SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
dat is waarschijnlijk bewustquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
Tweede spel wat dus niet in mijn ogen gelijkwaardig is geweest. Goud is gewoon in het voordeel met kracht spellen.
In feite is bb niet helemaal eerlijk geweest met verdeling.
Zo zie ik het ook, goud heeft voordeel tot nu toe fysiek gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
BB maakt de teams en bedenkt dan een spel waarbij 1 van de 2 teams toch wel echt in het voordeel is ....
Blijkbaar wel: BBQquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Maar wat ze gewonnen hebben is nog niet duidelijk blijkbaar.
Goud heeft een bbq met spullen gewonnen. En staat 2-0 voor in eindspel. .Al was de fysieke proef gister 3-3 maar dobbelstenen hebben beslist, dat vond ik dus ook al nergens op slaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Maar wat ze gewonnen hebben is nog niet duidelijk blijkbaar.
Hoop dat het weer een doe-het-zelf pakket is.. gewoon een koe.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen kregen ze alleen de bbq, 2 stokbroden en 'n bakje kruidenboter
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop dat het weer een doe-het-zelf pakket is.. gewoon een koe.
...een levende...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor het eerst. Ook geluk nu omdat Nouche niet meedeed. Dat is niet te beinvloeden. Gisteren hebben ze niet op kracht gewonnen, maar door het dobbelen. Groen was gisteren sterker.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook, goud heeft voordeel tot nu toe fysiek gezien
Beetje variatie. Deze keer een struisvogel over de schutting gooien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach ja. Regels zijn er om genegeerd te worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze niet met elkaar mochten praten?
bak vleesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen kregen ze alleen de bbq, 2 stokbroden en 'n bakje kruidenboter
Wel praten. Niet door het luik kijken of doorgeven.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wel praten. Niet door het luik kijken of doorgeven.
Dat is niet specifiek gezegd, ze kregen gisteren wel een standje voor het steeds op een kier zetten van het luik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Hij had de kans haar de koffer te gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : 'Vera.. ik hoop dat je morgen je koffer krijgt'
Slijmjurk ...
Rara waaroverquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Dimitri met vera door de muur heen praten.
Vorige week dacht hij niet aan Veraquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : 'Vera.. ik hoop dat je morgen je koffer krijgt'
Slijmjurk ...
1tje vanmiddag nogquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi (erg overtuigend) : Er gaat vandaag nog een challenge zijn, 5 tot aan donderdag.
hij greep het maar al te graag aan om te moven, ze zat er nog niet eens en hij zei al : girlstalk, en weg was hijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Zo onbeschoft van die Hanne, dimi en vera zijn aan het praten en ze komt er gewoon bijzitten en neemt het gesprek over
Het enige waar Dimi over kan praten met Vera is the game.. verder geen gespreksstofquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij greep het maar al te graag aan om te moven, ze zat er nog niet eens en hij zei al : girlstalk, en weg was hij
Daar is over nagedacht.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
De oudste mannen hebben ze allemaal in groen gezet. Is inderdaad niet eerlijk. Vooral bij fysieke opdrachten.
Toch net wel dat hij hoopt dat ze koffer krijgt en vroeg of ze zich goed voeldequote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het enige waar Dimi over kan praten met Vera is the game.. verder geen gespreksstof
ik zou die andere kant het wel eens zwaar willen zien hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:09 schreef spapaars het volgende:
Uitslag was al voor het spelen bekend, team groen moet het nog veel zwaarder krijgen.
I'ts television man.
Pfff.. Echt he! Wat moet vera toch daarmeequote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij had de kans haar de koffer te geven
Van Tobias weten we het al.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou die andere kant het wel eens zwaar willen zien hebben
die zijn in het voordeel
en vraag me af of ze goed tegen hun verlies kunnen
preciesquote:
Tobi is een slechte verliezerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou die andere kant het wel eens zwaar willen zien hebben
die zijn in het voordeel
en vraag me af of ze goed tegen hun verlies kunnen
Daar heb je gelijk in. 😂 Had ie niet bij mij moeten flikken😂😂quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Vera gaat er wel goed mee om vind ik.
Ja top en ze blijft positief naar iedereen en zegd gewoon hoe het staat geen back stabber dat siert haarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Denk het ook en vergeet dat ze zelf elke keer aan het eind van de muur bij de dbk staat te roepen met nouchine enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
Straks Eviline natuurlijk weer zeiken dat Vera de hele tijd bij het luik zit te kletsen.
zou die man iets met passie kunnen vertellenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Julio vertelt ook "gepassioneerd" hoe oneerlijk hij de spellen vind
Eerder "gepensioneerd".quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
De Emile Ratelband van de groep moet er weer een positieve draai aan geven.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Klopt. Gister zei BB: "jullie zijn geen katten, dus blijf weg bij het kattenluik!"quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou het ook graag zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
en Nous was gisteren al aan het tetteren
dat als ze zouden verliezen ze heel boos zou worden(omdat zij niet mee zou doen)
Miauw? Mjauw! Prrrrrrr mauw! Mrrrrrrrauwmiauw!quote:
Ik vind juist dat ze er heel slap en karakterloos mee omgaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Pardon?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is geen gezicht. Opbokken nou!
is 1 van de stagiaires weer vergeten denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Mogen trouwens ook eens gaan bekend maken wie het bad gewonnen heeft. Anders moeten ze het nog 5 minuten voor de liveshow iemand erin gaan gooien.
Staat nog steeds open.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
is 1 van de stagiaires weer vergeten denk ik
is de poll nog open dan?
Ook weer lekker waardeloos dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Mogen trouwens ook eens gaan bekend maken wie het bad gewonnen heeft. Anders moeten ze het nog 5 minuten voor de liveshow iemand erin gaan gooien.
Vorige week was dit ook pas op vrijdag ..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat het morgen of overmorgen wel bekend gemaakt wordt toch?
Zou hem meer het IQ geven van Bonny St. Claire. Die had net boven de 50. Leroy komt niet echt snugger over.quote:
boven de 70 denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou hem meer het IQ geven van Bonny St. Claire. Die had net boven de 50. Leroy komt niet echt snugger over.
IQ test is een moment opname en als de vragen en opdrachten in je straatje liggen scoor je hoog.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou hem meer het IQ geven van Bonny St. Claire. Die had net boven de 50. Leroy komt niet echt snugger over.
Altijd een schokkende realisatie dat IQ100 staat voor "gemiddeld". Dus de helft zit daar onderquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
boven de 70 denk ik
eronder is verstandelijk beperkt(dacht ik)
ik denk dat Leroy dacht ik zeg 114quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Altijd een schokkende realisatie dat IQ100 staat voor "gemiddeld". Dus de helft zit daar onder
Is zeker een momentopname.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
IQ test is een moment opname en als de vragen en opdrachten in je straatje liggen scoor je hoog.
Ik heb ooit eens 142 gescoord terwijl ik dat zeker weten niet heb. Latere testen scoorde ik rond de 120 of zo. Denk als ik nu zou doen ik lager zit.
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
IQ test is een moment opname en als de vragen en opdrachten in je straatje liggen scoor je hoog.
Ik heb ooit eens 142 gescoord terwijl ik dat zeker weten niet heb. Latere testen scoorde ik rond de 120 of zo. Denk als ik nu zou doen ik lager zit.
Klopt. Ik heb een IQ van 30, daarom kijk ik ook BB.quote:
quote:
ik denk dat door BB je IQ wel 30 punten zakt jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een IQ van 30, daarom kijk ik ook BB.
Dar sullen se dan seker vor gan zlagenquote:
Ja, A+B op allebei voor zover ik weet ... Toob lult ook maar watquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:42 schreef Whuzz het volgende:
Toop: Op de HAVO heb je winskunde A. Op VWO heb je B.
Huh? Je kunt toch ook nog steeds Wiskunde B doen op HAVO?
Is toch alleen of je wiskunde in de richting van statistiek en kansberekening enzo wil (voor bijvoorbeeld economie) of geometrie, complexe wiskunde, enz voor een technische studie.
Op het VWO kon je vroeger ook Wiskunde A kiezen volgens mij.
Ja vooral die SlagerSangertquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dar sullen se dan seker vor gan zlagen
op Havo kun je beide doen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:42 schreef Whuzz het volgende:
Is toch alleen of je wiskunde in de richting van statistiek en kansberekening enzo wil (voor bijvoorbeeld economie) of geometrie, complexe wiskunde, enz voor een technische studie.
Dat ja. Ook wat hij nu zegt over universitair is niet geheel waar. Ook universitair is tegenwoordig veel in projecten.quote:
ik vind hem nu heeeeel erg bla bla klinkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, A+B op allebei voor zover ik weet ... Toob lult ook maar wat
Dar sullen se dan seker vor gan zlagenquote:
Dus volgens jou heb ik normaal gesproken 60quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat door BB je IQ wel 30 punten zakt ja![]()
Aardrijkskunde docentquote:
Dat vind ook wat aan de hoge kant ja. Maar je hebt zo je momenten!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus volgens jou heb ik normaal gesproken 60
of het is nu 0quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dar sullen se dan seker vor gan zlagen
[..]
Dus volgens jou heb ik normaal gesproken 60
En het IQ van 'n Scholfiletjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aardrijkskunde docent
dus
pabo
is ook HBO niveau
Maakt meestal geen verschil. A+B is pas vanaf klas 4 .. mijn middelste doet 2-talige havo (eerst vwo), maar de bovenbouw, waar je pas A+B hebt, is weer nederlandstalig, omdat de examens in het NL zijn, en ze anders te slecht scoren door alleen de engelse termen te wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
op Havo kun je beide doen ja
maar het is tegenwoordig per school ook nog weer verschillend
omdat je bijvoorbeeld ook tweetalig kunt kiezen
Circa 68 procent van de bevolking heeft een IQ tussen de 85 en 115quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vind ook wat aan de hoge kant ja. Maar je hebt zo je momenten!![]()
de mijne heeft ook TTO gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maakt meestal geen verschil. A+B is pas vanaf klas 4 .. mijn middelste doet 2-talige havo (eerst vwo), maar de bovenbouw, waar je pas A+B hebt, is weer nederlandstalig, omdat de examens in het NL zijn, en ze anders te slecht scoren door alleen de engelse termen te wetenDenk dat dat bij elke 2-talige school is.
Bij mij alleen in de onderbouw .. dus t/m klas 3.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mijne heeft ook TTO gedaan
en wel wiskunde in Engels
zo zie je maar dat het per school verschilt
Hier tot het 4de jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij mij alleen in de onderbouw .. dus t/m klas 3.
Zo slim is hij niet, anders had hij wel geweten, dat een kat nog beter klinkt als hemquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is slimmer dan de meesten in dat huis
Omdat Vera niet open staat voor haar toenaderingen. Ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Vera geeft compliment aan evelien en julio dat ze heel hard hun best hebben gedaan en dat het heel zwaar was om te trekken. Maar evelien reageert er niet op
dat is een smaak kwestiequote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo slim is hij niet, anders had hij wel geweten, dat een kat nog beter klinkt dan hem
Eveline heeft dan ook de warmte van een ijspilaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat Vera niet open staat voor haar toenaderingen. Ofzo.
wat wil je weten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:48 schreef Jockari het volgende:
Ik dacht even naar Tobi te luisteren, zodat ik eindelijk eens weet hoe dat nedelands onderwijssyteem in elkaar steekt.
Nu weet ik het helemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:48 schreef Jockari het volgende:
Ik dacht even naar Tobi te luisteren, zodat ik eindelijk eens weet hoe dat nedelands onderwijssyteem in elkaar steekt.
Nu weet ik het helemaal niet meer.
Precies dat net of ze dit express doen valt me ook op ze laten Vera niet uitpraten let er maar eens op soort pesten die dames zijn vals en Julio deed dit al vanaf het begin ze hebben echht een communicatie gebrek in groen valt heel erg opquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Vera geeft compliment aan evelien en julio dat ze heel hard hun best hebben gedaan en dat het heel zwaar was om te trekken. Maar evelien reageert er niet op
is ook niet zo gekquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Team groen straalt ook helemaal niets uit. Als je team goud ziet, dan hebben ze ook veel meer plezier met elkaar.
ja klopt vanmorgen stond ze met Nawel te praten eve en zei ze dat ze er eigenlijk wel klaar mee is om steeds te proberenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat Vera niet open staat voor haar toenaderingen. Ofzo.
De kraan loopt nog, kan overigens nog wel even durenquote:
Heh Tobias is goud toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook niet zo gek
zij hebben de betere kant
het sterkere team
winnen meer spellen
hebben meer voordelen
Evelyne zit in groen
en de pastoor ook
En vergeet de Black cobra niet (Niet Julio, maar Nawel)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook niet zo gek
zij hebben de betere kant
het sterkere team
winnen meer spellen
hebben meer voordelen
Evelyne zit in groen
en de pastoor ook
die is zo doodquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En vergeet de Black cobra niet (Niet Julio, maar Nawel)
En later te stoken bij nouchine dat er gisteravond iets was geweest bij hun. Ging dus over dat vera aan het huilen was en had gezegd dat ze hun wel mocht, en later tegen kristof in de sauna zei van ik heb niets met die meiden hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja klopt vanmorgen stond ze met Nawel te praten eve en zei ze dat ze er eigenlijk wel klaar mee is om steeds te proberen
grote lijnen kwam het daarom neer
je iq is niet afhankelijk van je opleiding mopquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
Ik voel mijn iq steeds verder zakken na al die uitspraken hier over havo, mavo, a, b, tweetalig en weet ik het allemaal
We houden van je zoals je bent. Ieder mens is uniek.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
Ik voel mijn iq steeds verder zakken na al die uitspraken hier over havo, mavo, a, b, tweetalig en weet ik het allemaal
Ach, ik ben wie ik ben en ze doen het er maar meequote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je iq is niet afhankelijk van je opleiding mop
Geitenwollen sok van binnen, witte sportsok van buitenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:55 schreef Ireth het volgende:
Tobias is best wel een geiten wollen sok
Ben niet gek, ben een vliegtuig! En als je dat niet gelooft, dan stap je maar uit!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach, ik ben wie ik ben en ze doen het er maar meeen bevalt het ze niet dan zouten ze maar op
ja een B*tch huisvrouwtje die daar niets nada noppes te zoeken heeft en dr eigen gedrag spiegelt met die van Veraquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En later te stoken bij nouchine dat er gisteravond iets was geweest bij hun. Ging dus over dat vera aan het huilen was en had gezegd dat ze hun wel mocht, en later tegen kristof in de sauna zei van ik heb niets met die meiden hier.
En dat was dus niet hoe het ging, Evelien bracht het heel verdraaid en naar eigen gevoel over naar Nawel toe. Evelien is gewoon een vervelend sjaggo en vals mens. Al vanaf dag 1 anti Vera geweest en heel erg lopen stoken over haar.
Das wel de beste omschrijving inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geitenwollen sok van binnen, witte sportsok van buiten
Hahaha kom ik aan met alleen lagere schoolquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
Die heeft totaal geen toevoeging. Denk ook niet dat ze het lang vol gaat houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is zo dood
dat verschil merk je amper of ze er wel of niet is
Net of ze naar hele slechte film aan het kijken zijn.quote:
Het klopt wat hij zegt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:42 schreef Whuzz het volgende:
Ja hier dus ook, mijn enige diploma is mijn veterstrik-diploma en mijn tafel-diplomaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha kom ik aan met alleen lagere school
Of ze kijken naar de bb streamsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net of ze naar hele slechte film aan het kijken zijn.
Nah ik plus zwemdiploma A hahahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hier dus ook, mijn enige diploma is mijn veterstrik-diploma en mijn tafel-diploma
ja denk dat het aan beide ligt...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En later te stoken bij nouchine dat er gisteravond iets was geweest bij hun. Ging dus over dat vera aan het huilen was en had gezegd dat ze hun wel mocht, en later tegen kristof in de sauna zei van ik heb niets met die meiden hier.
En dat was dus niet hoe het ging, Evelien bracht het heel verdraaid en naar eigen gevoel over naar Nawel toe. Evelien is gewoon een vervelend sjaggo en vals mens. Al vanaf dag 1 anti Vera geweest en heel erg lopen stoken over haar.
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach, ik ben wie ik ben en ze doen het er maar meeen bevalt het ze niet dan zouten ze maar op
Inderdaad dat klopt ook wel maar hoor evelien er elke keer over zeiken en stoken en vera dus niet. Je kan ook nooit met iedereen beste maatjes zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk dat het aan beide ligt...
ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft totaal geen toevoeging. Denk ook niet dat ze het lang vol gaat houden.
De stemming zit er lekker in daar. Ik had stream 2 op mute staan en dacht even checken waar ze het bij team groen over hebben. Maar mute/unmute was geen verschil.quote:
Dan klopt het dus niet. Hij zei:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het klopt wat hij zegt.
VWO is het afhankelijk van het profiel. Natuur en techniek is wiskunde a en b. Natuur en gezondheid wiskunde a.
Die is idd scherp. Kun je nagaan waar wij naar kijkenquote:
Zelfs daar ben ik blijven steken in badje 3quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nah ik plus zwemdiploma A hahahahaha
hij zei inderdaad dat je op Havo geen wiskunde B kunt kiezenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan klopt het dus niet. Hij zei:
Havo is Wiskunde A. VWO is wiskunde B.
A, B, Basis, Zwemvaardigheid 1+2, Snorkelen 1, 2, 3 en reddend zwemmen 1 en 2!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nah ik plus zwemdiploma A hahahahaha
Het is dat wij nog de COS hebben... anders was ik überhaupt niet eens begonnen aan BBquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die is idd scherp. Kun je nagaan waar wij naar kijken
dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is dat wij nog de COS hebben... anders was ik überhaupt niet eens begonnen aan BB
* Ireth ook...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
A, B, Basis, Zwemvaardigheid 1+2, Snorkelen 1, 2, 3 en reddend zwemmen 1 en 2!
* Whuzz is een waterrat
één zakje voor een heel 25-meter bad? Slappe thee danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth ook...
Met een theezakje er in
ja maar vera heeft nu niemand zitten waarmee ze kan kletsen en roddelenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad dat klopt ook wel maar hoor evelien er elke keer over zeiken en stoken en vera dus niet. Je kan ook nooit met iedereen beste maatjes zijn.
ik ga misschien heel dom overkomen maar ik zat Mavo en ik had wiskunde op C en D niveau is dat weer wat anders danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan klopt het dus niet. Hij zei:
Havo is Wiskunde A. VWO is wiskunde B.
misschien kunnen we een kaartje sturenquote:
Misschien, maar dan nog vertrekt ze niet denk ik. Dan is het beter dat zelf op stapt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet is ze wel genomineerd zaterdag
ja ik ben ook een waterrat maar ik heb alleen maar A en B hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz is een waterrat
ja dat is wat andersquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ga misschien heel dom overkomen maar ik zat Mavo en ik had wiskunde op C en D niveau is dat weer wat anders dan
Maar dan komt er wel weer een nieuwe bewoner voor in de plaats, dat is maar de vraag is die leuker of nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien, maar dan nog vertrekt ze niet denk ik. Dan is het beter dat zelf op stapt.
alles beter dan ditquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan komt er wel weer een nieuwe bewoner voor in de plaats, dat is maar de vraag is die leuker of niet
Da's inderdaad wat anders. Op Mavo was (is?) geen onderscheid tussen Wiskunde A en B. Dat was gecombineerd in één vak, dat je wel op verschillende Mavo-niveau's kon volgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ga misschien heel dom overkomen maar ik zat Mavo en ik had wiskunde op C en D niveau is dat weer wat anders dan
Zooo baas boven baasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz is een waterrat
Nou, liever dat dan Nawel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan komt er wel weer een nieuwe bewoner voor in de plaats, dat is maar de vraag is die leuker of niet
Hoe ziet een Bhaha er uit? BH kende ik alquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ben ook een waterrat maar ik heb alleen maar A en B haha
aha ok ja ik was altijd heel goed in wiskunde 1,2 en derde klas haalde ik alleen maar negens en tienen om vervolgens in examenjaar er op te zakken met een 4 dacht ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is wat anders
Wiskunde A en Wiskunde B zijn verschillende onderdelen
C of D is het niveau wat je deed(zeg maar de moeilijkheidsgraad)
nee Havo ook niet meer hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
en om het nog leuker te maken
Mavo bestaat niet meer
En VMBO-(G)T wordt nog steeds vaak Mavo genoemdquote:
maar op het diploma staat VMBOquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En VMBO-(G)T wordt nog steeds vaak Mavo genoemd
voor groen mopquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar het warme water is op, werd vanochtend door BB medegedeeld
ohhhhh dacht echt dat die ook weg wasquote:
Tabblad speakertje ging aan en uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wedstrijdje wie het langste zijn mond kan houden
A de volgende wint groen zorgt BB wel voorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel en Kristof nu ook dat het niet gelijkwaardig was de strijd
Goud wil niet meer op Leroy, die willen voor Nawel en Julio of Evelien gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:44 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat er genomineerd moet worden binnen de eigen groepjes.
Wie weet moet iedereen 1 naam opgeven.
Dan lijkt de kans erg groot dat Vera en Leroy er uiteindelijk op komen te staan.
Dat kan dus niet als ze binnen hun eigen groepjes goud of groen moeten kiezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goud wil niet meer op Leroy, die willen voor Nawel en Julio of Evelien gaan
Ik zie het hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef Koekeloeren het volgende:
[ instagram ]
Big brother heeft zelfsspot😂.
ik hoop trouwens dat dit zichtbaar is. Nog nooit iets gedeeld vanuit Instagram
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef Koekeloeren het volgende:
[ instagram ]
Big brother heeft zelfsspot😂.
ik hoop trouwens dat dit zichtbaar is. Nog nooit iets gedeeld vanuit Instagram
Had groen het eerste s[el niet gewonnen? Hoe kan het nu 2 - 0 staan dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:56 schreef Koos1958 het volgende:
dimi zegt denk dat bb nu een spel verzint zodat het 2-1 wordt.
Omdat Groen nog niets heeft gewonnen blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Had groen het eerste s[el niet gewonnen? Hoe kan het nu 2 - 0 staan dan?
Ja het 1e spel kregen ze de sauna maar die telde dus niet mee voor de stand. Ook al zo oneerlijk vind ik. Pas daarna zijn ze gaan spelen als teams tegen elkaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Had groen het eerste s[el niet gewonnen? Hoe kan het nu 2 - 0 staan dan?
Ze hadden toch de sauna gewonnen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat Groen nog niets heeft gewonnen blijkbaar.
Oh zo, nah best raar ja..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja het 1e spel kregen ze de sauna maar die telde dus niet mee voor de stand. Ook al zo oneerlijk vind ik. Pas daarna zijn ze gaan spelen als teams tegen elkaar.
Dat was zondag. Dit spel van vandaag staat daar los van.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:00 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze hadden toch de sauna gewonnen?
Ironisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:01 schreef Cargamelk het volgende:
Narwel: al dat geroddel hoeft niet voor mij
Hij is juist heel afwezig nu en kijkt als een verdwaasde in de ruimte.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Denk overigens dat een Dimi zonder Vera beter te pruimen is dan met. Daarom moet hij ook niet steeds bij dat luik gaan lopen miepen tegen haar. Dat schiet niet op.
Dat vond ik met Vera ook, onverschillig ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is juist heel afwezig nu en kijkt als een verdwaasde in de ruimte.
Denk dat Vera zonder Dimi beter in de groep zou liggen dan met.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Denk overigens dat een Dimi zonder Vera beter te pruimen is dan met. Daarom moet hij ook niet steeds bij dat luik gaan lopen miepen tegen haar. Dat schiet niet op.
Bleek gisteravond dat ze toch heel verdrietig was om de splitsingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vond ik met Vera ook, onverschillig ook.
Neuh, blijf dat zo'n niets meisje vinden, met veel clichés en sociaal wenselijk gedrag, oppervlakkig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denk dat Vera zonder Dimi beter in de groep zou liggen dan met.
haha denk ik anders over. Ik vind haar een "normaal" beschaafd meisje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, blijf dat zo'n niets meisje vinden, met veel clichés en sociaal wenselijk gedrag, oppervlakkig.
Zeg ook in de groep ..niet bij freaky40.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, blijf dat zo'n niets meisje vinden, met veel clichés en sociaal wenselijk gedrag, oppervlakkig.
Ja, maar dat is een feit waar je niets aan kunt doen. Hoe lang zitten ze er nu al...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bleek gisteravond dat ze toch heel verdrietig was om de splitsing
Super saai dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
haha denk ik anders over. Ik vind haar een "normaal" beschaafd meisje.
Dat is ze ook. Maar of dat leuk is om naar te kijken... Ze heeft wel heel weinig inhoud. Al vind ik haar met de splitsing als een van de weinige leuker zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
haha denk ik anders over. Ik vind haar een "normaal" beschaafd meisje.
Vind haar soms toch goede gesprekken voeren over dingen met inhoud. Alleen met de mensen waar ze nu mee zit heeft ze gewoon niet veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Maar of dat leuk is om naar te kijken... Ze heeft wel heel weinig inhoud. Al vind ik haar met de splitsing als een van de weinige leuker zo.
Feiten nog wel...hun 'feiten' zijn nog geen feiten...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
Julio zegt dat ga ik niet doen dat roddelen. Nawel zegt is geen roddelen we bespreken alleen maar feiten
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een feit waar je niets aan kunt doen. Hoe lang zitten ze er nu al...
3 weken ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een feit waar je niets aan kunt doen. Hoe lang zitten ze er nu al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |