Leuk dat je billenmaatje er ook isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, mooi die QR pakken en gaan
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
volgende keer maar een index maken van wie wie is zodat je het niet vergeet
Ik kan nog vrij zijn tot mei, die corona krijgt mij maar niet te pakken, zelfs niet als de vrouw er ziek van is geworden.quote:
Ik had al antistoffen vanuit april 2020 maar alsnog uitnodigingen voor beide vaccinaties gekregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, mooi die QR pakken en gaan
Doe dit nou nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Leuk dat je billenmaatje er ook is![]()
Gezellig
DJ Panicquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
volgende keer maar een index maken van wie wie is zodat je het niet vergeet
Wat een onzin?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan nog vrij zijn tot mei, die corona krijgt mij maar niet te pakken, zelfs niet als de vrouw er ziek van is geworden.
Hey vriendjequote:
Gvd oud en nieuw gevierd met 13 man, niemand corona aan overgehouden.. ik ga afgelopen week 1 dag naar kantoor en hoppaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan nog vrij zijn tot mei, die corona krijgt mij maar niet te pakken, zelfs niet als de vrouw er ziek van is geworden.
ik zit even serietje te kijkequote:
Je kan na 12 weken na besmetting al een vaccin krijgen nu volgens mij, ze moeten het kwijt denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had al antistoffen vanuit april 2020 maar alsnog uitnodigingen voor beide vaccinaties gekregen.
Heb je het niet van je vrouw/vriendin dan? Die had het toch ook weer?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey vriendje
[..]
Gvd oud en nieuw gevierd met 13 man, niemand corona aan overgehouden.. ik ga afgelopen week 1 dag naar kantoor en hoppa
Ik mocht een week in quarantaine na O&N, mooi weekje extra vakantie gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey vriendje
[..]
Gvd oud en nieuw gevierd met 13 man, niemand corona aan overgehouden.. ik ga afgelopen week 1 dag naar kantoor en hoppa
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zit even serietje te kijke
Klopt. Kan ook goed zijn. Alleen mijn collega waar ik mee samen zat had het 2 dagen eerder.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je het niet van je vrouw/vriendin dan? Die had het toch ook weer?
Is ook lastig te achterhalen nu het zo'n besmettelijke variant is denk ik. Ach als het maar gunstige ziekenhuiscijfers blijven, dan is het prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. Kan ook goed zijn. Alleen mijn collega waar ik mee samen zat had het 2 dagen eerder.
Ach ik weet het ook niet meer.
2 uurquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tot hoelaat gaan ze? misschien schakel ik zo nog even in dan
Zal wel, het was een tip. Eventuele vervolg is niet mijn probleemquote:
Hoop het ook. Alles en iedereen is er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is ook lastig te achterhalen nu het zo'n besmettelijke variant is denk ik. Ach als het maar gunstige ziekenhuiscijfers blijven, dan is het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |