De credits gaan naar suzi1.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
Ik vind de OP overigens wel heel creatief bedacht. Leuk.
Wie heeft het bed8?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn UI had eigenlijk in de lucht gemoeten
Ahhh Suusjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De credits gaan naar suzi1.
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De credits gaan naar suzi1.
Ben jij vergeten?quote:
Zo, old skool sms taalquote:
Daarom vanavond/vannacht nog even vol gas Drank/Drugs/Love/Vozen en natuurlijk FOK!kenquote:
nee hou nou maar op. ze nemen gewoon steeds andere ui'squote:
Mooiste dag van de week!! Maar mijn weekend duurt wat langer, positief getestquote:
Schakelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hou nou maar op. ze nemen gewoon steeds andere ui's
aloa is max verstappen met kerstmuts
In het op-plaatje?quote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags is nu nog furieus hard aan het gaan op 'middelen' die @:dud0r teveel besteld had
Lekker man, mooi die QR pakken en gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooiste dag van de week!! Maar mijn weekend duurt wat langer, positief getest
Hmmmmmm idee welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom vanavond/vannacht nog even vol gas Drank/Drugs/Love/Vozen en natuurlijk FOK!ken
Dan zou ik @dud0r nog even een bericht sturen, die heeft nog wel wat supplementen om je te ondersteunenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof niet dat het erg laat gaat worden vandaag
Scheelt weer een boostertjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, mooi die QR pakken en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |