abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 13:02:09 #201
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203372264
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:40 schreef Tengano het volgende:
Al met al de zoveelste domper voor Jeroen ;(
Erg vervelend voor hem, gezien Linda ook alleen maar zwelgt in zelfmedelijden :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 13:09:22 #202
184769 crew  Deisyy
pi_203372402
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Is dit nu een oproep van een moderator tot privacyschending van een verdachte?
Journalistiek, heet dat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203372439
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Journalistiek, heet dat.
Daar zijn journalisten voor. Dit is een heksenjacht.
  woensdag 26 januari 2022 @ 13:27:11 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203372752
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:02 schreef Nine. het volgende:
Erg vervelend voor hem, gezien Linda ook alleen maar zwelgt in zelfmedelijden :')
Nou ja, ik geef het je te doen. Eerst in een gespreid bedje in een miljardairsfamilie, elke dag een beetje chickies kijken en lekker muziek maken. En nu uit het huis geflikkerd zijn, baan, aanzien en vrienden kwijt, all over the place aan de schandpaal, en er overal op je gejaagd wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 13:31:26 #205
184769 crew  Deisyy
pi_203372822
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Daar zijn journalisten voor. Dit is een heksenjacht.
Stel je ff aan :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 13:31:34 #206
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203372827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:27 schreef Tengano het volgende:
all over the place aan de schandpaal
Jeroen heeft zélf toegegeven dat ie fout zat. Dus eigenlijk heeft hij gewoon zichzelf aan de schandpaal genageld.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203372850
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stel je ff aan :D
Ik vind het gewoon bijzonder dat je zo begaan bent met slachtoffers waarbij nog niet eens is vastgesteld dat het slachtoffers zijn, terwijl verdachten vogelvrij worden verklaard zonder dat er iets bewezen is.

Tamelijk opmerkelijke manier om het principe 'onschuldig tot schuld bewezen is' te respecteren.
pi_203372888
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Nine. het volgende:

[..]
Jeroen heeft zélf toegegeven dat ie fout zat. Dus eigenlijk heeft hij gewoon zichzelf aan de schandpaal genageld.
Hij heeft op zijn hoogst toegegeven dat hij vreemd is gegaan als je zijn verklaring leest.

Hier in dit topic wordt hij openlijk beschuldigd van verkrachting, pedoseksualiteit, tienervingeraar en wat nog meer.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 13:37:29 #209
184769 crew  Deisyy
pi_203372920
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon bijzonder dat je zo begaan bent met slachtoffers waarbij nog niet eens is vastgesteld dat het slachtoffers zijn, terwijl verdachten vogelvrij worden verklaard zonder dat er iets bewezen is.

Tamelijk opmerkelijke manier om het principe 'onschuldig tot schuld bewezen is' te respecteren.
Ik vind jouw reactie op mijn grapje ook heel bijzonder.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203372984
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind jouw reactie op mijn grapje ook heel bijzonder.
Misschien moet je wat teruglezen in het topic en dan tot de conclusie komen dat het niet alleen om dit grapje gaat, maar om de totale moderatie in dit topic voor zover het de benadering van vermeende daders aangaat.
pi_203373016
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 26 januari 2022 @ 13:45:18 #212
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203373046
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Goed in mekaar gezet meid. Coach Ali :7 had ook niet zoveel keus immers. Verzoekjes om gezellig even in een of ander panel mee te knuffelen staan voorlopig on hold denk ik zo.
  woensdag 26 januari 2022 @ 13:46:22 #213
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203373063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker op je gezin focussen in Dubai in je eentje met je neukies.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 13:59:06 #214
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203373243
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hij heeft op zijn hoogst toegegeven dat hij vreemd is gegaan als je zijn verklaring leest.

Hier in dit topic wordt hij openlijk beschuldigd van verkrachting, pedoseksualiteit, tienervingeraar en wat nog meer.
Zijn verklaring gaat wel wat verder dan "vreemdgaan", maar wat Jeroen precies heeft gedaan laat hij dus mooi in het midden. Ergens wel logisch vanuit zijn oogpunt, hij gaat de mensen niet vrijwillig wijzer maken natuurlijk.
quote:
Jeroen Rietbergen bevestigt: ‘Ik heb tijdens The Voice contact van seksuele aard gehad’
Rietbergen stelt nu dat hij zich er ‘zeer bewust’ van is geworden dat zijn ‘eigen perceptie niet helemaal relevant is, maar veel meer de perceptie van betreffende vrouwen’. Hij meent zich door het inzicht te beseffen dat zijn gedrag ‘volledig verkeerd is geweest’. Rietbergen vervolgt: ‘De dingen die ik heb gedaan had ik nooit moeten doen. Uiteraard ben ik hierdoor ook ten opzichte van mijn gezin en mijn opdrachtgever in de fout gegaan. Dit alles ben ik mij al een aantal jaren zeer bewust, vanaf het moment dat ik door mijn opdrachtgever streng ben aangesproken op mijn gedrag’.
https://www.ad.nl/show/je(...)aard-gehad~ad3688ad/
Verder gaat een ernstig zedenfeit wel iets verder dan "vreemdgaan". Zo krijg je inderdaad ook de geruchten dat het om ongewenste betastingen of zelfs verkrachting gaat.
quote:
Op zijn eigen Twitter laat de advocaat weten waar de vrouw melding van maakt. ,,De vrouw maakt melding van meerdere feiten waaronder ook een ernstig zedenfeit’', schrijft Diekstra. ,,De vrouw is ook in het bezit van overtuigend bewijs ter onderbouwing van hetgeen haar is aangedaan. Dit bewijs is inmiddels veilig gesteld’', voegt hij toe. Diekstra schrijft ook dat de vrouw voorlopig anoniem wil blijven, ‘maar ze sluit niet uit dat zij op enig moment in de openbaarheid zal treden.’
https://www.ad.nl/show/no(...)end-bewijs~a75e31dc/
Maar pedo? Die had ik nog niet gezien. Marco B toch is degene die een voorkeur heeft om 'intens te friemelen' met minderjarige meisjes omdat hij zogenaamd in een 'intimiteitsvacuüm' zit? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203373324
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:59 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zijn verklaring gaat wel wat verder dan "vreemdgaan", maar wat Jeroen precies heeft gedaan laat hij dus mooi in het midden. Ergens wel logisch vanuit zijn oogpunt, hij gaat de mensen niet vrijwillig wijzer maken natuurlijk.
[..]
Verder gaat een ernstig zedenfeit wel iets verder dan "vreemdgaan". Zo krijg je inderdaad ook de geruchten dat het om ongewenste betastingen of zelfs verkrachting gaat.
[..]
Maar pedo? Die had ik nog niet gezien. Marco B toch is degene die een voorkeur heeft om 'intens te friemelen' met minderjarige meisjes omdat hij zogenaamd in een 'intimiteitsvacuüm' zit? :')
Wat in zijn verklaring maakt dat hij toegeeft dat het verder gaat dan vreemdgaan? De term 'ernstig zedenfeit' komt niet van Rietbergen hč, maar van het vermeende slachtoffer.
  woensdag 26 januari 2022 @ 14:22:12 #216
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203373515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij kan dus door gaan met Neuken.
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 14:24:06 #217
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203373536
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat in zijn verklaring maakt dat hij toegeeft dat het verder gaat dan vreemdgaan? De term 'ernstig zedenfeit' komt niet van Rietbergen hč, maar van het vermeende slachtoffer.
Hoezo blijft jij trouwens hameren op dat vreemdgaan? Die hele The Voice rel draait om machtsverhoudingen en daaruit volgend ongepast gedrag naar de kandidaten toe, hij geeft toch nota bene zélf toe dat zijn gedrag in dezen ontoelaatbaar was.

Lees nog eens wat ik schreef? Ik zeg juist dat daar de betastings- en verkrachtingsgeruchten vandaan komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nine. op 26-01-2022 14:47:37 (tikfout) ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 26 januari 2022 @ 14:32:23 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203373635
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Lekker op je gezin focussen in Dubai in je eentje met je neukies.
Hoho, elke dag mogen zijn kinderen een kwartiertje skypen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203373735
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:24 schreef Nine. het volgende:

[..]
Hoezo blijft jij trouwens hameren op dat vreemdgaan? Die hele The Voice rel draait om machtsverhoudingen en daaruit volgend ongepast vedrag naar de kandidaten toe, hij geeft toch nota bene zélf toe dat zijn gedrag in dezen ontoelaatbaar was.

Lees nog eens wat ik schreef? Ik zeg juist dat daar de betastings- en verkrachtingsgeruchten vandaan komen.
Hij heeft contact van sexuele aard gehad, zegt hij. Of dat op welke manier dan ook ongepast was, is helemaal niet duidelijk.

Waarom Rietbergen zelf het ongepast noemt weten we niet, mogelijk is zijn overweging voor die woorden wel omdat hij dat vindt gelet op zijn huwelijk.

Dat is aan het OM om uit te zoeken.
pi_203373762
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Daar zijn journalisten voor. Dit is een heksenjacht.
Niet netjes om aan de slachtoffers van de roofdieren te refereren als heksen. :{
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203373879
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Niet netjes om aan de potentiële slachtoffers van de potentiële roofdieren te refereren als heksen. :{
Ftfy
pi_203374770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dus schrijverskampen en coachingdingen blijft hij nog wel doen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203374895
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:00 schreef Tengano het volgende:
Ik zie in gedachten wel een leuk format voor me. Tegenwoordig zijn er van die programma's als Expeditie Robinson en vergelijkbare survival programma's met BN'rs. En ook Therapeutisch programma's doen het goed met echte verhalen over angststoornissen ed.

Stel dat Jeroen Rietbergen, Ali B en Marco Borsato worden uitgenodigd voor groepstherapie onder leiding van bijvoorbeeld Keith Baker een goeie psycholoog. Ik denk dat dat best wel eens kijkers zou kunnen opleveren.

Deze BN'ers zijn verder toch ten dode opgeschreven en door zich open en kwetsbaar op te stellen maken ze mogelijk nog kans op begrip en rehabilitatie. Lijkt me beter dan de rest van je leven jezelf blijven verstoppen.

En er zijn genoeg BN'ers die psychische issues hebben. Maar wel je positieve prestaties vermarkten en je ellende alleen maar in de roddelmedia terugzien werkt blijkbaar ook niet. En je neemt ook nog een hoop slachtoffers in je ellende mee ook. Neem dan gewoon verantwoordelijkheid en laat ook aan je publiek zien waar je mee worstelt. Het is best een mooi proces en het zou je zomaar meer credit op kunnen leveren.

Programmatitel: Own that shit.

Zoiets bestaat dus al zie ik:

https://www.flaironline.n(...)-in-nieuw-programma/
Onder leiding van Keith Bakker.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 16:12:36 #224
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203375147
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:53 schreef superniger het volgende:
Onder leiding van Keith Bakker.
Als er één ervaringsdeskundige op dit terrein is...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? woensdag 26 januari 2022 @ 16:34:29 #225
70532 loveli
N
pi_203375423
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:12 schreef Nine. het volgende:

[..]
Als er één ervaringsdeskundige op dit terrein is...
Lijkt mij een programma dat een breed publiek trekt, leuke kijkcijfers. Doen!
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2022 @ 16:43:49 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203375543
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij heeft contact van sexuele aard gehad, zegt hij. Of dat op welke manier dan ook ongepast was, is helemaal niet duidelijk.

Waarom Rietbergen zelf het ongepast noemt weten we niet, mogelijk is zijn overweging voor die woorden wel omdat hij dat vindt gelet op zijn huwelijk.

Dat is aan het OM om uit te zoeken.
Ali gaf aan affaires gehad te hebben. Rietbergen benoemde niets daarvan. Je zou denken dat je, naar aanleiding van een BOOS-mail met vragen over seksueel grensoverschrijdend gedrag jegens (minderjarige) kandidaten, niet een bericht de deur uit doet in zulke wazige taal. Dan snap je zelf ook wel dat de aangiftes die tegen je zijn gedaan lijken overeen te komen met wat jij zegt dat voorheen is gebeurd.

Mocht je ‘slechts’ zijn vreemdgegaan (zonder machtsmisbruik) bij niet-kandidaten (a.k.a. tieners!) lijkt me dat je dat in elk geval aangeeft, zoals Ali. Of ga je na een brief over aangiftes over seksueel overschrijdend gedrag bij tieners uit de show een persbericht eruit doen dat je nav die brief naar buiten treed en erkent dat je inderdaad contacten van seksuele aard hebt gehad?

Nogal vreemd. Dan nagel je jezelf absoluut zélf aan de schandpaal. “Ik heb affaires gehad (met niet-kandidaten dan wel meerderjarige vrouwen)“ was dan een stuk duidelijker geweest en had je minder speculatie opgeleverd. Als je geen affaires wilt noemen kan je precies hetzelfde zeggen als je in je persbericht hebt gezegd MAAR met de toevoeging dat het gaat om meerderjarige vrouwen en/of (meerderjarige) niet-kandidaten.

De De-Mol-familie weet écht wel hoe ze een persberichtje moeten opstellen en hebben genoeg mensen paraat om ze daarbij te helpen. Dat kan geen excuus zijn in elk geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 26-01-2022 21:16:41 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203375698
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-duidelijk-waarom

Gelredome verwijdert eretegels Marco Borsato: ’Het is duidelijk waarom
Gelredome heeft woensdagochtend de twee zogenoemde eretegels van Marco Borsato bij de hoofdingang verwijderd. Ook de gevelsteen, een plaquette, is afgeplakt. „We hoeven niet uit te leggen waarom, denk ik.”
pi_203375715
https://www.ditjesendatjes.nl/linda-ontvlucht-nederland/

Linda ontvlucht Nederland

Reputatieschade
Nu lijkt de familie De Mol helemaal klaar met Jeroen Rietbergen. De bandleider heeft hen niet alleen veel verdriet, maar ook enorm veel (reputatie)schade berokkend. Linda’s neef Johnny noemde hem ‘een ongelooflijke klootzak’. Ook Linda’s kinderen lijken klaar met hun stiefvader.

Zo pijnlijk
Zoon Julian (24) en dochter Noa (22) hebben volgens Story alle foto’s van Jeroen op hun socials verwijderd. Pijnlijk, want de twee hadden een heel goede band met Jeroen. Linda heeft Jeroen overigens al eerder een tweede kans gegeven. Ook toen ging de bandleider in therapie, maar kennelijk heeft dat in de jaren erna bitter weinig effect gehad.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 16:56:53 #229
184769 crew  Deisyy
pi_203375738
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/linda-ontvlucht-nederland/

Linda ontvlucht Nederland

Reputatieschade
Nu lijkt de familie De Mol helemaal klaar met Jeroen Rietbergen. De bandleider heeft hen niet alleen veel verdriet, maar ook enorm veel (reputatie)schade berokkend. Linda’s neef Johnny noemde hem ‘een ongelooflijke klootzak’. Ook Linda’s kinderen lijken klaar met hun stiefvader.

Zo pijnlijk
Zoon Julian (24) en dochter Noa (22) hebben volgens Story alle foto’s van Jeroen op hun socials verwijderd. Pijnlijk, want de twee hadden een heel goede band met Jeroen. Linda heeft Jeroen overigens al eerder een tweede kans gegeven. Ook toen ging de bandleider in therapie, maar kennelijk heeft dat in de jaren erna bitter weinig effect gehad.
Waar vlucht ze naartoe? Bonaire?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203375767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waar vlucht ze naartoe? Bonaire?
Portugal
pi_203375776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef fleuril het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-duidelijk-waarom

Gelredome verwijdert eretegels Marco Borsato: ’Het is duidelijk waarom
Gelredome heeft woensdagochtend de twee zogenoemde eretegels van Marco Borsato bij de hoofdingang verwijderd. Ook de gevelsteen, een plaquette, is afgeplakt. „We hoeven niet uit te leggen waarom, denk ik.”
Ik vind wat uitleg wel op zijn plaats eigenlijk.
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 17:00:00 #232
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203375793
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ali gaf aan affaires gehad te hebben. Rietbergen benoemde niets daarvan. Je zou denken dat je, naar aanleiding van een BOOS-mail met vragen over seksueel grensoverschrijdend gedrag jegens (minderjarige) kandidaten, niet een bericht de deur uit doet in zulke wazige taal. Dan snap je zelf ook wel dat de aangiftes die tegen je zijn gedaan lijken overeen te komen met wat jij zegt dat voorheen is gebeurd.

Mocht je ‘slechts’ zijn vreemdgegaan (zonder machtsmisbruik) bij niet-kandidaten (a.k.a. tieners!) lijkt me dat je dat in elk geval aangeeft, zoals Ali. Of ga je na een brief over aangiftes over seksueel overschrijdend gedrag bij tieners uit de show een persbericht eruit doen dat je nav die brief baar buiten treed en erkent dat je inderdaad contacten van seksuele aard hebt gehad?

Nogal vreemd. Dan nagel je jezelf absoluut zélf aan de schandpaal. “Ik heb affaires gehad (met niet-kandidaten dan wel meerderjarige vrouwen)“ was dan een stuk duidelijker en had je minder speculatie opgeleverd. En als je geen affaires wil noemen kan je precies hetzelfde zeggen als je in je persbericht hebt gezegd MAAR moet de toevoeging dat het gaat om meerderjarige vrouwen en/of (meerderjarige) niet-kandidaten.

De De-Mol-familie weet écht wel hoe ze een persberichtje moeten opstellen en hebben genoeg mensen paraat om ze daarbij te helpen. Dat kan geen excuus zijn in elk geval.
Kwaliteitspost _O_
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:01:16 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203375825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:58 schreef fleuril het volgende:

[..]
Portugal
Lijkt me logisch, ze bezit daar een nogal geweldig optrekje.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 17:07:10 #234
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203375933
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:43 schreef Stepperoller het volgende:
Dus schrijverskampen en coachingdingen blijft hij nog wel doen.
Zou er nog veel animo voor z'n schrijfsels zijn en dat coaching-gedoe van hem?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203375972
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waar vlucht ze naartoe? Bonaire?
Ghana
pi_203375999
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zou er nog veel animo voor z'n schrijfsels zijn en dat coaching-gedoe van hem?
Ik vind het sowieso bizar dat die animo er was (sowieso voor coaching van mensen zonder echte kwalificaties voor wat ze aanbieden en de hoeveelheid piramidespelachtige toestanden). En misschien willen nu juist incels op schrijverskamp ipv schrijfmeisjes.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:28:10 #237
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203376190
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef fleuril het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-duidelijk-waarom

Gelredome verwijdert eretegels Marco Borsato: ’Het is duidelijk waarom
Gelredome heeft woensdagochtend de twee zogenoemde eretegels van Marco Borsato bij de hoofdingang verwijderd. Ook de gevelsteen, een plaquette, is afgeplakt. „We hoeven niet uit te leggen waarom, denk ik.”
Marco B. Is onschuldig hij is gewoon een beetje ziek.
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 17:30:38 #238
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203376224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:28 schreef KingRadler het volgende:
Marco B. Is onschuldig hij is gewoon een beetje ziek een hele intense man :')
FTFY
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 17:32:13 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203376244
Uslu: 'Sinds BOOS-uitzending zestig meldingen van ongewenste omgangsvormen'

Sinds de uitzending van BOOS vorige week donderdag over misstanden bij The Voice of Holland zijn bij een meldpunt voor ongewenste omgangsvormen meer dan zestig meldingen binnengekomen. Dat zei staatssecretaris Uslu voor Cultuur en Media na een gesprek met mediamagnaat John de Mol. Die is de baas van Talpa en oud-producent van The Voice.

Het gaat om het meldpunt Mores. Daar kunnen mensen uit de 'culturele en creatieve sector' terecht voor klachten over bijvoorbeeld seksueel geweld en grensoverschrijdend gedrag. Volgens Uslu kan de helft van de ruim zestig meldingen leiden tot een strafrechtelijk onderzoek.

Wat heeft BOOS onthuld over The Voice en hoe gaat het verder? Lees het in dit artikel.

Uslu zei dat het een "goed verkennend" gesprek met De Mol was en dat ze met hem heeft gepraat over hoe het nu verder moet. Volgens Uslu is ook De Mol geschrokken van wat er is gebeurd, maar ze vindt het niet netjes om op de details in te gaan.

De staatssecretaris benadrukte dat ze niet alleen met De Mol praat, maar dat ze bijvoorbeeld ook al heeft gesproken met vertegenwoordigers van de NPO en RTL. Volgens haar moeten de gesprekken leiden tot een gezamenlijke aanpak van onder meer omroepen, producenten en experts op het gebied van seksueel geweld en sociale veiligheid. Uslu ziet zichzelf als aanjager van die gesprekken: "We moeten voorkomen, op tijd signaleren en als het er is stoppen."
pi_203376542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Lijkt me logisch, ze bezit daar een nogal geweldig optrekje.
Als ik in zo'n shitzooi was gekomen en ik zou een huisje ergens in het buitenland hebben zou ik ook even lekker ertussenuit gaan :Y

Goed voor haar ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:03:13 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203376609
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Als ik in zo'n shitzooi was gekomen en ik zou een huisje ergens in het buitenland hebben zou ik ook even lekker ertussenuit gaan :Y

Goed voor haar ^O^
Yup, even een beetje ik-tijd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:36:05 #243
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203377002
Hoezo stopt Ali.....? Lijkt me dat iedereen om hem heen met Ali stopt en hij nu niks meer te doen heeft...

Maar ja snap dat dat een lulliger persberichtje is
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:36:24 #244
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203377009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 09:34 schreef Tengano het volgende:
Aan het eind van de dag verwacht ik weer nieuws:

"Het was een goed gesprek."
[..]

quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef Momo het volgende:
Uslu zei dat het een "goed verkennend" gesprek met De Mol was en dat ze met hem heeft gepraat over hoe het nu verder moet. Volgens Uslu is ook De Mol geschrokken van wat er is gebeurd, maar ze vindt het niet netjes om op de details in te gaan.
Close enough.
pi_203377056
quote:
Ik heb dit niet gezien (en ik ga uiteraard ook niet naar die twee kneuzen kijken), maar Famke Louise heeft dit toch zelf duidelijk ontkend? Dus ook al zou het waar zijn, dan kun je toch uit haar reactie opmaken dat ze niet wil dat dit bekend wordt? Hoe dan ook een kutactie dus van die twee
pi_203377648
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:59 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zijn verklaring gaat wel wat verder dan "vreemdgaan", maar wat Jeroen precies heeft gedaan laat hij dus mooi in het midden. Ergens wel logisch vanuit zijn oogpunt, hij gaat de mensen niet vrijwillig wijzer maken natuurlijk.
[..]
Verder gaat een ernstig zedenfeit wel iets verder dan "vreemdgaan". Zo krijg je inderdaad ook de geruchten dat het om ongewenste betastingen of zelfs verkrachting gaat.
[..]
Maar pedo? Die had ik nog niet gezien. Marco B toch is degene die een voorkeur heeft om 'intens te friemelen' met minderjarige meisjes omdat hij zogenaamd in een 'intimiteitsvacuüm' zit? :')
Er is helemaal geen sprake van (vermeende) pedoseksuele handelingen, voor zover bekend.
pi_203377734
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ali gaf aan affaires gehad te hebben. Rietbergen benoemde niets daarvan. Je zou denken dat je, naar aanleiding van een BOOS-mail met vragen over seksueel grensoverschrijdend gedrag jegens (minderjarige) kandidaten, niet een bericht de deur uit doet in zulke wazige taal. Dan snap je zelf ook wel dat de aangiftes die tegen je zijn gedaan lijken overeen te komen met wat jij zegt dat voorheen is gebeurd.

Mocht je ‘slechts’ zijn vreemdgegaan (zonder machtsmisbruik) bij niet-kandidaten (a.k.a. tieners!) lijkt me dat je dat in elk geval aangeeft, zoals Ali. Of ga je na een brief over aangiftes over seksueel overschrijdend gedrag bij tieners uit de show een persbericht eruit doen dat je nav die brief baar buiten treed en erkent dat je inderdaad contacten van seksuele aard hebt gehad?

Nogal vreemd. Dan nagel je jezelf absoluut zélf aan de schandpaal. “Ik heb affaires gehad (met niet-kandidaten dan wel meerderjarige vrouwen)“ was dan een stuk duidelijker en had je minder speculatie opgeleverd. En als je geen affaires wil noemen kan je precies hetzelfde zeggen als je in je persbericht hebt gezegd MAAR moet de toevoeging dat het gaat om meerderjarige vrouwen en/of (meerderjarige) niet-kandidaten.

De De-Mol-familie weet écht wel hoe ze een persberichtje moeten opstellen en hebben genoeg mensen paraat om ze daarbij te helpen. Dat kan geen excuus zijn in elk geval.
Eens, maar des te vreemder vind ik dat gesteggel met die jaartallen. Komt misschien ook doordat hij geen gebruik meer mag maken van het team van de Mol.
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:15:29 #248
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203378808
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Eens, maar des te vreemder vind ik dat gesteggel met die jaartallen. Komt misschien ook doordat hij geen gebruik meer mag maken van het team van de Mol.
Dit inderdaad, die datums.... vreemd dat je daar niks meer over hoort.... maakt nogal een verschil!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2022 @ 21:13:22 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203379784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:58 schreef fleuril het volgende:

[..]
Portugal
:o

Groetjes uit Porto :W
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 21:17:25 #250
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203379859
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
Er is helemaal geen sprake van (vermeende) pedoseksuele handelingen, voor zover bekend.
Ja, precies. Weet ook niet waar BehoorlijkKritisch dit vandaan haalt...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203379963
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:17 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ja, precies. Weet ook niet waar BehoorlijkKritisch dit vandaan haalt...
Dat was ook niet wat ik stelde. Ik gaf een opsomming van zaken waar mensen in dit topic hem mee in verband brachten.

En hier in het topic was wel iemand die hem beschuldigde van friemelen aan minderjarigen. Kan ook in het NWS topic zijn geweest hoor.

Dat was dan ook puur om aan te geven hoe er in het topic van alles wordt getolereerd als het gaat om het ongebreideld beschuldigen van mensen die, vooralsnog, slechts verdachten zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2022 @ 21:24:36 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203379985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Eens, maar des te vreemder vind ik dat gesteggel met die jaartallen. Komt misschien ook doordat hij geen gebruik meer mag maken van het team van de Mol.
Dat gesteggel met jaartallen is sowieso vreemd. Ten tijde van dat nieuwsbericht had hij vast en zeker nog wel een voetje tussen deur bij het PR-team van De Mol. Dit ging ook om Linda haar reputatie dus die heeft heus wel haar mannetjes en vrouwtjes erop afgestuurd.

Zowel Rietbergen als Johnny “Ik mep geen vrouwen” de Mol geven rond 2016 aan. De enige die iets anders beweert is John. En dat jaartal komt hem toevallig ook wat beter uit. Hmmmm, interessant. Heel interessant.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 21:25:44 #253
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203380012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En hier in het topic was wel iemand die hem beschuldigde van friemelen aan minderjarigen.
Oké, dat heb ik dan even gemist. Maar in het ging in het begin ook wel erg snel hier met de topics.

NWS volg ik niet, vind het maar een slangenkuil daar. Net als POL trouwens.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 21:28:49 #254
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203380095
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat gesteggel met jaartallen is sowieso vreemd. Ten tijde van dat nieuwsbericht had hij vast en zeker nog wel een voetje tussen deur bij het PR-team van De Mol. Dit ging ook om Linda haar reputatie dus die heeft heus wel haar mannetjes en vrouwtjes erop afgestuurd.

Zowel Rietbergen als Johnny “Ik mep geen vrouwen” de Mol geven rond 2016 aan. De enige die iets anders beweert is John. En dat jaartal komt hem toevallig ook wat beter uit. Hmmmm, interessant. Heel interessant.
En in de Linda stond er in 2013 al een uitgebreid artikel over...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 21:31:08 #255
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203380148
Maar JdM wist er pas in 2019 van hoor! :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203380176
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat was ook niet wat ik stelde. Ik gaf een opsomming van zaken waar mensen in dit topic hem mee in verband brachten.

En hier in het topic was wel iemand die hem beschuldigde van friemelen aan minderjarigen. Kan ook in het NWS topic zijn geweest hoor.

Dat was dan ook puur om aan te geven hoe er in het topic van alles wordt getolereerd als het gaat om het ongebreideld beschuldigen van mensen die, vooralsnog, slechts verdachten zijn.
Ja hij wordt beschuldigd van viezigheid met minderjarigen, maar dat is niet hetzelfde als pedoseksueel gedrag.
pi_203380202
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat gesteggel met jaartallen is sowieso vreemd. Ten tijde van dat nieuwsbericht had hij vast en zeker nog wel een voetje tussen deur bij het PR-team van De Mol. Dit ging ook om Linda haar reputatie dus die heeft heus wel haar mannetjes en vrouwtjes erop afgestuurd.

Zowel Rietbergen als Johnny “Ik mep geen vrouwen” de Mol geven rond 2016 aan. De enige die iets anders beweert is John. En dat jaartal komt hem toevallig ook wat beter uit. Hmmmm, interessant. Heel interessant.
Heeft Tim er ook niet naar gevraagd? De verklaring van Jeroen was er namelijk dagen eerder dan het interview met JdM.
pi_203380224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja hij wordt beschuldigd van viezigheid met minderjarigen, maar dat is niet hetzelfde als pedoseksueel gedrag.
Pedoseksueel gedrag is meer dan alleen je leuter in een kleuter hč.
  Tettenkoning woensdag 26 januari 2022 @ 21:44:36 #259
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203380389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja hij wordt beschuldigd van viezigheid met minderjarigen, maar dat is niet hetzelfde als pedoseksueel gedrag.
Klopt helemaal, en mocht dit allemaal waar blijken te zijn heeft hij echt een probleem. Net als Marco B trouwens, want met minderjarigen van <16 klooien is soberso strafbaar.

Mochten ze een hierdoor celstraf* krijgen dan gaan ze geen fijne tijd tegemoet, want kindermisbruikers zijn niet bijster geliefd in de bak om het maar zachtjes uit te drukken...

* Maar dan zal het wel 120 uur schoffelen worden o.i.d. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2022 @ 22:29:04 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203381209
In dit topic van tong80 staat deze foto en ik moest lachen, :'). Die foto's die er zijn voor uitgekozen, :+.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:37:45 #261
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203381380
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/linda-ontvlucht-nederland/

Linda ontvlucht Nederland

Reputatieschade
Nu lijkt de familie De Mol helemaal klaar met Jeroen Rietbergen. De bandleider heeft hen niet alleen veel verdriet, maar ook enorm veel (reputatie)schade berokkend. Linda’s neef Johnny noemde hem ‘een ongelooflijke klootzak’. Ook Linda’s kinderen lijken klaar met hun stiefvader.

Zo pijnlijk
Zoon Julian (24) en dochter Noa (22) hebben volgens Story alle foto’s van Jeroen op hun socials verwijderd. Pijnlijk, want de twee hadden een heel goede band met Jeroen. Linda heeft Jeroen overigens al eerder een tweede kans gegeven. Ook toen ging de bandleider in therapie, maar kennelijk heeft dat in de jaren erna bitter weinig effect gehad.
Ontzettend klote voor die kinderen. Linda heeft groot gelijk dat ze voor nu uit Nederland vertrekt en zorgt voor wat rust voor haar gezin.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203381489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Pedoseksueel gedrag is meer dan alleen je leuter in een kleuter hč.
Eh ja, en? Ik beweer dat nergens.

Jij beweert volgens mij dat mensen hem (hier) van pedoseksuele gedragingen beschuldigen maar ik vraag me af waar.
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:47:17 #263
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203381576


Weer naar de kapper |:( |:(
pi_203381636
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Weer naar de kapper |:( |:(
Wil je die kaarten voor Rob de Nijs?
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:00:43 #265
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203381816
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:50 schreef wizzer het volgende:
Wil je die kaarten voor Rob de Nijs?
Heb ik al, wil jij kaartjes voor optreden Ali B. :? :+
Nadat hij mij de studio boven had laten zien wilde ik geen 500 euri maar kreeg toen kaartjes :+ |:)

[ Bericht 17% gewijzigd door ikweethetookniet op 26-01-2022 23:18:09 ]
pi_203382280
Volgens Evert zit Jeroen niet op Bonaire, maar in de kliniek.
😇😇
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203382437
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef suzebol75 het volgende:
Volgens Evert zit Jeroen niet op Bonaire, maar in de kliniek.
😇😇
Edit: oh ik lees het al, was niet bij.

[ Bericht 4% gewijzigd door letmehearyouscream op 27-01-2022 00:05:59 ]
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:52:50 #268
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203382553
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Wie beweert dan dat hij op Bonaire zit?
Edit: oh ik lees het al, was niet bij.
Ik las dan weer eerder vandaag dat Jeroen gisteren op Bonaire drie ezeltjes heeft geadopteerd en zo
love & heet
  donderdag 27 januari 2022 @ 01:19:41 #269
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203383105

Nu maar eens naar de tandarts :@ :+
  donderdag 27 januari 2022 @ 07:10:19 #270
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203383536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef suzebol75 het volgende:
Volgens Evert zit Jeroen niet op Bonaire, maar in de kliniek.
😇😇
Dit Bonaire verhaal kwam vooralsnog alleen van reality fb die is vaker niet correct....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2022 @ 08:46:14 #271
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203384033
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2022 01:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar eens naar de tandarts :@ :+
Wacht even… heeft prins William een minnares? :o !
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203384132
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2022 01:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar eens naar de tandarts :@ :+
Kan ze hem vergeven? De vraag is toch wil ze hem vergeven? Ik snap die vrouwen niet hoor. Wegwezen en nooit meer terug komen.
pi_203384473
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Heb ik al, wil jij kaartjes voor optreden Ali B. :? :+
Nadat hij mij de studio boven had laten zien wilde ik geen 500 euri maar kreeg toen kaartjes :+ |:)
.
Nee, dankje B-keus en B-"artiest", niks voor mij.
  donderdag 27 januari 2022 @ 09:44:41 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203384571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 08:59 schreef shomila het volgende:
Kan ze hem vergeven? De vraag is toch wil ze hem vergeven? Ik snap die vrouwen niet hoor. Wegwezen en nooit meer terug komen.
Vergeven van dit soort 'mensen' wordt geinterpreteerd als een goedkeuring en acceptatie dat ze met dit soort gedrag weg kunnen komen en een vrijbrief om er mee door te gaan; het heeft immers toch geen consequenties.

Jeroen wist natuurlijk zelf ook wel dat zijn eerste behandeling geen afdoende effect had, en dat hij lak had aan de kaders die hem in zijn eerste behandeing waren duidelijk gemaakt. Maar Jeroen koos dus voor zijn eigen prioriteiten en behoeftes ten koste van heel veel mensen waaronder dus ook Linda en haar kinderen. En Jeroen had in principe onderweg ook tegen Linda kunnen zeggen: Lieve schat, ik merk toch dat ik nog aan het terugvallen ben. Dit gaat niet goed. Help.

Linda doet er daarom verstandig aan om Jeroen verder buiten de deur te houden en al het aangedane leed te accepteren en helen en daarna een nieuwe start te maken. Dat kan ook weer interessant materiaal zijn voor haar tijdschrift want ze is niet de enige die met dit soort shit te maken krijgt; er lopen nog veel meer van dit soort assholes rond.

"If he deceives me once it is his fault. If he deceives me twice it is my fault."

[ Bericht 17% gewijzigd door Tengano op 27-01-2022 10:34:45 ]
pi_203384818
https://imgur.com/gallery/z7fe0DM

Over spec.nl en Famke.
pi_203385692
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:02 schreef shomila het volgende:
https://imgur.com/gallery/z7fe0DM

Over spec.nl en Famke.



I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:39:52 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203386190
quote:
Linda de Mol krijgt veeg uit de pan: ‘Stop eens met janken!’

We moeten de LINDA. juist wantrouwen, aldus Marianne. “Als je er zó dicht op hebt gezeten je hele leven lang en je doet wel mee aan alle folderteksten van #MeToo, maar je vertelt niet wat je écht weet… Ik vind de schade aan het merk LINDA. hierdoor heel erg groot. Er is een heel stuk geloofwaardigheid weggevallen.”

https://www.mediacourant.(...)top-eens-met-janken/
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:54:22 #278
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203386426
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

En zo is het. Opdonderen met je gejank. Niemand gelooft je nog, niemand moet je nog. Gewoon wegwezen.
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:11:54 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203386697
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

Als vrouw die al heel haar leven in dat wereldje rondloopt, tel je bijna automatisch mee als slachtoffer.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203388500
Guido van de Story is weer eens zuur.

Hup juice kanalen. w/

https://www.mediacourant.(...)-zou-hebben-gezeten/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Tettenkoning donderdag 27 januari 2022 @ 14:39:47 #281
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203388523
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:11 schreef Perrin het volgende:
Als vrouw die al heel haar leven in dat wereldje rondloopt, tel je bijna automatisch mee als slachtoffer.
Denk dat haar achterban het nog allemaal slikt als zoete koek ook. Althans een groot deel ervan :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203388656
De grootste rat van het bedrijf spreekt zich uit

Talpa-directeur ziet geen angstcultuur in bedrijf: 'Hiërarchie is wel nodig'

https://www.nu.nl/the-voi(...)ie-is-wel-nodig.html
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! donderdag 27 januari 2022 @ 14:59:31 #283
367000 roos94
pi_203388720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:54 schreef RipCity het volgende:
De grootste rat van het bedrijf spreekt zich uit

Talpa-directeur ziet geen angstcultuur in bedrijf: 'Hiërarchie is wel nodig'

https://www.nu.nl/the-voi(...)ie-is-wel-nodig.html
Wat een domme uitspraak hier krijg je sowieso kritiek op dat kan hij toch ook wel begrijpen :?
pi_203388766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:54 schreef RipCity het volgende:
De grootste rat van het bedrijf spreekt zich uit

Talpa-directeur ziet geen angstcultuur in bedrijf: 'Hiërarchie is wel nodig'

https://www.nu.nl/the-voi(...)ie-is-wel-nodig.html
Het schoothondje van John de Mol :')

https://www.televizier.nl(...)n-uit-om-roddelpraat

Het type mens dat zichzelf onaantastbaar waant en middels onderdrukking een walgelijke bedrijfscultuur mogelijk maakt.
pi_203389311
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:54 schreef RipCity het volgende:
De grootste rat van het bedrijf spreekt zich uit

Talpa-directeur ziet geen angstcultuur in bedrijf: 'Hiërarchie is wel nodig'

https://www.nu.nl/the-voi(...)ie-is-wel-nodig.html
Baantjer junior. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203389338
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:37 schreef superniger het volgende:
Guido van de Story is weer eens zuur.

Hup juice kanalen. w/

https://www.mediacourant.(...)-zou-hebben-gezeten/
De hele gossip cultuur is natuurlijk een enorm hellend vlak dat begonnen is met bladen als Story en Privé. Door de opkomst van social media hebben zij een enorm probleem met hun bestaansrecht en daarom bijten ze van zich af over een onderwerp dat ze zelf hebben gecreëerd.

Het is makkelijk om nu te roepen dat juice-kanalen mensen beschadigen, terwijl zij zelf al decennia lang niet anders doen door privacygevoelige informatie te lekken over wie het met wie doet, wie er in het ziekenhuis heeft gelegen en etc. etc.

Toch vind ik een nuance wel op zijn plek. Mensen beschuldigen van sexueel misbruik en pedosexueel gedrag vind ik van een andere categorie dan het gemiddelde Story-artikel. Je maakt mensen kapot met dat soort beschuldigen en daar mag je best wat terughoudender mee zijn als Yvonne :r en haar soortgenoten doen.

Je kunt als medium, en dat geldt eigenlijk ook voor BOOS, er ook voor kiezen om het programma niet te maken en mensen er toe te bewegen de normale weg via de politie te bewandelen. Mochten die er vervolgens niets mee willen doen, kun je altijd nog de media gebruiken als je sterk staat en bewijs hebt.

Journalistiek is een groot goed, maar een bron is iets anders dan bewijs en dat is in dit soort precaire zaken toch wel een belangrijk iets.
  donderdag 27 januari 2022 @ 15:46:10 #287
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203389350
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:54 schreef RipCity het volgende:
De grootste rat van het bedrijf spreekt zich uit

Talpa-directeur ziet geen angstcultuur in bedrijf: 'Hiërarchie is wel nodig'

https://www.nu.nl/the-voi(...)ie-is-wel-nodig.html
Dus John de Mol zegt dat Jeroen Rietbergen geen machtspositie had, en Talpa directeur Paul Römer zegt dat er juist sprake is van een hierarchie in The Voice productie.

En wie moeten we nou geloven dan?
pi_203389419
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dus John de Mol zegt dat Jeroen Rietbergen geen machtspositie had, en Talpa directeur Paul Römer zegt dat er juist sprake is van een hierarchie in The Voice productie.

En wie moeten we nou geloven dan?
Het een zegt toch niet iets over het andere? Dat er een hiërarchie is wil toch niet zeggen dat in die hiërarchie een rol is voor Rietbergen ten opzichten van de kandidaten? Even los van hoe dat kandidaten dat ervaren en dat is eigenlijk iets dat zowel de Mol als Römer op dezelfde manier benoemen.
  Tettenkoning donderdag 27 januari 2022 @ 16:17:07 #289
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203389801
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:03 schreef Tjoent het volgende:
Het schoothondje van John de Mol :')

https://www.televizier.nl(...)n-uit-om-roddelpraat

Het type mens dat zichzelf onaantastbaar waant en middels onderdrukking een walgelijke bedrijfscultuur mogelijk maakt.
Zichzelf onaantastbaar wanende inderdaad. Daarbij hebben dergelijke narcisten soberso geen kritiek op hun eigen doen en laten, daar zijn ze blind voor.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203390482
We zouden het bijna vergeten naar er bestaat ook nog een leuke Jeroen O+

Alhoewel zij grenzen ook niet echt respecteert en als ze de kans krijgt je vol in je gezicht lebbert :')

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 17:14:28 #291
184769 crew  Deisyy
pi_203390556
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
We zouden het bijna vergeten naar er bestaat ook nog een leuke Jeroen O+

Alhoewel zij grenzen ook niet echt respecteert en als ze de kans krijgt je vol in je gezicht lebbert :')

[ link | afbeelding ]
En bij iedereen op schoot kruipt O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203390951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dus John de Mol zegt dat Jeroen Rietbergen geen machtspositie had, en Talpa directeur Paul Römer zegt dat er juist sprake is van een hierarchie in The Voice productie.

En wie moeten we nou geloven dan?
Nou ja, op mijn werkvloer is er ook een hiërarchie en verschil in bevoegdheden, maar daar zou ik ook niet spreken van een machtsstructuur. Hiërarchie en macht zijn niet onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
-nee-
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:06:23 #293
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_203391117
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
We zouden het bijna vergeten naar er bestaat ook nog een leuke Jeroen O+

Alhoewel zij grenzen ook niet echt respecteert en als ze de kans krijgt je vol in je gezicht lebbert :')

[ link | afbeelding ]
maar deze stuurt gelukkig geen dickpick ;)
W
Z
E
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:13:22 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203391184
Alle Römers zijn eikels.
  Tettenkoning donderdag 27 januari 2022 @ 18:51:28 #295
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203391658
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
We zouden het bijna vergeten naar er bestaat ook nog een leuke Jeroen O+

Alhoewel zij grenzen ook niet echt respecteert en als ze de kans krijgt je vol in je gezicht lebbert :')

[ link | afbeelding ]
Wat een dropje :D
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203392491
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:06 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
maar deze stuurt gelukkig geen dickpick ;)
Jeroen is een meisje dus zou sowieso lastig zijn :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203393377
Ik gun de lapo aan iemand anders.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 27 januari 2022 @ 21:01:09 #298
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203394177
Was deze hier al langs gekomen?

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 27 januari 2022 @ 22:49:20 #299
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203396238
quote:
4s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:54 schreef Draak31 het volgende:

[..]
En zo is het. Opdonderen met je gejank. Niemand gelooft je nog, niemand moet je nog. Gewoon wegwezen.
Nou nou nou, zeg! "niemand" lijkt me incorrect. Dat rare mens weet al decennialang een fikse kudde volgelingen aan zich te binden. Alleen al die treurnis impliceert dat ze/"niemand" heus niet allemaal klaar met 'r zijn.
love & heet
  donderdag 27 januari 2022 @ 23:03:57 #300
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203396475
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:49 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Nou nou nou, zeg! "niemand" lijkt me incorrect. Dat rare mens weet al decennialang een fikse kudde volgelingen aan zich te binden. Alleen al die treurnis impliceert dat ze/"niemand" heus niet allemaal klaar met 'r zijn.
Je hoort toch wat ik zeg?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')