz nog over. Hopelijk komende drie kwartier nog wat klanten.
En daarna de kassa?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begin met vakkenvullen, begon met de boeken. Daarna speelgoed
Ga je in de Bijenkorf wonen of wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:16 schreef Karzai het volgende:
Ze hebben ook een koffiehoek met broodjes en soep
Vanmiddag krijg ik de huisregels en het evacuatieplan uitgelegd
Lijkt er wel op ze hebben bijna allesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je in de Bijenkorf wonen of wat?
Daarom is het ook een kringloopwinkel toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ze hebben bijna alles
Ziet er ook helemaal niet in scene gezet uit of zoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
President Biden scheldt, zacht maar hoorbaar, verslaggever Fox News uit - https://nos.nl/l/2414445
Ik sta niet achter de kassa, maar er wordt veel verkocht zag ik al. Toen de deur vanochtend open ging stonden er al mensen in de rij om naar binnen tegaan. Ook veel handelaren die op zoek zijn naar koopjesquote:
En je collega's?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik sta niet achter de kassa, maar er wordt veel verkocht zag ik al. Toen de deur vanochtend open ging stonden er al mensen in de rij om naar binnen tegaan. Ook veel handelaren die op zoek zijn naar koopjes
en antieke landkaarten en boekenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:24 schreef Ama het volgende:
Vond met de weggeefwinkel ook altijd wel leuk om te zien wat er allemaal binnen werd gebracht. Kregen soms ook hele collecties nieuwe kleding omdat het dan uit de winkel ging.
leukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is veel personeel, maar aardige mensen.
Gelukkigquote:
Mag hij nog steeds doen. Mag je bij mij komen uithuilenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel, maar goed ik ben ook de jongste niet meer. Als @:Wereldgozer niet zo dol op mij zo zijn zou hij mij hebben ingeruild voor een jonger model.
je riep?quote:
wel nadat ze klaar is met de gevulde koeken verkopenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan de @:Ama's zo weer buiten gooien
Maar je had me net al naar buiten gegooid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan de @:Ama's zo weer buiten gooien
echt??quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je had me net al naar buiten gegooid.
je was weer naar binnen gelopen zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je had me net al naar buiten gegooid.
Kregen we ook wel eens. Kwam soms sowieso best waardevol spul binnen. Vooral als een oudje zijn of haar huis was leeggehaald en die kinderen geen idee hadden dat het veel geld waard was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en antieke landkaarten en boeken
Jaquote:
Duhquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
je was weer naar binnen gelopen zeker
Doen ze altijd.. woordgrapjes daarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ah ze hebben bij Rijkswaterstaat weer de loibroek aangetrokken
[ twitter ]
Hey jijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doen ze altijd.. woordgrapjes daar
Ja van die weginspecteurs die helemaal blij zijn als er een ongeluk is gebeurd waar ze een woordgrap mee kunnen makenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
wel gaaf dat ze dat mochtquote:
nog jonger?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel, maar goed ik ben ook de jongste niet meer. Als @:Wereldgozer niet zo dol op mij zo zijn zou hij mij hebben ingeruild voor een jonger model.
Hey jijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Grijs grafweer dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gebrek aan zelfs maar een waterig zonnetje vervelend.
Ja kan niet wachten tot ik straks thuis bij de verwarming zit. Alleen moet ik nog wel naar de supermarkt later vanmiddag.quote:
en dat terwijl het gisteren echt mooi wasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gebrek aan zelfs maar een waterig zonnetje vervelend.
Gisteren was het ook gewoon koud hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl het gisteren echt mooi was
Hier niet hoor, zelfde grijze bende als vandaag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl het gisteren echt mooi was
Omdat ik gisteren pizza heb besteld kan ik de supermarkt nog wel een dag uitstellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten tot ik straks thuis bij de verwarming zit. Alleen moet ik nog wel naar de supermarkt later vanmiddag.
hier ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier niet hoor, zelfde grijze bende als vandaag.
Al kwart voor 2quote:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik straks nog een gevulde koek en een saucijzenbroodje meeneem. Heb ook al een sauzijcenbroodje en bolletjes gekocht.Genoeg te vreten dus vandaag.
Mobiel fokken is ook niksquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik zit weer mobiel.
Beter doe ik dat gewoon niet
echt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
jouw Fn zit aan de verkeerde kant van het toetsenbord
water nat, gras groenquote:
Wel eerst die ring af doen, dat geeft krassen in de panquote:
Ik ken alleen toetsenborden waarbij die links zit tussen de Ctrl en de windows toetsquote:
Internet is eruit geklapt.quote:
sexy rood! Past goed bij je.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
![]()
zat al flink te denken wat je met pictogram bedoelde![]()
[ afbeelding ]
Oh als ik het zeg is het opeens vreemdquote:
Altijd goed.quote:
ze is niet gewend dat de rollen omgedraaid zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh als ik het zeg is het opeens vreemd
Ik heb dat ook, is Duits toetsenbord denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
jouw Fn zit aan de verkeerde kant van het toetsenbord
jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh als ik het zeg is het opeens vreemd
Ik denk niet dat Ballie met een Qwertz toetsenbord typtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, is Duits toetsenbord denk ik
DAAROM LIJK IK ALTIJD ZO BOOS ALS IK TYP !!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, is Duits toetsenbord denk ik
neinquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ballie met een Qwertz toetsenbord typt
IK OOK, EN IK SCHREEUW ALTIJD.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAROM LIJK IK ALTIJD ZO BOOS ALS IK TYP !!
Lispel je ook soms?quote:
Trek in sushiquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze is niet gewend dat de rollen omgedraaid zijn
Ik heb het natuurlijk wel als qwerty ingesteld. Is bij mij altijd leuk als IT me een wachtwoord doorgeeft via de telefoon, dat ik dan in moet typen zonder dat ik het met "show password" kan zien op het scherm. Dus dan is het altijd van "Ja nee wacht even ik moet het eerst in notepad uitproberen want ik weet niet waar alle tekens zitten". Dat snappen ze nooit en dan doen ze vervolgens de rest van het gesprek alsof ik een 80-jarige ben die 0,0 van computers weet. "Ja en nu sluiten door op dat rode vakje met het kruis te klikken".quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ballie met een Qwertz toetsenbord typt
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk wel als qwerty ingesteld. Is bij mij altijd leuk als IT me een wachtwoord doorgeeft via de telefoon, dat ik dan in moet typen zonder dat ik het met "show password" kan zien op het scherm. Dus dan is het altijd van "Ja nee wacht even ik moet het eerst in notepad uitproberen want ik weet niet waar alle tekens zitten". Dat snappen ze nooit en dan doen ze vervolgens de rest van het gesprek alsof ik een 80-jarige ben die 0,0 van computers weet. "Ja en nu sluiten door op dat roze vakje met het kruis te klikken".
*plaatst muis op scherm*quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk wel als qwerty ingesteld. Is bij mij altijd leuk als IT me een wachtwoord doorgeeft via de telefoon, dat ik dan in moet typen zonder dat ik het met "show password" kan zien op het scherm. Dus dan is het altijd van "Ja nee wacht even ik moet het eerst in notepad uitproberen want ik weet niet waar alle tekens zitten". Dat snappen ze nooit en dan doen ze vervolgens de rest van het gesprek alsof ik een 80-jarige ben die 0,0 van computers weet. "Ja en nu sluiten door op dat roze vakje met het kruis te klikken".
een qwertz toetsenbord als qwerty ingesteld? dat lijkt me helemaal lastigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik typ wel blind, anders is dat geen doen inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een qwertz toetsenbord als qwerty ingesteld? dat lijkt me helemaal lastig
maar ik kan dan ook niet blind typen.
vroeger toen ik stage liep in duitsland moest altijd weer even wennen als ik na een dag aan de werk pc weer thuis kwam bij mn eigen toetsen
Maar ik vind jou wel leukquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het natuurlijk wel als qwerty ingesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ga nou eens meetenquote:
nou als jij daar waarde aan hecht kan je wel wat bij grmbl metenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las meten, denk wat moet ik meten dan
huehuequote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las meten, denk wat moet ik meten dan
Ik ben geen homewrecker.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet met LTDVDLK daten?
Heb CL op de lijst staan voor Buda. Moet ik weer alles gaan omplannen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet met LTDVDLK daten?
kom daten dan.quote:
Echt he.quote:
Meeste mensen die elkaar echt leuk vinden op FOK! doen ook niet zo.quote:
nee lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Meeste mensen die elkaar echt leuk vinden op FOK! doen ook niet zo.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een wat? Een thuiswerker wel toch?
Jullie hebben dat al achter de rug?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ja jullie blijven maar praten over daten hoor
nee maar heb ook nooit gezegd dat ik met ltvdk zou datenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie hebben dat al achter de rug?
Wie gaat mij ooit vertellen wat een homewrecker is danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ja jullie blijven maar praten over daten hoor
iemand die een gezin kapot maakt door met een van de partners aan te papenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie gaat mij ooit vertellen wat een homewrecker is dan
veel over te vinden op koekel zag ik ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iemand die een gezin kapot maakt door met een van de partners aan te papen
Waarom dan die matige act?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar heb ook nooit gezegd dat ik met ltvdk zou daten
zo veel geduld heb ik niet voor een saucijzenbroodje. die gaat 50 seconde in de magnetron.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
Ja oven is warm, saucijzenbroodje warm maken.
Matige act dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
Ja oven is warm, saucijzenbroodje warm maken.
Brr bah.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel geduld heb ik niet voor een saucijzenbroodje. die gaat 50 seconde in de magnetron.
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh bedenkt moeder, dat heeft een houthakker ooit met zijn bijl gedaan.
Was die houthakker motorisch niet in orde dan mamma?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh bedenkt moeder, dat heeft een houthakker ooit met zijn bijl gedaan.
Beetje rare vraag dit.quote:
Ama wil alleen maar mijn chocola op etenquote:
En bitterbal de rest waarschijnlijk. Dat schiet niet op neequote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ama wil alleen maar mijn chocola op eten
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah, zegt dat jongetje, zo recht in je kut?
Jij hebt van dat tanden breek chocolade.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ama wil alleen maar mijn chocola op eten
Ik kan er niks aan doen dat die zwakzinnigen geen rechte lijntjes kunnen tekenenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt van dat tanden breek chocolade.
Vond mamma wel fijn hoor want je vader is accountant en heeft maar een bedenkelijk vleeslippenstiftje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah, zegt dat jongetje, zo recht in je kut?
Mad?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las Boos op z'n Engels in m'n hoofd
Dat is ʊquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Of oo net als in wood. Kan het alleen niet uitspreken.
Boeoesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Of oo net als in wood. Kan het alleen niet uitspreken.
Trein is sowieso wel chill, beetje dom voor je uitkijken en je bent er.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga morgen maar met de trein naar Antwerpen denk ik.
Geen zin om te rijden en op de ring te staan.
Ik moet zeggen dat dom kijken tijdens het autorijden mij ook wel goed afgaatquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Trein is sowieso wel chill, beetje dom voor je uitkijken en je bent er.
Zo over de rugleuning heen hangen en op je kruin ademen en kijken wat je doet en een beetje kwijlen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Ama het volgende:
Behalve als er kinderen lopen te janken ofzo. Wat helaas wel vaak is.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef Ama het volgende:
Behalve als er kinderen lopen te janken ofzo. Wat helaas wel vaak is.
Nu wil ik niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo over de rugleuning heen hangen en op je kruin ademen en kijken wat je doet en een beetje kwijlen.
Dat heb ik nog nooit gehad, dan begin ik agressief te worden denk ik. Betaal daar gvd geen abonnement voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo over de rugleuning heen hangen en op je kruin ademen en kijken wat je doet en een beetje kwijlen.
Schreeuwende kinderen heb ik vaker wel dan niet helaas of van die ouders die hun kind de hele tijd door de trein laten rennen.quote:
Dat ze van het trapje lazeren of een glazen deur tegen hun muil krijgen van iemand.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Schreeuwende kinderen heb ik vaker wel dan niet helaas of van die ouders die hun kind de hele tijd door de trein laten rennen.(
![]()
)
Helaas nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze van het trapje lazeren of een glazen deur tegen hun muil krijgen van iemand.
Zomaar om te shoppen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga morgen maar met de trein naar Antwerpen denk ik.
Geen zin om te rijden en op de ring te staan.
Als ik dit allemaal zo lees mis ik de trein helemaal niet.quote:
Ouders die dit toestaan zijn meestal ook te tokkie om zich daar iets van aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf ik niet.Ik ga altijd boos naar die ouder(s) kijken.
Neem de volgende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door wie?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:28 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Heb voor donderdag al gereserveerd. Lekker uit eten
Zijn vaak geen Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ouders die dit toestaan zijn meestal ook te tokkie om zich daar iets van aan te trekken.
Ze zijn niet debiel, denk dat ze het wel snappen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Hier althans niet dus iets zeggen helpt ook niet want ze verstaan me toch niet.
buuuurtenlandersquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn niet debiel, denk dat ze het wel snappen.
Je hebt een donoroog voor Buda?quote:
Ja oma.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:51 schreef Ama het volgende:
Ik ga de laatste tijd echt te goed op slechte plaatjes. Komt het door mijn leeftijd?
Wat zie ik toch weer allemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
https://imgur.com/zVrhYQp
Alleen die witte circel is een fout die ik heb gemaakt
Het is een soort van zelfportretquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Sigmund Freud hiervan vind
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een soort van zelfportret
Ik heb nog niet verwerkt dat het al 2022 is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:29 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of is januari extreem snel voorbij gevlogen tot nu toe
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie het aan de kraaloogjes.
Heb je de zon ook nog gezien in januari?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:29 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of is januari extreem snel voorbij gevlogen tot nu toe
die is wegbezuinigd tochquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de zon ook nog gezien in januari?
nee en het ergste is dat de zon het in december ook liet afweten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de zon ook nog gezien in januari?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat je ook ooit schoonmaak klusjes deed
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doei!!!
Geef maar weer terug kwiwi
* kwiwi verstopt zich achter Buda's bospodquote:
Jou kennende snijd je een courgette open en prop je die vol met frituur snacks.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:00 schreef dud0r het volgende:
Ik heb krieltjes en kipfilet vanavond. Wat voor groente zal ik er eens bij doen vriendjes
Snijbonenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:00 schreef dud0r het volgende:
Ik heb krieltjes en kipfilet vanavond. Wat voor groente zal ik er eens bij doen vriendjes
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Jou kennende snijd je een courgette open en prop je die vol met frituur snacks.
Groene asperges is wel erg lekker. Zijn wel duur op het moment. Dan combineer ik ze liever met wat luxere dingenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:03 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Snijbonen
Of groene asperges
hoe was het?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:26 schreef Karzai het volgende:
Weer met het pontje naar huis
[ afbeelding ]
Is het veel meer vergeleken met je vorige baan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was een relaxed dagje, wel een beetje last van mijn rug van het staan en lopen de hele dag
Vorige baan kon ik de halve dag zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het veel meer vergeleken met je vorige baan?
Vuil storten, terrein schoonhouden, beetje sorteerwerkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:36 schreef Ama het volgende:
Wat deed je eerst dan? @:karzai
Eigenlijk nooit echt een idee bij gehad.
ah ja dan ga je het wel merken ja. maar voor groot deel ook kwestie van wennen denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vorige baan kon ik de halve dag zitten
Dat is inderdaad een nadeel er aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:12 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Lekker velletjes plukken de hele avond met een flosdraadje
Ja echt lekker
#teampopcornzouverbodenmoetenworden
Vooral dat laatste is cruciaalquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:36 schreef Ama het volgende:
Besef me dat ik sowieso weinig weet van je behalve dat je in A'dam woont en ook houdt van borrelplankjes.
Er is opzich genoeg werkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het moeilijk om werk te vinden in zo'n enorme stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |