SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Maar de pindakaas die ze hebben is al vrij dun, dus weet niet of dat echt lekker gaat worden als er nog melk door heen doet en het warm maakt..quote:Op zondag 23 januari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
Satesaus is niet zo moeilijk te maken ze hebben al pindakaas en melk
beetje weerstand kwekenquote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Benny het volgende:
Peter niest in de hand, gaat vervolgens rustig verder met alles vastpakken
Lectine-vergiftiging, E. coli én Corona in huis
klein beetje maarquote:Op zondag 23 januari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de pindakaas die ze hebben is al vrij dun, dus weet niet of dat echt lekker gaat worden als er nog melk door heen doet en het warm maakt..
Ook dat is niet gezondquote:Op zondag 23 januari 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
anti aanbaklaag is al kapot van 1 pan volgens Salar
Satésaus kennen wij niet echt in vlaanderen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
Satesaus is niet zo moeilijk te maken ze hebben al pindakaas en melk
mail die tip even door danquote:Op zondag 23 januari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
klein beetje maar
en vocht kook je weg
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Satésaus kennen wij niet echt in vlaanderen.
En dat gat naar de dagboekkamer ook volspuiten met purquote:Op zondag 23 januari 2022 19:41 schreef freaky40 het volgende:
Dat luik moeten ze gewoon potdicht maken komende nacht. Dat geleuter en vals spelen door het luik is natuurlijk niet echt Breakup Week!
Plaat door de deuropening heen, dat de deur hem afsluitquote:Op zondag 23 januari 2022 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
En dat gat naar de dagboekkamer ook volspuiten met pur
Pasta overquote:Op zondag 23 januari 2022 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
En dat gat naar de dagboekkamer ook volspuiten met pur
ik hoop dat het varkenshaas isquote:Op zondag 23 januari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij is die varkenshaar van groene kamer wel goed gelukt
Beetje extra ijzer kan geen kwaadquote:Op zondag 23 januari 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
anti aanbaklaag is al kapot van 1 pan volgens Salar
Wordt het daar gezonder van?... maar dat was het domme varkenquote:Op zondag 23 januari 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft er de eerste weken ook al weer gekookt ?
Zie er wel beter uit idd, ook al weet ik niet of tempé wel lekker isquote:
Ik denk dat dat domme varken er wel raad mee wistquote:Op zondag 23 januari 2022 19:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt het daar gezonder van?... maar dat was het domme varken
is geen pruikquote:Op zondag 23 januari 2022 19:46 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waar is de pruik van Grace gemaakt
die gebruikte ook gewoon de kook kaartjes die er liggenquote:Op zondag 23 januari 2022 19:46 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat domme varken er wel raad mee wist
ik zag haar denken eikel waarom zeg je dat op camera hahahahahahaquote:Op zondag 23 januari 2022 19:46 schreef Jockari het volgende:
Ai ! Peter heeft dingen van Nawel gebakken in de braadsaus van het varkenshaasje. Dit is niet halal natuurlijk...
Hahahaha, petertjes revanchequote:Op zondag 23 januari 2022 19:46 schreef sarah8106 het volgende:
hahahaha geen eten voor nawel de boontjes zijn gekookt in het vlees vocht lol
Was niet erg zei zequote:Op zondag 23 januari 2022 19:46 schreef sarah8106 het volgende:
hahahaha geen eten voor nawel de boontjes zijn gekookt in het vlees vocht lol
Dat zeggen ze bij Tata Steel ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Beetje extra ijzer kan geen kwaad
Extensions zijn big business in Brazil dus denk vandaarquote:Op zondag 23 januari 2022 19:46 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waar is de pruik van Grace gemaakt
Nee dat geloof ik nietquote:Op zondag 23 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gebruikte ook gewoon de kook kaartjes die er liggen
Nou dat gaat Peter niet leuk vinden danquote:Op zondag 23 januari 2022 19:48 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
ze gaat het niet eten nu het op camera staat
lekker halalquote:Op zondag 23 januari 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Nawel zegt dat de boontjes super lekker zijn
ik hoor hetquote:Op zondag 23 januari 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Nawel zegt dat de boontjes super lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |