mijn ouders hebben het recent gehad en daar hebben we hem vandaag ook opgehaald (hij logeerde er). Dus zij zijn de meest logische opvangoptie, ook wellicht wel tijdens (een deel) vd kraamperiode in het ergste geval...quote:Op zondag 23 januari 2022 19:58 schreef Hupje het volgende: [..] @:littledrummergirl Ik zou ook even de GGD bellen om te kijken of het eerder kan. Sterkte! Is er iemand in de familie die onlangs corona heeft gehad en zou kunnen helpen in geval van nood?
Zolang er niemand test heeft er ook niemand cojonesquote:Op zondag 23 januari 2022 20:02 schreef Mariposas het volgende: Hier hebben er dit weekend 2 ouders een positieve test gemeld bij hun kind. Deze klas moest in december ook al in quarantaine dus je begrijpt dat niemand de klootzak wilt zijn die de derde meldt.
![]()
En de testcappaciteit is ook nog steeds ruk, dus struisvogelen maarquote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Zolang er niemand test heeft er ook niemand cojones
Ja man, we houden met al ons getest zelf deze hele toestand in stand.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik las quarantaine voor de juffen van de kleuter. Je wil toch niet zeggen dat je hem nu komende week thuis hebt hèquote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh dat zou een beroerde timing zijn. Ik hoop dat het meevalt!quote:Op zondag 23 januari 2022 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn ouders hebben het recent gehad en daar hebben we hem vandaag ook opgehaald (hij logeerde er). Dus zij zijn de meest logische opvangoptie, ook wellicht wel tijdens (een deel) vd kraamperiode in het ergste geval...
Hebben jullie alle uitslagen al binnen?quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja man, we houden met al ons getest zelf deze hele toestand in stand.
Gewoon morgen bevallenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En de testcappaciteit is ook nog steeds ruk, dus struisvogelen maar
Nee, ze zetten gewoon de conciërge voor de klas ofzo. Komt goed.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik las quarantaine voor de juffen van de kleuter. Je wil toch niet zeggen dat je hem nu komende week thuis hebt hè.
[..]
Oh dat zou een beroerde timing zijn. Ik hoop dat het meevalt!
Ja die van mijn dochter is ook negatief. De uitslag kwam wel vanmiddag rond 17:00 uur pas binnen. Dochter mag dinsdag weer testen want dan zit ze op dag 5 na het laatste contact met haar besmette broertje. Ik hoop voor haar dat het negatief blijft, dan kan ze hopelijk woensdag weer gewoon naar school.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hebben jullie alle uitslagen al binnen?
Doorgaans is dat gewoon weg ja. Zal vast wel in de algemene voorwaarden staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef MaJo het volgende:
Aapie heeft inmiddels heel wat ruildagen opgebouwd als compensatie voor gesloten KDV. Deze zijn geldig tot het einde van ons contract maar dat is ergens dit voorjaar al wegens verhuizen. Krijg je deze ruildagen dan uitbetaald in geld of is dat een kwestie van pech hebben? Ik heb deze vraag ook gesteld aan het KDV zelf maar nooit een reactie ontvangen
Onze herplaatser geen kinderen gewend. Niet altijd even lief voor ze. Maar dit voelde hij toch goed aan.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef Phaidra het volgende:
@:littledrummergirl, wat een ontiegelijk vervelende timing. Sterkte!
@:F_r lieve foto.
Goeie, die zal ik eens uitpluizenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Doorgaans is dat gewoon weg ja. Zal vast wel in de algemene voorwaarden staan.
Dagen gebruiken voor de verhuizing dusquote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef MaJo het volgende:
Aapie heeft inmiddels heel wat ruildagen opgebouwd als compensatie voor gesloten KDV. Deze zijn geldig tot het einde van ons contract maar dat is ergens dit voorjaar al wegens verhuizen. Krijg je deze ruildagen dan uitbetaald in geld of is dat een kwestie van pech hebben? Ik heb deze vraag ook gesteld aan het KDV zelf maar nooit een reactie ontvangen
Vind ik erg netjes opgelost inderdaad, en fijn dat de meester niet zo ziek is dat lesgeven op afstand onmogelijk is.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:23 schreef Roosje84 het volgende:
Hier de meester in quarantaine maar die gaat morgen dus via teams lesgeven en er is dan toezicht in de klas.
Ook lekkere timing want na een quarantaine ivm 3 corona gevallen in de klas mochten ze afgelopen donderdag weer naar school.
Op zich wel een goede oplossing aangezien er geen vervangers te krijgen zijn en ze nu in ieder geval les krijgen van hun eigen meester.
Dat is wel het proberen waardquote:Op zondag 23 januari 2022 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dagen gebruiken voor de verhuizing dus
Niet als in "voor je verhuist" maar als in "zodat je kunt inpakken en verhuizen."
Daar ben je dan ook mooi klaar meequote:Op zondag 23 januari 2022 20:27 schreef Lemijn het volgende:
Nou hier mag je al 2 jaar geloof ik die extra dagen niet gebruiken of ruilen of wat dan ook. Dus ik denk ook dat je ernaar kan fluiten.
Ik had niet anders verwacht!quote:Op zondag 23 januari 2022 19:54 schreef SQ het volgende:
Ik zie dit wel als uitdaging om extra vaak Q te gaan gebruiken, dat snappen jullie!
Beide kleuterjuffen van mijn zoon zijn in Q nu.
WIE IS DE VOLGENDE?
ik was vanmiddag aan het fantaseren hoe het zou zijn als er ooit op enig moment echt een punt is waarop we zeggen “Het is klaar, we laten alles los!” Ik kreeg er een soort Koninginnesdag idee van of zo, iedereen vrij en overal feest.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:23 schreef Lemijn het volgende:
LOL @ TT
@ C
Ik ben er toch zo klaar mee jongens.
Ja. Daar moet je gewoon in blijven geloven.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:32 schreef BE het volgende:
[..]
ik was vanmiddag aan het fantaseren hoe het zou zijn als er ooit op enig moment echt een punt is waarop we zeggen “Het is klaar, we laten alles los!” Ik kreeg er een soort Koninginnesdag idee van of zo, iedereen vrij en overal feest.Zou dat ooit weer komen?
Niet jij, jij bent C-immuunquote:Op zondag 23 januari 2022 19:54 schreef SQ het volgende:
Ik zie dit wel als uitdaging om extra vaak Q te gaan gebruiken, dat snappen jullie!
Beide kleuterjuffen van mijn zoon zijn in Q nu.
WIE IS DE VOLGENDE?
Ja hoor, komt gewoon weer en duurt waarschijnlijk niet eens heel lang meer, ik denk dat we over de helft zijnquote:Op zondag 23 januari 2022 20:32 schreef BE het volgende:
[..]
ik was vanmiddag aan het fantaseren hoe het zou zijn als er ooit op enig moment echt een punt is waarop we zeggen “Het is klaar, we laten alles los!” Ik kreeg er een soort Koninginnesdag idee van of zo, iedereen vrij en overal feest.Zou dat ooit weer komen?
Wel fijn dat iedereen zo positief is!quote:Op zondag 23 januari 2022 20:47 schreef F_r het volgende:
Hier straalt de positiviteit er vanaf 3 van de 4 positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Geen idee, ik zou de foto verkleinen, dat wil zeggen de afbeelding verkleinen naar die maat (iets groter dan het gat in je boek) en dat op 10x15 laten afdrukken. Dan bijsnijden of knippen en in het boek doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:48 schreef MaJo het volgende:
Ik ben bezig met het afronden van Aapie's eerste jaar boek en daar kunnen ook foto's in. Een aantal vakken zijn de standaard 10 x 15 cm afmeting maar er zitten ook heel veel vakjes met een afmeting van 6,5 x 9,5 cm. Bij al die online foto services (albelli/hema/kruidvat etc) kun je alleen foto's in de standaard maat bestellen. Ik heb nu een site gevonden waar je 2,50 moet betalen per foto van dat kleine formaat, eh nee. Iemand een idee waar ik deze maat foto's kan bestellen?
Ik kan hem nog aanpassen hèquote:
Ik zat zelf inderdaad al te denken aan zelf bijknippen maar de foto's kleiner maken is ook slim inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2022 20:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou de foto verkleinen, dat wil zeggen de afbeelding verkleinen naar die maat (iets groter dan het gat in je boek) en dat op 10x15 laten afdrukken. Dan bijsnijden of knippen en in het boek doen.
Ik denk dat je deze kleine maat trouwens niet zo kunt bestellen, omdat de meeste machines qua printmaat als kleinste 9x13 kunnen printen. Dat heeft oa te maken met de breedte van de papierrollen!
Ik deed dat altijd met Photoshop, maar het moet vast ook met een simpeler of gratis programma te doen zijn. Die ken ik dan weer niet, maar iemand anders vast wel! En anders in de software van de leverancier waar je het anders bestelt?quote:Op zondag 23 januari 2022 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat zelf inderdaad al te denken aan zelf bijknippen maar de foto's kleiner maken is ook slim inderdaadAlleen hoe doe ik dat op een makkelijke manier?
Ik vraag me oprecht af of het ooit weer echt zo onbezorgd gaat zijn zoals het ooit was...😳quote:Op zondag 23 januari 2022 20:32 schreef BE het volgende:
[..]
Aan dit soort berichten moet je vasthou zien te hebben. Niet dat zwartkijken en angst dat niets meer (enigszins) hetzelfde wordt.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:16 schreef Mushanga71 het volgende:
https://nos.nl/l/2414256
Einde pandemie in zicht? Laten we het hopen. Maar eerst zien...
En ook of ik dat zelf weer kan qua gevoel en gedachten, als alles weer zou mogen.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of het ooit weer echt zo onbezorgd gaat zijn zoals het ooit was...😳
Ik was al niet dol op grote mensenmassa’s, C heeft dat zeker niet beter gemaaktquote:Op zondag 23 januari 2022 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of het ooit weer echt zo onbezorgd gaat zijn zoals het ooit was...😳
Heel herkenbaar. Koningsdag, *ril*quote:Op zondag 23 januari 2022 21:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was al niet dol op grote mensenmassa’s, C heeft dat zeker niet beter gemaakt.
Het lijkt positief maar we zijn al vaker blij gemaakt en toen weer een dooie mus.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan dit soort berichten moet je vasthou zien te hebben. Niet dat zwartkijken en angst dat niets meer (enigszins) hetzelfde wordt.
Nou, dat dus. Denk dat alles toch nog redelijk lang bij me zal blijven hangen. Wat we hebben meegemaakt zal moeten slijten. Ik zie mezelf iig niet zo heel snel weer 'normaal' doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
En ook of ik dat zelf weer kan qua gevoel en gedachten, als alles weer zou mogen.
Nee, qua drukte mijden heb ik nergens last van gehad😆 maar de onzekerheid is het meer, wanneer er weer maatregelen komen. Of, als alles voorbij is, er niet wéér wat komt rondrazen.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was al niet dol op grote mensenmassa’s, C heeft dat zeker niet beter gemaakt.
De website Pixlr is gratis en makkelijk! Bijna alle functies van Photoshop.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat zelf inderdaad al te denken aan zelf bijknippen maar de foto's kleiner maken is ook slim inderdaadAlleen hoe doe ik dat op een makkelijke manier?
Ik lees dit topic altijd mee, reageer bijna nooit. Maar dit is echt waar ik me momenteel ook druk over kan maken. Mijn dochter wordt bijna 1 en man wilde 4(!) volwassenen uitnodigen op 1 dag (okee, en 2 kinderen onder de 12). Ik had nog net geen complete paniekaanval. Dus nu hebben we het uit elkaar getrokken. Maar dat gevoel, niet te beschrijven. Ik denk dat ik therapie nodig heb als dit allemaal ooit echt over is. Ik vind het zo intens om te merken hoe diep deze sporen inmiddels gaan.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
En ook of ik dat zelf weer kan qua gevoel en gedachten, als alles weer zou mogen.
Komt bij jou ook omdat je je aandacht kan focussen op je kleine ventje, dan vergeet je de nare dingen ook eerder😀quote:Op zondag 23 januari 2022 21:55 schreef MaJo het volgende:
Wat mij opvalt is hoe snel je dingen ook weer vergeet. Als ik terugdenk aan mijn zwangerschap kan ik me eigenlijk corona nauwelijks herinneren. Mijn man mocht naar een paar echo's niet mee en we moesten mondkapjes op in de gang, dat is het enige dat me is bijgebleven. Maar als ik terugdenk aan mijn zwangerschap en bevalling dan komt corona eigenlijk niet echt bij me op. Ook qua kraamtijd, ik vond het eigenlijk wel prima om geen grote groepen te ontvangen.
Ik denk eigenlijk dat het best wel snel slijt allemaal.
Dus je hebt C en bent in Q😋quote:Op zondag 23 januari 2022 22:03 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik lees dit topic altijd mee, reageer bijna nooit. Maar dit is echt waar ik me momenteel ook druk over kan maken. Mijn dochter wordt bijna 1 en man wilde 4(!) volwassenen uitnodigen op 1 dag (okee, en 2 kinderen onder de 12). Ik had nog net geen complete paniekaanval. Dus nu hebben we het uit elkaar getrokken. Maar dat gevoel, niet te beschrijven. Ik denk dat ik therapie nodig heb als dit allemaal ooit echt over is. Ik vind het zo intens om te merken hoe diep deze sporen inmiddels gaan.
Maar goed, ik ben misschien enigszins emotioneel instabiel vanwege woensdag positief getest (met ook flink klachten) en dus keihard quarantaine met kleuter die dit niet trekt en baby (die hij ook slecht trekt) maar wel een man die vrij mag gaan want z'n booster gehad (en nog altijd negatief blijft testen).
Positief punt: ik gebruik geen afkortingen.
Ach, ook al. Beterschap.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:03 schreef Nanuke het volgende:
Maar goed, ik ben misschien enigszins emotioneel instabiel vanwege woensdag positief getest (met ook flink klachten) en dus keihard quarantaine met kleuter die dit niet trekt en baby (die hij ook slecht trekt) maar wel een man die vrij mag gaan want z'n booster gehad (en nog altijd negatief blijft testen).
Hey, mijn man ook! Kan ik hem toch nog uitschelden voor positief.quote:
Ik ben niet een zwartkijker hoor, maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen en tegelijkertijd gleden we ook weer heel makkelijk terug in oude gewoontes toen we afgelopen keer wat losser mochten.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan dit soort berichten moet je vasthou zien te hebben. Niet dat zwartkijken en angst dat niets meer (enigszins) hetzelfde wordt.
Ah jawel joh, over 10 jaar hebben we weer heel andere zorgen.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat heeft er ook absoluut mee te maken maar mensen zijn toch gewoontedieren en vervallen snel weer in oude gewoonten. In het begin van corona was het ook een soort wake up call, we zouden minder vliegen, beter voor elkaar zorgen etc. Maar zodra het weer kon gingen mensen meteen weer vliegen en wordt er vooral aan zichzelf gedacht. Ik denk dat wat dat betreft alles weer als vanouds wordt zodra het weer kan.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Komt bij jou ook omdat je je aandacht kan focussen op je kleine ventje, dan vergeet je de nare dingen ook eerder😀
Bij mij lijkt 15 maart 2020 als gister: om 17.30 te horen krijgen dat om 18u je zaken dicht moeten zijn, in de spits met volle tafels. Hoop dat ik het ooit vergeet... Maar toch, er blijkt nu iets onzichtbaars te zijn wat alles de prut in kan laten lopen. En dat kan nog een keer gebeuren.
Goh, klink best wel negatief, ben ik ook😁. Ach...
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:21 schreef Loj het volgende:
En ik haat Z. net zo erg als C., want Js is al 2,5 jaar bezig voor zijn A.
Wat als je twee foto's samenvoegt tot 1 afbeelding en ze dan op 9*13 laat printen. Dan hoef je hem enkel door te knippen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:48 schreef MaJo het volgende:
Ik ben bezig met het afronden van Aapie's eerste jaar boek en daar kunnen ook foto's in. Een aantal vakken zijn de standaard 10 x 15 cm afmeting maar er zitten ook heel veel vakjes met een afmeting van 6,5 x 9,5 cm. Bij al die online foto services (albelli/hema/kruidvat etc) kun je alleen foto's in de standaard maat bestellen. Ik heb nu een site gevonden waar je 2,50 moet betalen per foto van dat kleine formaat, eh nee. Iemand een idee waar ik deze maat foto's kan bestellen?
Ik maakte dan een collage met een X aantal foto's in het juiste formaat en die afdrukken op 10 x 15 en daarna uitknippen/uitsnijden.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:48 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me ook echt voorstellen dat voor ondernemers en met name horeca ondernemers het gewoon een traumatische en stressvolle periode is die je echt een plekje moet gaan geven als het voorbij is, ik denk dat dat voor mensen in loondienst haast niet te bevatten is. Ik werk zelf in een klein bedrijf en krijg wel wat mee van de frustraties van mijn bazin daarin, erg naar voor haar.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Komt bij jou ook omdat je je aandacht kan focussen op je kleine ventje, dan vergeet je de nare dingen ook eerder😀
Bij mij lijkt 15 maart 2020 als gister: om 17.30 te horen krijgen dat om 18u je zaken dicht moeten zijn, in de spits met volle tafels. Hoop dat ik het ooit vergeet... Maar toch, er blijkt nu iets onzichtbaars te zijn wat alles de prut in kan laten lopen. En dat kan nog een keer gebeuren.
Goh, klink best wel negatief, ben ik ook😁. Ach...
Maar is het de muis gelukt te ontsnappen na z’n beet en loopt hij nu vrij rond? Of heeft ze hem hem nog buiten kunnen zetten?quote:Op zondag 23 januari 2022 23:34 schreef Kyara het volgende:
Hier zit dochter aan een AB kuur (mag ik dat wel afkorten?) na een beet van een ondankbare wilde muis.
De kat had een muis gevangen en dat stomme beest nam hem mee naar boven naar mijn werkkamer. Kind wilde de muis redden want hij was schattig, ik wilde vooral dat de muis niet zou ontsnappen en dan boven zou rondlopenMuis uiteindelijk wel gevangen maar dus nog wel even zijn tanden in zijn redder gezet. Ondankbaar beest. Kat is ook nog steeds chagrijning dat we zijn muis hebben afgepakt
Dat herinner ik mij toch heel anders. Ik was net zwanger toen corona een probleem werd in Nederland. Mijn man zijn contract werd niet verlengd en hij raakte in een stevige depressie.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:55 schreef MaJo het volgende:
Wat mij opvalt is hoe snel je dingen ook weer vergeet. Als ik terugdenk aan mijn zwangerschap kan ik me eigenlijk corona nauwelijks herinneren. Mijn man mocht naar een paar echo's niet mee en we moesten mondkapjes op in de gang, dat is het enige dat me is bijgebleven. Maar als ik terugdenk aan mijn zwangerschap en bevalling dan komt corona eigenlijk niet echt bij me op. Ook qua kraamtijd, ik vond het eigenlijk wel prima om geen grote groepen te ontvangen.
Ik denk eigenlijk dat het best wel snel slijt allemaal.
In de brief die wij kregen stond 5 dagen.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:05 schreef Nijna het volgende:
De meiden zijn naar school... voor zolang het duurt.
Het kind wat vorige week positief testte, was vandaag alweer op school... het is toch 7 dagen en dan 24u klachtenvrij?
Ik had voor de jongste een nieuw vest/blouse ding gekocht, kon alle knopen er opnieuw aanzetten, ze hingen allemaal half los. Ach, heb ik mijn maandagochtend ook weer nuttig besteedt.
Wij hebben alle kanalen ingelicht op basis van de positieve zelftest. En daar ben ik heel blij mee, want het is nu al dag 4 nadat hij ziek werd en de uitslag vanuit de ggd verwachten we vandaag.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit met communicatie vanuit school @:Nijna. Maar onze jongste had gister een positieve zelftest, dat ga ik zelf gewoon aanhouden als dag 1. Vanmiddag wordt hij door de GGD getest, die uitslag zal waarschijnlijk pas morgen binnenkomen. Dat is het moment waarop school 'officieel' wordt ingelicht en er communicatie richting andere ouders zal gaan, denk ik? Vooralsnog heeft school niks in Parro gezet over zijn besmetting namelijk. Maar ik ga hem echt niet thuishouden tot (min) 8 dagen na de GGD test.
Ja, wij ook. Maar school heeft verder nog niks gecommuniceerd naar de rest van de klas. Maar ik weet niet of zij verplicht zijn om te wachten op een officiële bevestiging vanuit de GGD voor ze actie ondernemen. Vorige week had zijn klas al een besmetting, dus A. is minstens nr. 2.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:46 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Wij hebben alle kanalen ingelicht op basis van de positieve zelftest. En daar ben ik heel blij mee, want het is nu al dag 4 nadat hij ziek werd en de uitslag vanuit de ggd verwachten we vandaag.
School van Puber heeft actie ondernomen op basis van de zelftesten (nu drie hele klassen in quarantaine), geen idee of dat beleid per school verschilt.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Maar school heeft verder nog niks gecommuniceerd naar de rest van de klas. Maar ik weet niet of zij verplicht zijn om te wachten op een officiële bevestiging vanuit de GGD voor ze actie ondernemen. Vorige week had zijn klas al een besmetting, dus A. is minstens nr. 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn! Ik ga er helemaal vanuit dat hij bij de GGD ook positief test. Op basis daarvan zeg ik: communiceren die handel, je kan er maar beter op tijd bij zijn. In principe was hij vrijdag al besmettelijk en nog op school. Maar goed, wat zij willen hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 11:50 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
School van Puber heeft actie ondernomen op basis van de zelftesten (nu drie hele klassen in quarantaine), geen idee of dat beleid per school verschilt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:52 schreef Quoi het volgende:
Ik hoop zo dat de stress rondom aantal besmettingen en testen een beetje gaat liggen en minder belangrijk wordt. Vooral als er zo weinig mensen ziek worden. Tegelijkertijd vind ik de boel loslaten ook weer spannend. Deze Q gaat namelijk met K een soort semi-Q in, 'gelukkig' wel met een kind met een V.S S BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte - Succes - Beterschap
Ik hoop zo dat de stress rondom aantal besmettingen en testen een beetje gaat liggen en minder belangrijk wordt. Vooral als er zo weinig mensen ziek worden. Tegelijkertijd vind ik de boel loslaten ook weer spannend. Deze Q gaat namelijk met K een soort semi-Q in, 'gelukkig' wel met een kind met een V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop zo dat de stress rondom aantal besmettingen en testen een beetje gaat liggen en minder belangrijk wordt. Vooral als er zo weinig mensen ziek worden. Tegelijkertijd vind ik de boel loslaten ook weer spannend. Deze Q gaat namelijk met K een soort semi-Q in, 'gelukkig' wel met een kind met een V.heel veel sterkte en succes QuoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Dat was hier ook de overweging, ja. En dan is het verder aan school of ze daar al dan niet iets mee willen doen, maar wij hebben zsm alles en iedereen ingelicht.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn! Ik ga er helemaal vanuit dat hij bij de GGD ook positief test. Op basis daarvan zeg ik: communiceren die handel, je kan er maar beter op tijd bij zijn. In principe was hij vrijdag al besmettelijk en nog op school. Maar goed, wat zij willen hoor.
Dat is wel wat er in de communicatie van onze school stoot. Dag 8 mag je, mits klachtenvrij meer naar school.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:05 schreef Nijna het volgende:
Het kind wat vorige week positief testte, was vandaag alweer op school... het is toch 7 dagen en dan 24u klachtenvrij?
Ik hoop zo dat de stress rondom aantal besmettingen en testen een beetje gaat liggen en minder belangrijk wordt. Vooral als er zo weinig mensen ziek worden. Tegelijkertijd vind ik de boel loslaten ook weer spannend. Deze Q gaat namelijk met K een soort semi-Q in, 'gelukkig' wel met een kind met een V.Oh nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat klote zeg, heel veel sterkte.
![]()
Dat meisje had vorige week maandag na school een positieve zelftest, dus dan zou 7 dagen +24u klachtenvrij, op zijn vroegst morgen zijn. Communicatie via school is er helemaal niet geweest (brugklas), dat meisje appte zelf in de groepsapp. Ik telde dus vanaf de zelftest (zou ik zelf namelijk ook doen).quote:Op maandag 24 januari 2022 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit met communicatie vanuit school @:Nijna. Maar onze jongste had gister een positieve zelftest, dat ga ik zelf gewoon aanhouden als dag 1. Vanmiddag wordt hij door de GGD getest, die uitslag zal waarschijnlijk pas morgen binnenkomen. Dat is het moment waarop school 'officieel' wordt ingelicht en er communicatie richting andere ouders zal gaan, denk ik? Vooralsnog heeft school niks in Parro gezet over zijn besmetting namelijk. Maar ik ga hem echt niet thuishouden tot (min) 8 dagen na de GGD test.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |