Dat ligt een beetje aan wie je het vraagtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je bent wel érg populair de laatste tijd
Daar worden we altijd erg blij van Koenquote:
Ik probeer mijn uitingen te beperken tot zinvolle posts. Als me dat daadwerkelijk was gelukt, was het aantal nog gehalveerd ook.quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan wie je het vraagtEn de schuine opmerkingen zijn ook niet van de lucht, je kunt je er vast iets bij voorstellen haha.
Hahahaaaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik probeer mijn uitingen te beperken tot zinvolle posts. Als me dat daadwerkelijk was gelukt, was het aantal nog gehalveerd ook.
Oeps, je staat er weer in. Nog meer zeikerds?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
Hee! Ik ben weer uit de op-foto. Heb ik het zo bont gemaakt?
ff pissenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oeps, je staat er weer in. Nog meer zeikerds?
Eerst wil je me er godsamme in, dan zit ik erin, dan haal je me eruit en dan ben ik een zeikerd! Ben je nou helemaal besoooodemieterd??quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oeps, je staat er weer in. Nog meer zeikerds?
En ik mag zeker mijn handen weer tot een kommetje houden?quote:
Mijn UI had eigenlijk in de lucht gemoetenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik mag zeker mijn handen weer tot een kommetje houden?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn UI had eigenlijk in de lucht gemoeten
De credits gaan naar suzi1.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
Ik vind de OP overigens wel heel creatief bedacht. Leuk.
Wie heeft het bed8?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn UI had eigenlijk in de lucht gemoeten
Ahhh Suusjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De credits gaan naar suzi1.
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De credits gaan naar suzi1.
Ben jij vergeten?quote:
Zo, old skool sms taalquote:
Daarom vanavond/vannacht nog even vol gas Drank/Drugs/Love/Vozen en natuurlijk FOK!kenquote:
nee hou nou maar op. ze nemen gewoon steeds andere ui'squote:
Mooiste dag van de week!! Maar mijn weekend duurt wat langer, positief getestquote:
Schakelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hou nou maar op. ze nemen gewoon steeds andere ui's
aloa is max verstappen met kerstmuts
In het op-plaatje?quote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags is nu nog furieus hard aan het gaan op 'middelen' die @:dud0r teveel besteld had
Lekker man, mooi die QR pakken en gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooiste dag van de week!! Maar mijn weekend duurt wat langer, positief getest
Hmmmmmm idee welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom vanavond/vannacht nog even vol gas Drank/Drugs/Love/Vozen en natuurlijk FOK!ken
Dan zou ik @dud0r nog even een bericht sturen, die heeft nog wel wat supplementen om je te ondersteunenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof niet dat het erg laat gaat worden vandaag
Scheelt weer een boostertjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, mooi die QR pakken en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |