SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze plannen nu alvast de lockdowns in
En de volgende keer doen we een ochtendlockdown, voor de afwisseling!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]En die kunnen nog altijd verschoven worden indien nodig. Zo weet iedereen waar ie aan toe is.
Hier sta ik achter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
En de volgende keer doen we een ochtendlockdown, voor de afwisseling!
Dat sowieso, al is mijn morgen niet zonder zorgen. I was just trying to lighten the moodquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere morgen dan ik
Jij mag datquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom val ik je ook gewoon op andere manieren lastig
Ja, dit vond ik zo hilarischquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:52 schreef Recce het volgende:
De Speld is goed bezig, vind ik.
https://speld.nl/2022/01/19/nederland-moet-leren-leven-met-rutte/
https://speld.nl/2022/01/(...)-aan-de-bel-trekken/
quote:Het is volgens hem duidelijk dat de VVD-leider endemisch is geworden. “Hij gaat nooit meer weg.”
“Nederland zit inmiddels alweer opgescheept met Rutte IV. En zo zal er altijd maar weer een nieuwe variant van de premier opduiken”, legt Bokhoven uit. “Alle pogingen van de afgelopen tien jaar om hem te bestrijden, zijn op niets uitgelopen.
Wel, maar goed ik ben ook de jongste niet meer. Als @Wereldgozer niet zo dol op mij zo zijn zou hij mij hebben ingeruild voor een jonger model.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee Annie, jij bent jong. ik niet
[..]
Daar kunnen we wel voor zorgen
Hou op!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
Straks komt er een variant van het virus die alleen mensen treft die een beetje afstand houden en die niet elke dag honderd sociale dingen doen.Verplicht naar de horeca! Supermarkten maar een uur open zodat iedereen op elkaar gepakt staat. Winkels alleen open bij een minimaal aantal klanten. Theaters en bioscopen alleen open als er twee mensen op een stoel zitten.
Zag wel wat leuke dingen en ik krijg 50% kortingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog mooie pareltjes achterovergedrukt voor CE en mij?
Wat doe je nu voor werk dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begin met vakkenvullen, begon met de boeken. Daarna speelgoed
en gevulde koeken?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Veel brood enz nog over. Hopelijk komende drie kwartier nog wat klanten.
En daarna de kassa?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begin met vakkenvullen, begon met de boeken. Daarna speelgoed
Ga je in de Bijenkorf wonen of wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:16 schreef Karzai het volgende:
Ze hebben ook een koffiehoek met broodjes en soep
Vanmiddag krijg ik de huisregels en het evacuatieplan uitgelegd
Lijkt er wel op ze hebben bijna allesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je in de Bijenkorf wonen of wat?
Daarom is het ook een kringloopwinkel toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ze hebben bijna alles
Ziet er ook helemaal niet in scene gezet uit of zoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
President Biden scheldt, zacht maar hoorbaar, verslaggever Fox News uit - https://nos.nl/l/2414445
Ik sta niet achter de kassa, maar er wordt veel verkocht zag ik al. Toen de deur vanochtend open ging stonden er al mensen in de rij om naar binnen tegaan. Ook veel handelaren die op zoek zijn naar koopjesquote:
En je collega's?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik sta niet achter de kassa, maar er wordt veel verkocht zag ik al. Toen de deur vanochtend open ging stonden er al mensen in de rij om naar binnen tegaan. Ook veel handelaren die op zoek zijn naar koopjes
en antieke landkaarten en boekenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:24 schreef Ama het volgende:
Vond met de weggeefwinkel ook altijd wel leuk om te zien wat er allemaal binnen werd gebracht. Kregen soms ook hele collecties nieuwe kleding omdat het dan uit de winkel ging.
leukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is veel personeel, maar aardige mensen.
Gelukkigquote:
Mag hij nog steeds doen. Mag je bij mij komen uithuilenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel, maar goed ik ben ook de jongste niet meer. Als @:Wereldgozer niet zo dol op mij zo zijn zou hij mij hebben ingeruild voor een jonger model.
je riep?quote:
wel nadat ze klaar is met de gevulde koeken verkopenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan de @:Ama's zo weer buiten gooien
Maar je had me net al naar buiten gegooid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan de @:Ama's zo weer buiten gooien
echt??quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je had me net al naar buiten gegooid.
je was weer naar binnen gelopen zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je had me net al naar buiten gegooid.
Kregen we ook wel eens. Kwam soms sowieso best waardevol spul binnen. Vooral als een oudje zijn of haar huis was leeggehaald en die kinderen geen idee hadden dat het veel geld waard was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en antieke landkaarten en boeken
Jaquote:
Duhquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
je was weer naar binnen gelopen zeker
Doen ze altijd.. woordgrapjes daarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ah ze hebben bij Rijkswaterstaat weer de loibroek aangetrokken
[ twitter ]
Hey jijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doen ze altijd.. woordgrapjes daar
Ja van die weginspecteurs die helemaal blij zijn als er een ongeluk is gebeurd waar ze een woordgrap mee kunnen makenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
wel gaaf dat ze dat mochtquote:
nog jonger?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel, maar goed ik ben ook de jongste niet meer. Als @:Wereldgozer niet zo dol op mij zo zijn zou hij mij hebben ingeruild voor een jonger model.
Hey jijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Grijs grafweer dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gebrek aan zelfs maar een waterig zonnetje vervelend.
Ja kan niet wachten tot ik straks thuis bij de verwarming zit. Alleen moet ik nog wel naar de supermarkt later vanmiddag.quote:
en dat terwijl het gisteren echt mooi wasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gebrek aan zelfs maar een waterig zonnetje vervelend.
Gisteren was het ook gewoon koud hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl het gisteren echt mooi was
Hier niet hoor, zelfde grijze bende als vandaag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl het gisteren echt mooi was
Omdat ik gisteren pizza heb besteld kan ik de supermarkt nog wel een dag uitstellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten tot ik straks thuis bij de verwarming zit. Alleen moet ik nog wel naar de supermarkt later vanmiddag.
hier ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier niet hoor, zelfde grijze bende als vandaag.
Al kwart voor 2quote:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik straks nog een gevulde koek en een saucijzenbroodje meeneem. Heb ook al een sauzijcenbroodje en bolletjes gekocht.Genoeg te vreten dus vandaag.
Mobiel fokken is ook niksquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Ik zit weer mobiel.
Beter doe ik dat gewoon niet
echt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
jouw Fn zit aan de verkeerde kant van het toetsenbord
water nat, gras groenquote:
Wel eerst die ring af doen, dat geeft krassen in de panquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |