Daar ben ik het mee eens. Overigens ook buiten de mediawereld.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat heel weinig er wat durven te zeggen. Mediawereld is klein en relatief weinig werkplekken. Hierdoor durven mensen zich ook niet uit te spreken. Dat moet veranderen.
Ebru. Blijft een leuke vermoeiende rubriek.quote:
Ik wist het. Zo voorspelbaar dat hij het gaat gooien op iets dat groter is dan hijzelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Vieze Jeroentje gaat naar een afkickkliniek in Tennessee, hij is al onderweg.
Ja dan heeft ie hulp gezocht en mag hij weer terug en is alles weer vergeven en vergeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik wist het. Zo voorspelbaar dat hij het gaat gooien op iets dat groter is dan hijzelf.
Een seksverslaving...zou hij weten dat dat niet hetzelfde is als gewoon supergeil en geen grenzen hebben?
Nou, Linda kan een Monique-je doen. Zo dapper hoe hij het aanpakt.
Geen trein, wel het vliegtuig naar Amerika. Bijzonder ook dat hij dit nu doet, na deze openbaring.
Fatsoenlijke opvoeding. Goede ouders die bij elkaar zijn, stabiel zijn, en hun kinderen normen en waarden mee geven waarin hun karakter groeit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Goede vraag wel van Johnny: hoe doe je dat dan, opkomen voor de ander?
Dat gesprek moet óók gevoerd.
Te kort door de bocht en met een beschuldigende vinger waar die niet hoort.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke opvoeding. Goede ouders die bij elkaar zijn, stabiel zijn, en hun kinderen normen en waarden mee geven waarin hun karakter groeit.
Eens. Op het stuk dat de ouders bij elkaar moeten zijn na.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke opvoeding. Goede ouders die bij elkaar zijn, stabiel zijn, en hun kinderen normen en waarden mee geven waarin hun karakter groeit.
Ik neem aan dat je bedoelt "niet is gecanceld"?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:00 schreef potjecreme het volgende:
Snap niet dat die vrouwenmepper is gecanceld en dat er hier zo gretig naar hem wordt gekeken. Om hier te lopen janken over onveilige omgeving voor vrouwen.
Gewoon meteen zeer duidelijk reageren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Te kort door de bocht en met een beschuldigende vinger waar die niet hoort.
Als je op de werkvloer hoort dat een mannelijke collega een ongepaste opmerking maakt, hoe kom je dan op voor je collega? Zeg je er meteen iets van? Doe je dat later 1-op-1?
Als een goede vriend van je een zoiets doet, of te ver gaat tegen een meisje in de kroeg, hoe reageer je dan?
Dat zijn goede vragen en een antwoord erop zou goed kunnen helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |