abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203318012
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:52 schreef EINZ het volgende:

[..]
Oh hoe dan?
Dat jij tunnelvisie hebt en het niet wil begrijpen is aan jou.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_203318018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:52 schreef EINZ het volgende:

[..]
Oh hoe dan? Dus als een mening verschilt met de jouwe dan is die 'minder' dan die van jou?
Dat maak jij ervan nu.

We hoeven het niet eens te zijn.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:00:44 #178
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203318084
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:26 schreef EINZ het volgende:

Nee, dat is het niet.
Ik ben sceptisch.

quote:
Die wijven bij the voice wisten verdomd goed wat ze deden toen ze er op dat moment voor kozen om hun carriere voor hun sexuele integriteit te laten gaan.
En zo ziet het er uit als een man verkrachting bagatelliseert. :r

Dit is nog 10 klappen erger dan John de Mol.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203318307
:')

Hij heeft anders wel gelijk, want als je je bek niet opentrekt want schaamte, dan weet ook niemand van je problemen af. Neem niet weg dat de schuld uiteraard niet bij de slachtoffers ligt, die ligt altijd bij de daders natuurlijk. Maar je kan er nou niet bepaald van uitgaan dat die het probleem zelf aan gaan kaarten voor je.
People assume too much.
pi_203318627
Als vrouwen nou ipv van hun benen hun mond opendeden (en nee en niet per se om zaad te slikken) dan hadden we dit probleem ook niet.

Hoeveel hoeren hebben carriere gemaakt en vonden het geen probleem?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:45:52 #181
Why is all the rum gone?
pi_203319830
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:19 schreef very het volgende:

Hij heeft anders wel gelijk, want als je je bek niet opentrekt want schaamte, dan weet ook niemand van je problemen af.
Het punt is dat wij er voor moeten zorgen dat ze helemaal niet in de problemen komen. Wat hij doet (en jij blijkbaar ook) is tegen ouders zeggen 'Dan had je hem maar beter moeten leren kijken' nadat hun kind is doodgereden bij het oversteken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:46:14 #182
Why is all the rum gone?
pi_203319836
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:43 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Als vrouwen nou ipv van hun benen hun mond opendeden (en nee en niet per se om zaad te slikken) dan hadden we dit probleem ook niet.

Hoeveel hoeren hebben carriere gemaakt en vonden het geen probleem?
Ik zie dat jij onderdeel bent van het probleem.
pi_203320366
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het punt is dat wij er voor moeten zorgen dat ze helemaal niet in de problemen komen. Wat hij doet (en jij blijkbaar ook) is tegen ouders zeggen 'Dan had je hem maar beter moeten leren kijken' nadat hun kind is doodgereden bij het oversteken.
En hoe wou je dat doen dan?
Want roofdieren vinden altijd wel een manier natuurlijk.

Je kan nooit alles dichttimmeren. Daarmee maak je vaak ook alles veel minder leuk in elk ander opzicht en het zal alsnog blijven gebeuren, zij het misschien in iets mindere mate.
People assume too much.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 20:19:40 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203320508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef very het volgende:

[..]
Want roofdieren vinden altijd wel een manier natuurlijk.

Je kan nooit alles dichttimmeren. Daarmee maak je vaak ook alles veel minder leuk in elk ander opzicht en het zal alsnog blijven gebeuren.
Het zou helpen wanneer vrouwen die grensoverschrijdend gedrag aan proberen te kaarten niet meer eerst een gigantische drempel over moeten, om vervolgens op gigantisch veel onbegrip en veroordeling te stuiten. Het zou ook helpen wanneer er bij grensoverschrijdend gedrag niet meer weggekeken of gebagatelliseerd wordt, maar de omgeving van diegenen die zich daaraan schuldig maken zich daartegen uitspreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 22-01-2022 20:29:13 ]
Huilen dan.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 20:27:54 #185
Why is all the rum gone?
pi_203320704
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef very het volgende:

Doordat wij mannen ze herkennen en ingrijpen. Het mag niet bij de vrouwen liggen.

quote:
Je kan nooit alles dichttimmeren. Daarmee maak je vaak ook alles veel minder leuk
Ik denk dat vrouwen daar een structureel andere mening over hebben.

We hebben het hier niet over een beetje flirten, we hebben het hier over constante seksuele druk uitoefenen. En waar regelmatig, als het niet gaat zoals de man wil, ook geweld bij komt.
  Admin zaterdag 22 januari 2022 @ 21:18:10 #186
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_203321973
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe kom je hierbij zeg?????
De media volgen waaronder de wetgeving en wetsvoorstellen. Probeer het eens :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_203323445
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik zie dat jij onderdeel bent van het probleem.
Houdbl je bek boomer van Weinstein leeftijd
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203323987
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Doordat wij mannen ze herkennen en ingrijpen. Het mag niet bij de vrouwen liggen.
Eens. Wegkijken moet niet gebeuren. Maar dan nog is dat geen garantie dat het dan niet meer gebeurd.

quote:
[..]
Ik denk dat vrouwen daar een structureel andere mening over hebben.

We hebben het hier niet over een beetje flirten, we hebben het hier over constante seksuele druk uitoefenen. En waar regelmatig, als het niet gaat zoals de man wil, ook geweld bij komt.
Maar je doet net alsof dit overal en altijd het geval is. Dat is echt niet waar. Wellicht in sommige sectoren aanzienlijk meer, dat wel
People assume too much.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:08:03 #189
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_203324561
Sukkels. Jullie gejank en geschreeuw in steun van een trial by media zorgt straks enkel voor strafvermindering voor de eventuele daders. De media 'misbruikt' slachtoffers nog een keer en jij kunt lekker slapen. Gooi jezelf weg.

Je bent onderdeel van het probleem.
  zondag 23 januari 2022 @ 12:06:56 #190
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203329678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:19 schreef very het volgende:
:')

Hij heeft anders wel gelijk, want als je je bek niet opentrekt want schaamte, dan weet ook niemand van je problemen af. Neem niet weg dat de schuld uiteraard niet bij de slachtoffers ligt, die ligt altijd bij de daders natuurlijk. Maar je kan er nou niet bepaald van uitgaan dat die het probleem zelf aan gaan kaarten voor je.
In een conflict zijn er altijd twee. Een dader heeft een slachtoffer nodig, maar een slachtoffer heeft ook een dader nodig. Als je je als vrouw van nature altijd slachtoffer voelt, dan zal je altijd wel een dader vinden.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  zondag 23 januari 2022 @ 12:08:53 #191
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203329695
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:47 schreef very het volgende:

Maar je doet net alsof dit overal en altijd het geval is. Dat is echt niet waar. Wellicht in sommige sectoren aanzienlijk meer, dat wel
Maar het is zo lekker makkelijk om mannen als grote boze slechterikken te generaliseren.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  zondag 23 januari 2022 @ 12:58:06 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203330400
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
MIMIMIMI PROPAGANDA VAN EXTREEM LINKSE DEUGMEDIA :'( :'( :'(

Nee, tegen zulke ijzersterke argumentatie is geen kruid gewassen hoor.
Dat iemand het observeerbare benoemd was weer een trigger begrijp ik? Hoe komt het toch dat het woord 'links' dusdanig veel los lijkt te maken bij jou? In de reeks omtrent The Voice was je er ook alweer als de kippen bij om te reageren toen dit woord viel. Het lijkt wel alsof je je persoonlijk voelt aangesproken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 23 januari 2022 @ 14:56:26 #193
Why is all the rum gone?
pi_203332222
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:26 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Houdbl je bek boomer van Weinstein leeftijd
Jij zit een beetje hoog in je emotie. Dat zie je wel vaker bij 17-jarige incels.
  zondag 23 januari 2022 @ 15:00:51 #194
Why is all the rum gone?
pi_203332318
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:47 schreef very het volgende:

Eens. Wegkijken moet niet gebeuren. Maar dan nog is dat geen garantie dat het dan niet meer gebeurd.
Ik vind dit een beetje een domme opmerking.

quote:
Ik neem slechts 2 voorbeelden:

quote:
Hoe vaak komt het voor?

Eén op de drie meisjes en één op de zes jongens heeft voor hun 16e verjaardag te maken met seksueel misbruik. In ongeveer één op de tien gevallen gaat het hier om ernstig, structureel seksueel misbruik. (Alle misbruik heeft ernstige gevolgen, maar wettelijk gezien is ernstig seksueel misbruik: binnen de afhankelijkheidsrelatie, meer dan 5 keer, met penetratie of met meerdere daders) Per jaar worden ongeveer 164.000 kinderen voor het eerst slachtoffer van seksueel misbruik.
quote:
Cijfers amateursport:

Slachtoffers
12% van de sporters te maken heeft gehad met seksuele intimidatie.
4% heeft aangegeven als jeugdspeler te maken gehad met seksueel geweld.

Plegers
39% van de gevallen ging het om een bekende volwassene in de club.
21% kwam voor rekening van de coach
(de 21% valt binnen de 39%).
pi_203335466
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik vind dit een beetje een domme opmerking.
[..]
Ik neem slechts 2 voorbeelden:
[..]
[..]

Nou, succes met oplossen dan, als de slachtoffers het niet uit durven spreken wat precies en wie dan.

Ik zelf ken niemand in mijn omgeving die dit soort gedrag gade zou slaan zonder er iets van te zeggen. En vaak gebeurt het dus ook zonder dat een buitenstaander het meekrijgt. Dus ik vraag me opnieuw: hoe wou je dit opgelost krijgen zonder de ervaringen van de slachtoffers te vernemen?
People assume too much.
  zondag 23 januari 2022 @ 18:15:17 #196
Why is all the rum gone?
pi_203335671
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 12:08 schreef EINZ het volgende:

[..]
Maar het is zo lekker makkelijk om mannen als grote boze slechterikken te generaliseren.
Denk dat 99% van alle verkrachtingen een aanrandingen door mannen wordt gedaan. Wie wil je dan de schuld geven?
  zondag 23 januari 2022 @ 18:15:37 #197
Why is all the rum gone?
pi_203335676
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef very het volgende:

[..]
Nou, succes met oplossen dan, als de slachtoffers het niet uit durven spreken wat precies en wie dan.

Ik zelf ken niemand in mijn omgeving die dit soort gedrag gade zou slaan zonder er iets van te zeggen. En vaak gebeurt het dus ook zonder dat een buitenstaander het meekrijgt. Dus ik vraag me opnieuw: hoe wou je dit opgelost krijgen zonder de ervaringen van de slachtoffers te vernemen?
Laat maar. Te kortzichtig.
pi_203336448
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Laat maar. Te kortzichtig.
Wat lul je nou, vent?
Je hebt gewoon geen antwoord op mijn vraag.

Ik ben niet kortzichtig, ik ben realistisch.
Utopia is leuk, maar vaak dus niet erg realistisch.

Ik zou ook willen dat het niet nodig is, maar dat is het wel. Nogmaals: als je niet weet wat er speelt en bij wie, waar wil je dan in godsnaam op acteren? Tenzij het voor jou zelf al overduidelijk is, en in dat geval kan je wel actie ondernemen. Wat beter is, is proberen het taboe eraf te halen waardoor er misschien wel iets makkelijker over geklaagd kan worden in een vroeg stadium.
People assume too much.
  zondag 23 januari 2022 @ 19:07:51 #199
Why is all the rum gone?
pi_203336523
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:01 schreef very het volgende:

Wat lul je nou, vent?
Je hebt gewoon geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb allang antwoord gegeven, maar daar heb je gewoon overheen gewalst omdat het je niet bevalt.

Het mag niet bij de vrouwen liggen. Punt.

Alleen als je dat als standpunt neemt, gaat er ooit misschien iets veranderen. Als jij alleen maar naar de vrouwen blijft wijzen, houd je het systeem in stand.

Dus, je bent te kortzichtig. Doei! :W
pi_203336621
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik heb allang antwoord gegeven, maar daar heb je gewoon overheen gewalst omdat het je niet bevalt.

Het mag niet bij de vrouwen liggen. Punt.

Alleen als je dat als standpunt neemt, gaat er ooit misschien iets veranderen. Als jij alleen maar naar de vrouwen blijft wijzen, houd je het systeem in stand.

Dus, je bent te kortzichtig. Doei! :W
Joh? Ik heb anders geen antwoord gelezen dat ook echt steek houdt in de meeste gevallen, maar goed...
Jij deugd dus liever dan dat je daadwerkelijk problemen wilt oplossen. Want het bespreekbaar maken is bijna voor elk probleem de oplossing, maar nu opeens niet, want de arme vrouwen :')

En ik was de kortzichtige :')

Zak erin
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')