Oh die! ja nou zie ik 'm. Ik zocht automatisch naar een volle maan gezien je huidige avatar. Eh excuus, UIquote:
Achja, ik heb je gelukkig niet voor niets aanvoerder der Konijnlijke troepen gemaakt. Jij sloopt alles en iedereen helemaal de moederquote:
Zeg gerust avatar hoor, maar ehm ja dat was mijn kerst avatarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh die! ja nou zie ik 'm. Ik zocht automatisch naar een volle maan gezien je huidige avatar. Eh excuus, UI
Ik ben gewoon echt te lang weggeweest. Bijzonder dat je al die termen vergeet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeg gerust avatar hoor, maar ehm ja dat was mijn kerst avatar
Booster?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt te lang weggeweest. Bijzonder dat je al die termen vergeet.
Ja dat kan misschien was het toen ook nog wel neit zo en is dat pas later gekomen?? i don't knowquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt te lang weggeweest. Bijzonder dat je al die termen vergeet.
ZO oud ben ik ook weer niet hequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat kan misschien was het toen ook nog wel neit zo en is dat pas later gekomen?? i don't know
Ohquote:
Ik heb deze naam al 20 jaar. Ik wist toen ook niet dat ze ooit een prik ernaar gingen vernoemen. Wat is de kans ook. Stel je voor dat de volgende Corona variant de Aloa Variant wordt. Dan weet je een beetje hoe het isquote:
Ja lolquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb deze naam al 20 jaar. Ik wist toen ook niet dat ze ooit een prik ernaar gingen vernoemen. Wat is de kans ook. Stel je voor dat de volgende Corona variant de Aloa Variant wordt. Dan weet je een beetje hoe het is
Ik accepteer niet zomaar elke maan he. Ik ga alleen voor de special editions.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh
Nou heeeey ik weet het ook ff niet meer
Maar nou vergeten zijn is niet erg, dat kan.
Wel jammer dat jij zo lang naar een maantje zoekt
Aan de andere kant, je bent wel érg populair de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb deze naam al 20 jaar. Ik wist toen ook niet dat ze ooit een prik ernaar gingen vernoemen. Wat is de kans ook. Stel je voor dat de volgende Corona variant de Aloa Variant wordt. Dan weet je een beetje hoe het is
Ahaaaaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik accepteer niet zomaar elke maan he. Ik ga alleen voor de special editions.
Zo'n oud account, zo weinig postsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |