SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze plannen nu alvast de lockdowns in
En de volgende keer doen we een ochtendlockdown, voor de afwisseling!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]En die kunnen nog altijd verschoven worden indien nodig. Zo weet iedereen waar ie aan toe is.
Hier sta ik achter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
En de volgende keer doen we een ochtendlockdown, voor de afwisseling!
Dat sowieso, al is mijn morgen niet zonder zorgen. I was just trying to lighten the moodquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere morgen dan ik
Jij mag datquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom val ik je ook gewoon op andere manieren lastig
Ja, dit vond ik zo hilarischquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:52 schreef Recce het volgende:
De Speld is goed bezig, vind ik.
https://speld.nl/2022/01/19/nederland-moet-leren-leven-met-rutte/
https://speld.nl/2022/01/(...)-aan-de-bel-trekken/
quote:Het is volgens hem duidelijk dat de VVD-leider endemisch is geworden. “Hij gaat nooit meer weg.”
“Nederland zit inmiddels alweer opgescheept met Rutte IV. En zo zal er altijd maar weer een nieuwe variant van de premier opduiken”, legt Bokhoven uit. “Alle pogingen van de afgelopen tien jaar om hem te bestrijden, zijn op niets uitgelopen.
Wel, maar goed ik ben ook de jongste niet meer. Als @Wereldgozer niet zo dol op mij zo zijn zou hij mij hebben ingeruild voor een jonger model.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee Annie, jij bent jong. ik niet
[..]
Daar kunnen we wel voor zorgen
Hou op!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
Straks komt er een variant van het virus die alleen mensen treft die een beetje afstand houden en die niet elke dag honderd sociale dingen doen.Verplicht naar de horeca! Supermarkten maar een uur open zodat iedereen op elkaar gepakt staat. Winkels alleen open bij een minimaal aantal klanten. Theaters en bioscopen alleen open als er twee mensen op een stoel zitten.
Zag wel wat leuke dingen en ik krijg 50% kortingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog mooie pareltjes achterovergedrukt voor CE en mij?
Wat doe je nu voor werk dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begin met vakkenvullen, begon met de boeken. Daarna speelgoed
en gevulde koeken?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Veel brood enz nog over. Hopelijk komende drie kwartier nog wat klanten.
En daarna de kassa?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begin met vakkenvullen, begon met de boeken. Daarna speelgoed
Ga je in de Bijenkorf wonen of wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:16 schreef Karzai het volgende:
Ze hebben ook een koffiehoek met broodjes en soep
Vanmiddag krijg ik de huisregels en het evacuatieplan uitgelegd
Lijkt er wel op ze hebben bijna allesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je in de Bijenkorf wonen of wat?
Daarom is het ook een kringloopwinkel toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ze hebben bijna alles
Ziet er ook helemaal niet in scene gezet uit of zoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
President Biden scheldt, zacht maar hoorbaar, verslaggever Fox News uit - https://nos.nl/l/2414445
Ik sta niet achter de kassa, maar er wordt veel verkocht zag ik al. Toen de deur vanochtend open ging stonden er al mensen in de rij om naar binnen tegaan. Ook veel handelaren die op zoek zijn naar koopjesquote:
En je collega's?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik sta niet achter de kassa, maar er wordt veel verkocht zag ik al. Toen de deur vanochtend open ging stonden er al mensen in de rij om naar binnen tegaan. Ook veel handelaren die op zoek zijn naar koopjes
en antieke landkaarten en boekenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:24 schreef Ama het volgende:
Vond met de weggeefwinkel ook altijd wel leuk om te zien wat er allemaal binnen werd gebracht. Kregen soms ook hele collecties nieuwe kleding omdat het dan uit de winkel ging.
leukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is veel personeel, maar aardige mensen.
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |