Leuk dat je billenmaatje er ook isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, mooi die QR pakken en gaan
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
volgende keer maar een index maken van wie wie is zodat je het niet vergeet
Ik kan nog vrij zijn tot mei, die corona krijgt mij maar niet te pakken, zelfs niet als de vrouw er ziek van is geworden.quote:
Ik had al antistoffen vanuit april 2020 maar alsnog uitnodigingen voor beide vaccinaties gekregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, mooi die QR pakken en gaan
Doe dit nou nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Leuk dat je billenmaatje er ook is![]()
Gezellig
DJ Panicquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
volgende keer maar een index maken van wie wie is zodat je het niet vergeet
Wat een onzin?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan nog vrij zijn tot mei, die corona krijgt mij maar niet te pakken, zelfs niet als de vrouw er ziek van is geworden.
Hey vriendjequote:
Gvd oud en nieuw gevierd met 13 man, niemand corona aan overgehouden.. ik ga afgelopen week 1 dag naar kantoor en hoppaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan nog vrij zijn tot mei, die corona krijgt mij maar niet te pakken, zelfs niet als de vrouw er ziek van is geworden.
ik zit even serietje te kijkequote:
Je kan na 12 weken na besmetting al een vaccin krijgen nu volgens mij, ze moeten het kwijt denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had al antistoffen vanuit april 2020 maar alsnog uitnodigingen voor beide vaccinaties gekregen.
Heb je het niet van je vrouw/vriendin dan? Die had het toch ook weer?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey vriendje
[..]
Gvd oud en nieuw gevierd met 13 man, niemand corona aan overgehouden.. ik ga afgelopen week 1 dag naar kantoor en hoppa
Ik mocht een week in quarantaine na O&N, mooi weekje extra vakantie gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey vriendje
[..]
Gvd oud en nieuw gevierd met 13 man, niemand corona aan overgehouden.. ik ga afgelopen week 1 dag naar kantoor en hoppa
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zit even serietje te kijke
Klopt. Kan ook goed zijn. Alleen mijn collega waar ik mee samen zat had het 2 dagen eerder.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je het niet van je vrouw/vriendin dan? Die had het toch ook weer?
Is ook lastig te achterhalen nu het zo'n besmettelijke variant is denk ik. Ach als het maar gunstige ziekenhuiscijfers blijven, dan is het prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. Kan ook goed zijn. Alleen mijn collega waar ik mee samen zat had het 2 dagen eerder.
Ach ik weet het ook niet meer.
2 uurquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tot hoelaat gaan ze? misschien schakel ik zo nog even in dan
Zal wel, het was een tip. Eventuele vervolg is niet mijn probleemquote:
Hoop het ook. Alles en iedereen is er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is ook lastig te achterhalen nu het zo'n besmettelijke variant is denk ik. Ach als het maar gunstige ziekenhuiscijfers blijven, dan is het prima.
Ik geef het nog een maand, de druk vanuit de maatschappij wordt alsmaar groter.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoop het ook. Alles en iedereen is er helemaal klaar mee
Bedankt, ik weet ondertussen dat jullie TR's zetten etc. Ik zie het in mijn notesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal wel, het was een tip. Eventuele vervolg is niet mijn probleem
Ja klopt, terecht ook wel. Dit valt nauwelijks meer uit te leggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef het nog een maand, de druk vanuit de maatschappij wordt alsmaar groter.
Ja het is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef het nog een maand, de druk vanuit de maatschappij wordt alsmaar groter.
Laat het gewoon gaan. Dit is rete-irritant voor de rest van de users hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet ondertussen dat jullie TR's zetten etc. Ik zie het in mijn notes![]()
Maar verder niks aan de hand
Inderdaad, ze gaan nu dus op advies van het OMT versoepelen met STRENGE regels, maar dat duurt ook maar een week en dan gaat men toch weer klagen dat het losser moet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt, terecht ook wel. Dit valt nauwelijks meer uit te leggen.
Ja sorry...maar is frustrerendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Laat het gewoon gaan. Dit is rete-irritant voor de rest van de users hier.
Ze moeten gewoon van die kut qr codes af. Maar het is bewezen dat het niet werkt dus hey we houden het lekker toch in stand.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gaan nu dus op advies van het OMT versoepelen met STRENGE regels, maar dat duurt ook maar een week en dan gaat men toch weer klagen dat het losser moet.
Hek is van de dam nu.
En zo gaan steeds meer mensen denken jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon van die kut qr codes af. Maar het is bewezen dat het niet werkt dus hey we houden het lekker toch in stand.
Rot echt gewoon een pleuris eind op met dat gedrocht. Niemand moet het, iedereen kotst erop.
Iedereen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon van die kut qr codes af. Maar het is bewezen dat het niet werkt dus hey we houden het lekker toch in stand.
Rot echt gewoon een pleuris eind op met dat gedrocht. Niemand moet het, iedereen kotst erop.
Pleur zelf op met dat kut gezeik. Die discussie komt mij nu wel vierkant mijn strot uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar iedereen testen dat wil ook niemand, zijn wel wat partijen die dat de oplossing vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En zo gaan steeds meer mensen denken jaDit is niet meer houdbaar zo
Dat heb ik al 30 jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:41 schreef -Shii- het volgende:
Ik vind de 1,5 meter afstand vaak nog wel prettig hoor. Dat mag wel blijven.
Voor de meeste dingen was het wel prettig ja, bijna nooit meer ziek of verkoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:41 schreef -Shii- het volgende:
Ik vind de 1,5 meter afstand vaak nog wel prettig hoor. Dat mag wel blijven.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur zelf op met dat kut gezeik. Die discussie komt mij nu wel vierkant mijn strot uit.
CU met hun 1Gquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar iedereen testen dat wil ook niemand, zijn wel wat partijen die dat de oplossing vinden
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat heb ik al 30 jaar'Ga uit mijn aura!'
Gelukkig nieuwjaar wensen zonder verplicht gezoen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor de meeste dingen was het wel prettig ja, bijna nooit meer ziek of verkouden![]()
En als ekte forum-autist is afstand sowieso al puur genot
Iedereen wil nu die QR pakken zonder te hoeven vaccineren, deze crisis houdt zichzelf in standquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar iedereen testen dat wil ook niemand, zijn wel wat partijen die dat de oplossing vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |