Het openen van een nieuw topic in een reeks werkt gek genoeg niet op mijn tablet, dan krijg ik een error. Nieuwe topics gewoon openen gaat wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
Ik had de TT "Hanca zat niet op te letten" moeten maken uiteraard
Dat gaat natuurlijk vrijwel nooit op, de boodschapper is onderdeel van de boodschap. Al is dit nog wel een zo lijkt het onbewerkt filmpje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nope, het gaat niet om de boodschapper maar om de boodschap.
Maakt toch best een wereld van verschil of Mark Rutte of Geert Wilders iets roept over moslims, me dunkt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nope, het gaat niet om de boodschapper maar om de boodschap.
Dat er iets in het verborgene overhandigd wordt aan een persoon die waarschijnlijk chauffeur is van een minister. Wellicht drugs, misschien geleend geld of een liefdesbriefje. We weten het nog niet. Wat het met de formatie te maken heeft is mij iig een raadsel. De topictitel kan aangepast of de reeks gesloten daar de formatie geweest is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk vrijwel nooit op, de boodschapper is onderdeel van de boodschap. Al is dit nog wel een zo lijkt het onbewerkt filmpje.
Maar de boodschap van dit filmpje is?
Als er enkel feitelijkheden gezegd worden. Nope, dan maakt het helemaal niets uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maakt toch best een wereld van verschil of Mark Rutte of Geert Wilders iets roept over moslims, me dunkt?
Of Thierry Baudet iets roept over COVID-19 ten opzichte van Ernst Kuipers?
Ik schrik weer van hoe jij kritiekloos alles van elke bron lijkt te plukken en te plaatsen op dit forum. Brononderzoek is zo ongeveer het belangrijkste wat je moet doen als je informatie tot je neemt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:31 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Als er enkel feitelijkheden gezegd worden. Nope, dan maakt het helemaal niets uit.
Ik schrik wel van deze houding van meerder users.
Ik heb academische pabo studenten begeleid in hun onderwijskundige onderzoeken. Ben daar ook voor opgeleid. Kijk naar de feiten en dus bronnen ook als degene die het verteld of geschreven heeft je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik schrik weer van hoe jij kritiekloos alles van elke bron lijkt te plukken en te plaatsen op dit forum. Brononderzoek is zo ongeveer het belangrijkste wat je moet doen als je informatie tot je neemt.
Het gaat niet zozeer om dit filmpje, zoals ik zeg lijkt dit gewoon echt (al is dat zelfs bij filmpjes niet altijd zeker, zeker knip en plakwerk is niet zo moeilijk). Dit filmpje is alleen non-nieuws. Maar jij dumpt hier ook wel teksten van zeer onbetrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik heb academische pabo studenten begeleid in hun onderwijskundige onderzoeken. Ben daar ook voor opgeleid. Kijk naar de feiten en dus bronnen ook als degene die het verteld of geschreven heeft je niet aanstaat.
Het maakt voor mij geen verschil of feit x door Omtzigt (die ik hoog heb zitten) of Kaag (die ik laag heb zitten) gebracht wordt. Een feit is een feit.
Helaas wordt dat dus niet breed gedragen en schieten users een feitelijke gebeurtenis zoals in het filmpje af omdat degene die het getweet heeft ze schijnbaar niet aan staat. Verklaart een hoop.
Dan ga je weer de kort door de bocht.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik heb academische pabo studenten begeleid in hun onderwijskundige onderzoeken. Ben daar ook voor opgeleid. Kijk naar de feiten en dus bronnen ook als degene die het verteld of geschreven heeft je niet aanstaat.
Het maakt voor mij geen verschil of feit x door Omtzigt (die ik hoog heb zitten) of Kaag (die ik laag heb zitten) gebracht wordt. Een feit is een feit.
Helaas wordt dat dus niet breed gedragen en schieten users een feitelijke gebeurtenis zoals in het filmpje af omdat degene die het getweet heeft ze schijnbaar niet aan staat. Verklaart een hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Revenge of the Sith is passender
Ja, ja, everyone's a criticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hanca verdient als kwaliteitsveelposter wel een keer een naamtopic.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
Ik had de TT "Hanca zat niet op te letten" moeten maken uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |